Zespół projektowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(4)
Autor
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Bodo Monika
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Kaute Wojciech
(1)
Kordel Piotr
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Magdison Jason (1964- )
(1)
Marasek Borys
(1)
Marszałek Aleksandra
(1)
Małkuch-Świtalska Justyna
(1)
Ruszkowski Jacek M
(1)
Wawak Sławomir (1975- )
(1)
Łaciak Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Zespół projektowy
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Artykuły
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Projektowanie ideału - podstawy: 1. Etapy projektowania ideału, 2. Organizowanie procesu projektowania ideału, 3. Przygotowanie do projketowania ideału. Cz.II Projektowania ideału: aplikacje - proces w działalniu: 4. Przedsiębiorstwa, 5. Organizacje niekomercyjne oraz instytucje państwowe, 6. Ulepszanie procesów, 7. Zapobieganie problemom, 8. Projektowanie pomieszczeń i urządzeń, 9. Skocz na głęboką wodę. Cz.III Projektowanie ideału bez organiczeń - zastosowania w odniesieniu do wyzwań stojących przed światem: 10. Wyzwanie miejskie, 11. Wyzwanie dotyczące opieki zdrowotnej, 12. Wyzwania stojące przed rządami państw. Cz.IV Pełne projekty idealne: 13. Energetics (przedsiębiorstwo), 14. Academy of Vocal Arts (organizacja niekomercyjna), 15. White House Communications agency (agencja rządowa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE GRUP I JEDNOSTEK 1. Grupy, 2. Niektóre cechy grup roboczych, 3. Role, 4. Funkcje członków, 5. Jednostka, 6. Potrzeby życia grupowego, 7. Procesy grupowe, 8. Grupy w obrębie grup Cz. II: BUDOWANIE I UTRZYMANIE WIELKIEGO ZESPOŁU 1. Zespoły, 2. Przywódca, 3. Budowanie zespołu, 4. Twórcze rozwiązywanie problemów, 5. Utrzymywanie zespołu, 6. Rewizja ról, 7. Lista kontrolna dla liderów grup
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: Jak i dlaczego powstała ta książka; 1. Kiedy projekt tak naprawdę się zaczyna: Wybór dostawcy; Narodziny problemów; Podsumowanie; 2. Dlaczego sprzedawcy nie powinni sprzedawać samodzielnie: Sprzedaż od kuchni - aktorzy i ich cele; Cele sprzedażowe a przyszłość projektu; Podejście holistyczne; Podsumowanie; 3. Opóźnienie jako problem etapu sprzedaży: Opóźnienia sprzedane versus opóźnienia powstałe podczas prac; W praktyce; Podsumowanie; 4. Zakres jako problem etapu sprzedaży: Macierz zgodności (compliance matrix); Warsztaty; Dlaczego zakres "wybucha"; Dobre praktyki; Podsumowanie; 5. Kalendarz płatności a późniejsza kondycja projektu: Dlaczego regularne płatności są korzystne; Fakturowanie z góry; Agresywne kalendarze płatności; On-premise versus SaaS; Podsumowanie; 6. Dlaczego nastawienie jest ważniejsze niż rezultaty: Twarde rezultaty to za mało; Waga nastawienia i oddania klientowi; Projekt a relacja z klientem; Podsumowanie; 7. Dlaczego obecność u klienta jest ważniejsza niż rezultaty: Wartość dodana obecności lokalnej; Obecność lokalna jako model biznesowy; Podsumowanie; 8. Komitet sterujący jako narzędzie kierownika projektu: Jak powinna wyglądać prezentacja na komitet sterujący; Sterowanie przebiegiem dyskusji; Wybór adresatów wypowiedzi; Podsumowanie; 9. Dyskusje z klientem - jedyne, co się liczy, to postępy i dlaczego nie warto mieć racji: Klasyka dyskusji; Dlaczego nie warto mieć racji; Postępy - nadrzędny cel dyskusji; Podsumowanie; 10. Jak i kiedy komunikować niewygodne informacje, czyli o czym klient powinien wiedzieć: Kiedy można i trzeba być całkiem szczerym; Dlaczego czasem trzeba wybierać pomiędzy byciem kłamcą a byciem idiotą; Kiedy bycie całkiem szczerym jest szkodliwe dla projektu; Poziom szczerości zależy od typu klienta; Podsumowanie; 11. Zawsze bądź gotowy na najgorsze: Etap 1. Sygnały poprzedzające zatrzymanie projektu; Etap 2. Powiadomienie przez klienta o zatrzymaniu projektu; Etap 3. Przesłanie żądań ze strony klienta; Etap 4. Przygotowanie strategii obrony; Etap 5. Negocjacje; Etap 6. Postępowanie procesowe; Podsumowanie; 12. Kary - wiele hałasu o nic: Jak i za co nalicza się kary; Dlaczego naliczanie kar nie ma sensu; Obrona przed formalnym naliczaniem kar; Do czego klienci najczęściej wykorzystują mechanizm kar; Podsumowanie; 13. Metodologie zarządzania projektami - akademickie dyskusje kontra prawdziwe życie: MeNajczęstsze błędy i nieporozumienia; Jak definiować metodologię zarządzania dla naszego projektu; Podsumowanie; 14. Strategia zarządzania zależy od etapu projektu: Sprzedaż oraz inicjacja projektu; Analiza; Produkcja; Testy akceptacyjne; Stabilizacja systemu po uruchomieniu produkcyjnym; Utrzymanie; Podsumowanie; 15. Dostępność ludzi w poszczególnych fazach projektu: Sprzedaż; Inicjacja oraz rozpędzanie projektu; Dopóki projekt ma priorytet; Kiedy projekt "ma brodę"; Podsumowanie; 16. Kontrola wewnętrznego statusu projektu: Dwa równoległe wymiary raportowania; Liczy się informacja, a nie jej format; Dobre praktyki, o których wiecznie zapominamy; Komu właściwie potrzebne są informacje statusowe oraz raporty; Podsumowanie; 17. Estymaty niskiego poziomu - źródło ciągłych opóźnień i podstawa planowania: Skala problemu; Źródło problemu; Budowa solidnych podstaw planowania; Podsumowanie; 18. Poprawa błędów - planowanie skazane na porażkę: Podsumowanie; 19. Zarządzanie opóźnieniem: Po czyjej stronie leży wina; Kształtowanie percepcji klienta; Dokumentowanie okoliczności opóźnienia; Akceptacja opóźnienia; Zmiana priorytetów oraz przeplanowanie projektu; Redukcja zakresu; Podział etapów na mniejsze oraz wydłużanie projektu; Podsumowanie; 20. Cała prawda o testach akceptacyjnych: Dlaczego powinniśmy rozpoczynać testy akceptacyjne najszybciej, jak to możliwe; Jak pragmatycznie planować testy akceptacyjne; Opieka nad testującym klientem; Formalne kryteria akceptacji - teoria a praktyka; Podsumowanie; 23. Jeśli chcesz oszczędzać, inwestuj w ludzi: Analiza projektowa i współpraca z klientem; Produkcja; Dać podwyżkę czy pozwolić odejść?; Obsadzanie kluczowych ról; Podsumowanie; 22. Kiedy nadeszła pora na renegocjacje lub zerwanie kontraktu: Kiedy kontynuacja projektu nie ma sensu; Renegocjacja warunków kontraktowych; Zatrzymywanie projektu; Podsumowanie; 23. Zawsze warto być w grze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania Projektami)
Zrozumienie procesu zarządzania projektem, Pozyskiwanie ludzi i praca z nimi, Budowanie struktury i spójności zespołu projektowego, Odbiorca i wymogi techniczne projektu, Precyzyjne definiowanie potrzeb, Jak sprecyzować cel projektu, Planowanie i kontrola projektu, narzędzia i techniki umożliwiające realizacje projektu, Specjalne problemy i złożone projekty, Jak osiągnąć wyniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Ekonomia i Humanistyka ; Vol I nr 3/2000)
Światopogląd - polityka - szkoła wyższa; Charakterystyka ogólna opieki; Zarządzanie marketingowe jako realizacja rynkowej opcji rozwoju firmy; Innowacyjność usług; Realizacja strategii rozwojowej poprzez inwestycje; Zespoły we współczesnym przedsiębiorstwie; Wzrost przedsiębiorstwa według modelu SOC; Specjalne strefy ekonomiczne narzędziem restrukturyzacji gospodarczej regionów; Opodatkowanie dochodu a aktywność gospodarcza przedsiębiorstw; Przemiany polskiego rynku nowych samochodów pod koniec lat 90-tych XX w.; Charakter prawny umowy przewłaszczenia na zabezpieczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; 1. Czy twój projekt naukowy jest zarządzany? 1.1. Czym jest projekt naukowy? 1.2. Czym jest zarządzanie projektem naukowym? 1.3. Przykład; Jak planować projekt naukowy? 2.1. Najważniejszy element projektu naukowego 2.2. Jak sformułować cel dla własnych badań? 2.3. Jak prawidłowo odróżnić cel, środki i rezultaty projektu naukowego? 2.4. Rezultaty projektu naukowego 2.5. Działania projektowe. Harmonogramowanie 3. Harmonogram projektu naukowego – budowanie zespołu 3.1. Osoby zaangażowane w projekt naukowy 3.2. Role w projekcie naukowym i kategorie współpracowników 3.3. Specyfika konsorcjum 3.4. Tworzenie zespołu projektowego 4. Zasoby i logistyka projektu naukowego 4.1. Wynajem pomieszczeń 4.2. Potrzeby w zakresie urządzeń i materiałów 4.3. Logistyka projektu naukowego 5. Sprawy kadrowe projektu naukowego 5.1. Na jakich zasadach ogólnych mogą pracować członkowie zespołu badawczego? 5.2. Z jakiej puli sfinansujesz pracę zespołu badawczego? 5.3. Jakie są rodzaje zatrudnienia? 5.4. Ile kosztuje zatrudnienie jednego pracownika? 5.5. Czy specjalista ds. kadr i księgowy to ta sama osoba? 5.6. Kilka rad praktycznych związanych z decyzjami kadrowymi 5.7. Budżet projektu naukowego 5.8. Jak mogą wyglądać wytyczne budżetowe udostępniane przez instytucje finansujące? 5.9. Sporządzenie wstępnej wersji budżetu 5.10. Co jeszcze warto uwzględnić przy opracowaniu budżetu? 5.11. Definitywna wersja budżetu 6. Dobry początek i prawidłowa realizacja projektu naukowego 6.1. Dokumentacja projektu naukowego 6.2. Oprawa prawna projektu naukowego 6.3. Plan Zarządzania Danymi 6.4. Inne procedury wstępne projektu naukowego 6.5. Zasady efektywnej realizacji projektu naukowego 7. Monitoring i kontrola, czyli jak nadzorować projekt naukowy 7.1. Monitorowanie projektu naukowego 7.2. Kontrola projektu naukowego 7.3. Analiza ryzyka projektu naukowego 7.4. Narzędzia ułatwiające monitoring i kontrolę projektu naukowego 8. Zakończenie i zamknięcie projektu naukowego 8.1. Ewaluacja projektu naukowego – definicja i struktura 8.2. Wyniki ewaluacji projektu naukowego – kiedy i jak je wdrażać? 8.3. Jak sporządzić raport finansowy z projektu naukowego? 8.4. Ewaluacja merytoryczna projektu naukowego 8.5. Inne kategorie ewaluacji projektu naukowego 8.6. Kiedy można uznać projekt naukowy za zamknięty? 9. Profesjonalne prowadzenie badań naukowych 9.1. Kim jest profesjonalny naukowiec? 9.2. Co różni doktora od magistra? 9.3. Co potrafi profesjonalny naukowiec? 9.4. Co to znaczy „prowadzić badania”? 9.5. Czym jest doktorat? 9.6. Co robić, by być innowacyjnym naukowcem? 9.7. Normy jakości badań 9.8. Podstawowe metody badawcze 9.9. Etyczne aspekty doktoratu i publikowania 10. Relacje międzypokoleniowe w zespole badawczym – zasady i wyzwania 10.1. Pod kierunkiem mentora – zaufanie i praca 10.2. Naukowe relacje międzypokoleniowe; Glosariusz; Bibliografia; Słowo końcowe; Podziękowania; O autorze; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej