Hotelarstwo
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(30)
Czasopisma
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(26)
Autor
Turkowski Marek
(3)
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Nesterowicz Mirosław
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Batabyal Debasish
(1)
Chrzan Edward
(1)
Cichy Janusz
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Dileep M.R
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Dominik Piotr
(1)
Dragoń Witold
(1)
Drożyńska Barbara
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fila Joanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grażyna Górska
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Holcomb Judy
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kluba Jolanta
(1)
Knowles Tim
(1)
Kocot Maria
(1)
Koniuszewska Elżbieta
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kosiba Jowita
(1)
Kotaś Ryszard
(1)
Kozierkiewicz Roman
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Lasota Sylwia
(1)
Lewandowski Marek
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Martin William B
(1)
Mikuta Beata
(1)
Mitura Elżbieta
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Parkes Aneta
(1)
Piasta Jacek
(1)
Pizam Abraham
(1)
Puciato Daniel
(1)
Reczek Bogumiła
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Siwiński Wiesław
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sojak Sławomir (1952- )
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Tauber Roman Dawid
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Witczak Radosław
(1)
Wszendybył Ewa
(1)
Wągiel Joanna
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Hotelarstwo
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(4)
Podręcznik
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Opracowanie
(3)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Podróże i turystyka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Cechy ch-styczne branży hotelarskiej i gastronomicznej; Podstawowe pojęcia dot. kosztów; Metody szacowania kosztów stałych i zmiennych; Koszty - wolumen sprzedaży - zysk: analiza powiązań; Analiza progu rentowności; Analiza wrażliwości zysku; Mnożniki w analizie wrażliwości zysku; Wprowadzenie do zarządrzania zyskiem; Podstawy polityki cenowej; Polityka cenowa w praktyce; Bidżetowanie całokształtu działalności w krótkim okresie; Analiza odchyleń sprzedaży, kosztów i wyników; Zarządzanie kosztami w cyklu gastronomicznym; Rentowność w gastronomii i hotelarstwie; Analiza wskaźnikowa działalności hotelarskiej i gastronomicznej; Analiza sprawozdań finansowych dla celów zarządczych; Analiza zyskowności jednostek wewnętrznych; Zarządzanie kapitałem pracującym; Ocena decyzji inwestycyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Istota turystyki i usług turystycznych; 2. Podstawowe informacje z zakresu historii turystyki i hotelarstwa; 3. Podstawowe informacje z zakresu turystyki i usług hotelarsko-turystycznych; 4. Wybrane zagadnienia organizacyjno-prawne z zakresu prowadzenia działalności turystycznej i hotelarskiej; 5. Struktura podaży i organizacja rynku hotelarskiego; 6. Organizacja pracy w hotelu; 7. Funkcjonowanie biur podróży; 8. Impreza turystyczna jako produkt biura podróży; 9. Organizacja usług agroturystycznych w Polsce; 10. Turystyka na terenach chronionych; 11. Jakość usług turystycznych; 12. Żywienie w turystyce z elementami obsługi konsumenta; 13. Finansowe aspekty działalności turystycznej i hotelarskiej; 14. Elementu marketingu usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstępne wiadomości; 2. Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelowego; 3. Elementy prawa w hotelarstwie; 4. Kontakty interpersonalne w hotelarstwie; 5. Elementy marketingu w hotelarstwie; 6. Przepisy bhp i ppoż. w hotelu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2003. - 251,[1] s. ; 24 cm.
(Podręcznik)
R.I Biura podróży : 1. Historia biur podróży, 2. Międzynarodowe organizacje biur podróży, 3. Dyrektywa Rady Wspólnot Europejskich, 4. Podstawy prawne działalności biur podróży, 5. Piloci wycieczek i przewodnicy turystyczni, 6. Umowy zawierane przez biura podróży z klientami 8. Odpowiedzialność biura podróży z tytułu umowy o pojedyncze świadczenie, 9. Odpowiedzialność biura podróży działającego jako agent, 10. Odpowiedzialność biura podróży z tytułu umowy o podróż, 11. Wynagrodzenie szkody. R.II Zakłady hotelarskie : 1. Uwagi wstępne, 2. Podstawa odpowiedzialności hotelu lub podobnego zakładu, 3. Po jęcie hotelu lub podobnego zakładu, 4. Gość hotelowy, 5. Odpowiedzialność hotelu lub podobnego zakładu, 6. Ograniczenie odpowiedzialności hotelu, 7. Odszkodowanie, 8. Wyłączenie odpowiedzialności hotelu, 9. Odpowiedzialność hotelu lub podobnego zakładu, 10. Ustawowe prawo zastawu hotelu lub podobnego zakładu, 11. Przedawnienie roszczeń przedsiębiorstw hotelowych, 12. Odpowiedzialność i ustawowe prawo zastawu zakładów kąpielowych, 13. Konwencja Europejska o odpowiedzialności hotelarzy za rzeczy gości hotelowych, 14. Odpowiedzialność hoteli w niektórych państwach Europy Zachodniej, 15. Odpowiedzialność hoteli w USA, 16. Odpowiedzialność hotelu za szkody na osobie gościa hotelowego. R.III Timesharing- prawo do czasowego korzystania z obiektu turystycznego. R.IV Kemping i pola biwakowe. R.V Przechowanie. R.VI Parkingi samochodowe. R.VII Przewóz osób i bagażu : 1. Źródła prawa przewozowego, 2. Umowa o przewóz osób i ich bagażu, 3. Odpowiedzialność przewoźnika za niewykonanie lub nienależyte wy konanie przewozu osób, 4. Odpowiedzialność przewoźnika za szkody, 5. Odpowiedzialność przewoźnika morskiego, 6. Koleje linowe, wyciągi liniowo-terenowe, wyciągi narciarskie. R.VIII Ubezpieczenia turystyczne : 1. Uwagi ogólne, 2. Ubezpieczenia samochodowe, 3. Ubezpieczenia samochodowe w ruchu zagranicznym, 4. Ubezpieczania kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie podróży zagranicznej, 5. Ubezpieczenia bagażu podróżnego, 6. Ubezpieczenia kosztów rezygnacji lub przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej, 7. Ubezpieczenie "Assistan ce Tourist", 8. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 9. Ubezpieczenie ryzyk związanych z amatorskim uprawianiem narciarstwa, narciarstwa wodnego i windsurfingu. R.IX Paszporty i wizy. R. X Przejścia graniczne i kontrola graniczna. R.XI Usługi restauracyjne R.XII Uprawianie turystyki : 1. Turystyka w lasach i na obszarach poddanych ochronie przyrody, 2. Turystyka morska i na wodach śródlądowych, 3. Turystyka górska, 4. Obowiązki gminy jako gospodarza terenu w zakresie tury styki. R.XIII Informacja i reklama w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - Wyd. 3 Stan prawny na 1.03.2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 241, [1] s. ; 24 cm.
1. Biura podróży. 2. Zakłady hotelarskie. 3. Timesharing - prawo do czasowego korzystania z obiektu turystycznego. 4. Kempingi i pola biwakowe. 5. Przechowywanie rzeczy. 6. Parkingi samochodowe. 7. Przewóz osób i bagażu. 8. Ubezpieczenia turystyczne. 9. Paszporty i wizy, przejścia graniczne i kontrola graniczna, opieka konsularna za granicą. 10. Usługi restauracyjne i imprezy rozrywkowe. 11. Uprawianie turystyki. 12. Informacja i reklama w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 281, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Teoretyczne podstawy gospodarki turystycznej: Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny; Struktura podmiotowa gospodarki turystycznej; Produkt turystyczny. 2. Podstawy jakości w gospodarce turystycznej: Istota jakości; Jakość usług; Jakość w gospodarce turystycznej; Metody badań jakości obsługi w gospodarce turystycznej; Gospodarka turystyczna w warunkach zrównoważonego rozwoju. 3. Przewozy turystyczne: Wzajemne relacje turystyki i transportu; Pojęcie cech i jakości usług transportowych; Przewozy w poszczególnych gałęziach i rodzajach transportu. 4. Hotelarstwo i gastronomia: Wzajemne relacje turystyki, hotelarstwa i gastronomii; Pojęcie i cechy jakości usług hotelarskich i gastronomicznych; Czynniki kształtujące jakość usług gastronomicznych; Kategoryzacja jako instrument pomiaru jakości usług hotelarskich; Rekomendacja przedsiębiorstw hotelarskich i gastronomicznych; Przykłady kategoryzacji obiektów hotelarskich w wybranych krajach europejskich. 5. Biura podróży: Istota działalności biur podróży; Determinanty rozwoju usług pośrednictwa i organizacji w turystyce; Znaczenie i funkcje podmiotów pośrednictwa i organizacji w turystyce; Cechy współczesnego rynku pośrednictwa i organizacji w turystyce; Standardy jakości w podmiotach pośrednictwa i organizacji w turystyce, Kształtowanie jakości usług pośrednictwa i organizacji w turystyce; Analiza kształtowania jakości usług w oddziale regionalnym biura podróży. 6. Pozostałe formy obsługi ruchu turystycznego: Ruch turystyczny; Formy obsługi ruchu turystycznego; Metody określania jakości wybranych usług związanych z obsługą ruchu turystycznego; System obsługi w punktach i centrach informacji turystycznej. 7. Lokalna i regionalna gospodarka turystyczna: Podstawy formalne funkcjonowania lokalnej i regionalnej gospodarki turystycznej; Aktywność podmiotów samorządu terytorialnego w zakresie oferty turystycznej; Możliwość oceny jakości obszarowego produktu turystycznego; Badanie jakości produktu turystycznego w opinii turystów odwiedzających region turystyczny. 8. Produkt turystyczny wybranych form turystyki: Turystyka wiejska; Kategoryzacja gospodarstw agroturystycznych przez Polską Federację Turystyki Wiejskiej "Gospodarstwa Gościnne"; Turystyka uzdrowiskowa; Ocena jakości produktu turystycznego uzdrowisk na przykładzie województwa zachodniopomorskiego; Turystyka biznesowa; Kodeks etyki zawodowej; Turystyka wypoczynkowa; Działania podnoszące jakość wypoczynku w gminie Rewal; turystyka morska; Jakość obsługi klientów korporacyjnych w Unity Line
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 635)
1. Podstawowe zagadnienia dotyczące jakości usług turystycznych, 2. Mierniki jakości przewozów turystycznych, 3. Mierniki jakości usług hotelarskich i gastronomicznych, 4. Mierniki jakości usług biur podróży, 5. Mierniki jakości obsługi ruchu turystycznego, 6. Emipryczna ocena mierników jakości wybranych usług turystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Acknowledgements. Introduction. List of entries. Entries A-Z. Index. Contributing authors to the International Encyclopedia of Hospitality Management.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Przedsiębiorstwo hotelowe jako podmiot rynku turystycznego: Pojęcie przedsiębiorstwa hotelowego; Cechy, funkcje, cele i zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego; Przedmiot działalności przedsiębiorstwa hotelowego; Zróżnicowanie funkcjonalne przedsiębiorstw hotelowych; Formy prawno-organizacyjne hoteli; Tendencje w zakresie struktury instytucjonalnej rynku; Powiązania hotelu z innymi podmiotami rynku turystycznego. Rozdział II. Ekonomiczne i finansowe aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego: Ekonomika hotelu; Rachunkowość zarządcza; Nowoczesna polityka cenowa; Finanse przedsiębiorstwa hotelowego; Zarządzanie ryzykiem. Rozdział III. Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego: Rodzaje struktur działalności gospodarczej w przedsiębiorstwach hotelowych; Podstawowe komórki organizacyjne w hotelu; Kultura organizacyjna w hotelu; Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelu; Współczesne metody zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym; Nowoczesny marketing w hotelu; Jakość obsługi gościa hotelowego; Strategie i modele biznesu hotelowego; Społeczna odpowiedzialność biznesu hotelowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 375.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu ISSN 1895-1546 ; Nr 5)
1. Prace oryginalne i artykuły przeglądowe z turystyki: Badania marketingowe w usługach turystycznych (w świetle przeprowadzonych ankiet); Rozwój turystyki do 2015 r.; Turystyka w obliczu kryzysu w świetle raportów i prognoz przedstawionych podczas Międzynarodowej Giełdy Turystycznej ITB 2009 w Berlinie; Wpływ zachodnioeuropejskich doświadczeń w dziedzinie wychowania fizycznego, sportu i turystyki na polską rzeczywistość na przełomie XIX i XX w; Ewolucja produktu turystycznego w województwie leszczyńskim w latach 1975-1998; Powstanie i działalność Automobilu Wielkopolski w latach 1923-1939; Turystyka kwalifikowana jako forma rekreacji; Wpływ turystyki i krajoznawstwa na kształtowanie osobowości młodzieży; Turystyka jako forma rekreacji fizycznej i psychicznej ludzi niepełnosprawnych; Gazy stosowane w turystyce nurkowej; Potrzeba aktywizacji badań marketingowych w sektorze turystycznym; 2. Prace oryginalne i artykuły przeglądowe z rekreacji: Podstawy metodologiczne diagnozowania potrzeb kulturalno-oświatowych; Adaptacja zawodowa młodego animatora rekreacji i turystyki; Promocja rekreacji ruchowej przez wybrane hotele niektórych państw basenu Morza Śródziemnego (na przykładzie Egiptu, Grecji, Hiszpanii i Tunezji); Oszacowanie ryzyka w pracy instruktora nurkowania rekreacyjnego nietechnicznego; Kompetencje żeglarzy a postrzeganie ryzyka w procesie wyboru obszaru destylacji w morskiej turystyce żeglarskiej; 3. Prace oryginalne i artykuły przeglądowe z diagnozowania problematyki społeczno-ekonomicznej turystyki, rekreacji, hotelarstwa i gastronomii: Źródła wody pitnej i jej uzdatnianie na obszarze miasta Piły; Usługi gastronomiczne na promach Polskiej Żeglugi Bałtyckiej; Bakteryjne zatrucia pokarmowe w domu i gastronomii; Wiedza pracowników przedsiębiorstw turystyczno-rekreacyjnych i hotelarskich o badaniach marketingowych; Wybrane regulacje prawne w przedmiocie świadczenia pracy w hotelarstwie w świetle prawa europejskiego; Możliwości zastosowania wybranych metod i narzędzi badawczych w zarządzaniu przedsiębiorstwem turystycznym; Działalność gospodarcza w Polsce oraz Unii Europejskiej; Kultura organizacyjna kluczem do sukcesu firmy; Europejski popyt na zagraniczne wyjazdy turystyczne; Mózgowe porażenie dziecięce a hipoterapia; Hipoterapia a autyzm; 4. Doniesienia i komunikaty naukowe: Podatek od towarów i usług VAT a hotelarstwie, gastronomii i turystyce; Wybrane zagadnienia z matematycznych podstaw klasycznej optymalizacji w przypadku wielu zmiennych decyzyjnych z przykładami; Warunki ziemi pałuckiej do uprawiania rekreacji ruchowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2011)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Wybrane zewnętrzne źródła finansowania rozwoju małych I średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Finansowanie organizacji non-profit w Republice Czeskiej; 3. Istota i przyczyny powstawania grup kapitałowych; 4. Jakość partnerstwa a powodzenie outsourcingu; 5. Jakość usług administracji publicznej; 6. Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich; 7. Public relations Policji. Wybrane zagadnienia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 313 s. : rys. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; C eny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprze daż usług hotelarskich; Działania marketingowe w za- kładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Uwagi ogólne o prawie II. Wybrane zagadnienia prawa cywilnego i postępowania cywilnego A. Część ogólna B. Własność i inne prawa rzeczowe C. Zobowiązania D. Prawo spadkowe E. Sądowe postępowanie cywilne III. Wybrane zagadnienia prawa handlowego A. Uwagi ogólne B. Spółki C. Inne podmioty gospodarcze D. Likwidacja i upadłość przedsiębiorców IV. Usługi turystyczne - zagadnienia ogólne V. Usługi turystyczne i pośrednicy turystyczni VI. Ochrona klienta VII. Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek VIII. Usługi hotelarskie IX. Umowy zawierane z gośćmi hotelowymi przez zakłady hotelarskie X. Odpowiedzialność hotelu, podobnego zakładu i gościa hotelowego XI. Wybrane zagadnienia prawne turystyki; Aneks - regulacje prawne w turystyce - prawo polskie, prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 3(18) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 141 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 3(18) 2007)
1. Co wiek XXI dziedziczy po minionych zmianach gospodarczych w Polsce; 2. Chaos, który ma sens; 3. Podstawy skargi kasacyjnej do Naczelnego Sądu Administracyjnego; 4. Odpowiedzialność cywilna hotelu za rzeczy wniesione przez gości hotelowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 4(19) 2007)
1. Państwo obywatelskie. Wykład inauguracyjny; 2. Orient, orientalizm, Europa i Islam; 3. Harmonizacja klasyfikacji i standaryzacji usług hotelarskich w Unii Europejskiej; 4. O niektórych zagadnieniach dotyczących pojęcia pracodawcy; 5. Prawne regulacje ochrony przeciwpożarowej i ustroju straży pożarnych w starożytnym Rzymie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej