Łuczkiewicz Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(30)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(5)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Przedsiębiorstwo
(8)
Marketing
(6)
Kadry
(5)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Ceny
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Handel detaliczny
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mediacja (socjol.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca
(2)
Ryzyko
(2)
Sukces
(2)
Audyt
(1)
Banki
(1)
Bogactwo
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Globalizacja
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Korupcja
(1)
Kredyt
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Oszustwo
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo
(1)
Planowanie
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Poradnictwo
(1)
Prakseologia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychotechnika
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Płaca
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rynek
(1)
Socjotechnika
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Swapy procentowe
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wojna
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. łatwe pieniądze: wolność finansowa za dolara dziennie. 2. Dziesięciominutowy milioner. 3. Formuła drzewa pieniężnego: jak stworzyć strumienie gotówki napływające przez całe życie. 4. Pasmo górskie wolności finansowej: trzy wielkie góry pieniędzy. 5. Strumień pierwszy: sukces na giełdzie. 6. Strumień drugi: przyśpieszone strategie akcyjne - sześć sposobów na powiększenie zysków. 7. Strumień trzeci: podwojenie pieniędzy na giełdzie, czyli jak pomnożyć zainwestowane pieniądze. 8. Strumień czwarty: wielka wygrana na nieruchomościach. 9. Strumień piąty: zbijanie fortumny na sprzedaży egzekucyjnej i szybkiej odsprzedaży. 10. Doładownie w nieruchomościach - 11 skutecznych sposobów, by zarobić 20% lub więcej. 11. Strumień szósty: olbrzymie zyski dzięki podatkom płaconym za innych. 12. Strumień siódmy: marketing sieciowy - prawdziwa maszynka do robienia pieniędzy. 13. Strumień ósmy: infoprzedsiębiorczość - jak zbić fortunę dzięki maleńkiemu ogłoszeniu. 14. Strumień dziewiąty: licencjonowanie. 15. Strumień dziesiąty: Internet - fortuna na wyciągnięcie myszki. 16. Zmniejszanie płaconych podatków: załatać najgroźniejszy przeciek. 17. Strategie twierdzy finansowej: jak chronić wielorakie strumienie dochodów. 18. Równoważenie: zestroić wszystkie działania. 20. Dzielić się - ozostawić dziedzictwo, które nas przeżyje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprzedawcy wartości. Transakcje oparte na wykazanej największej wartości; 2. Pojecie wartości. Skupianie się na tym, co ważne; 3. Formułowanie oferty wartości. Wyszukiwanie potencjalnie wartościowych punktów różnicowania; 4. Uzasadnienie oferty wartości. Wykazywanie i dokumentowanie największej wartości; 5. Dostosowanie ofert rynkowych do klienta. Tworzenie czystych rozwiązań a opcjami uzupełniającymi; 6. Przekształcanie sprzedawców w sprzedawców wartości. Sprzedawanie na podstawie wartości, a nie ceny; 7. Zyski z dostarczonej wartości. Osiąganie godziwego zysku; 8. Sukces na rynkach. Sprzedawanie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; Wprowadzenie: diabelski cyrograf? 1. Argumenty ekonomiczne za równowagę między życiem zawodowym a osobistym. 2. Wojna światów. 3. Zasady działania i procesy. 4. Komunikacja i szkolenia. 5. Zadania menedżera liniowego. 6. Równowaga między życiem zawodowym a osobistym z perspektywy zawodu. 7. Koordynacja procesu zmiany kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.1 Wyzwanie dla menedżerów: Wykorzystać okazję; Biznes: Sukces a kontrola. Cz.2 System funkcjonowania firmy: Orientacja na klienta i najlepszy produkt; Usprawnienie funkcjonowania firmy i najważniejsze kompetencje; Minimalizowanie kosztów. Cz.3 Zwycięska firma: Potęga sprawności operacyjnej; Wyprzedzić konkurentów pod względem rozwoju. Cz.4 Zapewnić sukces: Doceniać ludzi; Strategiczne programowanie wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Kapitał ludzki dźwignią zysku w gospodarce wiedzy; Metody pomiaru wkładu kapitału ludzkiego w osiąganie celów firmy; metody pomiaru oddziaływania kapitału ludzkiego na procesy; Metody pomiaru wartości dodanej zasobów ludzkich; Kompleksowe sprawozdania na temat kapitału ludzkiego; Wycena kapitału ludzkiego - nowe trendy, prognozy i przewidywania; Metody wyceny wyników działań naprawczych; Jak zwiększyć rentowność inwestycji w kapitał ludzki; Wielki skok w przyszłość; Podstawowe zasady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak opracować własny plan osiągnięcia sukcesu, 2. Jak być wiarygodnym, 3. Jak sprawiać wrażenie człowieka sukcesu, 4. Jak się wyróżniać, 5. Jak poznawać klienta, 6. Jak promować własną działalność, 7. Jak utrzymywać kontakty, 8. Jak wykazywać się zaangażowaniem, 9. Jak stawać się bardziej wiarygodnym, 10. Jak rozwijać relacje, 11. Jak radzić sobie w różnych relacjach, 12. Jak współpracować z klientami w fazie realizacji projektu, 13. Jak pracować na bieżąco z klientami, 14. Jak postępować z klientami w razie pojawienia się problemów, 15. Jak zarabiać, 16. Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zawód "sprzedawca" : 1.Profesjonalny sprzedawca, 2.Społeczne, etyczne i prawne problemy związane ze sprzedażą. Cz.II Przygotowanie do sprzedaży relacyjnej : 3.Psycho logia sprzedaży : dlaczego ludzie kupują?, 4.Komunikac ja podstawą tworzenia relacji, 5.Wiedza sprzedawcy na temat klientów, produktów i technologii. Cz.III Proces sprzedaży relacyjnej : 6.Poszukiwanie po tencjalnych klientów, 7.Planowanie rozmowy z klientem, 8.Wybór metody prezentacji, 9.Strategia rozpoczęcia prezentacji, 10.Elementy prezentacji, 11.Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta, 12.Zamknięcie sprzedaży, 13. Obsługa i kontakty po sprzedaży. Cz.IV Klucz do sukcesu - zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży : 14.Zarządzanie czasem i obszarem sprzeda ży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139, 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Natura niewinnego oszustwa 2. Przemianowanie systemu 3. Gospodarka dostosowana 4. Zwodniczy świat pracy 5. Korporacja jako biurokracja 6. Władza w korporacji 7. Mit dwóch sekretów 8. Świat finansów 9. Wytworna ucieczka od rzeczywistości 10. Koniec niewinności korporacji 11. Polityka zagraniczna i wojskowa 12. Ostatnie słowo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing usług: 1.Charakterystyka marketingu usług. 2.Badania działalności usługowej. 3.Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4.Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. II. Zarządzanie organizacją usługową: 5.Zarządzanie a sruktura organizacji usługowej. 6.Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 7.Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 8.Kompetencje pracowników organizacji usługowej. III. 9.Problemy współczesnego marketingu usług. 10.Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inwestycja a spekulacja: wyniki jakich może oczekiwać mądry inwestor, Inwestor a inflacja, Stuleci e historii giełdy oraz poziom cen akcji z początkiem roku 1972, Ogólna polityka portfelowa: inwestor defensywny, Inwestor defensywny i akcje zwykłe, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: ujęcie negatywne, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: strona pozytywna, Inwestora i jego doradcy, Analiza papierów wartościowych dla inwestora laika: ujęcie ogólne, Co trzeba uwzględnić w związku z zyskami na akcję, Porównanie czterech notowanych spółek, Dobór akcji dla inwestora defensywnego i przedsiębiorczego, papiery zamienne i warranty, Cztery skrajnie interesujące przypadki, Porównanie ośmiu par spółek, Akcjonariusze i kierownictwa: polity ka wypłacania dywidend, Margines bezpieczeństwa jako centralne pojęcie inwestowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Lekcja, 2.Rozbita szyba, 3.Dobrodziejstwa zniszczenia, 4.Roboty publiczne oznaczają podatki, 5.Podatki zniechęcają do produkcji, 6.Kredyty rządowe zakłócają produkcję, 7.Przekleństwo maszyny, 8.Programy "rozkładania pracy", 9.Demobilizowane oddziały i biurokraci, 10.Fetysz pełnego zatrudnienia, 11.Kogo "chronią" cła?, 12.Kampania na rzecz eksportu, 13.Ceny "parytetowe", 14.Uratować przemysł X, 15.Jak działa system cen, 16."Stabilizowanie" cen towarów, 17.Ustalanie cen przez rząd, 18.Skutki kontroli czynszów, 19.Ustawowe płace minimalne, 20.Czy związki zawodowe naprawdę podnoszą płace?, 21."Tyle, aby odkupić produkt", 22.Funcja zysku, 23.Miraż inflacji, 24.Atak na oszczędzanie, 25.Lekcja ponowniw wyłożona, 26.Lekcja po trzydziestu latach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Wprowadzenie; 2. Opracowanie strategii; 3. Planowanie strategii; 4. Inicjatywy strategiczne: wprawianie strategii w ruch; 5. Zestrajanie jednostek organizacyjnych i pracowników; 6. Planowanie operacji: zestrajanie programów doskonalenia procesów; 7. Planowanie operacji: prognozowanie sprzedaży, zdolność produkcyjna zasobów, budżety dynamiczne; 8. Zebrania poświęcone przeglądowi operacji i strategii; 9. Zebrania poświęcone testowaniu i adaptacji strategii; 10. Biuro zarządzania strategią
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Innowacja na szczycie; R.2 Improwizować na starcie R.3 Innowacja zaczyna się od oka; R.4 Doskonała burza mózgów; R.5 Świetna firma potrzebuje świetnych zespołów; R.6 Prototyp jako stenogram innowacji; R.7 Zbudować cieplarnię; R.8 Oczekiwać nieoczekiwanego; R.10 Projektować doświadczenia - dla zabawy i zysku; R.11 Zero do sześćdziesięciu; R.12 Wychodzić poza linie R.13 W poszukiwaniu ideału chusteczki kosmetycznej; R.14 Żyć przyszłością; R.15 Wziąć zamach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia: użycie i nadużycie, Strategia jednostki gospodarczej; Strategia centrali, Strategia ratunkowa, Strategia olimpijska, Strategia ekspansji rynkowej, Strategia kształtowania kompetencji i kultury, Strategia kontroli wyników, Słownik teorety- ków strategii, narzędzi i technik oraz pojęć i defi- nicji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do zarządzania projektami; R.2 Definiowanie projektu; R.3 Szacowanie kosztów projektu; R.4 Zarządzanie ryzykiem; R.5 Organizacja projektu; R.6 Struktura podziału pracy; R.7 Planowanie projektu w czasie; R.8 Planowanie wykorzystania zasobów podczas realizacji projektu; R.9 Wdrażanie planu; R.10 Zarządzanie zaopatrzeniem; R.11 Zarządzanie zmianami; R.12 Zarządzanie kosztami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wprowadzenie; Cz.1 Perspektywy teoretyczne: Pojęcie strategii; Powstanie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Cz.2 Podstawy strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Zarządzanie strategiczne; Struktury strategiczne; Kultura, strategia i zmiana; Planowanie zasobów ludzkich i strategia zasobów ludzkich. Cz.3 Strategiczna integracja zasobów ludzkich: Selekcja strategiczna; Strategiczne szkolenia i rozwój zawodowy; Strategiczne zarządzanie motywacją i wynagrodzeniami; Strategiczne relacje z pracownikami. Cz.4 Aspekty strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w praktyce. Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej