Podróże i turystyka
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje fachowe
(9)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(15)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Gospodarek Jerzy
(2)
Bieńczyk Grzegorz
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Cybula Piotr
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Krzemińska-Wiśnieska Iwona
(1)
Królikowska Beata
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Milewski Dawid
(1)
Nawrocka Elżbieta
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Poskrobko Bazyli (1941-2021)
(1)
Robinson Chris
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szczepanowski Adam Edward
(1)
Turkowski Marek
(1)
Łobożewicz Tadeusz (1935-2002)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Turystyka
(15)
Usługi turystyczne
(13)
Marketing
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Produkt turystyczny
(7)
Hotelarstwo
(3)
Prawo turystyczne
(3)
Badania marketingowe
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Polityka turystyczna
(2)
Autoprezentacja
(1)
Couchsurfing
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekoturystyka
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Literatura podróżnicza
(1)
Literatura polska
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Obszary chronione
(1)
Organizacja
(1)
Parki narodowe
(1)
Polityka regionalna
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Potencjał turystyczny
(1)
Reportaż telewizyjny
(1)
Rezerwaty przyrody
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Spostrzeganie społeczne
(1)
Stylistyka
(1)
Turystyka niskobudżetowa
(1)
Turystyka przyrodnicza
(1)
Umowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2068)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1905)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1479)
Zarządzanie i marketing
(1249)
Edukacja i pedagogika
(751)
Podróże i turystyka
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(691)
Psychologia
(507)
Informatyka i technologie informacyjne
(333)
Medycyna i zdrowie
(307)
Media i komunikacja społeczna
(213)
Filozofia i etyka
(204)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(183)
Historia
(177)
Językoznawstwo
(177)
Matematyka
(108)
Transport i logistyka
(97)
Nauka i badania
(86)
Kultura i sztuka
(69)
Ochrona środowiska
(67)
Inżynieria i technika
(47)
Literaturoznawstwo
(47)
Biologia
(30)
Religia i duchowość
(26)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Etnologia i antropologia kulturowa
(21)
Architektura i budownictwo
(14)
Rolnictwo i leśnictwo
(14)
Fizyka i astronomia
(13)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Chemia
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Archeologia
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Rozwój osobisty
(3)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wstęp; Wprowadzenie. Globalny wymiar turystyki – analiza ruchu turystycznego; 1. Teoretyczne podstawy turystyki couchsurfingowej jako formy podróży turystycznych i obszaru badań naukowych; 1.1. Prezentacja współczesnych kierunków rozwoju turystyki oraz dotychczasowych nurtów w turystyce; 1.1.1. Turystyka i infrastruktura turystyczna – podstawowa klasyfikacja; 1.1.2. Wybrane formy turystyki; 1.1.3. Turystyka couchsurfingowa jako element nowych koncepcji organizowania podróży turystycznych; 1.1.4. Determinanty podejmowania podróży turystycznych i turystyki couchsurfingowej; 1.2. Identyfikacja i zastosowanie couchsurfingu oraz jego umiejscowienie w systemach kategoryzacji turystyki; 1.2.1. Źródła i rozwój couchsurfingu; 1.2.2. Miejsce couchsurfingu w świetle różnych klasyfikacji turystyki; 1.2.3. Istota i cechy charakterystyczne turystyki couchsurfingowej – analiza pojęć; 1.3. Turystyka couchsurfingowa w świetle badań literaturowych; 2. Założenia metodologiczne badań nad turystyką couchsurfingową; 2.1. Przesłanki, cele i przedmiot badań – identyfikacja, opis i uzasadnienie podjętego problemu naukowego; 2.2. Podejście metodyczne i zakres badań; 2.3. Charakterystyka społeczno-demograficzna badanych; 3. Prezentacja wyników badań; 3.1. Szczegółowa charakterystyka turystów couchsurfingowych; 3.2. Szczegółowa charakterystyka couchsurferów gospodarzy; 3.3. Związki między parametrami charakteryzującymi turystów couchsurfingowych a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.4. Związki między parametrami charakteryzującymi couchsurferów gospodarzy a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.5. Społeczno-demograficzne uwarunkowania uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej w świetle analizy regresji logistycznej; 3.6. Główne profile uczestników turystyki couchsurfingowej; 4. Syntetyczna ocena polskiego couchsurfingu w świetle wyników wykonanych badań oraz na tle poglądów i ustaleń innych autorów; 4.1. Model i aktywność turystyczna polskiego couchsurfera gościa oraz couchsurfera gospodarza; 4.2. Motywy uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej; 4.2.1. Autentyczność doświadczeń jako motor poznania w turystyce couchsurfingowej; 4.2.2. Główne motywy w turystyce couchsurfingowej; 4.3. Szanse i zagrożenia związane z uprawianiem turystyki couchsurfingowej; 4.4. Prawdopodobne kierunki rozwoju turystyki couchsurfingowej w Polsce; Podsumowanie i wnioski z przeprowadzonych badań; Streszczenie; Summary; Piśmiennictwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi turystyczne : komentarz / Piotr Cybula. - Stan prawny na 1.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2012. - 545, [3] s. : tab. ; 21 cm.
(Praktyczne Komentarze Lex)
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych: 1. Przepisy ogólne; 2. Organizatorzy turystyki, pośrednicy i agenci turystyczni; 3. Ochrona klienta; 4. Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek; 5. Usługi hotelarskie; 6. Zmiany w przepisach obowiązujących oraz przepisy przejściowe i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Podmiot i przedmiot ekonomiki przedsiębiorstw Produkt turystyczny; Przedsiębiorstwo turystyczne-za- sady różnicowania przedsiębiorstw; zastosowanie zasad analizy mikroekonomicznej wobec przedsiębiorstw tury- stycznych; Organizacja i finanse przedsiębiorstw tury- stycznych; Oddziaływanie na przedsiębiorstwa turysty- czne w gospodarce rynkowej; Podstwy marketingu w prze- dsiębiorstwie turystycznym-wybrane zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce / Jerzy Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2006. - 535 s. ; 24 cm.
1. Terminologia w turystyce, 2. Źródła prawa w turystyce, 3. Organy administracji publicznej w dziedzinie turystyki i dziedzinach z nią związanych, 4. Działalność gospodarcza organizatorów turystyki i pośredników turystycznych jako działalność regulowana, 5. Wymagania administracyjnoprawne w działalności hotelarskiej, 6. Administracyjnoprawne ograniczenia turystyki, 7. Umowy w turystyce, 8. Odpowiedzialność cywilna w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce i rekreacji / Jerzy Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2007. - 376 s. ; 23 cm.
1. Ogólne wiadomości o prawie, 2. Wprowadzenie do prawa działalności gospodarczej w turystyce i rekreacji, 3. Podstawy prawne świadczenia usług turystycznych, 4. Podstawy prawne świadczenia usług rekreacyjnych, 5. Podstawy prawne świadczenia usług hotelarskich, 6. Podstawy prawne bezpieczeństwa turystów i uczestników rekreacji, 7. Obowiązki i ograniczenia administracyjne i finansowe związane z turystyką i rekreacja, 8. Podstawy prawa cywilnego, 9. Umowy w turystyce i rekreacji, 10. Odpowiedzialność cywilna w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Perspektywy marketingu, Planowanie mar ketingowe, Badania marketingowe i ich zastosowanie w turystyce, Rynek usług turystycznych, strategia produktu, Kształtowanie cen produktu, Komunikacja marketingowa, Dystrybucja, Reklama, Broszura reklamowa, Promocja sprzedaży, Marketing bezpośredni, Public relations Kontrola działalności marketingowej; Cz.II: Studia przypadków: Promocja znanej atrakcji turystycznej- wyspa Mainau, Marketing bezpośredni-Bakers Dolphin, Nowe podejście do detalicznej sprzedaży usług turystycznych-Marco Polo Travel Advisory Service.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako przedmiot badań ekonomicznych; 2. Uwarunkowania popytu turystycznego; 3. Ekonomika podaży turystycznej; 4. Równowaga i relacje konkurencyjne na rynku turystycznym; 5. Miejsce turystyki w gospodarce narodowej; 6. Globalizacja i internacjonalizacja działalności turystycznej; 7. Turystyka a środowisko społeczne i naturalne; 8. Miejsce państwa na rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie turystyką / red. nauk. Aleksander S. Kornak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 202, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Wprowadzenie; I. Zdobywanie rynków w turystyce; Koncentracja kapitałów i wspólnoty gospodarcze; Badanie i ustalenie segmentów oraz typów rynku turystycznego; Tworzenie techniczno-organizacyjnych układów informacyjnych wspomagających kierowanie turystyką; Samodzielność regionalna turystyki; II. Dziedziny strategii rynkowych; Stosowanie metod heurystycznych; Strategia produkcji, świadczenia usług oraz udostępniania dóbr wolnych i naturalnych; Kanały rynkowe w turystyce; Strategia dystrybucji i aktywnej sprzedaży; Promocja sprzedaży w turystyce; Strategia cen w turystyce; III. Parametry i instrumenty w turystyce (diagnoza stanu); Parametry i instrumenty w systemie marketingowym; Menedżering i marketing w symbiozie na rynkach turystycznych; Organizacja funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie; Planowanie działań marketingowych; Niektóre parametry finansowe w turystyce; IV. Instrumenty zbytu i aktywnej sprzedaży; Planowanie promocji i zbytu; Konkurencja hoteli i biur podróży; Negocjacje i umowy; Reklama; Oferty, innowacje, katalogi; Akwizycja; Zdobywanie przychylności opinii publicznej; Znaki handlowe; Targi i giełdy turystyczne; Jakość i obsługa klientów; Praca i płaca w turystyce; Polska turystyka na drodze do nowej Europy; Niektóre definicje i określenia; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy turystyki / Tadeusz Łobożewicz, Grzegorz Bieńczyk. - Warszawa : Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2001. - 231 s. : tab., rys., zdj. kolor ; 24 cm.
R. 1 Teoria turyzmu. Definicje i pojęcia związane z turystyką; R. 2 Zarys historii turystyki na świecie i w Plsce; R. 3 Czynniki rozwoju turystyki; R. 4 Funkcje i dysfunkcje turystyki; R. 5 Ruch turystyczny - migracje turystyczne; R. 6 Rodzaje i formy turystyki; R. 7 Inne rodzaje turystyki; R. 8 Turystyka różnych grup wiekowych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategia rozwoju jako element budowania przewagi konkurencyjnej regionów; 2. Przesłanki budowy strategii rozwoju turystyki; 3. Cele tworzenia strategii rozwoju turystyki; 4. Procedura konstruowania strategii rozwoju turystyki; 5. Strategia rozwoju turystyki jako element polityki turystycznej i instrument zarządzania regionem; 6. Przykład strategii rozwoju turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku)
1. Obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej, 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych, 3. Wybrane problemy zarządzania turystyką, 4. Wybrane problemy marketingu w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola sieci klastrowej na rynku: Sytuacja na polskim rynku turystycznym a sieciowe powiązania przedsiębiorstw; Koncepcja klastra, jego identyfikacja, typologia fazy; Uwarunkowania i efekty klasteringu; Znaczenie klastrów dla rozwoju turystyki. 2. Działania klastrowe w świecie: Najważniejsze klastry w świecie; Działania klastrowe w UE; Koncepcje klastrów turystycznych. 3. Budowanie klastrów w Polsce: Specyfika uwarunkowań i przebieg klastrownia na polskim rynku; Rodzaje klastrów w Polsce i skutki klasteringu dla polskich przedsiębiorstw; Budowanie klastrów na rynku turystycznym Polski. 4. Klaster turystyczny Beskidzka 5: Charakterystyka klastra Beskidzka 5; Kształtowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw uczestniczących w klastrze Beskidzka 5; Możliwość sukcesu klastra turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Produkt turystyczny; 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych; 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania polskich markowych produktów turystycznych; 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej