Altkorn Jerzy (1931-2004)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(8)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Marketing
(14)
Firma (nazwa)
(4)
Produkt turystyczny
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Turystyka
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Badania marketingowe
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie
(2)
Znak towarowy
(2)
Gospodarka
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja wizualna
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Podróże i turystyka
(4)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Tożsamość i wizerunek- koncepcja i znaczenie: Pojęcie tożsamości i wizerunek; Różnice między tożsamością a wizerunek firmy; Wizerunek firmy a autowizerunek konsumenta; Znaczenie dobrego wizerunku firmy. R.2 Adresaci wizerunku firmy: Wewnętrzni adresaci wizerunku; Zewnętrzni adresaci wizerunku. R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiortswa: Znaczenie wyróżników tożsamości; Ogólne kryteria wyboru wyróżników; Trwałość i zmienność wyróżnkiów; Przykładowe rozwiązania. R.4 Tożsamość i wizerunek firmy a startegie marketingowe. R.5 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie: Etapy rozwoju wizerunku; Etapy zmian i dylematy z tym związane. R.6 Badanie wizerunku firmy: Ogólne zasady i cele badań; Wybór kryteriów pomiaru; Dynamika pozycji i konkurencji a częstotliwość pomiaru wizerunku; Źródła pozyskiwania informacji o kryteriach pomiaru wizerunku firmy; Obiekty odniesienia; Metody i techniki badań wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437, [4] s. : rys., tab. ; 23 cm.
R. I Istota i znaczenie marketingu: Podmioty rynku; Ewolucja orientacji przedsiębiorstwa i geneza marketingu; Pojęcie marketingu; Ogólne zasady marketingu; Sektorowe uwarunkowania marketingu; Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu; Kierunki rozwoju marketingu. R. II Zachowanie nabywców na rynku: Proces postępowania nabywcy na rynku; Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy; Specyfika zachowań rynkowych klientów instytucjonalnych. R. III Segmentacja rynku: Pojęcie i rola segmentacji rynku; Segmentacja rynku a typy marketingu; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ogólne warunki wyodrębniania segmentacji rynku; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków i koncepcja ich obsługi; planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynku. R. IV Produkt: Pojęcie i struktura produktu; Klasyfikacja produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Eliminowanie produktów nietrafionych; Kryteria formowania asortymentu produktów; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dobór. R. V Wprowadzanie na rynku nowych produktów: Pojęcie nowego produktu; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu. R. VI Cena: Cena jako instrument marketingu; Strategiczne cele polityki cen; Metody ustalania cen; Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji; Strategie cen. R. VII Dystrybucja: Istota znaczenie dystrybucji w marketingu; Funkcje dystrybucji; Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa; Kanały dystrybucji; Czynniki wpływające na strukturę kanałów dystrybucji; Projektowanie kanałów dystrybucji; Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji; Zarzadzanie fizyczną dystrybucją produktów. R. VIII Hurt i detal: Funkcje hurtu; Klasyfikacja hurtowników; Tendencje rozwojowe hurtu; Funkcje detalu; Formy instytucjonalne detalu; Strategie marketingowe detalistów; Formy organizacyjne sprzedaży detalicznej; Tendencje rozwojowe detalu. R. IX Promocja: Promocja w strukturze marketingu-mix; Promocja osobista; Reklama; Promocja dodatkowa; Public relations; Formy promocji w Internecie; Kształtowanie kampanii promocyjnej przedsiębiorstwa. R. X Marketingowy system informacji: Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Istota i rodzaje badań marketingowych; Obszary badań marketingowych; Marketingowe proces badawczy. R. XI Zarządzanie marketingiem: Proces zarządzania marketingiem; Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Planowanie marketingowe; Realizacja planów marketingowych; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu. R. XII Marketing na rynkach międzynarodowych: Czym jest marketing globalny?; Globalne rynki czy globalne segmenty? Przesłanki standaryzacji i adaptacji międzynarodowego marketingu; Marketing-mix na rynkach międzynarodowych; Przesłanki wchodzenia na rynki zagraniczne; Sposoby wejścia na rynki zagraniczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : rys. tab. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138, 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. o posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : rys. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Anatomia marki, Pojęcie i rola marki, Determinanty silnej marki; Wizerunek marki, Tożsamość a wizerunek marki, Cylk życia marki; Sponsorowanie marki; Nazwa marki; kryteria projektowania nazw marek; Znak marki; Marka jako przedmiot transakcji; Internacjolizacja i globalizacja marek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami ( na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Zarządzanie projektami (na przykładzie struktury organizacyjnej Techbud S.A.); Zarządzanie operacyjne (na przykł. FSE Zelpol S.A.); Ustalenie struktury sprzedaży i procedury ustalania cen i marż w przedsiębiorstwie wielozakładowym; Organizacja zarządzania marketingiem w firmie "Flores", Restrukturyzacja zakładowych zasobów mieszkaniowych Podkarpackich Zakładów Rafineryjnych w Jaśle; Identyfikacja i analiza sytuacji strategicznych jednostek biznesu w Krośnieńskich Hutach Szkła "Krosno" S.A.; Projekt kanałów dystrybucji dla firmy "Delta-bis"; "Mała czarna"; Analiza struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Ogród" i formułowanie kierunków jej usprawnienia.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom IV)
Słowo wstępne; Wstęp; Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy; Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna; Przedsiębiorczość XXI wieku (Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw); Szanse rozwojowe przedsiębiorstw; Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji; Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar; Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy; Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych; Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów; Konkurencyjność polskiego sektora usług; Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki; Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw; Pracownicy jako wartość firmy; Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000; Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski; Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy; Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju; Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe; Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego; Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce; Jaka polityka proeksportowa dla Polski?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej