Gastronomia
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(9)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Drożyńska Barbara
(1)
Fila Joanna
(1)
Grażyna Górska
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Knowles Tim
(1)
Kosiba Jowita
(1)
Kotaś Ryszard
(1)
Lasota Sylwia
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Martin William B
(1)
Milewska Mariola
(1)
Morris Catrin E
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Prączko Anna
(1)
Sala Józef
(1)
Siwiński Wiesław
(1)
Sojak Sławomir (1952- )
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Tauber Roman Dawid
(1)
Witczak Radosław
(1)
Wągiel Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Czechy
(1)
Język
polski
(12)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Gastronomia
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Misja nauczyciela a oczekiwania gospodarki rynkowej wobec szkół i ich absolwentów. Rozdział 2: Współpraca szkół zawodowych z rynkiem pracy - szansą dla branży hotelarsko-gastronomicznej. Rozdział 3: Nauczyciel zawodu w branży turystycznej - założenia teoretyczne a rzeczywistość. Rozdział 4: Wzrost jakości kształcenia zawodowego w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dolnym śląsku - charakterystyka założeń i realizacji projektu. Rozdział 5: Praktyki nauczycieli na wzrost jakości kształcenia zawodowego - organizacja praktyk zawodowych. Rozdział 6: Uczestnictwo kadry pedagogicznej szkół branży hotelarskiej i gastronomicznej w stażach zawodowych - ocena przebiegu praktyk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podatek od towarów i usług w dzialalności gastronomicznej i hotelarskiej 2. Karta podatkowa jako forma opodatkowania dzialalności gastronomicznej i hotelarskiej podatkiem dochodowym 3.Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych jako forma opodatkowania działalności gastronomicznaj i hotelarskiej podatkiem dochodowym 4. Zasady ogólne w podatku dichodowym od osób fizycznych a dzialalność gastronomiczna i hotelarska 5. Ewidencja prowadzona przez podatników podatku dochodowego w przypadku uproszczonych form sprawozdawczości w przykładach 6. Specyfika działalności gastronomicznaj i hotelarskiej w teorii i przykładach 7. Załącznik: Wyciąg z Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Hotelarstwo i gastronomia - związki z turystyką, po dróżami i wypoczynkiem; Ch-ka hotelarstwa; Międzynaro dowy rynek usług hotelarskich; Zarządzanie hotelem; Zarządzanie finansami hotelu; Zarządzanie bieżącą dzia łalnością hotelu; Przepisy prawne dot. funkcjonowania firm gastronomicznych; Restauracje i bary fast food; Sektor gastronomii obsługujący klientów instytucjonal nych; Przemysł piwowarski; Przemysł czasu wolnego; Trendy rozowju usług turystycznych po 2000 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Cechy ch-styczne branży hotelarskiej i gastronomicznej; Podstawowe pojęcia dot. kosztów; Metody szacowania kosztów stałych i zmiennych; Koszty - wolumen sprzedaży - zysk: analiza powiązań; Analiza progu rentowności; Analiza wrażliwości zysku; Mnożniki w analizie wrażliwości zysku; Wprowadzenie do zarządrzania zyskiem; Podstawy polityki cenowej; Polityka cenowa w praktyce; Bidżetowanie całokształtu działalności w krótkim okresie; Analiza odchyleń sprzedaży, kosztów i wyników; Zarządzanie kosztami w cyklu gastronomicznym; Rentowność w gastronomii i hotelarstwie; Analiza wskaźnikowa działalności hotelarskiej i gastronomicznej; Analiza sprawozdań finansowych dla celów zarządczych; Analiza zyskowności jednostek wewnętrznych; Zarządzanie kapitałem pracującym; Ocena decyzji inwestycyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarys historii gastronomii: Historia gastronomii na świecie; Historia gastronomii w Polsce. 2. Elementarne zagadnienia gastronomii: Istota gastronomii i usługi gastronomicznej; Klasyfikacja placówek gastronomicznych; Kryteria klasyfikacji placówek gastronomicznych; Klasyfikacja branżowa placówek gastronomicznych; Klasyfikacja urzędowa (prawna) placówek gastronomicznych; Ważniejsze pojęcia stosowane w gastronomii. 3. Podstawowe wyposażenie gastronomiczne: Materiały stosowane do produkcji wyposażenia gastronomicznego; Podstawowe instalacje w gastronomii; Wyposażenie zaplecza; Wyposażenie frontu. 4. Produkt gastronomiczny: Definicja i cechy produktu gastronomicznego; Poziomy postrzegania (wymiary) produktu gastronomicznego; Charakterystyka komponentów produktu gastronomicznego; Asortyment potraw i napojów a karta menu; Obsługa klienta; Zewnętrzny wygląd obiektu; Wystrój wnętrza; Usługi dodatkowe; Inne cechy usługi; Cykl życia produktu gastronomicznego. 5. Atrakcyjność produktu gastronomicznego w turystyce: Gastronomia a turystyka; Gastronomia jako produkt turystyczny; Produkty proste: usługa i rzecz; Produkt turystyczny - impreza (pakiet turystyczny); Produkt turystyczny - wydarzenie; Produkt turystyczny - obiekt; Produkt turystyczny - szlak; Produkt turystyczny - obszar; Produkty tradycyjne i regionalne. 6. Turystyka kulinarna w Polsce: Rozwój gastronomii w Polsce po 1989 r.; Rozwój turystyki kulinarnej w Polsce; Model rozwoju turystyki kulinarnej w Polsce; Badania turystyki kulinarnej w Polsce. 7. Osobistości świata gastronomii: Wielcy europejscy gastronomicy; Gillaume Tirel (Taillevent); M. Boulanger; Anthelme Brillat-Savarin; Marie-Antoine Careme; Franz Sacher; Auguste Escoffier; Paul Bocuse; Wielcy polscy gastronomicy; Mikołaj Wierzynek; Stanisław Czerniecki; Jerzy Franciszek Kulczycki; Lucyna Ćwierczakiewiczowa; Edward Pomian Pożerski (Edouard de Pomiane); Zdzisław T. Nowicki; Kurt Scheller. 8. Wybrane organizacje i stowarzyszenia gastronomiczne. Międzynarodowe organizacje i stowarzyszenia; Światowa Organizacja Zdrowia (WHO); Organizacja Narodów Zjednoczonych do Spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO); Międzynarodowe Zrzeszenie Hoteli i Restauracji (IH&RA); Konfederacja Krajowych Stowarzyszeń Hoteli i Restauracji we Wspólnocie; Europejskiej (HOTREC); Światowe Stowarzyszenie Szefów Kuchni (WACS); Międzynarodowe Stowarzyszenie Barmanów (IBA); Światowe Stowarzyszenie Turystyki Kulinarnej; Organizacje i stowarzyszenia gastronomiczne w Polsce; Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni (OSSKiC); Stowarzyszenie Polskich Barmanów (SPB-PBA); Stowarzyszenie Sommelierów Polskich (SSP); Fundacja Klubu Szefów Kuchni; Polska Izba Produktu Regionalnego i Lokalnego (PIPRiL). 9. Promocja i informacja w gastronomii: Promocja; Definicja i rodzaje działań promocyjnych; Reklama; Public relations; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Targi gastronomiczne; Źródła informacji branżowej. 10. Trendy w rozwoju gastronomii: Megatrendy wpływające na sektor gastronomiczny; Demografia; Ekonomia; Świadomość, edukacja; Zdrowie; Styl życia; Zwyczaje żywieniowe; Turystyka, czas wolny; Kultura i sztuka; Technologie informatyczne; Ekologia (ochrona środowiska - zrównoważony rozwój - naturalna żywność).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ESP (English for Specific Purposes) Series)
1.An Introduction to the Catering Industry; 2. The Restaurant: Meet the Staff; 3. Clothes and Personal Hygiene; 4. In the Kitchen; 5. Different Foods, Different Cooking Methods; 6. Preparing the Menu; 7. Serving Techniques; 8. International Cooking; 9. At the Bar; 10. At the Reception; 11. Problems and Complaints.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 281, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Teoretyczne podstawy gospodarki turystycznej: Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny; Struktura podmiotowa gospodarki turystycznej; Produkt turystyczny. 2. Podstawy jakości w gospodarce turystycznej: Istota jakości; Jakość usług; Jakość w gospodarce turystycznej; Metody badań jakości obsługi w gospodarce turystycznej; Gospodarka turystyczna w warunkach zrównoważonego rozwoju. 3. Przewozy turystyczne: Wzajemne relacje turystyki i transportu; Pojęcie cech i jakości usług transportowych; Przewozy w poszczególnych gałęziach i rodzajach transportu. 4. Hotelarstwo i gastronomia: Wzajemne relacje turystyki, hotelarstwa i gastronomii; Pojęcie i cechy jakości usług hotelarskich i gastronomicznych; Czynniki kształtujące jakość usług gastronomicznych; Kategoryzacja jako instrument pomiaru jakości usług hotelarskich; Rekomendacja przedsiębiorstw hotelarskich i gastronomicznych; Przykłady kategoryzacji obiektów hotelarskich w wybranych krajach europejskich. 5. Biura podróży: Istota działalności biur podróży; Determinanty rozwoju usług pośrednictwa i organizacji w turystyce; Znaczenie i funkcje podmiotów pośrednictwa i organizacji w turystyce; Cechy współczesnego rynku pośrednictwa i organizacji w turystyce; Standardy jakości w podmiotach pośrednictwa i organizacji w turystyce, Kształtowanie jakości usług pośrednictwa i organizacji w turystyce; Analiza kształtowania jakości usług w oddziale regionalnym biura podróży. 6. Pozostałe formy obsługi ruchu turystycznego: Ruch turystyczny; Formy obsługi ruchu turystycznego; Metody określania jakości wybranych usług związanych z obsługą ruchu turystycznego; System obsługi w punktach i centrach informacji turystycznej. 7. Lokalna i regionalna gospodarka turystyczna: Podstawy formalne funkcjonowania lokalnej i regionalnej gospodarki turystycznej; Aktywność podmiotów samorządu terytorialnego w zakresie oferty turystycznej; Możliwość oceny jakości obszarowego produktu turystycznego; Badanie jakości produktu turystycznego w opinii turystów odwiedzających region turystyczny. 8. Produkt turystyczny wybranych form turystyki: Turystyka wiejska; Kategoryzacja gospodarstw agroturystycznych przez Polską Federację Turystyki Wiejskiej "Gospodarstwa Gościnne"; Turystyka uzdrowiskowa; Ocena jakości produktu turystycznego uzdrowisk na przykładzie województwa zachodniopomorskiego; Turystyka biznesowa; Kodeks etyki zawodowej; Turystyka wypoczynkowa; Działania podnoszące jakość wypoczynku w gminie Rewal; turystyka morska; Jakość obsługi klientów korporacyjnych w Unity Line
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 635)
1. Podstawowe zagadnienia dotyczące jakości usług turystycznych, 2. Mierniki jakości przewozów turystycznych, 3. Mierniki jakości usług hotelarskich i gastronomicznych, 4. Mierniki jakości usług biur podróży, 5. Mierniki jakości obsługi ruchu turystycznego, 6. Emipryczna ocena mierników jakości wybranych usług turystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w gastronomii / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 246 s. : rys., wykresy ; 21 cm.
R.1 Istota i rola gastronomii w gospodarce rynkowej; R.2Pojęcie i specyfika marketingu w gastronomii; R.3 Usługa gastronomiczna jako produkt; R.4 Strategie produktu w gastronomii indywidualnej; R.5 Strategie produktu w gastronomii systemowej; R.6 Usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie; R.7 Usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie; R.8 Dystrybucja usług gastronomicznych; R.9 Kształtowanie cen; R.10 Promocja usług gastronomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu ISSN 1895-1546 ; Nr 5)
1. Prace oryginalne i artykuły przeglądowe z turystyki: Badania marketingowe w usługach turystycznych (w świetle przeprowadzonych ankiet); Rozwój turystyki do 2015 r.; Turystyka w obliczu kryzysu w świetle raportów i prognoz przedstawionych podczas Międzynarodowej Giełdy Turystycznej ITB 2009 w Berlinie; Wpływ zachodnioeuropejskich doświadczeń w dziedzinie wychowania fizycznego, sportu i turystyki na polską rzeczywistość na przełomie XIX i XX w; Ewolucja produktu turystycznego w województwie leszczyńskim w latach 1975-1998; Powstanie i działalność Automobilu Wielkopolski w latach 1923-1939; Turystyka kwalifikowana jako forma rekreacji; Wpływ turystyki i krajoznawstwa na kształtowanie osobowości młodzieży; Turystyka jako forma rekreacji fizycznej i psychicznej ludzi niepełnosprawnych; Gazy stosowane w turystyce nurkowej; Potrzeba aktywizacji badań marketingowych w sektorze turystycznym; 2. Prace oryginalne i artykuły przeglądowe z rekreacji: Podstawy metodologiczne diagnozowania potrzeb kulturalno-oświatowych; Adaptacja zawodowa młodego animatora rekreacji i turystyki; Promocja rekreacji ruchowej przez wybrane hotele niektórych państw basenu Morza Śródziemnego (na przykładzie Egiptu, Grecji, Hiszpanii i Tunezji); Oszacowanie ryzyka w pracy instruktora nurkowania rekreacyjnego nietechnicznego; Kompetencje żeglarzy a postrzeganie ryzyka w procesie wyboru obszaru destylacji w morskiej turystyce żeglarskiej; 3. Prace oryginalne i artykuły przeglądowe z diagnozowania problematyki społeczno-ekonomicznej turystyki, rekreacji, hotelarstwa i gastronomii: Źródła wody pitnej i jej uzdatnianie na obszarze miasta Piły; Usługi gastronomiczne na promach Polskiej Żeglugi Bałtyckiej; Bakteryjne zatrucia pokarmowe w domu i gastronomii; Wiedza pracowników przedsiębiorstw turystyczno-rekreacyjnych i hotelarskich o badaniach marketingowych; Wybrane regulacje prawne w przedmiocie świadczenia pracy w hotelarstwie w świetle prawa europejskiego; Możliwości zastosowania wybranych metod i narzędzi badawczych w zarządzaniu przedsiębiorstwem turystycznym; Działalność gospodarcza w Polsce oraz Unii Europejskiej; Kultura organizacyjna kluczem do sukcesu firmy; Europejski popyt na zagraniczne wyjazdy turystyczne; Mózgowe porażenie dziecięce a hipoterapia; Hipoterapia a autyzm; 4. Doniesienia i komunikaty naukowe: Podatek od towarów i usług VAT a hotelarstwie, gastronomii i turystyce; Wybrane zagadnienia z matematycznych podstaw klasycznej optymalizacji w przypadku wielu zmiennych decyzyjnych z przykładami; Warunki ziemi pałuckiej do uprawiania rekreacji ruchowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej