Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(213)
Forma i typ
Książki
(203)
Publikacje naukowe
(67)
Publikacje fachowe
(38)
Poradniki i przewodniki
(11)
Czasopisma
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(153)
dostępne
(143)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(150)
Czytelnia
(154)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(12)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(12)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(11)
Rott Dariusz (1965- )
(11)
Gierula Marian
(9)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(9)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Godzic Wiesław (1953- )
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Dzierżyńska Jolanta
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Michalczyk Stanisław
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Gierula Joanna
(4)
Guzek Damian
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Sokół Zofia
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dudek Krystian
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Sarna Paweł
(3)
Szostok Patrycja
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Höffner Marta
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Koroczyński Aleksander
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Küng Lucy
(2)
Lakomy Mirosław
(2)
Lis Wojciech
(2)
Lupa Iwona
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Nęcka Agnieszka
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Oniszczuk Zbigniew
(2)
Pawłowska Ilona
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Szostak Patrycja
(2)
Urbas Michał
(2)
Wasilewski Krzysztof
(2)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźniakowska Anna
(2)
Wójcik Włodzimierz
(2)
Abramczyk Gerald S
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz (1952- )
(1)
Adamowski Janusz W. (1952- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Allen Robert E. (1950- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Anderson Peter J
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bajor Agnieszka (1973- )
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barański Michał
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartnik Monika (1978- )
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bohdan Tomasz
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Borowicz-Sierocka Beata
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(85)
2000 - 2009
(89)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(212)
Czechy
(4)
Słowacja
(1)
Język
polski
(213)
Temat
Środki masowego przekazu
(99)
Komunikacja społeczna
(53)
Dziennikarstwo
(30)
Public relations
(30)
Prasa (wydawnictwa)
(19)
Reklama
(19)
Media społecznościowe
(17)
Internet
(16)
Telewizja
(15)
Dziennikarze
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Komunikacja marketingowa
(13)
Kultura masowa
(13)
Etyka dziennikarska
(12)
Marketing cyfrowy
(11)
Antropologia mediów
(10)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Konwergencja mediów
(10)
Nowe media (komunikacja)
(9)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Gatunki medialne
(8)
Marketing społecznościowy
(8)
Marketing
(7)
Polityka medialna
(7)
Autoprezentacja
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Marketing polityczny
(6)
Prawo mediów
(6)
Public relations w internecie
(6)
Regionalne środki masowego przekazu
(6)
Reklama internetowa
(6)
Socjologia
(6)
Czasopisma
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Multimedia
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Prawo prasowe
(5)
Publicystyka
(5)
Radiofonia
(5)
Retoryka
(5)
Czasopismo regionalno-lokalne
(4)
Dziennikarstwo internetowe
(4)
Historia
(4)
Interakcje społeczne
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Kultura audiowizualna
(4)
Media mobilne
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Perswazja
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Sztuka pisania
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Wolność słowa
(4)
Zachowanie
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Blog
(3)
Cenzura
(3)
Demokracja
(3)
Dzieci
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Edukacja medialna
(3)
Fotografia prasowa
(3)
Język
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing mobilny
(3)
Negocjacje
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Pluralizm mediów
(3)
Prawo reklamy
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Psychologia mediów
(3)
Socjologia kultury
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wizerunek uczelni
(3)
Wolność mediów
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zastosowanie i wykorzystanie
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Dyskusja
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Google Analytics
(2)
Grupy społeczne
(2)
Image
(2)
Informacja
(2)
Informacja publiczna
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kryzys
(2)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(41)
1901-2000
(15)
1989-2000
(15)
1945-1989
(7)
1801-1900
(3)
Temat: miejsce
Polska
(52)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Europa
(7)
Niemcy
(5)
Ukraina
(5)
Zagłębie Dąbrowskie
(5)
Czechy
(4)
Górny Śląsk
(4)
Rosja
(4)
Wielka Brytania
(4)
Węgry
(3)
Ameryka Północna
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Słowacja
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Armenia
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Włochy
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(62)
Praca zbiorowa
(42)
Opracowanie
(35)
Monografia
(27)
Poradnik
(14)
Czasopismo naukowe
(12)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Materiały konferencyjne
(10)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Esej
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuły
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Polemika
(1)
Program telewizyjny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2068)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1905)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1479)
Zarządzanie i marketing
(1249)
Edukacja i pedagogika
(751)
Media i komunikacja społeczna
(213)
Socjologia i społeczeństwo
(691)
Psychologia
(507)
Informatyka i technologie informacyjne
(333)
Medycyna i zdrowie
(307)
Filozofia i etyka
(204)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(183)
Historia
(177)
Językoznawstwo
(177)
Matematyka
(108)
Transport i logistyka
(97)
Nauka i badania
(86)
Kultura i sztuka
(69)
Ochrona środowiska
(67)
Inżynieria i technika
(47)
Literaturoznawstwo
(47)
Biologia
(30)
Religia i duchowość
(26)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Etnologia i antropologia kulturowa
(21)
Podróże i turystyka
(19)
Architektura i budownictwo
(14)
Rolnictwo i leśnictwo
(14)
Fizyka i astronomia
(13)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Chemia
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Archeologia
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Rozwój osobisty
(3)
213 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikatorzy : wpływ, wrażenie, wizerunek / Gerald S. Abramczyk [i in.]. - Warszawa ; Bydgoszcz : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2000. - 403 s. : fot. kolor., wykr. ; 21 cm.
Sztuka dyskretnego podpowiadania i pośrednictwa; Public relations - made in USA; Marketing polityczny - uwagi praktyczne; O mówieniu publicznym; Przed kamerą; Radio jako medium w procesie komunikowania; Zaciekawić dziennikarza; Fotografia kreacja czy manipulacja; Rzecznik prasowy w świetle postanowień regulujących działalność mediów; Politycy i media w działalności publicznej; Etyka zawodów medialnych, czyli jak zachowywać się przyzwoicie w świecie mediów; Multikomunikacja - przyszłość czy utopia?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. System medialny Stanów Zjednoczonych, 2. System medialny Wielkiej Brytanii, 3. System medialny Niemiec, 4. System medialny Francji, 5. System medialny Hiszpanii, 6. System medialny Federacji Rosyjskiej, 7. System medialny Japonii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tajemnica dziennikarska. Dylematy i zasadzki, 2. Regionalizm w mediach. Geneza - przejawy - funkcje, 3. Regiony medialne w systemie prasowym Polski, 4. Ośrodki regionalne Telewizji Polskiej w latach 1956-1989. Geneza. Rozwój. Specyfika programowa, 5. Od źródła informacji do medialnego świata obrazu, 6. Media lokalne w systemie komunikowania politycznego, 7. Media regionalne wobec problematyki bezpieczeństwa, 8. Media lokalne w zapobieganiu patologii społecznej i przestępczości, 9. Internet jako szansa dla mediów lokalnych, 10. Brytyjskie lokalne i regionalne środki przekazu. Zarys problematyki, 11. Prasa lokalna w Rosji, 12. Media mniejszości i mniejszości w mediach w Bułgarii, 13. Radio lokalne we Włoszech, 14. Media regionalne we Francji na przykładzie dziennika "Quest-France"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Allen R.C.: Porozmawiajmy jeszcze o telewizji; Seiter E.: Semiotyka, strukturalizm a telewizja; Kozloff S.: Teoria narracji a telewizja; Allen R.C.: Badania zorientowane na czytelnika a telewizja. Feuer J.: Badania gatunków a telewizja; White M.: Analiza ideologiczna a telewizja; Flitterman-Lewis S.: Psychoanaliza, film a telewizja; Kaplan E.A.: Badania feministyczne a telewizja; Fiske J.: Brytyjskie badania kulturowe; Collins J.: Telewizja a postmodernizm; Hay J.: Więcej pytań niż odpowiedzi; Gwóźdź A.: Posłowie do wydania polskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Część I. Główne zagadnienia dotyczące dziennikarstwa w dojrzałych demokracjach: 1. Wstęp, 2. Ewolucja dziennikarstwa, Konkurujące modele dziennikarstwa i demokracji, 4. Wyzwania dla dziennikarstwa. Część II Rynek brytyjski: 5. Brytyjskie dzienniki ogólnokrajowe, 6. Brytyjskie dzienniki regionalna i lokalne, 7. Brytyjskie radio, 8. Dziennikarstwo internetowe, 9. Brytyjskie wiadomości telewizyjne, 10. Zmienne oblicze dziennikarstwa sportowego i jego związek z poważnymi wiadomościami. Część III Rynki innych rozwiniętych krajów demokratycznych: 11. Dziennikarstwo w Japonii, 12. Dziennikarstwo w Niemczech, 13. Dziennikarstwo w USA, 14. Dziennikarstwo we Włoszech, 15. Dziennikarstwo we Francji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka "Niepodległości" ; t. 18)
Wstęp; Część I. Drugi obieg polityczny – wybrane elementy, perspektywa badacza. 1. Opozycja polityczna jako istotny element drugiego obiegu; 2. Konfederacja Polski Niepodległej 1979-1989 – pierwsza partia polityczna drugiego obiegu politycznego; 3. Niezależne Zrzeszenie Studentów – największa organizacja środowiskowa drugiego obiegu politycznego 1980-1989; 4. Stosunek Kościoła Katolickiego do organizacji opozycji politycznej i ich programów społecznych i gospodarczych w latach 1976-1989; 5. Między drugim obiegiem politycznym a władzą. Kościół wobec wydarzeń politycznych w latach 1982-1989. Część II. Drugi obieg polityczny – wybrane elementy, perspektywa badacza-uczestnika. 6. Jednostka – uczestnik w drugim obiegu politycznym. Wywiad dla Instytutu Pamięci Narodowej; 7. W drodze do drugiego obiegu politycznego – Wokół Marca 1968: Kuroń, Lawina, Lipski, Lityński, Wujec, Zambrowski; 8. Czerwiec 1976 – początek drugiego obiegu politycznego; 9. Programy Niezależnego Zrzeszenia Studentów 1980-1981. Część III. Drugi obieg wydawniczy jako podstawowy element drugiego obiegu politycznego – perspektywa uczestnika. 10. Lektury drugiego obiegu politycznego – „Zielony kalendarz” 1984-1989; 11. „Żeby Polska była Polską” (1981-1989) – najmniejsze pismo drugiego obiegu; 12. „Kurier Akademicki” – środowiskowe pismo podziemne; 13. Koniec drugiego obiegu politycznego: rok 1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 2. Trendy w zachowaniach konsumentów 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 5.2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 5.4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 6. Media spotecznościowe w zachowaniach konsumentów 6.1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych - AISAS 6.5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu 7.1. Kryzys gospodarczy 7.1.1. Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 8.1.2. Styl życia seniorów 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 8.2. Zachowania konsumenckie singli 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 8.2.2. Styl życia singli 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna 10.1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliotekarskie problemy komunikacji: Nie tylko brak windy, czyli o problemach komunikacji bibliotecznej; Użytkownik dla biblioteki, czy biblioteka dla użytkownika? Czyli jak to robią Brytyjczycy; Bibliotekarz biznesowy w bibliotece publicznej XXI wieku; Biblioteka Naukowa Głównego Instytutu Górnictwa miejscem komunikacji różnych grup użytkowników; Biblioteki jako ośrodki komunikacji w środowiskach anarchistycznych. Informacja jako komunikacja: Informacja naukowa. Szkic o ewolucji nazwy dyscypliny i pola działalności praktycznej; Pojęcie informacji prawnej i początki zautomatyzowanej informacji o prawie na świecie oraz w Polsce; Internetowe systemy informatycznego zarządzania zbiorem bibliotecznym; Digitalizacja w globalnej skali, czyli projekt firmy gogle; Możliwości Europeany i jej przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konstytucyjny model swobody wypowiedzi; 2. Przestępstwo zniesławienia prasowego; 3. Przestępstwo zniewagi prasowej; 4. Kary i środki karne przewidziane za popełnienie przestępstwa zniesławienia i zniewagi prasowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studium Dziennikarskie Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
Z teorii i historii mediów; Komunikowanie i media; Prasa w rozwoju historycznym; Narodziny - ewolucja - perspektywy; Telewizja. Ziemia jałowa czy pieszczota dla oczu; Rynek mediów w Polsce; Media za granicą. Agencje prasowe, dzienniki i tygodniki; Media lokalne i regionalne; Genologia i retoryka dziennikarska; Gatunki dziennikarskie; Reportaż; Wywiad prasowy. Gatunek i metoda; felieton. Geneza i ewolucja gatunku; Podstawy retoryki dziennikarskiej; O języku mediów; Manipulacja językowa; Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego; Co to jest redagowanie; Technologia prasy; Radio - świat z dźwięków; Technologia programu telewizyjnego; Komputer w pracy redakcji i dziennikarza; Dziennikarz w globalnej wiosce; Konteksty dziennikarstwa; Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie; Public relations. Podstawowe pojęcia i nieco przykładów; Reklama w mediach; Prawo prasowe; Media a prawo autorskie; Granice wolności mediów; Kodeksy etyki dziennikarskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studium Dziennikarskie Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
Z teorii i historii mediów; Komunikowanie i media; Prasa w rozwoju historycznym; Narodziny - ewolucja - perspektywy; Telewizja. Ziemia jałowa czy pieszczota dla oczu; Rynek mediów w Polsce; Media za granicą. Agencje prasowe, dzienniki i tygodniki; Media lokalne i regionalne; Genologia i retoryka dziennikarska; Gatunki dziennikarskie; Reportaż; Wywiad prasowy. Gatunek i metoda; felieton. Geneza i ewolucja gatunku; Podstawy retoryki dziennikarskiej; O języku mediów; Manipulacja językowa; Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego; Co to jest redagowanie; Technologia prasy; Radio - świat z dźwięków; Technologia programu telewizyjnego; Komputer w pracy redakcji i dziennikarza; Dziennikarz w globalnej wiosce; Konteksty dziennikarstwa; Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie; Public relations. Podstawowe pojęcia i nieco przykładów; Reklama w mediach; Prawo prasowe; Media a prawo autorskie; Granice wolności mediów; Kodeksy etyki dziennikarskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Z teorii i historii mediów; Komunikowanie i media; System medialny. Struktura i zasady działania, Rozwój środków komunikowania, Kalendarium rozwoju mediów, Radio. Narodziny - ewolucja - perspektywy, Telewizja dla dziennikarzy - telewizja dla widzów, Internet. Medium, środowisko, społeczność, Internet. Medium, środowisko, społeczność, Nowe technologie w mediach, Rynek mediów w Polsce, Prasa regionalna i lokalna (do roku 1989), Regiony periodycznej komunikacji medialnej, Media za granicą. Cz.II Genologia i retoryka dziennikarska: Gatunki dziennikarskie, Genologia telewizyjna, Radio - "Świat z dźwięków", Reportaż, Gatunek i metoda, Geneza i ewolucja gatunku, Podstawy retoryki dziennikarskiej, Język w mediach. Medialność języka. Cz.III Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego: Technologia pracy. Wybrane aspekty, Technologia programu telewizyjnego, Dziennikarstwo on-line, Korespondent zagraniczny, Rzecznik prasowy w przestrzeni medialnej. Cz.IV Konteksty dziennikarstwa: Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie?, Public relations, Dokąd zmierza reklama, Prawo prasowe, Media a prawo autorskie, Granice wolności mediów. Wolność mediów - od kogo i od czego?, Kodeksy etyki dziennikarskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
Cz. I: Zrozumieć media - ale kogo, ale co?; Prawdziwe narodziny mediów: aktualność jako towar; Prawda czy obraz prawdy?. Cz. II: Wobec Nowego - problemy z tożsamością?; Jak możemy myśleć; Wojna i rozum: Alan Tubing i inni niepogodzeni; Cyfrowość i inne kłopoty. Cz. III: Interaktywność- co to właściwie znaczy?; Interaktywność w telewizji; Cz. IV.: "We the Media"- koniec czy początek tradycyjnego dziennikarstwa?; Prawie jak dziennikarz; Obywatelskie, uczestniczące, "oddalone", cywilne" iů; Cz. V.: Twarze dziennikarstwa i dziennikarzy: środek drogi; "Kultura mediów mieszanych"; Interfejs konwergencji: blog; Dygresja o gatunkach; Interfejs konwergencji: hipertekst; Kłopoty z prawdą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uporządkowany chaos; 2. Nowa propaganda; 3. Nowi propagandziści; 4. Psychologia kontaktów z otoczeniem; 5. Biznes i sfera publiczna; 6. Propaganda i przywództwo polityczne; 7. Działalność kobiet i propaganda; 8. Propaganda w służbie edukacji; 9. Propaganda i polityka społeczna; 10. Sztuka i nauka; 11. Mechanika propagandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
1. Podłoże i genealogia współczesnego voyeuryzmu medialnego; 2. Voyeuryzm medialny a wybrane problemy etyczno-prawne; 3. Inwigilacja a ekshibicjonizm; 4. Voyeurystyczny wizerunek kobiety; 5. Voyeuryzm medialny a agresja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej