Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(71)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(8)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(43)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(43)
Autor
Jędrzejczyk Zbigniew
(6)
Kukuła Karol (1948- )
(6)
Skrzypek Jerzy
(6)
Walkosz Anna
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Arendt Łukasz (1979- )
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Broda-Wysocki Piotr (1970- )
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Busławski Adam
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cooter Robert
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gaspars Helena
(1)
Gejmo Beder
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glapiński Adam
(1)
Glapiński Adam (1950- )
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Guzik Bogusław (1946-2009)
(1)
Herbstem Jan
(1)
Jakubczyc Janina A
(1)
Jakubowska Wioletta
(1)
Jaworski Tadeusz B
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Monika
(1)
Kobyliński Władysław
(1)
Kocot Maria
(1)
Kokocińska Małgorzata
(1)
Kolny Beata
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Korowicki Antoni
(1)
Korzeniak Grażyna
(1)
Kotowska Irena E
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Kubiak Bernard F
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kukulak-Dolata Iwon
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kupidura Tomasz
(1)
Lackowska Marta (1981- )
(1)
Lenart-Gansiniec Regina
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Maciejewski Grzegorz (1971- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Meredyk Kazimierz
(1)
Michalewska-Pawlak Małgorzata
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mielczarek Adam
(1)
Munce Howard
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowk Marta
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Ostasiewicz Walenty
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Piłatowska Mariola
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Pułaska-Turyna Beata
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Richert-Kaźmierska Anita
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stachak Stanisław (1929- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Sułek Mirosław (1952- )
(1)
Swianiewicz Paweł (1961- )
(1)
Symela Krzysztof
(1)
Szmyd Katarzyna
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Sztanderska Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(71)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(72)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(14)
Badania marketingowe
(13)
Marketing
(12)
Ekonomia
(9)
Badania operacyjne
(8)
Decyzje
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Produkcja
(7)
Badania rynku
(6)
Gry kierownicze
(6)
Transport
(6)
Marketing strategiczny
(5)
Nauki ekonomiczne
(5)
Polityka regionalna
(5)
Badania naukowe
(4)
Metodologia
(4)
Obsługa klienta
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Rynek pracy
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Turystyka
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Ekonometria
(3)
Innowacje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci
(3)
Miasta
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Socjologia
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Gospodarka
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Plan marketingowy
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wiedza
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Analiza rynku
(1)
Architekci
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Demografia
(1)
Demokracja
(1)
Digitalizacja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Farmacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnictwo
(1)
Górnictwo węglowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inflacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Interesariusze
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Jakość usług
(1)
Kanada
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitalizm
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(9)
1901-2000
(5)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(24)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dolny Śląsk
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie ; okolice)
(1)
Małopolska
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(26)
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(14)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(9)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(53)
Zarządzanie i marketing
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Nauka i badania
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Matematyka
(6)
Transport i logistyka
(3)
Podróże i turystyka
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
73 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Kraina nieufności: kapitał społeczny, rozwój gospodarczy i sprawność instytucji publicznych w polskiej literaturze akademickiej, 3. Kapitał społeczny Dolnego Śląska i Małopolski na tle ogólnopolskiego zróżnicowania regionalnego, 4. Pełzająca decentralizacja: wykorzystanie funduszy europejskich przez polskie samorządy, 5. Szafarze darów europejskich: sieć społeczna w realizacji polityki regionalnej na Dolnym Śląsku i w Małopolsce, 6. Realizacja polityki regionalnej a kapitał społeczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybrane zagadnienia programowania liniowego; Problemy transportowe i przydziału; Gry; Zagadnienie kolejek; Programowanie sieciowe; Nieliniowe zagadnienia optymalizacyjne; Elementy programowania dynamicznego; Wybrane modele zapasów; Zastosowanie badań operacyjnych w konstrukcji biznesplanu, Podejmowanie decyzji na rynku kapitałowym; Budowa rankingu obiektów w swietle ocen wielokryterialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Wykorzystanie teorii interesariuszy w rozwoju uczelni publicznych w Polsce 1.1. Podstawowe założenia teorii interesariuszy 1.2. Uczelnia publiczna oraz jej interesariusze 1.2.1. Formalne i prawne ramy funkcjonowania szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.2. Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.3. Źródła finansowania uczelni publicznych w Polsce 1.2.4. Modele szkolnictwa wyższego w Europie i na świecie w kontekście współpracy z przedsiębiorstwami 1.2.5. Charakterystyka interesariuszy uczelni publicznej w Polsce 1.3. Przedsiębiorstwa jako grupa interesariuszy uczelni publicznej 1.3.1. Uczelnia jako podmiot wpływający na rozwój gospodarki opartej na wiedzy 1.3.2. Istota współpracy uczelni z przedsiębiorstwami Rozdział 2. Podstawy teoretyczne relacji pomiędzy uczelnią a przedsiębiorstwami 2.1. Teoria relacji międzyorganizacyjnych 2.1.1. Relacje w kontekście usługowym 2.1.2. Ekonomiczne aspekty relacji między podmiotami 2.1.3. Relacje w ujęciu marketingowym 2.1.4. Wybrane modele marketingu relacji i ich znaczenie w kształtowaniu relacji organizacji z interesariuszami 2.2. Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji 2.2.1. Etapy rozwoju relacji 2.2.2. Model oceny rentowności relacji z interesariuszami 2.3. Znaczenie relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych 2.3.1. Współczesne modele przewagi konkurencyjnej 2.3.2. Znaczenie wyróżniających zdolności w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji 2.3.3. Zarządzanie relacjami z interesariuszami przez publiczne uczelnie 2.3.4. Wartość jako element warunkujący budowanie relacji na rynku i uzyskanie przewagi konkurencyjnej Rozdział 3. Charakterystyka relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami na przykładzie województwa zachodniopomorskiego 3.1. Uwarunkowania i charakterystyka otoczenia współpracy uczelni z przedsiębiorstwami w województwie zachodniopomorskim i w Polsce 3.2. Próba badawcza i metodyka badań wybranych wydziałów uczelni publicznych 3.3. Analiza wyników badań ilościowych 3.4. Analiza wyników badań jakościowych 3.5. Podsumowanie zebranych wyników badań Rozdział 4. Koncepcja modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.1. Założenia modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami; 4.2. Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania implementacji modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi czelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.3. Uzasadnienie i możliwości wykorzystania modelu rozwoju relacji; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załączniki; Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety; Załącznik 2. Pierwszy scenariusz do badania fokusowego; Załącznik 3. Drugi scenariusz do badania fokusowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Cel, metoda, zakres badań; 3. Obszary funkcjonalne miast, procesy metropolizacji, warunki dla kształtowania policentrycznego rozwoju systemu osadniczego Polski; 4. Procesy rozwojowe miast małych i średnich Polski w okresie 1995-2010; 5. Ranking miast małych i średnich; 6. Studia przypadków miast o wyróżniających się wskaźnikach rozwojowych; 7. Analiza skupień; 8. Policentryczność rozwoju systemu osadniczego z udziałem miast małych i średnich w kontekście procesów metropolizacji; 9. Dostępność transportowa a wskaźniki rozwojowe miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota uwarunkowania współpracy w budowaniu potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw; 2. Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; 3. Czynniki wpływające na podejmowanie współpracy przez przedsiębiorstwa w Polsce; 4. Stan i potrzeba współpracy przedsiębiorstw w Polsce; 5. Ocena składników potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw w Polsce; 6. Czynniki wpływające na budowanie potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw w Polsce; 7. Współpraca przedsiębiorstw w Polsce a budowanie ich potencjału innowacyjnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie procesem produkcji / Ewa Kulińska, Adam Busławski. - Warszawa : Difin SA, 2019. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; ROZDZIAŁ I. Proces produkcji jako obiekt zarządzania 1.1. Struktura procesów przedsiębiorstwa produkcyjnego 1.2. Zdefiniowanie istoty i determinant procesów produkcyjnych 1.3. Klasyfikacja procesów produkcyjnych 1.4. Cykl produkcyjny, przebieg produkcji, typy produkcji 1.5. Przegląd wybranych mierników produkcji ROZDZIAŁ 2. Q, C, D, S, M jako system narzędzi w procesie produkcji 2.1. Istota wskaźników Q, C, D, S, M jako systemu zarządzania procesem produkcyjnym 2.2. Monitoring pracy zespołu produkcyjnego 2.2.1. Q – Jakość jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.2. C – Koszt jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.3. D – Dostawy jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.4. S – Bezpieczeństwo jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.5. M – Morale jako wskaźnik procesu produkcji 2.2.6. Q, C, D, S, M ‒ ocena zbiorcza 2.3. Audyt procesów produkcyjnych na potrzeby analizy wskaźników Q, C, D, S, M 2.4. Plan akcji wyznaczony systemem wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 3. Procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.1. Reakcja na problemy – procesowe rozwiązywanie problemów produkcyjnych 3.2. Ocena procesu rozwiązywania problemów 3.3. Komunikacja – spotkania kierownictwa z pracownikami ROZDZIAŁ 4. Analiza modelowa narzędzi Q, C, D, S, M 4.1. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu matematycznym 4.2. Analiza Q, C, D, S, M w ujęciu obiektowym 4.2.1. Analiza procesu rozwiązywania problemów w produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.2. Analiza procesu audytu procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.3. Analiza działań zapobiegawczych procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M 4.2.4. Analiza działań korygujących procesu produkcji systemu wskaźników Q, C, D, S, M ROZDZIAŁ 5. Wskaźnik Q jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 5.1. Analiza wskaźnika jakości Q – kontrola procesu 5.2. Analiza wskaźnika Q – monitoring odpadu i reject line 5.3. Analiza wskaźnika jakości Q – rejestracja kart Q, C, D, S, M 5.4. Analiza wskaźnika jakości Q – realizacja akcji naprawczych 5.5. Analiza wskaźnika jakości Q – szkolenia i ocena pracowników na liniach produkcyjnych ROZDZIAŁ 6. Wskaźnik C jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 6.1. Analiza wskaźnika kosztów C jako składowej modelu 6.2. Analiza wskaźnika kosztów C – kontrola procesu zużycia materiałów na linii głównej ROZDZIAŁ 7. Wskaźnik D jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 7.1. Analiza wskaźnika dostaw D jako składowej modelu 7.2. Analiza wskaźnika dostaw D – całkowita efektywność O.E.E ROZDZIAŁ 8. Wskaźnik S jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 8.1. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S jako składowej modelu 8.2. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony zbiorowej badanych podmiotów 8.3. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza środków ochrony indywidualnej badanych podmiotów gospodarczych 8.4. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza oznaczeń materiałów chemicznych i niebezpiecznych 8.5. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza przechowywania materiałów i narzędzi 8.6. Analiza wskaźnika bezpieczeństwa S – analiza dotycząca zagrożeń – rejestr zagrożeń 8.7. Podsumowanie dotyczące wskaźnika S ‒ bezpieczeństwo badanych podmiotów gospodarczych za 2017 rok ROZDZIAŁ 9. Wskaźnik M jako narzędzie zarządzania procesem produkcji 9.1. Analiza wskaźnika morale M jako składowej modelu 9.2. Analiza wskaźnika morale M – absencje chorobowe 9.3. Analiza wskaźnika morale M – housekeeping (gospodarność) 9.4. Analiza wskaźnika morale M – rozwiązywanie problemów, akcje naprawcze 9.5. Analiza wskaźnika morale M – zespoły usprawniające – QIT 9.6. Analiza wskaźnika morale M – nowe szkolenia stanowiskowe, procesowe i BHP 9.7. Analiza wskaźnika morale M – opracowanie materiałów szkoleniowych 9.8. Analiza wskaźnika morale M – szkolenia przypominające 9.9. Podsumowanie wyników analizy wskaźnika morale M ROZDZIAŁ 10. Przykład zastosowania 10.1. System Q, C, D, S, M – plan 10 kroków eliminacji i problemu w procesie produkcji; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dostosowanie studiów ekonomicznych do potrzeb współczesnej gospodarki 2. Oczekiwania biznesu wobec absolwentów studió ekonomicznych 3. Współpraca między uczelniami a potencjalnymi pracodawcami absolwentó studiów ekonomicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu ISSN 2084-6193 ; Nr 266)
Zawiera: Rozdział 1. Rozwój lokalny i jego ponadlokalne własności; Fordyzm i jego kryzys; Postfordyzm, lokalizm i nowy lokalizm; Lokalność, obszar i układ lokalny; Pojęcie rozwoju społeczno-gospodarczego; Rozwój lokalny w perspektywie lokalnej jako wzorzec procesu; Rozwój lokalny w perspektywie lokalnej jako rzeczywisty proces i jego stan; Rozwój lokalny w perspektywie ponadlokalnej jako wzorzec procesu; Rozwój lokalny w perspektywie ponadlokalnej jako rzeczywisty proces i jego stan; Typologia ponadlokalnych relacji układu lokalnego warunkujących rozwój lokalny. Rozdział 2. Implementacja koncepcji rozwoju lokalnego; i jej ponadlokalna perspektywa; Lokalna polityka rozwoju lokalnego i jej podmioty; Ponadlokalne polityki rozwoju lokalnego i ich podmioty; Gminne zarządzanie rozwojem lokalnym; Procesy gminnego zarządzania rozwojem lokalnym; Motywy i koncepcja podejścia strategicznego do zarządzania rozwojem lokalnym; Cechy gminnego zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym związane z ponadlokalnymi relacjami układu lokalnego; Pojęcie i znaczenie ponadlokalnej perspektywy gminnego zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym. Rozdział 3. Przesłanki i przebieg badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Stan i przesłanki badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania rozwojem lokalnym oraz motywy badań dziedzinowych; Małe miasta i ponadlokalne przyczyny ich współczesnej sytuacji; Zainteresowanie ponadlokalnymi relacjami małych miast; Cele, obiekty, strategia, metody i techniki badań oraz źródła informacji; Próba i alokacja ilościowych metod badań.; Pytania i narzędzia badawcze oraz przebieg badań. Rozdział 4. Wyniki badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Postrzeganie relacji waloryzacji oraz egzogeniczna utylitarność i pozycjonalność zarządzania; Postrzeganie relacji animacji i neoendogeniczna absorpcyjność zarządzania; Postrzeganie relacji supresji i protekcyjność zarządzania; Postrzeganie relacji deprecjacji i retencyjność zarządzania; Służebność ponadlokalna zarządzania; Ogólne postrzeganie otoczenia i własnej roli w kształtowaniu ponadlokalnych relacji miasta; Rozdział 5. Wnioski, zalecenia i dalsze badania; Ogólna charakterystyka ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Doskonalenie ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym małych miast; Przydatność i warunki wykorzystania wybranych źródeł informacji, metod i technik badań w diagnozowaniu ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym; Kierunki i cele dalszych badań ponadlokalnej perspektywy zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w projekcie / Sławomir Wawak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2023. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Spis treści; Wstęp; Rozdział 1 Współczesne podejście do jakości w projekcie; Rozdział 2 Rola zarządzania jakością w projekcie; Rozdział 3 Osiąganie jakości w zespole projektowym; Rozdział 4 Wybrane metody i techniki zarządzania jakością; Rozdział 5 Praktyki zarządzania jakością w projekcie; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. zmiany demograficzne a zmiany na rynku pracy Polsce 2. Koncepcja projektu: Aktywność zawodowa i edukacyjna a obowiązki rodzinne" 3. Alokacja czasu: praca zawodowa i edukacja versus funkcje opiekuńcze i prace domowe 4. Aktywność ekonomiczna ludności 5. Zatrudnienie i bezrobocie kobiet i mężczyzn 6. Aktywność edukacyjna 7. Regionalne zróżnicowanie aktywności ekonomicznej w Polsce na poziomie województw (NUTS2) 8. Zapotrzebowanie na opiekę 9. Świadczenie opieki 10. Transfery finansowe i opieki w nieformalnych sieciach wsparcia 11. Organizacja czasu pracy i opieki 12. Indywidualne przesłanki zwiększenia aktywności zawodowej 13. Poglądy i preferencje dotyczące ekonomicznych modeli rodziny 14. Decyzje prokreacyjne - preferencje a realizacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał intelektualny w polskich powiatach / Jan Fazlagić. - Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , 2018. - 496 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Część I Narracje o kapitale intelektualnym powiatów. Rozdział I. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania powiatu w Polsce Wprowadzenie: 1.1. Kontekst historyczny polskich powiatów; 1.2. Powiat jako jednostka administracyjna; 1.3. Typy powiatów; 1.4. Definicja kapitału intelektualnego powiatu. Rozdział II. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów gospodarczych Wprowadzenie: 2.1. Powiat jako system innowacji - innowacyjność na terenie powiatu; 2.2. Aktywność naukowa na terenie powiatu; 2.3. Konkurencyjność i produktywność; 2.4. Przedsiębiorczość na terenie powiatu; 2.5. Dostępność komunikacyjna i transportowa; 2.6. Rynek pracy. Rozdział III. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów społecznych Wprowadzenie: 3.1. Kapitał społeczny i aktorzy powiatowi; 3.2. Jakość życia i dobrobyt; 3.3. Znaczenie tolerancji dla rozwoju społeczno-gospodarczego; 3.4. Sektory (branże) kreatywne; 3.5. Kapitał kreatywny i pomiar kreatywności na poziomie jednostek terytorialnych; 3.6. Kultura w jednostkach terytorialnych; 3.7. Edukacja; 3.8. Wizerunek i tożsamość powiatu. Część II Pomiar i rozwój kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział IV. Problematyka definiowania i pomiaru kapitału intelektualnego jednostek terytorialnych: 4.1. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa a kapitał intelektualny jednostki terytorialnej; 4.2. Kapitał intelektualny a kapitał materialny powiatu; 4.3. Przegląd modeli pomiaru kapitału intelektualnego w jednostkach terytorialnych; 4.5. Specyfika kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział V. Determinanty rozwoju powiatów Wprowadzenie: 5.1. Ogólne uwarunkowania rozwoju powiatów; 5.2. Uwarunkowania historyczne i geograficzne rozwoju kapitału intelektualnego powiatu; 5.3. Inwestycje zagraniczne jako determinanty rozwoju powiatów; 5.4. Dostępność kultury a migracje; 5.5. Determinanty rozwoju powiatów z perspektywy kapitału intelektualnego; 5.6. Potencjał społeczno-gospodarczy i kulturowy powiatów - studia przypadków. Rozdział VI. Kapitał intelektualny polskich powiatów w świetle badań ankietowych Wprowadzenie: 6.1. Konstrukcja badania i opis próby badawczej; 6.2. Kapitał intelektualny jako czynnik prorozwojowy w przeszłości i przyszłości; 6.3. Nastawienie PNTL/PTW a znaczenie czynników rozwoju powiatu w przeszłości; 6.4. Deficyty kapitału intelektualnego - hamulce wzrostu; 6.5. Środowisko dla biznesu i ludzi kreatywnych jako komponent kapitału intelektualnego; 6.6. Zarządzanie sprawami samorządowymi na terenie miasta na prawach powiatu i przywództwo lokalne jako komponenty kapitału intelektualnego. Rozdział VII. Model pomiaru kapitału intelektualnego powiatu: Wprowadzenie 7.1. Rozważania wstępne związane z opracowaniem modelu opisowego; 7.2. Raport o kapitale intelektualnym powiatu - podstawy teoretyczne; 7.3. Kwestia dostępności i obiektywności danych źródłowych; 7.4. Wzorzec pomiaru kapitału intelektualnego powiatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym 1.1. Zakres definicyjny logistycznej obsługi klienta 1.2. Teoretyczne podstawy logistycznej obsługi klienta 1.2.1. Paradygmat sieciowy w logistycznej obsłudze klienta 1.2.2. Kapitał społeczny a logistyczna obsługa klienta 1.2.3. Implikacje ekonomii behawioralnej w logistycznej obsłudze klienta 1.3. Elementy logistycznej obsługi klienta 1.4. Mierniki i wskaźniki obsługi klienta 1.5. Koszty logistycznej obsługi klienta 2. Istota, formy i rozwój handlu elektronicznego 2.1. Początki handlu elektronicznego 2.2. Zakres definicyjny handlu elektronicznego 2.3. Rozwój handlu elektronicznego w Polsce i na świecie 2.4. Modele obsługi logistycznej w handlu elektronicznym 2.5. Regulacje prawne handlu elektronicznego 2.6. Handel hybrydowy wyzwaniem dla kanału elektronicznego 3. Podmioty wzorcowe branży "odzież i obuwie" funkcjonujące w internecie - studium jakościowe 3.1. Cele i kryteria doboru podmiotów do badań jakościowych 3.2. Sklep odzieżowy Ąnswear.com 3.3. Największa oferta obuwia - eobuwie.pl 3.4. Więcej niż aukcje -Allegro.pl 4. Metodologia badań logistycznej obsługi klienta 4.1. Charakter zrealizowanych badań 4.2. Dobór próby do badań 4.3. Narzędzia analizy statystycznej 5. Logistyczna obsługa e-klienta - badania empiryczne 5.1. Zróżnicowanie pokoleniowe klientów handlu elektronicznego 5.2. Logistyczna obsługa e-klienta na europejskim rynku 5.3. Postrzeganie przez klienta logistycznej obsługi w handlu elektronicznym 5.4. Czynniki kształtujące logistyczną obsługę klienta handlu elektronicznego; Zakończenie; Aneks; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Controlling personalny w ujęciu koncepcyjno-instrumentalnym; Rozdział 2 Controlling personalny w świetle badania ankietowego; Rozdział 3 Diagnoza wykorzystania controllingu personalnego w praktyce przedsiębiorstw działających w Polsce; Podsumowanie; Bibliografia; Załączniki; Spis tabel; Spis rysunków; O Autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1. Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1. Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2. Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3. Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4. Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5. Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2. Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3. Cechy nowego konsumenta 1.4. Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1. Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2. Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5. Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1. Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2. Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3. Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1. Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1. Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2. Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3. Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2. Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3. Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1. Wybór marki przez konsumenta 2.3.2. Lojalność wobec marki 2.3.3. Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1. Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2. Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1. Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1. Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2. Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3. Przesłanki realizowania zakupów w rożnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4. Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2. Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1. Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2. Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3. Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4. Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji . ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1. Podział rynku na segmenty 4.1.1. Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2. Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3. Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2. Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3. Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4. Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1. Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2. Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3. Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4. Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1. Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2. Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1. Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2. Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3. Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4. Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1. Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2. Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3. Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1. Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1. Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2. Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management . 7.2. Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1. Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2. Efekty Customer Engagement Management 7.3. Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1. Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2. Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3. Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5. Programy kształtowania lojalności klientów 7.6. Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej