Produkt turystyczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(7)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Krzemińska-Wiśnieska Iwona
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Robinson Chris
(1)
Szczepanowski Adam Edward
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Produkt turystyczny
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Podróże i turystyka
(7)
Zarządzanie i marketing
(7)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Podmiot i przedmiot ekonomiki przedsiębiorstw Produkt turystyczny; Przedsiębiorstwo turystyczne-za- sady różnicowania przedsiębiorstw; zastosowanie zasad analizy mikroekonomicznej wobec przedsiębiorstw tury- stycznych; Organizacja i finanse przedsiębiorstw tury- stycznych; Oddziaływanie na przedsiębiorstwa turysty- czne w gospodarce rynkowej; Podstwy marketingu w prze- dsiębiorstwie turystycznym-wybrane zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Perspektywy marketingu, Planowanie mar ketingowe, Badania marketingowe i ich zastosowanie w turystyce, Rynek usług turystycznych, strategia produktu, Kształtowanie cen produktu, Komunikacja marketingowa, Dystrybucja, Reklama, Broszura reklamowa, Promocja sprzedaży, Marketing bezpośredni, Public relations Kontrola działalności marketingowej; Cz.II: Studia przypadków: Promocja znanej atrakcji turystycznej- wyspa Mainau, Marketing bezpośredni-Bakers Dolphin, Nowe podejście do detalicznej sprzedaży usług turystycznych-Marco Polo Travel Advisory Service.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Rynek i polityka kulturalna: Polityka kulturalna w międzynarodowych raportach o kulturze; Wpływ rynku na funkcjonowanie instytucji kultury; O współczesnych poglądach na muzealnictwo. R.II Kierunki zarządzania turystyką: Badania rynku turystycznego; Zmiany w systemie organizacyjnym zarządzania turystyką w Polsce; Marketingowa koncepcja produktu turystycznego. R.III Wybrane regulacje prawne ochrony dóbr kultury: Ochrona dóbr kultury na wypadek szczególnych zagrożeń czasu wojny i pokoju; Zamówienia publiczne w sferze kultury. R.IV Informacje: Podyplomowe Studium Menedżerów Kultury. Geneza rozwoju; Podyplomowe Studium Marketingu w Sferze Kultury i Rekreacji przy Instytucie Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; Studium Podyplomowe Ochrony i Konserwacji Zabytkowych Założeń Ogrodowych; Podyplomowe Studium Muzealnicze przy Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego (Informator Studium).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Ekonomika turystyki w systemie nauk ekonomicznych, 2. Podstawowa terminologia turystyczna, 3. Funkcje turystyki, 4. Turystyka jako sektor gospodarki, 5. Rynek usług turystycznych, 6. Popyt turystyczny, 7. Podaż turystyczna, 8. Ceny usług turystycznych, 9. Jakość usług turystycznych, 10. Polityka turystyczna, 11. Turystyka miedzynarodowa, 12. Przedsiębiorstwo turystyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 281, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Teoretyczne podstawy gospodarki turystycznej: Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny; Struktura podmiotowa gospodarki turystycznej; Produkt turystyczny. 2. Podstawy jakości w gospodarce turystycznej: Istota jakości; Jakość usług; Jakość w gospodarce turystycznej; Metody badań jakości obsługi w gospodarce turystycznej; Gospodarka turystyczna w warunkach zrównoważonego rozwoju. 3. Przewozy turystyczne: Wzajemne relacje turystyki i transportu; Pojęcie cech i jakości usług transportowych; Przewozy w poszczególnych gałęziach i rodzajach transportu. 4. Hotelarstwo i gastronomia: Wzajemne relacje turystyki, hotelarstwa i gastronomii; Pojęcie i cechy jakości usług hotelarskich i gastronomicznych; Czynniki kształtujące jakość usług gastronomicznych; Kategoryzacja jako instrument pomiaru jakości usług hotelarskich; Rekomendacja przedsiębiorstw hotelarskich i gastronomicznych; Przykłady kategoryzacji obiektów hotelarskich w wybranych krajach europejskich. 5. Biura podróży: Istota działalności biur podróży; Determinanty rozwoju usług pośrednictwa i organizacji w turystyce; Znaczenie i funkcje podmiotów pośrednictwa i organizacji w turystyce; Cechy współczesnego rynku pośrednictwa i organizacji w turystyce; Standardy jakości w podmiotach pośrednictwa i organizacji w turystyce, Kształtowanie jakości usług pośrednictwa i organizacji w turystyce; Analiza kształtowania jakości usług w oddziale regionalnym biura podróży. 6. Pozostałe formy obsługi ruchu turystycznego: Ruch turystyczny; Formy obsługi ruchu turystycznego; Metody określania jakości wybranych usług związanych z obsługą ruchu turystycznego; System obsługi w punktach i centrach informacji turystycznej. 7. Lokalna i regionalna gospodarka turystyczna: Podstawy formalne funkcjonowania lokalnej i regionalnej gospodarki turystycznej; Aktywność podmiotów samorządu terytorialnego w zakresie oferty turystycznej; Możliwość oceny jakości obszarowego produktu turystycznego; Badanie jakości produktu turystycznego w opinii turystów odwiedzających region turystyczny. 8. Produkt turystyczny wybranych form turystyki: Turystyka wiejska; Kategoryzacja gospodarstw agroturystycznych przez Polską Federację Turystyki Wiejskiej "Gospodarstwa Gościnne"; Turystyka uzdrowiskowa; Ocena jakości produktu turystycznego uzdrowisk na przykładzie województwa zachodniopomorskiego; Turystyka biznesowa; Kodeks etyki zawodowej; Turystyka wypoczynkowa; Działania podnoszące jakość wypoczynku w gminie Rewal; turystyka morska; Jakość obsługi klientów korporacyjnych w Unity Line
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Markowe produkty turystyczne / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Szczecin [i in.] : Uniwersytet Szczeciński, 2004. - 410 s. : il., rys. ; 25 cm.
Cz. I. Polityka turystyczna jako warunek tworzenia markowych produktów turystycznych. Cz. II. Strategie kształtowania markowych produktów turystycznych. Cz. III. Markowe produkty turystyczne jako element konkurencji na rynku Unii Europejskiej. Cz. IV. Regionalne uwarunkowania rozwoju markowych produktów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Produkt turystyczny; 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych; 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania polskich markowych produktów turystycznych; 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej