Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(213)
Forma i typ
Książki
(203)
Publikacje naukowe
(67)
Publikacje fachowe
(38)
Poradniki i przewodniki
(11)
Czasopisma
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(153)
dostępne
(144)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(150)
Czytelnia
(154)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(12)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(12)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(11)
Rott Dariusz (1965- )
(11)
Gierula Marian
(9)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(9)
Furman Wojciech (1946- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Godzic Wiesław (1953- )
(6)
Mielczarek Tomasz
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Dzierżyńska Jolanta
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Michalczyk Stanisław
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Gierula Joanna
(4)
Guzek Damian
(4)
Jachimowski Marek
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Sokół Zofia
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dudek Krystian
(3)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Ruta Przemysław
(3)
Sarna Paweł
(3)
Szostok Patrycja
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Höffner Marta
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Koroczyński Aleksander
(2)
Krawczyk Dariusz
(2)
Küng Lucy
(2)
Lakomy Mirosław
(2)
Lis Wojciech
(2)
Lupa Iwona
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Nęcka Agnieszka
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Oniszczuk Zbigniew
(2)
Pawłowska Ilona
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Polińska Karolina
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Szostak Patrycja
(2)
Urbas Michał
(2)
Wasilewski Krzysztof
(2)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Woźniakowska Anna
(2)
Wójcik Włodzimierz
(2)
Abramczyk Gerald S
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamowski Janusz (1952- )
(1)
Adamowski Janusz W. (1952- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Allen Robert E. (1950- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Anderson Peter J
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bajor Agnieszka (1973- )
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barański Michał
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartnik Monika (1978- )
(1)
Baryło Waldemar (1980- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernatowicz Małgorzata
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bielski Łukasz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bodnar Adam (1977- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bohdan Tomasz
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Borowicz-Sierocka Beata
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(85)
2000 - 2009
(89)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(212)
Czechy
(4)
Słowacja
(1)
Język
polski
(213)
Temat
Środki masowego przekazu
(99)
Komunikacja społeczna
(53)
Dziennikarstwo
(30)
Public relations
(30)
Prasa (wydawnictwa)
(19)
Reklama
(19)
Media społecznościowe
(17)
Internet
(16)
Telewizja
(15)
Dziennikarze
(14)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Komunikacja marketingowa
(13)
Kultura masowa
(13)
Etyka dziennikarska
(12)
Marketing cyfrowy
(11)
Antropologia mediów
(10)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Konwergencja mediów
(10)
Nowe media (komunikacja)
(9)
Teoria komunikacji i mediów
(9)
Gatunki medialne
(8)
Marketing społecznościowy
(8)
Marketing
(7)
Polityka medialna
(7)
Autoprezentacja
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Marketing polityczny
(6)
Prawo mediów
(6)
Public relations w internecie
(6)
Regionalne środki masowego przekazu
(6)
Reklama internetowa
(6)
Socjologia
(6)
Czasopisma
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Multimedia
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Prawo prasowe
(5)
Publicystyka
(5)
Radiofonia
(5)
Retoryka
(5)
Czasopismo regionalno-lokalne
(4)
Dziennikarstwo internetowe
(4)
Historia
(4)
Interakcje społeczne
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Kultura audiowizualna
(4)
Media mobilne
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Perswazja
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Sztuka pisania
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Wolność słowa
(4)
Zachowanie
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Blog
(3)
Cenzura
(3)
Demokracja
(3)
Dzieci
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Edukacja medialna
(3)
Fotografia prasowa
(3)
Język
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Konsumenci
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing mobilny
(3)
Negocjacje
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Pluralizm mediów
(3)
Prawo reklamy
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Psychologia mediów
(3)
Socjologia kultury
(3)
Społeczności internetowe
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wizerunek uczelni
(3)
Wolność mediów
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zastosowanie i wykorzystanie
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Dyskusja
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Google Analytics
(2)
Grupy społeczne
(2)
Image
(2)
Informacja
(2)
Informacja publiczna
(2)
Kompetencje medialne
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konflikt
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kryzys
(2)
Temat: dzieło
Big Brother
(1)
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(41)
1901-2000
(15)
1989-2000
(15)
1945-1989
(7)
1801-1900
(3)
Temat: miejsce
Polska
(52)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Europa
(7)
Niemcy
(5)
Ukraina
(5)
Zagłębie Dąbrowskie
(5)
Czechy
(4)
Górny Śląsk
(4)
Rosja
(4)
Wielka Brytania
(4)
Węgry
(3)
Ameryka Północna
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Hiszpania
(2)
Kazachstan
(2)
Słowacja
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Armenia
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Grecja
(1)
Japonia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Włochy
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(62)
Praca zbiorowa
(42)
Opracowanie
(35)
Monografia
(27)
Poradnik
(14)
Czasopismo naukowe
(12)
Czasopismo prasoznawcze
(12)
Materiały konferencyjne
(10)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Esej
(2)
Publicystyka
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuły
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Polemika
(1)
Program telewizyjny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2068)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1905)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1479)
Zarządzanie i marketing
(1249)
Edukacja i pedagogika
(751)
Media i komunikacja społeczna
(213)
Socjologia i społeczeństwo
(691)
Psychologia
(507)
Informatyka i technologie informacyjne
(333)
Medycyna i zdrowie
(307)
Filozofia i etyka
(204)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(183)
Historia
(177)
Językoznawstwo
(177)
Matematyka
(108)
Transport i logistyka
(97)
Nauka i badania
(86)
Kultura i sztuka
(69)
Ochrona środowiska
(67)
Inżynieria i technika
(47)
Literaturoznawstwo
(47)
Biologia
(30)
Religia i duchowość
(26)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(23)
Etnologia i antropologia kulturowa
(21)
Podróże i turystyka
(19)
Architektura i budownictwo
(14)
Rolnictwo i leśnictwo
(14)
Fizyka i astronomia
(13)
Kultura fizyczna i sport
(9)
Chemia
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Archeologia
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Rozwój osobisty
(3)
213 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Rzeczywistość telewizyjnych dyskursów - fenomenologia telewizyjnego medium; 2. Transformacja telewizji - telemorfoza oraz status telewizji; 3. Self-Television - autoreferencyjna natura telewizji; 4. Telewizja śniadaniowa - koncepcje telewizji bezpośredniego przekazu; 5. Telewizja rozrywkowa- rozrywkowa koncepcja telewizji; 6. Teleporadnictwo - kultywacja i znaczenia zmian w życiu indywidualnym oraz społecznym; 7. Teleinterwencjonizm - wizualizacja i inscenizacja problematyki społecznej i instytucjonalnej; 8. Telesocjonwesy - wyjaśnienie i interpretacja rzeczywistości; 9. Teleświat medyczny - medykalizacja codzienności i diagnozowanie stanu organizmu społecznego; 10. Telekulinaria - popularyzacja gotowania w telewizji; 11. Telewizyjni bohaterowie Kasia i Tomek- negocjacyjny styl życia w kulturze konsumpcyjnej; 12. Telewizyjne pokolenie "Magdy M." - styl życia reprezentantów pokolenia trzydziestolatków; Zakończenie: Telewizja w metaforach codzienności - społeczny i kulturowy fenomen telewizji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp I. Socjologiczny aspekt konfliktu społecznego 1. Konflikty tożsamości w społeczeństwie współczesnym: w niewoli władzy i wolności? 2. Konflikt językowy. Studium porównawcze obszarów Arktyki II. Pedagogiczny aspekt konfliktu społecznego 3. Konflikty interpersonalne - sens, przebieg i przezwyciężanie 4. Spostrzeganie interpersonalne w sytuacjach konfliktu 5. Konflikt jako sytuacja wychowawcza 6. Konflikty w szkole w ujęciu interakcjonizmu symbolicznego. Perspektywa postrzegania szkoły jako organizacji 7. Źródła konfliktów szkolnych i ich znaczenie dla procesu edukacji młodzieży 8. Lęk komunikacyjny u uczniów a ich sposoby reagowania w sytuacji konfliktu w klasie szkolnej III. Psychologiczny aspekt konfliktu społecznego 9. „Przetrwać razem” – małżeństwo z perspektywy psychologii analitycznej 10. Konflikty interpersonalne w związkach kohabitacyjnych 11. Co oznacza skuteczność i satysfakcja stron z udziału w mediacjach rodzinnych? 12. Style i efekty rozwiązywania konfliktów w relacji rodziców z adolescentami a przekonanie adolescentów o skuteczności rodziny 13. Zadowolenie vs. rozczarowanie z komunikacji z matką z perspektywy adolescsenta 14. Konflikt jako czynnik kompozytowy relacji między rodzeństwem w okresie dorosłości a kompetencje społeczne 15. Rola reakcji emocjonalnych w regulacji strategii radzenia sobie młodzieży w wieku dorastania w sytuacji konfliktu społecznego 16. Agresywność w konfliktach społecznych a style radzenia sobie ze stresem 17. Potencjalne przyczyny konfliktów zawodowych w dobie globalizacji; Noty o autorach; Streszczenie; Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wstęp; Wprowadzenie. Globalny wymiar turystyki – analiza ruchu turystycznego; 1. Teoretyczne podstawy turystyki couchsurfingowej jako formy podróży turystycznych i obszaru badań naukowych; 1.1. Prezentacja współczesnych kierunków rozwoju turystyki oraz dotychczasowych nurtów w turystyce; 1.1.1. Turystyka i infrastruktura turystyczna – podstawowa klasyfikacja; 1.1.2. Wybrane formy turystyki; 1.1.3. Turystyka couchsurfingowa jako element nowych koncepcji organizowania podróży turystycznych; 1.1.4. Determinanty podejmowania podróży turystycznych i turystyki couchsurfingowej; 1.2. Identyfikacja i zastosowanie couchsurfingu oraz jego umiejscowienie w systemach kategoryzacji turystyki; 1.2.1. Źródła i rozwój couchsurfingu; 1.2.2. Miejsce couchsurfingu w świetle różnych klasyfikacji turystyki; 1.2.3. Istota i cechy charakterystyczne turystyki couchsurfingowej – analiza pojęć; 1.3. Turystyka couchsurfingowa w świetle badań literaturowych; 2. Założenia metodologiczne badań nad turystyką couchsurfingową; 2.1. Przesłanki, cele i przedmiot badań – identyfikacja, opis i uzasadnienie podjętego problemu naukowego; 2.2. Podejście metodyczne i zakres badań; 2.3. Charakterystyka społeczno-demograficzna badanych; 3. Prezentacja wyników badań; 3.1. Szczegółowa charakterystyka turystów couchsurfingowych; 3.2. Szczegółowa charakterystyka couchsurferów gospodarzy; 3.3. Związki między parametrami charakteryzującymi turystów couchsurfingowych a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.4. Związki między parametrami charakteryzującymi couchsurferów gospodarzy a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.5. Społeczno-demograficzne uwarunkowania uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej w świetle analizy regresji logistycznej; 3.6. Główne profile uczestników turystyki couchsurfingowej; 4. Syntetyczna ocena polskiego couchsurfingu w świetle wyników wykonanych badań oraz na tle poglądów i ustaleń innych autorów; 4.1. Model i aktywność turystyczna polskiego couchsurfera gościa oraz couchsurfera gospodarza; 4.2. Motywy uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej; 4.2.1. Autentyczność doświadczeń jako motor poznania w turystyce couchsurfingowej; 4.2.2. Główne motywy w turystyce couchsurfingowej; 4.3. Szanse i zagrożenia związane z uprawianiem turystyki couchsurfingowej; 4.4. Prawdopodobne kierunki rozwoju turystyki couchsurfingowej w Polsce; Podsumowanie i wnioski z przeprowadzonych badań; Streszczenie; Summary; Piśmiennictwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Multimedia - "multi" w mediach; O nowych sposobach i wymiarach pluralizacji kultury; Media - etyka - polityka; Przyczynek do politycznej archeologii mediów; Etyka dziennikarska i nowe media; Dyskurs międzykulturowy we współczesnych mediach; Wyznaczniki gatunkowe zapowiedzi; O intertekstualności dyskursu politycznego w mediach (na przykładzie radiowych rozmów z polityka mi); Sprostowanie - prasowe strategie oswajania obecności; Wybrane funkcje reportażu prasowego dla młodzieży a współczesna kultura; Przepowiednie w Internecie; Dialog we współczesnym komunikowaniu publicznym; "Pułapka internetowa", czyli o słownictwie tematycznym związanym z Internetem; Nowoczesne media szansą dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (na przykładzie terapii uczniów z dysleksją rozwojową); Media Polonii niemieckiej w obszarze komunikacji społecznej; Rola mediów w środowiskach wielokulturowych, ze szczególnym uwzględnieniem Śląska Opolskiego. Próba redefinicji zjawiska; Media publiczne w Polsce;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Media , ISSN 2082-8322 ; 3)
(Acta Universitatis Wratislaviensis , ISSN 0239-6661 ; No 3452)
1. Artykuły: Polski system medialny w globalnej przestrzeni nowych technologii; Techniki dziennikarskie jako narzędzie odkrywania, rekonstruowania i referowania historii. Współczesne relacje o Holocauście; Kondycja współczesnego polskiego reportażu; Nowe media- nowa komunikacja medialna; Naziemna telewizja cyfrowa- krok w stronę mediów XXI wieku; Funkcje mediów lokalnych w teorii i praktyce; Prasa korporacyjna w świetle narzędzi komunikowania wewnętrznego; Edukacja medialna poprzez edukację dziennikarską. Opis działań w ramach innowacji pedagogicznej "Edukacja medialna"; Wikileaks: pogromca mediów czy stare w nowym wydaniu? Czy warto rozmawiać? Nieoczywiste konsekwencje braku konsultacji społecznych w sprawie ACTA w świetle badań; Innowacyjne instrumenty odpowiedzialności mediów w wybranych europejskich systemach medialnych; Amerykański kościół elektroniczny i jego konteksty; 2. Appendix: Czy grozi nam upadek języka polskiego?; Kapuściński i Cesarz z perspektywy dziennikarskiej: metodologia i wykorzystanie gatunków; Podwójna miłość- o związku Agnieszki Osieckiej z Jeremim Przyborą i fascynacji poetki jego twórczością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 1)
Początek (i koniec) w ujęciu szkoły tartusko-moskiewskiej; Pierwsze strony - pośród kontrastów i metatekstów; Konfiguracja gatunkowa charakterystyczna dla pierwszej strony gazety; Współczesny redesign - analiza pierwszych stron "Słowa Polskiego", "Gazety Wrocławskiej" oraz dziennika " Słowo Polskie Gazeta Wrocławska"; Etyka na pierwszych stronach. Między reklamą a public relations (o pewnej kampanii wizerunkowej); Miejsca centralne pierwszych stron "Rzeczpospolitej", "Trybuny" i "Gazety Wyborczej"; Kultura w stylu KISS. Pierwsze, czyli proste - Keep it simple, stupid!; Funkcja początku w kinie współczesnym; Semantyczne i strukturalne funkcje czołówek filmowych; Head-line, czyli psychomachia; Ad portas. Architektura informacji portali internetowych; Sygnały początku internetowcyh legend miejskich; Sport w produkcie medialnym jako sygnał początku "ery przełomu i dobrobytu"; Wybrane aspekty socjologicznych badań nad rytualizacją w perspektywie komunikacji społecznej; Rytuał w mediach. Rytualizacja dyskursu medialnego na przykładzie przesłuchań Marka Wagnera przed Sejmową Komisją Śledczą; Autorytet, ekspert, idol - kogo chcą słuchać współcześni; Elementy uniwersalności przekazu na pierwszych stronach międzynarodowych edycji magazynu "Men's Health"; Od dziś teatr nie będzie taki sam. Rytualizacja odbioru spektaklu Oczyszczeni w polskiej krytyce teatralnej; Czarna magia pierwszych stron? Obraz Polski w brytyjskich dziennikach w przededniu rozszerzenia Unii Europejskiej; Obraz Holandii w prasie polskiej lat 1953-1957
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etos i warsztat; Media epoki pilota; Sytuacja gatunków medialnych po 11. września; Jestem Dolnoślązakiem - rola gazety w kreowaniu lokalnej tożsamości; Epidemia narcyzmu. O przyczynach, objawach i skutkach " choroby medialnej "; Telewizji publicznej wizerunek własny; "Trudna miłość", czyli 50 lat relacji TVP z jej widzami; Medialność na co dzień i w kryzysie; Obraz problemów społecznych w Polsce w " Kurierze Wileńskim "; " Viva " jako wehikuł popkultury; Próba indywidualizacji mediów grup etnicznych ( na przykładzie Śląska Opolskiego ); Autokreacja prasy katolickiej w Polsce; Kreowanie wizerunków lubelskich dzienników w latach 1989-2002; " Gazety Prawnej " nowy (lepszy?) wizerunek. Zmiany wizerunku " Gazety Prawnej " od września 2001 do października 2002; Poszerzenie pojemności wizerunku tytułu prasowego wraz ze zmieniającą się publicznością czytelniczą. Na przykładzie ewolucji " Gazety Wyborczej "; Autoprezentacja w prasie (na materiale " Gazety Lubelskiej ") Dolnośląskie dzienniki a prasa bezpłatna - konkurencja, konwergencja, synergia; Elektroniczne słowo prasy; Kodeksy etyki dziennikarskiej jako narzędzie promowania własnego środowiska; " Czwarta władza " - uwięzienie duszy? Kilka refleksji o mediach i władzy; Media a przemoc. System oznakowań telewizyjnych jako forma samokontroli mediów; Językowe przejawy agresji i empatii w mediach; Zmiany gatunkowe wypowiedzi dziennikarskiej (na podstawie wiadomości prasowej); Makdonalizacja radia; Internet - Wielka Synteza. Systematyka podmiotów biznesowych; Podwójne oblicze? Wizerunek mediów w reklamie; Piosenka w mediach - media w piosence; Przejawy interakcji między redakcją a czytelnikami w prasie lokalnej (na przykładzie " Głosu Wielkopolskiego "); Otoczenie wewnętrzne komunikatora masowego - rola dziennikarza w organizacji medialnej; Kształtowanie wizerunku medialnego Radia Zet; Medium kontra medium. Oblicze telewizji we współczesnym kinie światowym; Ontologia, komunikacja, stylizacja, socjologia - cztery poziomy " meta " w grach komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 3)
1. Public relations w BWA Awangarda. Analiza organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu, 2. Milczenie profesora Tutki. Opowiadania Jerzego Szaniawskiego jako utwory kolektywne, 3. Wykorzystanie statusu reportera i dokumentalisty filmowego w wykrywaniu mowy ezopowej i struktur niejawnych, Opis metody na podstawie badań syberyjskiej sekty "Ostatniego Testamentu", 4. Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego, 5. Prowokacja czy zaniechanie, czyli jak policjanci wprowadzili w błąd "Gazetę Wyborczą", 6. O obiektywności w poznaniu reportażowym na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego, 7. Wolne oprogramowanie - wolne publikowanie. Wzajemne relacje i inspiracje, 8. Kompetencja kreatywnej CMC. Wybrane aspekty, 9. Literatura wobec nowych technologii, 10. Efektywność stron internetowych " Rzeczpospolitej" i " Super Expresu" w świetle badań Eyetrack III, 11. Programy neotelewizyjne. Rekonesans, 12. Śmierć dźwignią reklamy. Przypadki medialne, 13. Zajadając hamburgera i pikantne skrzydełka kurczaka - rozważania nad przestrzenią Fast foodów (McDonald's i KFC), 14. Czytelnik - współtwórcą utworu, czyli spodziewana zmiana miejsc. Różne strategie aktywności odbiorcy, wpisane w konstrukcję i formę utworu, jako zapowiedź rozwoju literatury multimedialnej i hipertekstowej, 15. Regionalna prasa codzienna w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Dolnego Śląska, 16. Fenomen popularności Briget Jones w świetle studiów kulturowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nowe Media - Nowe w Mediach / Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego ; Nr 2)
Zagrożenia dla niezależnych dziennikarzy na Białorusi. Rola " pomarańczowej rewolucji" w drodze Ukrainy do Unii Europejskiej. Media i transformacja społeczna: przypadek Ukrainy. Udział prasy studenckiej w "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Między państwem a społeczeństwem. Prawda i manipulacja w mediach. Media a społeczeństwo obywatelskie: między polityką a presją rynku. Czy prasa dożyje następnej dekady. Co robi władza w "Gazecie Wyborczej", czyli z problematyki lokalnej widoczności medialnej. Lokalna partycypacja medialna a kształtowanie się społeczeństwa obywatelskiego. "społeczeństwo obywatelskie" jako kontekst komunikacyjny w prasie. Internetowe legendy miejskie w społeczeństwie obywatelskim. Medialne potrzeby obywatelskiego współodczuwania (analiza mediów od dnia śmierci Jana Pawła II do jego pogrzebu). Recenzje: Menedżerowie - analfabeci w PR - rozmowa Piotra Bielawskiegi z Aleksandrem Woźnym. Agnieszka Żbikowska - Public relations. Fraser P.Seitel - Public Relations w praktyce. Magdalena Jerzemowska - Nadzór korporacyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Od wioski plemiennej do wioski globalnej, czyli poszukiwanie "obiektywnego koncentratu", 2. Media w Europie w służbie władz, rynku i społeczeństwa, 3. Media w USA: między saloonem i biurem szeryfa, 4. Rok 1989 - polskie media na wolności, 5. Telewizja w Europie bez granic, 6. Dziecko przed ekranem, 7. Rewolucja cyfrowa, 8. Rynek mediów w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Druk i jego konteksty. 3. Media i sfera publiczna we wczesnonowożytnej Europie. 4. Technologie i rewolucje. 5. Nowe procesy, nowe wzorce. 6. Informacja, edukacja, rozrywka. 7. Konwergencja mediów. 8. W cyberprzestrzeni i poza nią.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Wstęp: co można zrobić z badaniami odbioru; 1. Telewizja, wiadomości i sfera publiczna; 2. Reality television, widzowie i etyka; 3. Opera mydlana i zabawa; 4. Telewizja i przestrzeń domowa; 5. Telewizja, tożsamość i globalna widownia; Zakończenie: telewizja i etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa: umysły sieciowe, tworzenie znaczenia, kontestowanie władzy; 1. Preludium rewolucji: od czego wszystko się zaczęło; 2. Rewolucja egipska; 3. Godność, przemoc, geopolityka: powstania arabskie; 4. Rewolucja rizomatyczna: indignadas w Hiszpanii; 5. Occupy Wall Street: wydobywanie soli z ziemi; 6. Zmienianie świata w społeczeństwie sieci; 7. Poza oburzeniem i nadzieją: życie i śmierć usieciowionych ruchów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Wykaz skrótów; Wstęp; Zmiana paradygmatu wolności środków społecznego;przekazu wobec nowych mediów w dobie konwergencji; Redefinicja celów interesu publicznego w nowych mediach. Od deregulacji do ponownej regulacji?; Rola mediów przy definiowaniu kwestii bezpieczeństwa; Cele i sposoby oddziaływania w konflikcie z wykorzystaniem cyberprzestrzeni; Ewolucja europejskich regulacji służących ochronie małoletnich przed dostępem do treści audiowizualnych szkodliwych dla ich rozwoju; Zwalczanie nielegalnych treści w internecie – aspekty; Wybrane; Zjawisko „trollingu” w internecie; Współczesna reklama internetowa a poszanowanie; Prywatnej sfery życia człowieka; Dane osobowe jako „waluta” związana z uczestnictwem w mediach społecznościowych; Rola Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w przeciwdziałaniu nieuprawnionemu ograniczaniu korzystania z wolności słowa w radiofonii; Droga do regulacji? Dezinformacja w przekazie medialnym; Mowa nienawiści a wolność wypowiedzi; Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Uzależnienia - fakty i mity / pod red. Iwona Niewiadomska, Dariusz Sikorski)
R.1 Środki masowego przekazu; R.2 Media i kultura; R.3 Nadużywanie środków masowego przekazu; R.4 Szkody wywołane używaniem i nadużywaniem mediów; R.5 Profilaktyka nadużywania środków masowego przekazu; R.6 Mity związane z mediami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2019. - 204 s. : il., wykresy ; cop. 2019.
(Marketing)
Social media. 1. Miłość od pierwszego wejrzenia 1.1. Gdzie poznawać nowych partnerów? 1.2. Kogo szukasz? 1.3. Strategia poszukiwań 1.4. Pierwsze spotkanie! 1.5 „Sex education” 2. Randka (nie) w ciemno 2.1. Randka w ciemno (prawie noc) 2.2. Znaj czas sposobny 2.3. Idealna randka 2.4. Tale as old as time… 2.5. Jeśli drzewo upadnie w lesie, ale nikt tego nie słyszy, to czy upadło? 2.6. Odkryjmy Amerykę na nowo 2.7. Widzą mnie, więc jestem 2.8. Przez żołądek do serca 2.9. Przeć naprzód 2.10. Miej rozdane, a będzie Ci dane – 3 × W 3. Sakramentalne „tak”! 3.1. Skąd mam wiedzieć, czy to już? 3.2. „The L Word” 3.3. Klientocentryzm 3.4. Trzeba być jakimś 3.5. Jak zamykać? 3.6. Nie ma sprzedaży bez wiedzy 3.8. Nail it! 3.9. Nagi instynkt 3.10. Miarka za miarkę 3.11. Sztuka kochania według Cialdiniego 4. I żyli długo i szczęśliwie 4.1. Bondage – budowanie relacji 4.2. 24/7/365 4.3. Marketing to maraton, a nie sprint 4.4. Czy „dzień dobry” ma ROI? 4.5. Lojalna Jola 4.6. Lojalność to emocja 4.7. Wierność jest nudna 4.8. Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem 4.9. Rabat? Stolica Maroka! 4.10. Partner, nie przyjaciel 5. Techniki podrywu 5.1. A co z innymi kanałami komunikacji? 5.2. Wirus wszystko załatwi 5.3. „Oczy szeroko zamknięte” 5.4. Prawie się udało! 5.5. Algorytm miłości 5.6. Najlepszy kochanek w mieście – personal branding 5.7. Czułe słówka 5.8. Moje miasto, a w nim… 5.9. Na sexappeal składa się w połowie to, co kobieta ma, a w połowie to, co myślą, że ma – employer branding 5.10. Dlaczego klienci nie kupują? 6. W buduarze… 6.1. Pejcz na klientów – RFM 6.2. Go the Distance, czyli jeśli masz liczyć, licz na siebie 6.3. Kamasutra 6.4. Do you think I’m sexy? 6.5. Dobry content jest jak dobry seks 6.6. Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę 6.7. Swatka 6.8. Dobry profil w social mediach 6.9. Reklamy na Facebooku i ich optymalizacja 7. Stare dobre małżeństwo 7.1. Zamiast widzieć klienta w każdym człowieku, dostrzegajmy człowieka w każdym kliencie 7.2. Czy klient to nasz pan? 7.3. Never second best 7.4. Wychowanie to wyzwanie 7.5. Patrz na konsumentów jak na klientów na całe życie! 7.6. Są zbliżenia, które prowadzą bardzo daleko 7.7. Zasady bezpiecznego seksu – zasada 8P 7.8. Dekalog małżeński, czyli dobra obsługa klienta 7.9. Jak uniknąć rozwodu? 7.10. Mamy dwoje oczu i uszu oraz jedną… klawiaturę 7.11. Jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla daj mi luby 7.12. Biznes nie jest o tym, co sprzedajesz, ale komu służysz 7.13. Odpowiadać czy nie odpowiadać? 8. Poliamoria w praktyce 8.1. Kiedy mieć na to wszystko czas? 8.2. Recykling treści 8.3. Gdy któraś jest w moim guście, zaraz marzę o rozpuście 8.4. […] w nauce, podobnie jak w miłości, koncentrowanie się na technice prowadzi łacno do impotencji 8.5. Oprogramowanie jest jak seks – lepsze, jeśli nie trzeba za nie płacić 9. MILF-y, kuguarzyce, ogiery i tatuśkowie 9.1. Nie potrzebujesz więcej klientów 9.2. Nie-lejek durszlakowy 9.3. Niebezpieczne związki – cykl życia 9.4. Nowa szprycha 9.5. Kabaret? – ścieżka zakupowa; Do zobaczenia!; Absolwent – spis tematów; Spis rysunków; Bibliografia, czyli polecam również.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej