Reklamacja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Barlow Janelle
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Reklamacja
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklamacje - pomost między organizacja a klientem; Filozofia traktowania reklamacji jako prezentu; Najlepsza okazja do zbadania rynku; Co niezadowoleni klienci mowią, robią i czego chcą; Dlaczego wiekszość klientow nie sklada reklamacji?; Związek miedzy skargami klientow; sanacją obslugi i stałym doskonalen iem jakości w organizacji; Przekuwanie strategii traktowania rekalmacji jako prezentu w czyn; Formula p rezentu; Pięć zasad przekształcania klientow terroryst ów w partnerow; Odpowiadanie na pisemne reklamacje; Oj jak to boli - czyli jak postępować z krytyką pod naszym adresem; Jak sprawić, by organizacja polubiła reklamacje; Stymulowanie wzrostu liczby reklamacji: udostępnaianie bezpłatnych infolinii i inne metody; Opracowanie polityki sprzyjającej reklamacjom; Tworzenie kultury sprzyjającej reklamacjom; Tworzenie środowiska sprzyjajacego reklamacjom od klientów wewnetrznych; Przekształcanie organizacji w sprzyjająca reklamacjom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Poznawanie klientów - wiedza o kliencie. 2.Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi. 3.Dostarczanie wartości klientowi. 4.Zarządzanie reklamcjami klientów w celu osiągania zysku. 5.Budowani elojalności. 6.Struktura i procesy w firmie. 7.Kultura firmy a relacje z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej)
Cz.I Wybrane przepisy wraz z omówieniem: -Kodeks cywilny: Odpowiedzialność za wady fizyczne to warów nieżywnościowych zakupionych po dn.27.XII.1996r. Odpowiedzialność za wady fizyczne towaró nieżywnościo wych zakupionych przed dn.28.XII.199r. -Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży rze czy ruchomych z udziałem konsumentów. -Wytyczne Sądu Najwyższego w zakresie wykłądni prawa i praktyki sądowej w sprawach rękojmi i gwarancji. Cz.II Vademecum konsumenta i sprzedawcy: -10 użytecznych wskazówek. -Polubowne sądy konsumenckie krótki przewodnik. Cz.III Zbiór przydatnych przepisów: -Ustawa z dn.23.IV.1964r. - Kodeks cywilny (wyciąg). -Rozporządzenie Rady Ministrów z dn.30.V.1995r. w spra wie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów przedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów. -Ustawa z dn.17.Xi.1964r. - Kodeks postępowania cywil nego (wyciąg).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej