Przedsiębiorczość międzynarodowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(32)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(40)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(5)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Nowakowski Marcin K
(2)
Sulich Adam
(2)
Szymczak Maciej
(2)
Widera Wiktor
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Campbell David
(1)
Canwell Diane
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Danik Lidia
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Dudek Marek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Gorczyńska Alina
(1)
Gołębiewski Alekdander
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hamill Jim
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kalisz Anna
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kondak Anna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Koźmiński Andrzej
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Kroik Janusz
(1)
Królak-Werwińska Joanna
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kwietniewska Małgorzata
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lenik Piotr
(1)
Liberska Barbara
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Lipiński Jan
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Maesincee Suvit (1961- )
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik Radosław
(1)
Marcinkowska Anna
(1)
Matuszak Marek
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Nagora Inna
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Noga Adam
(1)
Noga Marian
(1)
Nojszewska Ewelina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Europa
(2)
Arktyka (region)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Zarządzanie i marketing
(14)
Transport i logistyka
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Otoczenie kulturowe, 2. Znaczenie otoczenia kulturowego w biznesie międzynarodowym, 3. Zróżnicowanie językowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 4. Język niewerbalny w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 5. Religia, wartości oraz symbole jako aspekty kulturowe w międzynarodowej działalności przedsiębiorstw, 6. Przezwyciężenie szoku kulturowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XVII. Zeszyt 1)
Półrocznik, 2014-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013
Zawiera: Legal-constitutional and legal-theoretical issues: The institution of the nationwide referendum in Turkmenistan; Review of the constitutionality of law in the direct application of the constitution; Is a comprehensive reform of the law-making process necessary in Poland? A voice in the discussion; Application of the logics of fuzzy sets in law on the example of the case of “assets coming indirectly from a prohibited act”. Legal-historical issues: Criminal proceedings against colonel Feliks Michałowski (1952-1953); „Kill a donkey”. Public law issues: Administrative courts in Ukraine: formation and functioning in the modern conditions; Local development and municipal authorities; Genesis of the act amendment of 24 July 2015 depriving the municipal police of the authorization to use speed cameras; General principles of code of administrative procedure after amendment of 2017; A case study: selected issues regarding combating infectious animal diseases; System of sanctions in regulation 2016/679 - general observations and remarks regarding employment; Conflict on the right to use mineral resources on Svalbard - an outline. Private law issues: Verification of the term “agricultural property” in the light of the amended provisions of the Agricultural System Structuring Act of 11 April 2003; Misselling of financial services as a practice that infringes collective consumer interests; Selected problems of shaping the amount of remuneration for work; The scope of the obligation to introduce remuneration regulations after the amendment to the Labor Code of the year 2016; Concept and types of collective labor agreements in light of the polish labor law. Glosses, opinions, commentaries: The commentary to the decision of the supreme court of 15 February 2012, ii criminal code 193/2011 (OSNKW no. 9-juris¬prudence of the criminal and the military chamber of the supreme court, item 89). Reports: Report from the scientific conference “Mediation in Polish legal order: doctrine - legal regulations - practice”; „Museums - theory and practice. To be or not to be in the contemporary world” - a conference summary. Reviews: Diana Maksimiuk, 1956 in Poland. Courts, prosecution, criminal law; The students of Humanitas University as the authors of a review.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alianse strategiczne / Joanna Cygler. - Warszawa : Difin, 2002. - 206 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw jako przesłanka aliansów strategicznych; Uwarunkowania i motywy zawierania aliansów strategicznych; Zarządzanie aliansami strategicznymi; Alianse wielostronne - powiązania sieciowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw i marketing na rynkach zagranicznych, 2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej, 3. Możliwości stosowania marketingowych narzędzi konkurowania w branżach napojów alkoholowych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, 4. Transfer technologii w międzynarodowym cyklu życia produktu, 5. Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, 6. Sposoby pozyskiwania marek przez przedsiębiorstwa działajace na rynku międzynarodowym, 7. Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym, 8. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe, 9. Miedzynarodowa segmentacja rynku, 10. Wpływ internetu na marketing międzynarodowy, 11. Miedzynarodowe i globalne systemy informacji marketingowej, 12. Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw, 13. Marketing wewnętrzny w ujęciu międzynarodowym, 14. Przedsiębiorstwo odpowiedzialne społeczenie na rynku międzynarodowym - aspekty marketingowe, 15. społeczna odpowiedzoalność przedsiębiorstw w kontekscie repektowania praw człowieka i marketingu etycznego (przykład wizerunku kobiet e reklamie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Logistyka międzynarodowa w internacjonalizacji zarządzania, 2. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką międzynarodową, 3. Logistyka międzynarodowaw praktyce polskich przedsiębiorstw, wyniki badań, 4. Swobody gospodarcze oraz polityka celna, transportowa i wobec MSP według Traktatu Wspólnot Europejskich a zmiany warunków obsługi logistycznej, 5. Polski rynek TSL po wejściu do Unii Europejskiej, 6. Uwarunkowania i kierunki rozowju logistyki europejskiej, 7. Logistyka w polityce gospodarczej wybrnaych państw, 8. Społeczno-kulturowe uwarunkowania logistyki międzynarodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Istota globalizacji procesów w logistyce międzynarodowej, R.2 Przedmiot i zakres międzynarodowych operacji logistycznych, R.3 Międzynarodowa infrastruktura logistyki, R.4 Aspekty organizacyjne zarządzania międzynarodowym łańcuchem dostaw, R.5 Informatyzacja w logistyce międzynarodowej, R.6 Usługi jako produkt w logistyce międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Logistyka międzynarodowa w globalizacji, regionalizacji i internacjonalizacji gospodarki światowej 1.1. Logistyka w warunkach globalizacji 1.2. Regionalizacja w gospodarce i logistyce 1.3. Formy i miary internacjonalizacji przedsiębiorstwa i logistyki ROZDZIAŁ 2. Istota i znaczenie współczesnej logistyki międzynarodowej w biznesie 2.1. Biznes międzynarodowy w procesie globalizacji 2.2. Istota i funkcje teorii logistyki międzynarodowej 2.3. Metody zarządzania logistyką międzynarodową ROZDZIAŁ 3. Logistyka międzynarodowa w wymianie towarów i usług 3.1. Współczesne determinanty rozwoju wymiany międzynarodowej 3.2. Rola logistyki w międzynarodowej wymianie towarów 3.3. Logistyczne uwarunkowania międzynarodowej wymiany usług ROZDZIAŁ 4. Znaczenie logistyki w międzynarodowych przepływach czynników wytwórczych 4.1. Międzynarodowe przepływy czynników wytwórczych: koncepcje, metody, zadania 4.2. Międzynarodowy łańcuch dostaw jako podstawa przepływów czynników wytwórczych 4.3. Zadania konfiguracji sieci logistycznej w przepływach czynników wytwórczych ROZDZIAŁ 5. Wpływ logistyki na poziom międzynarodowej konkurencyjności krajów i przedsiębiorstw 5.1. Ważniejsze mierniki konkurencyjności przedsiębiorstw 5.2. Logistykochłonność jako miara konkurencyjności regionów i sektorów 5.3. Ocena logistykochłonności różnych regionów na świecie ROZDZIAŁ 6. Miejsce logistyki w strategii przedsiębiorstwa międzynarodowego i korporacji transnarodowej 6.1. Współczesne teorie przedsiębiorstwa i korporacji transnarodowych 6.2. Logistyka w strategii i strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa międzynarodowego 6.3. Kierunki rozwoju logistyki międzynarodowej w KTN i gospodarce światowej; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i zadania logistyki międzynarodowej w integracji przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 2. Integracja przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 3. Identyfikacja strategii wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne, 4. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w rozwoju logistyki międzynarodowej, 5. Przesłanki rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce w świetle strategii Lizbońskiej, 6. Uwarunkowania polskiego systemu transportowego w obliczu przystąpienia do Unii Europejskiej, 7. Logistyka w strategiach ekspansji międzynarodowej firm
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Logistyka globalna w globalizacji gospodarki, 2. Logistyka w biznesie międzynarodowym, 3. Logistyka międzynarodowa, geneza, cel, zakres, 4. Kierunki rozwoju transportu w logistyce międzynarodowej, 5. Eurologistyka, jako szczególna odmiana logistyki międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Modelowe ujęcie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw: 1. Problem ekspansji: Istota ekspansji przedsiębiorstw; Czynniki ekspansji przedsiębiorstw; Cel ekspansji; 2. Modele międzynarodowej ekspansji: Opis modeli międzynarodowej ekspansji; Istota form międzynarodowej ekspansji; Międzynarodowa ekspansja a wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstwa; Cz. II. Formy międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw: 3. Międzynarodowa ekspansja produktowa: Eksport jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej; Kontrakty jako forma międzynarodowej ekspansji produktowej; 4. Międzynarodowa ekspansja zasobowa: Licencjonowanie jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej; Franchising jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej; Alianse strategiczne jako forma międzynarodowej ekspansji zasobowej ; 5. Międzynarodowa ekspansja kapitałowa: Joint venture jako forma międzynarodowej ekspansji kapitalowej; Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granica jako forma międzynarodowej ekspansji kapitałowej; Cz. III. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w liczbach i przykładach w oparciu o polską gospodarkę: 6. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw w Polsce: Uwarunkowania rozwoju międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw w Polsce; Ocena wykorzystania form międzynarodowej ekspansji przez przedsiębiorstwa w Polsce; 7. Międzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw i jej wpływ na wzrost wartości rynkowej przedsiębiorstw- studium przypadków: LPP; Comarch; Bioton
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym - zagadnienia wstępne, 2. Strategia zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 3. Przyczyny zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 4. Teorie internacjonalizacji, 5. Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw - wyjaśnienie teoretyczne, 6. Formy zagranicznej ekspancji przedsiębiorstw - spoosby wejścia na rynki zagraniczne, 7. Metody wyboru formy zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Elementy marketingu na runku międzynarodowym, 2.Selekcja rynków zagranicznych i wybór formy działania na nich, 3.Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, 4.Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Elementy strategii przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. 2. Strategia marketingowa i inne strategie funkcjonalne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagrsnicznych i jej elementy. 4. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 193 s. : tab. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizcji przedsiębiorstw, 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw, 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych, 5. zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych, 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 197)
Wstęp. 1.Eurodisneyland. 2.Ikea. 3.Nowy styl. 4.Alpen Gold. 5.Maspex. 6.Peroni Nastro Azzurro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Globalizacja działalności przedsiębiorstwa - korzyści i ryzyko, 2. Logika controllingu w procesie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Architektura organizacji controllingu w przedsiębiorstwach zinternacjonalizowanych, 4. Infrastruktura informacyjno-analityczna controllingu, 5. Kultura organizacyjna a controlling międzynarodowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ceny transferowe -istota i model ekonomiczny, R.2 Ceny transferowe w przedsiębiorstwach zdywizjonalizowanych -przejście od modelu ekonomicznego do praktyki, R.3 Ceny transferowe w korporacjach ponadnarodowych, R.4 Ceny transferowe w sprawozdaniach finansowych, R.5 Trzy aspekty problemu cen transferowych-próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej