Media społecznościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
Forma i typ
Książki
(42)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
tylko na miejscu
(25)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(25)
Autor
Boczkowska Magdalena (1983- )
(2)
Gierula Joanna
(2)
Gierula Marian
(2)
Jachimowski Marek
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Lupa Iwona
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Barański Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Brylska Karolina
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bykov Aleksei
(1)
Bęben Robert
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grunig James E
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Guth David W
(1)
Guzik Paweł
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Havrylyuk Viktoriya
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kardaras Nicholas
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Karpińska Anna
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kmieciak Błażej
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Koroczenskij Aleksandr
(1)
Kotowska Justyna
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Krannich Marek
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Król Piotr
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kwatera Anna
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Levin Eyal
(1)
Machnik Marcin
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Marsh Charles
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mendelson B. J
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Nikołajew Jan
(1)
Nowak Paweł A
(1)
Nycz Edward
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Patera Mateusz
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Polińska Karolina
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Płoska Renata
(1)
Remża Piotr
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Sala Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Media społecznościowe
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kazachstan
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Monografia
(7)
Opracowanie
(5)
Czasopismo naukowe
(3)
Podręcznik
(3)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Komentarz prawny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(17)
Zarządzanie i marketing
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Strategie (sieciowego) komunikowania politycznego a mediatyzacja polityki: 1.1. Istota, definicje i typologie strategii (sieciowego) komunikowania politycznego; 1.2. Profesjonalizacja i marketyzacja komunikowania politycznego; 1.3. Mediatyzacja i hybrydyzacja komunikowania politycznego – logika mediów społecznościowych. Rozdział 2. Media społecznościowe przestrzenią komunikowania politycznego: 2.1. Istota, definicje i klasyfikacje mediów społecznościowych; 2.2. Media społecznościowe w politycznych strategiach komunikacyjnych na poziomie marketingu 2.0 i 3.0; 2.3. Media społecznościowe a partycypacja polityczna – potencjalni wyborcy generacji Y i Z; 2.3.1. E-społeczność marki politycznej; 2.4. Kluczowe media społecznościowe jako platformy komunikowania politycznego: 2.4.1. YouTube; 2.4.2. Facebook; 2.4.3. Twitter. Rozdział 3. Strategie komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych: 3.1. Profesjonalizacja i modernizacja komunikowania wyborczego w kontekście wykorzystania mediów społecznościowych; 3.2. Media społecznościowe w strategiach komunikowania wyborczego na przykładzie polskich elekcji w 2015 roku; 3.2.1. Kampania prezydencka; 3.2.2. Kampania parlamentarna; 3.2.3. Konkluzje – typologia strategii komunikowania wyborczego w mediach społecznościowych. Rozdział 4. Media społecznościowe narzędziem politycznej kampanii permanentnej w świetle badań empirycznych: 4.1. Polityczna kampania permanentna; 4.1.1. Polityczna kampania permanentna w mediach społecznościowych; 4.2. Wydarzenia i pseudowydarzenia medialne w mediach społecznościowych z perspektywy podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym – studia przypadków; 4.2.1. Bilanse rządów; 4.2.2. Grudniowy kryzys parlamentarny; 4.2.3. „Wakacje parlamentarne”. Zakończenie. Bibliografia. Aneks 1-3. Spis tabel, wykresów, rysunków i ilustracji. Indeks osobowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w sieci; 2. Rola i znaczenie portali społecznościowych; 3. Internet a kształtowanie więzi emocjonalnych; 4. Gry komputerowe rozrywką nastolatków; 5. Uzależnienie od mediów cyfrowych nową formą patologii; 6. Cyberbullying jako forma agresji i przemocy rówieśniczej; 7. Cyberpornografia, cyberprostytucja i cyberseks; 9. Pedofilia w sieci; 9. Seksting- ekshibicjonizm w Internecie; 10. Sponsoring- nowe zachowanie nastolatków; 11. Internetowy hazard; 12. Funkcjonowanie sekt w Internecie; 13. Anoreksja i bulimia- problem współczesnych nastolatek; 14. Bigoreksja- kult męskiego ciała; 15. Edukacja medialna w przygotowaniu dzieci i młodzieży do relacji z mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja „społecznie ukierunkowana” – zmieniający się paradygmat kluczowych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw; Psychologiczne aspekty transformacji cyfrowej przedsiębiorstw; Media społecznościowe w działalności marketingowej przedsiębiorstw; Identyfikacja społeczności w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail przy użyciu modularności; Rola CSR w budowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstw; CSR w Polsce na tle rynku europejskiego – analiza komparatywna; Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw; Storytelling w social mediach jako czynnik kreowania wartości marki; Badanie aktywności banków spółdzielczych w mediach społecznościowych w aspekcie budowania relacji z klientem; Rola influencer marketingu jako kanału komunikacji marketingowej marki NeoNail w wybranych mediach społecznościowych w oparciu o badania własne; Prosumpcja w działalności firm rodzinnych – ujęcie teoretyczne i praktyczne; Koncepcje badawcze kapitału intelektualnego i społecznego we włoskich spółdzielniach socjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów; 2. Przewaga konkurencyjna a modele biznesu; 3. Ekonomiczne uwarunkowania modeli biznesu w Internecie; 4. Podejścia do analizy modeli biznesu; 5. Model biznesu firm mediowych w Polsce. Perspektywa sprzężeń; 6. Model biznesu serwisu aukcyjnego i grupy Allegro; 7. Innowacje popytowe w modelu biznesu na przykładzie banku pomysłów BZ WBK; 8. Media społecznościowe w modelach biznesu startupów internetowych na rynku mody; 9. Konflikt społeczny w procesie kierowania wartości przedsiębiorstwa - analiza modelu biznesu serwisu internetowego Salon24.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pomiędzy wpływam, manipulacją a poznaniem, 2. Medialne ośrodki perswazji, 3. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego, 4. Uwiedź mnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; przekł. Katarzyna Mojkowska. - Warszawa : MUZA SA, 2017. - 298, [6] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Przedmowa. Wprowadzenie. Rozdział pierwszy. Relacje z innymi w erze cyfrowej: Przed zachodem słońca; Wirtualny czy rzeczywisty?; Występując dla mas; Narodziny mediów społecznościowych; Haczyk; Tracąc kontakt z rzeczywistością. Rozdział drugi. Czy ja i moje zdjęcie profilowe to jedno i to samo: Facebook a nasze poczucie tożsamości; Wyrażanie siebie czy retusz; Nawiązywanie relacji, gdy zasłaniamy się maską; Kontakt czy kontrola; Facebookowy avatar – nowa gwiazda reality show; I co teraz. Rozdział trzeci. Wszystko, co umieszczam na mojej ścianie, jest prywatne, prawda?: Prywatność a ustawienia Facebooka; Co o mnie myślisz; Czy to jest tego warte; Niekontrolowana siła; Wielbi Brat; Bang with friends; Czy możemy prowadzić życie społeczne, zachowując prywatność; I co teraz? Rozdział czwarty. Ilu masz znajomych: Nawiązywanie relacji w czasach mediów społecznościowych; Kiedy przyjaźnie z Facebooka wywierają wpływ na te prawdziwe; Rozwiązywanie konfliktu; Zaraz, zaraz! Wyrzucił mnie ze znajomych?!; Zasady usuwania z listy znajomych; Usuwać czy nie usuwać; I co teraz? Rozdział piąty. Związek? „To skomplikowane”: Miłość, romans i flirt na Facebooku; Catfish – nowa generacja oszustów; Ale ona jest tylko moją „znajomą”!; Miłość nie jest skomplikowana, ale ludzie już tak; Zachowaj swoje prywatne życie dla siebie; Facebook: wspieramy stalkerów od 2004 roku; I co teraz? Rozdział szósty. Nastoletnie kliki klikają: Wyjątkowe wyzwania, jakie stawia Facebook przed nastolatkami; „Cyfrowi Tubylcy”; Nie tylko Facebook; Nowy autoportret; Seks, kłamstwa i osie czasu; Millenialsi i śmierć prywatności; Cyberprzemoc; Gdy cyberprzemoc już się zacznie; Co możemy zrobić my, rodzice; I co teraz? Rozdział siódmy. Gdy masz takich przyjaciół, po co ci wrogowie: Ciemna strona Facebooka: Manipulatorzy emocjonalni oraz psychiczne szkody, jakie wyrządzają; Sabotażysta; Narcyz; Cierpiętnicy; Uwodziciel; Stalker; Psychologiczne konsekwencje działania Manipulatorów Emocjonalnych; I co teraz? Rozdział ósmy. Jak skombinować działkę Facebooka: Uzależnienie w erze mediów społecznościowych; Efekt automatu do gier; FOMO; Na krok za nowym „polubieniem” lub „obserwującym”; Każdy jest fotografem; Sfejsowani; Prawo a uzależnienie; Sprytny rozpraszacz; Co ma z tym wspólnego mózg; Psychologia uzależnienia; Klatka Skinnera; Co robić, jeśli jesteś sfejsowany; To nie Facebook jest problemem; dowiedz się, co nim jest; Chwila wytchnienia od Facebooka. Rozdział dziewiąty. Lubisz mnie… naprawdę mnie lubisz!: Poszukiwanie aprobaty i potwierdzenia na Facebooku; Porcja mocy dla ego; Zdrowe dowartościowanie na Facebooku; Czy dowartościowanie na Facebooku się liczy; Niezdrowe dowartościowywanie się na Facebooku; I co teraz? Rozdział dziesiąty. Zameldować się bez wymeldowania: Korzystaj z Facebooka tak, by on Cię nie wykorzystał; Domowe szczęście: pewien dobry uczynek, który stał się viralem w Stanach Zjednoczonych; Wiedza to połowa walki; Inwazja porywaczy ciał; Prywatność: mój dom jest twoim domem; To co, jestem czy nie jestem na moim zdjęciu profilowym; I co teraz? Nie istnieje żaden haczyk. Aneks. Studia przypadków. Podziękowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji. Media społecznościowe przyszłości według studentów. Analiza i kreowania trendów. Chatboty jako nowy sposób komunikacji w Internecie. Ograniczenia badań aplikacji wobec batalii o prywatność. Analiza ewolucji interakcji człowiek-komputer. Aplikacje w dydaktyce. Szansę i zagrożenia. Mapa aplikacji w życiu studentów. Indeks nazwisk. Noty o autorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 10/2016)
Rocznik, 2007-
Komunikacja strategiczna a dziennikarstwo; Realizm - liberalizm - konserwatyzm. Tygodnik „Wprost” w latach 1982-2000; Пролегомены к ценностному анализу коммуникативных агрессий XXI века; У истоков британской медиакритики: Джордж Оруэлл как критик массовой прессы; Prasa samorządowa w województwie zachodniopomorskim - wybrane aspekty socjokulturowe; Rynek prasowy Kazachstanu; Modern Russian media: current problems and development prospects; Media regionalne na Ukrainie: charakterystyka rozwoju, problemy, perspektywy; Człowiek na okładkach wybranych polskich tygodników w 2015 roku; O gatunkach; Kolejna konferencja w mieście nad Newą; Media obywatelskie czy media partyjne? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Konferencja Wyszehradzka w Humanitas; Konferencja naukowa: „Media, ludzie, środowisko - świadomość ekologiczna społeczeństwa XXI wieku” Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 12-13 maja 2016 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowanie wizerunku urzędnika w mediach / Rafał Guzowski. - Wyd. 2. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o. , 2017. - 295 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Rozdział 1. Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku: 1.1. Autoprezentacja - mity i "uczniowskie" błędy z podręczników; 1.2. Dziennikarz i jego must have - jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki; 1.3. Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata "normalnego"; 1.4. Prawo jako narzędzie do obrony. Rozdział 2. Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji: 2.1. Mówię kryzys, myślę...; 2.2. Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej; 2.3. Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny; 2.4. Czy warto żądać sprostowań w mediach?. Rozdział 3. Recepta na medialne zło: 3.1. Polityka informacyjna jako źródło spokoju; 3.2. Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?; 3.3. Profesjonalizacja obsługi medialnej - media relations; 3.4. Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak; 3.5. Dobre i złe media czy serdeczność i krew. Rozdział 4. Jestem, kim jestem: 4.1. Rzecznik prasowy superstar; 4.2. Zawiłości języka - ujęcie praktyczne; 4.3. Obraza na media i konflikt; 4.4. Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz. Rozdział 5. Media społecznościowe: 5.1. Relacje w sieci - czy są granice?; 5.2. Czego nie robić w mediach społecznościowych; 5.3. Media społecznościowe w rękach rzecznika; 5.4. Facebook; 5.5. FOG - bardziej mgliście się nie da?; 5.6. Jak pisać w sieci?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa)
Zawiera: 1. Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym: 1.1. Samorząd terytorialny – na czym polega; 1.2. Po pierwsze prawo. Samorząd terytorialny w polskim systemie prawnym; 1.3. Relacje wspólnoty – wspólnota relacji; 1.4. Marketing terytorialny. 2. Wirtualny samorząd: 2.1. W drodze do Matrixa; 2.2. Społeczeństwo informacyjne a zadania administracji publicznej; 2.3. Okna samorządu terytorialnego do wirtualnego świata; 2.4. Real na dziś – samorząd terytorialny w Internecie: 2.4.1. Dobór próby; 2.4.2. Zakres badania; 2.4.3. Termin prowadzenia badania; 2.4.4. Wyniki badania; 2.4.5. Podsumowanie wyników; 2.4.6. Pytania badawcze; 2.4.7. Wyniki badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP; 2.4.8. Udogodnienia zwiększające dostępność serwisów BIP jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego; 2.4.9. Spełnianie niektórych wymogów Rozporządzenia o BIP; 2.4.10. Podsumowanie badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP; 2.5. Interwencja, inwestycja i… problemy; 2.6. I co dalej? 3. Sprawozdanie z Matrixa: 3.1. Media społecznościowe – wejście do Matrixa; 3.2. Samorząd terytorialny w media społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 20/2019)
Półrocznik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2006-2014
Zawiera: I. Teoretyczne podstawy problemów pedagogicznych - dyskusje i polemiki: Człowiek w zwierciadle przemian kultury - wyzwania dla ludzi zatrwożonych; Nauczyciel - system - badania naukowe; Praca domowa ucznia - konieczność versus zbędność; Kształtowanie tożsamość w epoce nowoczesnych technologii informacyjnych; Dydaktyka szkoły wyższej wobec zmiany cywilizacyjnej - nowa formuła wykładu; Kompetencje medialne wyznacznikiem konstruktywnego seniora w przestrzeni medialnej; Rola uniwersytetów trzeciego wieku w kształtowaniu jakości życia seniorów i zarządzaniu czasem; Jakość kształcenia w uczelni wojskowej - szanse i dylematy; Szkoła branżowa w opałach. Rzecz o kondycji szkolnictwa zawodowego w kontekście wyborów edukacyjnych młodzieży; Niepowodzenia szkolne z matematyki pedagogicznym wyzwaniem dla edukacji. II. Praktyczne zastosowanie efektów badań pedagogicznych: Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców - problem czy syndrom czasu?; Profilaktyka systemowa zachowań ryzykownych młodzieży. Raport z badań efektywności programu profilaktycznego „Mówimy nie uzależnieniom”; Mediacje jako narzędzia rozwiązywania konfliktów szkolnych i rodzinnych z perspektywy młodzieży studenckiej; Good behawior game - alternatywa dla tradycyjnych metod zarządzania klasą. III. Współczesne problemy badań pedagogicznych w wymiarze międzynarodowym: Factors impacting the improvement of hermeneuatic competences during academic education preparing for social professions; The role of new media in medical students’ acquisition of cognitive and social skills. An introduction to some fundamental considerations; Expectations of parents towards school in the context of responsibility for the upbringing and eduactional achievements of the child; Evaluation of the eduaction-related achievements of primary school pupils - between supporting and exclusion; A kindergarten teacher in students’ creative motor expression development; Positive and negative parental attitudes facing of child’s distability; Two perspectives on modern art. Education - between marginalization and globalization; The role of shared historical memory in Israeli and Polish education systems. Issues and trends; Determinants and dilemmas impacting the cooperation of family and school in conveying community values from the perspective of the literary output of Teresa Śliwińska, a teacher from Poznań. Bibliogaphical research; In the circle of the social and pedagogical significance of folk tradition and culture. The cult of saint roch - a patron saint of plague victims.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania; Wstęp: Problem z technologia; Rozdział 1. Inwazja Dzieci ekranu; Rozdział 2. Nowy wspaniały e-świat; Rozdział 3. Cyfrowe narkotyki a mózg; Rozdział 4. Wywiad z doktorem Doanem: neurobiologiem i osoba uzależnioną od gier wideo na odwyku; Rozdział 5. Wielkie odcięcie – wysyłanie wiadomości tekstowych i media społecznościowe; Rozdział 6. Zaburzenia kliniczne i efekt Dzieci ekranu; Rozdział 7. Małpowanie od innych – wpływy mass mediów; Rozdział 8. Gry wideo a agresja badania; Rozdział 9. Wyrwane z nagłówków – prawdziwe przypadki przemocy pod wpływem gier wideo; Rozdział 10. Masakra w Newtown – psychoza spowodowana grami wideo; Rozdział 11. Etan Patz i Koniec Niewinności – oraz zabaw na powietrzu; Rozdział 12. W pogoni za pieniędzmi: ekrany a kompleks edukacyjno-industrialny; Rozdział 13. Żyjemy w e-świecie; Rozdział 14. Rozwiązanie: ucieczka z jaskini Platona; Załącznik: Czy moje dziecko ma problem z uzależnieniem od ekranu lub technologii?; Bibliografia; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Część I: świat oszalał; 1. Uzależnieni od matrixa; 2. Świat oszalał; 3. Efekt zarażenia społecznego; 4. Wiralna przemoc; 5. Media społecznościowe i pułapka binarna; Część II: cyfrowa dystopia; 6. Nowa technokracja; 7. Utrzymując dystopię; 8. Kompleks Boga i nieśmiertelność; Część III: starożytne remedium; 9. Moja osobista odyseja; 10. Poza terapią; 11. Filozof-wojownik; Podziękowania; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp: wirtualne przestępstwo – realny ból; Przestępstwo child groomingu. Analiza problemu w ujęciu kryminologicznym i penitencjarnym; Algorytmiczna priorytetyzacja treści w mediach społecznościowych w świetle realizacji art. 72 Konstytucji RP (OCHRONA PRAW DZIECKA); Międzynarodowe zwalczanie przestępstw pedofilskich – sprawa Petera Scully’ego; Poszukiwanie sankcji optymalnej w perspektywie projektu ustawy z dnia 7 lipca 2022 r. o zmianie ustawy Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw; Penalizacja propagowania i pochwalania zachowań o charakterze pedofilskim w świetle doktryny; Odpowiedzialność karna za nieudolny grooming; Uwodzenie małoletnich w Internecie – analiza przestępstwa z art. 200a k.k., problematyka odpowiedzialności rodzica związana z uwiedzeniem internetowym oraz ocena prawna zjawiska „łowców pedofilów”; Cywilnoprawna odpowiedzialność rodziców lub opiekunów dziecka – ofiary przemocy seksualnej w sieci internetowej za zaniechania kontroli rodzicielskiej; Odpowiedzialność prawnokarna rodzica za naruszenie prywatności dziecka w Internecie – wybrane zagadnienia; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej