Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(85)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(69)
dostępne
(58)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Czytelnia
(69)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Krzyżaniak Stanisław
(3)
Rutkowski Krzysztof
(3)
Barlow Janelle
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Christopher Martin
(2)
Dziawgo Leszek
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Kempny Danuta
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Zając Paweł
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Anderson James C
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Beier Frederick J
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brabec Jiří
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brown Stanley B
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clark Graham
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dyche Jill
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Furtak Robert
(1)
Futrell Charles M
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kautsch Adam
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Konrath Jill
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubka Janina
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lehtinen Jarmo R
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Newell Frederick
(1)
Olczak Artur
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Peck Helen
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Płonka Michał
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sala Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(82)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(84)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Obsługa klienta
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(6)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(13)
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Transport i logistyka
(9)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości; 2. Pojecie wartości. Skupianie się na tym, co ważne; 3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania; 4. Uzasadnienie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości; 5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań a opcjami uzupełniającymi; 6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny; 7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku; 8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta; 2. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji; 3. Narzędzia markowej obsługi klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklamacje - pomost między organizacja a klientem; Filozofia traktowania reklamacji jako prezentu; Najlepsza okazja do zbadania rynku; Co niezadowoleni klienci mowią, robią i czego chcą; Dlaczego wiekszość klientow nie sklada reklamacji?; Związek miedzy skargami klientow; sanacją obslugi i stałym doskonalen iem jakości w organizacji; Przekuwanie strategii traktowania rekalmacji jako prezentu w czyn; Formula p rezentu; Pięć zasad przekształcania klientow terroryst ów w partnerow; Odpowiadanie na pisemne reklamacje; Oj jak to boli - czyli jak postępować z krytyką pod naszym adresem; Jak sprawić, by organizacja polubiła reklamacje; Stymulowanie wzrostu liczby reklamacji: udostępnaianie bezpłatnych infolinii i inne metody; Opracowanie polityki sprzyjającej reklamacjom; Tworzenie kultury sprzyjającej reklamacjom; Tworzenie środowiska sprzyjajacego reklamacjom od klientów wewnetrznych; Przekształcanie organizacji w sprzyjająca reklamacjom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Wprowadzenie do logistyki i menedżerskich decyzji. I. Logistyka. Koncepcja i rozwój. II. Obsługa klienta. III. Transport. IV. Utrzymywanie i kontrola zapasów. V. Składowanie. VI. Lokalizacja zakładów produkcyjnych i składów. Część II: Przypadki logistyczne. VII. Wprowadzenie do metody studiów przypadków. VIII. Przypadki logistyczne. Część III: Logistyczna gra decyzyjna. IX. Logistyczna gra decyzyjna. X. Uwagi pomocnicze do gry logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług prawniczych / Maciej Bobrowicz. - Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, 2001. - 115 s. : tab. ; 21 cm.
Globalizacja, Marketing, Co sprzedają prawnicy, CORE, Jak zatrzymac klientów, USP, Zrób analizę SWOT.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. ů nasz pan; 2. Otoczenie; 3. Atmosfera; 4. Organizacja- pracownicy; 5. Kontakt z klientem; 6. Stali klienci; 7. Zadowolenie- niezadowolenie; 8. Normalni i ważniejsi; 9. Fachowcy; 10. Przemądrzalcy; 11. Wnikliwy; 12. Nowi; 13. Czekanie; 14. Brak koncentracji; 15. Pośpiech; 16. Niedostateczny szacunek; 17. Podejrzliwość; 18. Niezdecydowanie; 19. Niesolidność; 20. Podlizywanie się; 21. Grzeczność; 22. Ważność i wyjątkowość; 23. Konsekwencja; 24. Radość, sukces; 25. Reklamacje; 26. Konkurencja; 27. Komunikacja; 28. Cena; 29. Życzenie- potrzeba; 30. Przynęty; 31. Reklama; 32. Ewidencja; 33. Znaczenie dbałości o klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Umiejętności potrzebne, zanim firma przystąpi do działania: Etapy ewolucji dbałości o klientów; Kim są klienci firmy?; Segmentacja; Skupienie uwagi na potrzebach klientów wyrażanych za pomocą "głosu klienta"; Znaczenie techniki informacyjnej; Etapowe zarządzanie relacjami z klientami. Cz. II Mapa trasy do etapu III dbałości o klientów: Strategia przetrwania w przyszłości; Wprowadzenie procesu dbałości o klienta w życie; Jak wspomagać proces; Planowanie działania strategicznego; Cel podróży: sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
1. Co wiadomo o zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami; 2. Firma zorientowana na klienta; 3. Co wiado mo o klientach; 4. Budowa skutecznego systemu zarządza nia relacjami z kluczowymi klientami; 5. Planowanie działalności firmy; 6. Kluczowi klienci jako źródło zysków; 7. Jak stworzyć odpowiedni biznesplan dla każde go z kluczowych klientów; 8. Skuteczność porozumiewania się; 9. Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami; 10. Tworzenie motywacji i budowanie skutecznie działających zespołów do spraw klientów; 11. Negocjacje z kluczowymi klientami; 12. "Już nie przynosisz mi kwiatów", czyli utrata klienta. Dodatki: Plan rozwoju relacji z klientem; Analiza wartości konkurencyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprzedaż z głową / Tony Buzan, Richard Israel ; przeł. Anna Hędrzak. - Wyd.3. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Matryca umysłu i pamięć handlowca; Wykorzystanie całego potencjału umysłu przy sprzedaży; Zmysł handlowca. Sprzedawaj wszystkimi zmysłami; Ślady w pamięci;Informacje - nasze nowe bogactwo; Źródło informacji; mapy myśli; Analiza naszych myśli i zachowań; Zmień klientow w złoto; Zgłębianie umysłu. Odkryj swój ekran mentalny; Detektyw spzredazy. Wykorz ystaj swoje umiejętności superdetektywa; Kompas sprzedazy; Super - ja; Cele sprzedaży. osiągnij rezultaty, jakich pragniesz; Haki pamięci; Super ja. Odkryj własne super - ja izdobądź nieograniczone.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż z głową / Tony Buzan, Richard Israel ; przeł. Anna Hędrzak. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Matryca umysłu i pamięć handlowca; Wykorzystanie całego potencjału umysłu przy sprzedaży; Zmysł handlowca. Sprzedawaj wszystkimi zmysłami; Ślady w pamięci;Informacje - nasze nowe bogactwo; Źródło informacji; mapy myśli; Analiza naszych myśli i zachowań; Zmień klientow w złoto; Zgłębianie umysłu. Odkryj swój ekran mentalny; Detektyw spzredazy. Wykorz ystaj swoje umiejętności superdetektywa; Kompas sprzedazy; Super - ja; Cele sprzedaży. osiągnij rezultaty, jakich pragniesz; Haki pamięci; Super ja. Odkryj własne super - ja izdobądź nieograniczone.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Koncepcja kompleksowej dystrybucji: logistyka i gospodarka narodowa, jakie są koszty dystrybucji, kompleksowe zarządzanie systemami; Rola logistyki w przedsiębiorstwie: wkład logistyki w tworzenie zysku, kapitałowa podstawa logistyki, poprawa wskażnika ROI przez zarządzanie logistyczne, logistyka w strategii firmy; Obsługa klienta i marketing: określenie pojęcia obsługi klienta (serwisu), rozwój polityki przedsiębiorstwa Koszty dystrybucji: pojęcie analizy kosztów całkowitych, koszty obsługi klienta, rachunkowość dla określenia kosztów zapasów, zasady określania kosztów logistycznych, kalkulacja zyskowności klienta; Kontrola działalności dystrybucyjnej: potrzeba audytu, kiedy niezbędny jest audyt? strategiczny audyt dystrybucji, taktyczny audyt dystrybucji; Systemy informacyjne logistyki: potrzeba informacji, funkcje systemu informacyjnego logistyki, podsystem informacyjny, technologia informacyjna i jej potencjalne możliwości; Planowanie działalności dystrybucyjnej: nowe idee dla starych problemów, planowanie zapotrzebowań, LRP w praktyce, rozszerzenie sposobu myślenia o planowaniu zapotrzebowań; Dystrybucja i strategia kanałów dostawczych: strategia kanału dostawczego, strategia kanału marketingowego, wzmacnianie efektywności kanalu dystrybucyjnego; rozwijanie planu dystrybucji: horyzont czasowy planowania dystrybucji, zakres planowania dystrybucji, systemy wspomagania decyzji w planowaniu dystrybucji, budowa modeli i symulacja, dynamika przemysłowa, zarządzanie popytem i plan dystrybucji; Wdrażanie strategii logistycznych: podstawowe umiejętności, potrzeba akceptacji, bariery organizacyjne, zadania organizacyjne, systemy logistyczne zorientowane na przepływ, autonomia logistyki, uruchomienie działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
1. Lojalność klienta firmy usługowej; 2. Budowanie długookresowych rentownych relacji firmy usługowej z klientami w oparciu o informacje i wiedze o kliencie; 3. Procesowe podejście do logistyki w łańcuchach dostaw firm usługowych; 4. Wykorzystanie informacji o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką firmy usługowej- wyniki badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1.Wybrane zagadnienia z teorii marketingu usług:1.1.Wprowadzenie do teorii marketingu. 1.2.Pojęcie i cechy usług. 1.3.Koncepcje marketingu-mix w działalności usłygowej. 2.Charakterstyka rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce; 2.1.Istota rynku usług telekomunikacyjnych. 2.2.Aspekty organizacyjno-prawne funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce. 2.3.Usługi świadczone na rynku usług telekomunikacyjnych. 3.Marketingowa analiza rynku rynku usług telekomunikacyjnych: 3.1.Wstęp do teorii badań marketingowych. 3.2.Wybrane metody analizy otoczenia firm telekomunikacyjnych. 3.3.Firma telekomunikacyjna jako obszar badań marketingowych. 3.4.Analiza SWOT w badaniach rynku telekomuniakcyjnego. 4.Marketingowe instrumenty oddziaływania na rynku usług telekomunikacyjnych: 4.1.istota i formy strategii marketingowych. 4.2.Produkt - usługa telekomunikacyjna. 4.3.Cena usługi telekomunikacyjnej. 4.4.Dystrybucja usług telekomunikacyjnych. 4.5.Promocja usług telekomunikacyjnych w praktyce działalności operatorów: 4.5.1.Wprowadzenie do metod aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 4.5.2.Możliwości wykorzystania odziaływania psychologicznego na zachowanie nabywców. 4.5.3.Korzyści aktywizacji sprzedaży usług telekomunikacyjnych. 5.Istota obsługi klienta w telekomunikacji: 5.1.Klienci jako podstawa funkcjonowania firm. 5.2.Poczynania służące do utrzymaniu klienta. 5.3.Nowoczesne metody budowania więzi i lojalności klientów na rynku telekomunikacyjnym. 5.4.Uwarunkowania wprowadzenia CRM w firmie telekomunikacyjnej. 5.5.Wdrażanie systemu CRM w Telekomunikacji Polskiej. 5.6.Spojrzenie Deutsche Telekom na systemy CRM. 5.7.Skutki wdrażania systemów CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp : Rozwój technologii a zadowolenie klienta, 1. Marketing realcji, czyli jak zrobić z klienta partnera , 2.Technologie IT w marketingu, 3.Nowoczesne technolo gie IT, 4.System CRM, 5.Projekt komunikacji z klientem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CRM : relacje z klientami / Jill Dyche ; tłum Marzena Witek. - Gliwice : Helion, cop. 2002. - 272 s. : rys. ; 24 cm.
dzień dobry, do widzenia. Nowe spojrzenie na lojalność klientow, CRM w marketingu, CRM i obsługa klientow, Automatyzacja pracy personelu zajmującego się sprzedażą, CRM w handlu elektronicznym, Analityczne CRM, Wdrożenie CRM, Planowanie programu CRM, Wybór właściwego narzędzia CRM, ZArządzanie projektem CRM, Przyszłość projektu CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej