Dąbrowski Marcin (informatyk)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Projekt informatyczny
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zespół projektowy
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zawiera: Jak i dlaczego powstała ta książka; 1. Kiedy projekt tak naprawdę się zaczyna: Wybór dostawcy; Narodziny problemów; Podsumowanie; 2. Dlaczego sprzedawcy nie powinni sprzedawać samodzielnie: Sprzedaż od kuchni - aktorzy i ich cele; Cele sprzedażowe a przyszłość projektu; Podejście holistyczne; Podsumowanie; 3. Opóźnienie jako problem etapu sprzedaży: Opóźnienia sprzedane versus opóźnienia powstałe podczas prac; W praktyce; Podsumowanie; 4. Zakres jako problem etapu sprzedaży: Macierz zgodności (compliance matrix); Warsztaty; Dlaczego zakres "wybucha"; Dobre praktyki; Podsumowanie; 5. Kalendarz płatności a późniejsza kondycja projektu: Dlaczego regularne płatności są korzystne; Fakturowanie z góry; Agresywne kalendarze płatności; On-premise versus SaaS; Podsumowanie; 6. Dlaczego nastawienie jest ważniejsze niż rezultaty: Twarde rezultaty to za mało; Waga nastawienia i oddania klientowi; Projekt a relacja z klientem; Podsumowanie; 7. Dlaczego obecność u klienta jest ważniejsza niż rezultaty: Wartość dodana obecności lokalnej; Obecność lokalna jako model biznesowy; Podsumowanie; 8. Komitet sterujący jako narzędzie kierownika projektu: Jak powinna wyglądać prezentacja na komitet sterujący; Sterowanie przebiegiem dyskusji; Wybór adresatów wypowiedzi; Podsumowanie; 9. Dyskusje z klientem - jedyne, co się liczy, to postępy i dlaczego nie warto mieć racji: Klasyka dyskusji; Dlaczego nie warto mieć racji; Postępy - nadrzędny cel dyskusji; Podsumowanie; 10. Jak i kiedy komunikować niewygodne informacje, czyli o czym klient powinien wiedzieć: Kiedy można i trzeba być całkiem szczerym; Dlaczego czasem trzeba wybierać pomiędzy byciem kłamcą a byciem idiotą; Kiedy bycie całkiem szczerym jest szkodliwe dla projektu; Poziom szczerości zależy od typu klienta; Podsumowanie; 11. Zawsze bądź gotowy na najgorsze: Etap 1. Sygnały poprzedzające zatrzymanie projektu; Etap 2. Powiadomienie przez klienta o zatrzymaniu projektu; Etap 3. Przesłanie żądań ze strony klienta; Etap 4. Przygotowanie strategii obrony; Etap 5. Negocjacje; Etap 6. Postępowanie procesowe; Podsumowanie; 12. Kary - wiele hałasu o nic: Jak i za co nalicza się kary; Dlaczego naliczanie kar nie ma sensu; Obrona przed formalnym naliczaniem kar; Do czego klienci najczęściej wykorzystują mechanizm kar; Podsumowanie; 13. Metodologie zarządzania projektami - akademickie dyskusje kontra prawdziwe życie: MeNajczęstsze błędy i nieporozumienia; Jak definiować metodologię zarządzania dla naszego projektu; Podsumowanie; 14. Strategia zarządzania zależy od etapu projektu: Sprzedaż oraz inicjacja projektu; Analiza; Produkcja; Testy akceptacyjne; Stabilizacja systemu po uruchomieniu produkcyjnym; Utrzymanie; Podsumowanie; 15. Dostępność ludzi w poszczególnych fazach projektu: Sprzedaż; Inicjacja oraz rozpędzanie projektu; Dopóki projekt ma priorytet; Kiedy projekt "ma brodę"; Podsumowanie; 16. Kontrola wewnętrznego statusu projektu: Dwa równoległe wymiary raportowania; Liczy się informacja, a nie jej format; Dobre praktyki, o których wiecznie zapominamy; Komu właściwie potrzebne są informacje statusowe oraz raporty; Podsumowanie; 17. Estymaty niskiego poziomu - źródło ciągłych opóźnień i podstawa planowania: Skala problemu; Źródło problemu; Budowa solidnych podstaw planowania; Podsumowanie; 18. Poprawa błędów - planowanie skazane na porażkę: Podsumowanie; 19. Zarządzanie opóźnieniem: Po czyjej stronie leży wina; Kształtowanie percepcji klienta; Dokumentowanie okoliczności opóźnienia; Akceptacja opóźnienia; Zmiana priorytetów oraz przeplanowanie projektu; Redukcja zakresu; Podział etapów na mniejsze oraz wydłużanie projektu; Podsumowanie; 20. Cała prawda o testach akceptacyjnych: Dlaczego powinniśmy rozpoczynać testy akceptacyjne najszybciej, jak to możliwe; Jak pragmatycznie planować testy akceptacyjne; Opieka nad testującym klientem; Formalne kryteria akceptacji - teoria a praktyka; Podsumowanie; 23. Jeśli chcesz oszczędzać, inwestuj w ludzi: Analiza projektowa i współpraca z klientem; Produkcja; Dać podwyżkę czy pozwolić odejść?; Obsadzanie kluczowych ról; Podsumowanie; 22. Kiedy nadeszła pora na renegocjacje lub zerwanie kontraktu: Kiedy kontynuacja projektu nie ma sensu; Renegocjacja warunków kontraktowych; Zatrzymywanie projektu; Podsumowanie; 23. Zawsze warto być w grze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej