Hotelarstwo
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(30)
Czasopisma
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(26)
Autor
Turkowski Marek
(3)
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Nesterowicz Mirosław
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Batabyal Debasish
(1)
Chrzan Edward
(1)
Cichy Janusz
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Dileep M.R
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Dominik Piotr
(1)
Dragoń Witold
(1)
Drożyńska Barbara
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fila Joanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grażyna Górska
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Holcomb Judy
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kluba Jolanta
(1)
Knowles Tim
(1)
Kocot Maria
(1)
Koniuszewska Elżbieta
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kosiba Jowita
(1)
Kotaś Ryszard
(1)
Kozierkiewicz Roman
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Lasota Sylwia
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Martin William B
(1)
Mikuta Beata
(1)
Mitura Elżbieta
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Parkes Aneta
(1)
Piasta Jacek
(1)
Pizam Abraham
(1)
Puciato Daniel
(1)
Reczek Bogumiła
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Siwiński Wiesław
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sojak Sławomir (1952- )
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Tauber Roman Dawid
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Witczak Radosław
(1)
Wszendybył Ewa
(1)
Wągiel Joanna
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Hotelarstwo
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(4)
Podręcznik
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Opracowanie
(3)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Podróże i turystyka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry (ATHTSI))
Zawiera: Foreword. Preface. Acknowledgement. Chapter 1: Impacts of Antropogenic and Tourism Activities on River Water Quality: A Case Study of Betwa River Stretch, Madhya Pradesh, India. Chapter 2: Revaluing Saltscapes in Portugal: Ecotourism, Ecomuseums, and Environmental Education. Chapter 3: Guest Retention Through Automation: An Analysis of Emerging Trends in Hotels in Indian Sub-Continent. Chapter 4: Restaurant Management System (RMS) and Digital Conversion: A Descriptive Study for the New Era. Chapter 5: Urban and Rural Ecotourism in and Around Bolpur: A Study of Destination Marketing and Challenges – Ecotourism Practices in West Bengal, India. Chapter 6: Sustainable Development and Ecotourism Consciousness: An Empirical Analysis for Kallakurichi, Tamal Nadu, India. Chapter 7: Understanding the Importance of the Banking System in the Romanian Tourism and Hospitality Industry. Chapter 8: Indian Tourism Industry: Current Trends and Future Outlook. Chapter 9: Pricing for Hill Tourism Destination: An Empirical Analysis of Sikkim Himalaya, India – Linear Price Model for Himalayan Hill Station. Chapter 10: FIBRAs as a Tool for Investment Diversification in the Mexican Hotel Sector: The Case of FIBRA Inn. Chapter 11: Christianity and Tourism Development in Nigeria: A Socio-Economic Discourse. Chapter 12: Assessment of the Internal Control System in the Accommodation Firm and Its Relation to Performance. Chapter 13: Academic Tourism: A Segment on the Rise. Compilation of References. Related References. About the Contributors. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym w aspekcie uzyskania wysokiej jakości działania, 2. Jakośc usług w hotelarstwie, 3. Analiza i ocena poziomu jakości usług oferowanych przez hotele w Polsce, 4. Sposoby pomiaru efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw hotelarskich, 5. Koncepcja modelowej zależności między jakością usług hotelarskich a efektywnością funkcjonowania hoteli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 6-2/2004)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Tourism: An Introduction: 1.1. Introduction; 1.2. Basic Concept of Tourism; 1.3. The Tourist; 1.4. Multidisciplinary Aspects of Tourism; 1.5. Tourism System; 1.6. Evolution and History of Tourism; 1.7. Evolution of Indian Tourism; 1.8. Reasons for the Growth of Tourism; 1.9. Why is Tourism Promoted?; 1.10. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 2. Classification of Tourism: 2.1. Introduction; 2.2. International Tourism; 2.3. Domestic Tourism; 2.4. Inbound and Outbound Tourism; 2.5. Intraregional and Interegional Tourism; 2.6. Leisure and Business Tourism; 2.7. Mass Tourism and ‘Niche’ Tourism; 2.8. Culture Related Tourism Types; 2.9. Cultural Tourism; 2.10. Historical Tourism; 2.11. indigenous Tourism; 2.12. Film-induced Tourism; 2.13. Literary Tourism; 2.14. Music Tourism; 2.15. Ethnic Tourism; 2.16. Pilgrimage Tourism; 2.17. Red Tourism; 2.18. Yoga Tourism; 2.19. Industrial Tourism; 2.20. Alternative Tourism; 2.21. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 3. Tourism Motivation and Demand; 3.1. Introduction; 3.2. Travel Motivation Theories; 3.3. demand for Tourism; 3.4. Indicators of Tourism Demand of a Population; 3.5. Determinants of Tourism Demand; 3.6. Measuring Demand for Tourism; 3.7. Problems of Measuring Tourism Demand; 3.8. Tourist Statistics; 3.9. Volume Statistics; 3.10. Value Statistics; 3.11. Visitor Profile Statistics; 3.12. Methods of Measurement; 3.13. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 4. Tourism Industry: 4.1. Introduction; 4.2. Tourism Industry: The Concept; 4.3. Business Environments; 4.4. Components of Tourism Industry; 4.5. Destinations and Attractions; 4.6. Government Organizations; 4.7. National Tourism Organization (NTO); 4.8. Intermediaries; 4.9. Travel Agent; 4.10. Tour Operator; 4.11. Types of Tour Operators; 4.12. Transportation; 4.13. Modes of Transport; 4.14. Accomodation and Hospitality; 4.15. Food and Beverage; 4.16. Entertainment and Recreation; 4.17. Shopping; 4.18. Infrastructure; 4.19. Conclusion; Key Terms; ReviewQuestions. 5. Transport and Tourism: 5.1. Introduction; 5.2. Tourism and Transport: The Interrelationship; 5.3. Air Transport; 5.4. Evolution of Air transport; 5.5.Air Transport Industry; 5.6. Airports; 5.7. Structure of an Airport; 5.8. Navigation and Air Traffic Control; 5.9. Airlines; 5.10. Aircraft and Equipment Manufacturers; 5.11. Air transport Regulations; 5.12. Surface transport; 5.13. Road Transportation; 5.14. Rail Transportation; 5.15. Water Transportation; 5.16. Cruise Tourism; 5.17. Conclusion; Key terms; Review Questions. 6. Tourist Destination: 6.1. Introduction; 6.2. Destination: Concept and Definitions; 6.3. Common Characteristics of Destinations; 6.4. Fundamental Elements of Tourism in a Destination; 6.5. Attractions; 6.6. Accessibility; 6.7. Accomodation; 6.8. Amenities; 6.9. Ancillary Services; 6.10. Activities; 6.11. Awareness; 6.12. Evolution and Growth of Tourism in a Destination; 6.13. Destination Elements and Tourist Flows; 6.14. Destination Image; 6.15. Destination Marketing Organisation (DMO); 6.16. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 7. Tourism Organisations: 7.1. Introduction; 7.2. international Organisations; 7.3. United Nations World Tourism Organisation (UNWTO); 7.4. international Air Transport Association (IATA); 7.5. International Civil Aviation Organisation (ICAO); 7.6. World Travel and Tourism Council (WTTC); 7.7. United Federation of Travel Agents Association (UFTAA); 7.8. Pacific Asia Travel Association (PATA); 7.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 8. National Tourism Organisations in India: 8.1. Introduction; 8.2. India Tourism Development Corporation (ITDC); 8.3. Directorate General of Civil Aviation (DGCA); 8.4. Airports Authority of India (AAI); 8.5. Archeological Survey of India (ASI); 8.6. Indian Railway Catering and Tourism Corporation (IRCTC); 8.7. Tourism Finance Corporation of India (TFCI); 8.8. Travel Agents Association of India (TAAI); 8.9. India Association of Tour Operators (IATO); 8.10. Travel Agents Federation of India (TAFI); 8.11. Association of Domestic Tour Operators of India (ADTOI); 8.12. Association of Tourism Trade Organisations India (ATTOI); 8.13. Adventure Tour Operators’ Association of India (ATOAI); 8.14. Indian Medical Travel Association (IMTA); 8.15.Federation of Indian Chambers of Commerce and Industry (FICCI); 8.16. Confederation of Indian Industry (CII); 8.17. India Convention Promotion Bureau (ICPB); 8.18. Rajasthan Tourism Development Corporation (RTDC); 8.19. Delhi Tourism and Transportation Development Corporation (DTTDC); 8.20. Goa Tourism Development Corporation (GTDC); 8.21. Uttarakhand Tourism Development Board (UTDB); 8.22. Kerala Tourism Development Corporation (KTDC); 8.23. Himachal Pradesh Tourism Development Corporation (HPTDC); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 9. Tourism Planning: 9.1. Introduction; 9.2. Planning in Tourism; 9.3. Significance of Planning in Tourism; 9.4. Planning Levels in Tourism; 9.5. Approaches to Tourism Planning; 9.6. Tourism Planning Process; 9.7. Tourism Policy; 9.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 10. Benefits of Tourism: 10.1. Introduction; 10.2. Economic Benefits of Tourism; 10.3. Economic Growth and Diversification; 10.4. Local Entrepreneurship Development; 10.5. Redistribution of Wealth; 10.6. Direct, Indirect and Induced Benefits; 10.7. Multiplier Effect; 10.8. Measuring Economic Impacts; 10.9. Social Significance of Tourism; 10.10. Positive Cultural Impacts of Tourism; 10.11. Environmental Benefits of Tourism; 10.12. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 11. Impacts of Tourism: 11.1 Introduction; 11.2. Economic Impacts; 11.3. Social Consequences; 11.4. Cultural Impacts; 11.5. Environmental Impacts of Tourism; 11.6. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 12.Sustainable Tourism: 12.1. Introduction; 12.2. Sustainable Development; 12.3. Sustainable Tourism Development; 12.4. Components of Sustainable Tourism; 12.5. Carrying Capacity; 12.6. Environmental Impact Assessment (EIA); 12.7. Visitor Management; 12.8. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 13. Ecotourism and Responsible Tourism: 13.1. Introduction; 13.2. Definition ad Concept of Ecotourism; 13.3. Ecotourism Resources of India; 13.4. Responisble Tourism; 13.5. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 14. Tourism Marketing: 14.1. Introduction; 14.2. Tourism Marketing; 14.3. Tourism: the Product and Its Characteristics; 14.4. Characteristics of Tourism Products; 14.5. Tourist as the Customer and the Purchase Decision Making; 14.6. Market Segmentation and target Marketing; 14.7. Marketing Mix for Tourism; 14.8. Product; 14.9. Price; 14.10. Promotion; 14.11. Place; 14.12. People; 14.13. Physical Evidence; 14.14. Process; 14.15. Customer Relationship Management (CRM); Conclusion; Key Terms; Review Questions. 15. Tourism Information technology: 15.1. Introduction; 15.2. Significance of Information Technology in Tourism; 15.3. IT Application in Tourism; 15.4. e-Tourism; 15.5. e-Business in Tourism; 15.6. Cyber Tourism; 15.7. IT Application in Transport Sector; 15.8. Information Systems in Travel Intermediaries; 15.9. Influence of Technology in the Distribution of Travel Products; 15.10. Global Distribution System; 15.11. m-Commerce Distribution; 15.12. Disintermediation and Reintermediation; 15.13. IT Application in Hospitality Industry; 15.14. Destination’s Use of ICT for Competitive Advantage; 15.15. mobile Applications; 15.16. e-Marketing in Tourism; 15.17. Conclusion; Key Terms; Review Questions. 16. The Future of Tourism: 16.1. Introduction; 16.2. Unethical Tourism Practises; 16.3. Sex Tourism and Child Sex Tourism; 16.4. Terrorism and Political Crisis; 16.5. Climate Change and Tourism; 16.6. Globalization and Tourism; 16.7. Growth of Tourism and the Challenges; 16.8. The Future; 16.9. Conclusion; Key Terms; Review Questions. References and Bibliography. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Hotelarstwo w turystyce; 2. Wybrane zagadnienia z teorii organizacji; 3. Organizacja współczesnego hotelu; 4. Czynnik osobowy w hotelu; 5. Organizacja jakości usług w przedsiębiorstwie hotelarskim; 6. Organizacja bezpieczeństwa w hotelu; 7. Organizacja nowego przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1: Misja nauczyciela a oczekiwania gospodarki rynkowej wobec szkół i ich absolwentów. Rozdział 2: Współpraca szkół zawodowych z rynkiem pracy - szansą dla branży hotelarsko-gastronomicznej. Rozdział 3: Nauczyciel zawodu w branży turystycznej - założenia teoretyczne a rzeczywistość. Rozdział 4: Wzrost jakości kształcenia zawodowego w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dolnym śląsku - charakterystyka założeń i realizacji projektu. Rozdział 5: Praktyki nauczycieli na wzrost jakości kształcenia zawodowego - organizacja praktyk zawodowych. Rozdział 6: Uczestnictwo kadry pedagogicznej szkół branży hotelarskiej i gastronomicznej w stażach zawodowych - ocena przebiegu praktyk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podatek od towarów i usług w dzialalności gastronomicznej i hotelarskiej 2. Karta podatkowa jako forma opodatkowania dzialalności gastronomicznej i hotelarskiej podatkiem dochodowym 3.Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych jako forma opodatkowania działalności gastronomicznaj i hotelarskiej podatkiem dochodowym 4. Zasady ogólne w podatku dichodowym od osób fizycznych a dzialalność gastronomiczna i hotelarska 5. Ewidencja prowadzona przez podatników podatku dochodowego w przypadku uproszczonych form sprawozdawczości w przykładach 6. Specyfika działalności gastronomicznaj i hotelarskiej w teorii i przykładach 7. Załącznik: Wyciąg z Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce / Jerzy Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2006. - 535 s. ; 24 cm.
1. Terminologia w turystyce, 2. Źródła prawa w turystyce, 3. Organy administracji publicznej w dziedzinie turystyki i dziedzinach z nią związanych, 4. Działalność gospodarcza organizatorów turystyki i pośredników turystycznych jako działalność regulowana, 5. Wymagania administracyjnoprawne w działalności hotelarskiej, 6. Administracyjnoprawne ograniczenia turystyki, 7. Umowy w turystyce, 8. Odpowiedzialność cywilna w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce i rekreacji / Jerzy Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2007. - 376 s. ; 23 cm.
1. Ogólne wiadomości o prawie, 2. Wprowadzenie do prawa działalności gospodarczej w turystyce i rekreacji, 3. Podstawy prawne świadczenia usług turystycznych, 4. Podstawy prawne świadczenia usług rekreacyjnych, 5. Podstawy prawne świadczenia usług hotelarskich, 6. Podstawy prawne bezpieczeństwa turystów i uczestników rekreacji, 7. Obowiązki i ograniczenia administracyjne i finansowe związane z turystyką i rekreacja, 8. Podstawy prawa cywilnego, 9. Umowy w turystyce i rekreacji, 10. Odpowiedzialność cywilna w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2010)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Zarządzanie bezpieczeństwem w systemie samorządu terytorialnego i szkół wyższych; 2. Znaczenie jakości w przedsiębiorstwie hotelarskim; 3. Zarządzanie migracją- wyzwanie dla polityki regionalnej?; 4. Studium przypadku internacjonalizacji małego przedsiębiorstwa we współpracy z uczelnią; 5. Szkolenie jako konieczny element zarządzania karierą w kontekście rozwoju potencjału strategicznego organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 560)
1. Ewolucja poglądów na temat źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa a teoria wyboru konsumenta; 3. Charakterystyka rynku turystycznego- implikacje dla konkurencyjności przedsiębiorstw; 4. Charakterystyka działalności przedsiębiorstwa hotelowego; 5. Wpływ kosztów jakości na konkurencyjność obiektu hotelowego; 6. Weryfikacja modelu wpływu kosztów jakości na konkurencyjność przedsiębiorstwa hotelowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Hotelarstwo i gastronomia - związki z turystyką, po dróżami i wypoczynkiem; Ch-ka hotelarstwa; Międzynaro dowy rynek usług hotelarskich; Zarządzanie hotelem; Zarządzanie finansami hotelu; Zarządzanie bieżącą dzia łalnością hotelu; Przepisy prawne dot. funkcjonowania firm gastronomicznych; Restauracje i bary fast food; Sektor gastronomii obsługujący klientów instytucjonal nych; Przemysł piwowarski; Przemysł czasu wolnego; Trendy rozowju usług turystycznych po 2000 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Cechy ch-styczne branży hotelarskiej i gastronomicznej; Podstawowe pojęcia dot. kosztów; Metody szacowania kosztów stałych i zmiennych; Koszty - wolumen sprzedaży - zysk: analiza powiązań; Analiza progu rentowności; Analiza wrażliwości zysku; Mnożniki w analizie wrażliwości zysku; Wprowadzenie do zarządrzania zyskiem; Podstawy polityki cenowej; Polityka cenowa w praktyce; Bidżetowanie całokształtu działalności w krótkim okresie; Analiza odchyleń sprzedaży, kosztów i wyników; Zarządzanie kosztami w cyklu gastronomicznym; Rentowność w gastronomii i hotelarstwie; Analiza wskaźnikowa działalności hotelarskiej i gastronomicznej; Analiza sprawozdań finansowych dla celów zarządczych; Analiza zyskowności jednostek wewnętrznych; Zarządzanie kapitałem pracującym; Ocena decyzji inwestycyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Istota turystyki i usług turystycznych; 2. Podstawowe informacje z zakresu historii turystyki i hotelarstwa; 3. Podstawowe informacje z zakresu turystyki i usług hotelarsko-turystycznych; 4. Wybrane zagadnienia organizacyjno-prawne z zakresu prowadzenia działalności turystycznej i hotelarskiej; 5. Struktura podaży i organizacja rynku hotelarskiego; 6. Organizacja pracy w hotelu; 7. Funkcjonowanie biur podróży; 8. Impreza turystyczna jako produkt biura podróży; 9. Organizacja usług agroturystycznych w Polsce; 10. Turystyka na terenach chronionych; 11. Jakość usług turystycznych; 12. Żywienie w turystyce z elementami obsługi konsumenta; 13. Finansowe aspekty działalności turystycznej i hotelarskiej; 14. Elementu marketingu usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstępne wiadomości; 2. Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelowego; 3. Elementy prawa w hotelarstwie; 4. Kontakty interpersonalne w hotelarstwie; 5. Elementy marketingu w hotelarstwie; 6. Przepisy bhp i ppoż. w hotelu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2003. - 251,[1] s. ; 24 cm.
(Podręcznik)
R.I Biura podróży : 1. Historia biur podróży, 2. Międzynarodowe organizacje biur podróży, 3. Dyrektywa Rady Wspólnot Europejskich, 4. Podstawy prawne działalności biur podróży, 5. Piloci wycieczek i przewodnicy turystyczni, 6. Umowy zawierane przez biura podróży z klientami 8. Odpowiedzialność biura podróży z tytułu umowy o pojedyncze świadczenie, 9. Odpowiedzialność biura podróży działającego jako agent, 10. Odpowiedzialność biura podróży z tytułu umowy o podróż, 11. Wynagrodzenie szkody. R.II Zakłady hotelarskie : 1. Uwagi wstępne, 2. Podstawa odpowiedzialności hotelu lub podobnego zakładu, 3. Po jęcie hotelu lub podobnego zakładu, 4. Gość hotelowy, 5. Odpowiedzialność hotelu lub podobnego zakładu, 6. Ograniczenie odpowiedzialności hotelu, 7. Odszkodowanie, 8. Wyłączenie odpowiedzialności hotelu, 9. Odpowiedzialność hotelu lub podobnego zakładu, 10. Ustawowe prawo zastawu hotelu lub podobnego zakładu, 11. Przedawnienie roszczeń przedsiębiorstw hotelowych, 12. Odpowiedzialność i ustawowe prawo zastawu zakładów kąpielowych, 13. Konwencja Europejska o odpowiedzialności hotelarzy za rzeczy gości hotelowych, 14. Odpowiedzialność hoteli w niektórych państwach Europy Zachodniej, 15. Odpowiedzialność hoteli w USA, 16. Odpowiedzialność hotelu za szkody na osobie gościa hotelowego. R.III Timesharing- prawo do czasowego korzystania z obiektu turystycznego. R.IV Kemping i pola biwakowe. R.V Przechowanie. R.VI Parkingi samochodowe. R.VII Przewóz osób i bagażu : 1. Źródła prawa przewozowego, 2. Umowa o przewóz osób i ich bagażu, 3. Odpowiedzialność przewoźnika za niewykonanie lub nienależyte wy konanie przewozu osób, 4. Odpowiedzialność przewoźnika za szkody, 5. Odpowiedzialność przewoźnika morskiego, 6. Koleje linowe, wyciągi liniowo-terenowe, wyciągi narciarskie. R.VIII Ubezpieczenia turystyczne : 1. Uwagi ogólne, 2. Ubezpieczenia samochodowe, 3. Ubezpieczenia samochodowe w ruchu zagranicznym, 4. Ubezpieczania kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie podróży zagranicznej, 5. Ubezpieczenia bagażu podróżnego, 6. Ubezpieczenia kosztów rezygnacji lub przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej, 7. Ubezpieczenie "Assistan ce Tourist", 8. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 9. Ubezpieczenie ryzyk związanych z amatorskim uprawianiem narciarstwa, narciarstwa wodnego i windsurfingu. R.IX Paszporty i wizy. R. X Przejścia graniczne i kontrola graniczna. R.XI Usługi restauracyjne R.XII Uprawianie turystyki : 1. Turystyka w lasach i na obszarach poddanych ochronie przyrody, 2. Turystyka morska i na wodach śródlądowych, 3. Turystyka górska, 4. Obowiązki gminy jako gospodarza terenu w zakresie tury styki. R.XIII Informacja i reklama w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - Wyd. 3 Stan prawny na 1.03.2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 241, [1] s. ; 24 cm.
1. Biura podróży. 2. Zakłady hotelarskie. 3. Timesharing - prawo do czasowego korzystania z obiektu turystycznego. 4. Kempingi i pola biwakowe. 5. Przechowywanie rzeczy. 6. Parkingi samochodowe. 7. Przewóz osób i bagażu. 8. Ubezpieczenia turystyczne. 9. Paszporty i wizy, przejścia graniczne i kontrola graniczna, opieka konsularna za granicą. 10. Usługi restauracyjne i imprezy rozrywkowe. 11. Uprawianie turystyki. 12. Informacja i reklama w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej