Efektywność ekonomiczna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(24)
Autor
Jachna Tomasz
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Sierpińska Maria (1950- )
(2)
Baran Radosław
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Carew Donald
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Edmonds Chris
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Finch Fred
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Glaser Robert
(1)
Good Lael
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzybowska Katarzyna
(1)
Góralczyk Andrzej
(1)
Halsey Victoria
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Kandarian Fay
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kowalczyk Jacek
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kusak Aleksander
(1)
Lis Marcin
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Lupa Iwona
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Maślanka Tomasz
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Miller Linda G. (1953- )
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Parisi-Carew Eunice
(1)
Pielichaty Edward
(1)
Piocha Stanisław (1941- )
(1)
Pluciński Eugeniusz M
(1)
Podgórski Zygmunt
(1)
Poszwa Michał
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Ripley Jane
(1)
Rogowski Wojciech
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Sitkiewicz Karolina
(1)
Stoner Jesse (1949- )
(1)
Stępień Kinga
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Wroński Paweł
(1)
Wrzosek Stanisław (1957- )
(1)
Ziarko-Siwek Urszula
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Łobos Krzysztof
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świetlik Włodzimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Efektywność ekonomiczna
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(5)
Podręcznik
(3)
Raport z badań
(3)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Zarządzanie i marketing
(10)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 562.)
1. Efektywność działalności marketingowej przedsiębiorstwa; 2. Stosunki między przedsiębiorstwem a dostawcami i odbiorcami; 3. Siła przetargowa przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców; 4. Poziom i zmiany poziomu siły przetargowej przedsiębiorstwa a zmiany efektywności jego działalności marketingowej; 5. Sposoby zwiększania efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z wykorzystaniem siły przetargowej wobec dostawców i odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Logistyka - pojęcie i przesłanki rozwoju: Ocena teoretycznych koncepcji logistyki; Podstawowe fazy i kierunki rozwoju logistyki; Determinanty rozwoju i wzrostu znaczenia logistyki. R.2 Nowoczesna koncepcja logistyki: Istota nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki; Podstawowe zasady nowoczesnej koncepcji logistyki. R.3 Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych: Podejście systemowe jako podstawa interpretacji procesów logistycznych; Podstawowe kryteria klasyfikacji systemów logistycznych; Powiązania między systemami logistycznymi- wstępna identyfikacja; Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych. R.4 Proces zarządzania logistycznego przedsiębiorstwem Istota i funkcje (zadania) procesu zarządzania logistycznego; Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych; Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego- próba systematyki; Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego; Zarządzanie łańcuchem dostaw. R.5 Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem: Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego; Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem; Opcje strategiczne logi styki; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego; Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego. R.6 Logistyka a inne koncepcje zarządzania: Uwagi wstępne; Integracja logistyki i marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Logistyka a Lean Management; Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością; Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarzanie. R.7 Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie: Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logi styki w przedsiębiorstwie; Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie; Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie; Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw w świetle badań i doświadczeń krajów Europy Zachodniej i USA. R.8 Logistyka jako determinanta efektywności: Systemowa formuła efektywności logistyki; Efekty strategiczne logistyki i ich determinanty; Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach Europy Zachodniej. Uwagi: wydanie II obejmuje dodatkowo: R.1 Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania: 1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zarządzaniu zintegrowanym, 2. Pojęcie procesu i jego podstawowe elementy, 3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów - ujęcie ogólne, 4. Próba identyfikacji i klasyfikacji procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i działalności rynkowej, 5. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości, 6. Proces cyrkulacji logistycznej. R.2 logistyka i inne przekrojowe koncepcje zarządzania
: 1. Uwagi wstępne, 2 .Koncepcja zintegrowanego zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Logistyka z zarządzanie wyszczuplające (LM), 4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM), 5. Logistyka a zarządzanie czasem (TBM), 6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ERC), 7. Logistyka a komputerowo zintegrowane wytwarzanie (CIM), 8. Integracja i wdrażanie przekrojowo zorientowanych koncepcji i instrumentów zarządzania w aspekcie wpływu na sukcesy przedsiębiorstw R. 3 Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki : 1. Istota i kerunki racjonalizacji kosztów logistyki, 2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki, 3.adania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki, 4. System rachunku kosztów procesów, 5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki, 6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Część pierwsza. Właściwy cel i wizja Rozdział 1. Efektywne organizacje: Właściwy cel: cztery kluczowe sprawy; Najlepszy obywatel korporacyjny; Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem; Model HPO SCORES®; Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES®; Interpretacja wyników; Zastosowanie uzyskanych wyników. Rozdział 2. Siła wizji: Znaczenie wizji; Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji; Tworzenie skutecznej wizji; Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej; Wizja jako punkt wyjścia; Wizja na wszystkich poziomach organizacji; Urzeczywistnienie wizji; Życie zgodne z wizją; Wizja a przywództwo; Część druga. Odpowiednie traktowanie pracowników Rozdział 3. Kluczem jest empowerment: Definicja empowermentu; Siła empowermentu; Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment; Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty; Uczenie się języka empowermentu; Trzy klucze do empowermentu; Rozdział 4. Przywództwo Sytuacyjne SLII® – koncepcja integrująca: Trzy umiejętności lidera SLII®; Umiejętność trzecia: dostosowywanie stylu przywództwa do etapu rozwoju; Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu; Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki; Efektywne przywództwo to proces transformacji. Rozdział 5. Samoprzywództwo: siła kryjąca się za empowermentem: Wyzwalanie empowermentu u pracowników; Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się; Trzy główne umiejętności samoprzywódcy. Rozdział 6. Przywództwo indywidualne: Skuteczny system ocen pracowniczych; Przywództwo indywidualne a zarządzanie wynikami; Współpraca jako nieformalny system ocen. Rozdział 7. Kluczowe umiejętności w zakresie przywództwa indywidualnego: Jednominutowe wyznaczanie celów; Jednominutowe pochwały; Reprymendy a uwagi; Czwarty tajnik jednominutowego menedżera. Rozdział 8. Budowanie zaufania: Wysokie koszty braku zaufania; Korzyści płynące z zaufania; Cztery składowe zaufania; Wyzwanie przejrzystości; Odzyskiwanie nadszarpniętego zaufania; Efekt domina. Rozdział 9. Coaching – kluczowa umiejętność z punktu widzenia kształtowania przywódców: Definicja coachingu; Pięć zastosowań coachingu. Rozdział 10. Mentoring. Narzędzie planowania życia: Przeszkody w procesie rozpoczynania relacji mentorskiej; Wybór partnera w relacji mentorskiej; Istota kontra forma; Model MENTOR. Składowe udanej relacji mentorskiej; Tworzenie programu mentoringu w organizacji; Mentoring dostosowany do etapu kariery. Rozdział 11. Przywództwo zespołowe: Po co w ogóle tworzyć zespoły?; Przyczyny niepowodzenia zespołów; Model skutecznego przewodzenia zespołowi; Strategie sprzyjające osiąganiu większej efektywności pracy zespołowej; Potęga zespołów. Rozdział 12. Współdziałanie. Paliwo znakomitych wyników: Współdziałanie to nie koordynowanie, współpraca ani praca zespołowa; Tworzenie ram dla współdziałania; Współdziałanie a rywalizacja; Co jest niezbędne, żeby współdziałać?; Współdziałanie. Motor znakomitych wyników. Rozdział 13. Przywództwo organizacyjne: Autentyczne przykłady zastosowania modelu HPO SCORES®; Wyznaczanie odpowiedniego stylu przewodzenia w danej organizacji; Diagnozowanie etapu rozwoju, na którym znajduje się organizacja; Wyniki i relacje – wyznaczniki efektywnych organizacji; Pierwszy etap rozwoju organizacji: startup; Drugi etap rozwoju organizacji: poprawa; Trzeci etap rozwoju organizacji: wzrost; Czwarty etap rozwoju organizacji: wysoka efektywność; Dopasowywanie stylu przewodzenia do etapu rozwoju organizacji; Stosowanie właściwego stylu przewodzenia na poszczególnych etapach rozwoju organizacji; Istotność diagnozy i dopasowywania; Historyczna operacja ratowania firmy. Rozdział 14. Zmiana organizacyjna. Dlaczego ludzie się jej opierają? Znaczenie przewodzenia zmianie; Dlaczego zmiana organizacyjna jest tak skomplikowana?; Kiedy zmiana jest niezbędna?; Dlaczego zmiany się nie udają i kończą niepowodzeniem?; Skupienie na przewodzeniu tej podróży; Wydobywanie z ludzi obaw związanych ze zmianą i reagowanie na nie; Angażowanie tych, od których oczekuje się zmian. Rozdział 15. Przewodzenie ludziom w okresie zmian: Pięć strategii zarządzania zmianą; Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany; Strategia trzecia: współdziałanie przy wdrożeniu; Strategia czwarta: utrwalanie zmiany; Strategia piąta: analiza możliwości; Znaczenie umacniania wprowadzonej zmiany. Rozdział 16. Kierowanie udaną transformacją kulturową: Gung Ho! – punkt wyjścia; Kultura ukształtowana samoistnie, a nie zaprojektowana; Skuteczne zarządzanie transformacją kulturową; Transformacja kulturowa – krytyczne czynniki sukcesu; Część trzecia. Odpowiednie traktowanie klientów Rozdział 17. Obsługa klientów na wyższym poziomie: Korzyści zdobywane dzięki klientom; Kreowanie doskonałej obsługi; Obsługa klientów na wyższym poziomie. Część czwarta. Właściwy rodzaj przywództwa Rozdział 18. Przywództwo służebne: Przywództwo służebne – definicja; Stosowanie przywództwa służebnego; Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia; Czynniki wpływające na wydajność pracy; Przywództwo służebne to kwestia serca; Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem; Zagrożenie ze strony ego; Zadania przywódców służebnych; Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór. Rozdział 19. Kształtowanie własnej wizji przywództwa: Elementy składowe wizji przywództwa; Kształtowanie własnej wizji przywództwa; Podziękowania; O Autorach; Oferowane usługi; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ otoczenia na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; 2. Czynniki determinujące konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Gospodarowanie aktywami trwałymi w przedsiębiorstwie; 4. Gospodarowanie aktywami obrotowymi w przedsiębiorstwie; 5. Gospodarowanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie; 6. Procesy inwestycyjne w przedsiębiorstwie; 7. Gospodarowanie kapitałami własnymi w przedsiębiorstwie; 8. Wartość przedsiębiorstwa; 9. Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw; 10. Restrukturyzacja przedsiębiorstwa jako wyzwanie współczesnego otoczenia biznesu; 11. Formy współdziałania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. System dystrybucji przedsiębiorstwa; 2. Marketingowo-logistyczne ujęcie systemu dystrybucji; 3. Metodyka oceny efektywności systemu dystrybucji; 4. Kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji; 5. Narzędzia oceny efektywności systemu dystrybucji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie strategiczne w zarządzaniu / Andrzej Góralczyk. - Warszawa : INFOR, 1999. - 99 s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Normalny biznes; Praktyczne zagadnienia zarządzania strategicznego; Zarządzanie niepewnością; Ocena procesów i systemów produkcyjnych pod kątem produktywności; Biznes finezyjny; Gorący miesiąc w Japonii; Produktywność i konkurencyjność polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie, 2. Metody analizy ekonomicznej, 3. Badanie i diagnoza sytuacji majątkowej przedsiębiorstwa, 4. Analiza sytuacji kapitałowej, 5. Analiza produkcji - wilkość, struktura i sprzedaż, 6. Analiza i ocena poziomu kosztów, 7. Ekonomiczna efektywność procesów logistycznych, 8. Analiza i ocena efektywności wykorzystania zasobów ludzkich, 9. Wskaźniki w ocenie działalności przedsiębiorstwa, 10. Analiza gospodarki pieniężnej, 11. Analiza rentowności na podstawie rachunku zysków, 12. Zastosowanie ekonomicznej analizy decyzyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, historia i przyszłość logistyki; 2. Systemy logistyczne; 3. Klasyczne funkcje logistyczne; 4. Koncepcja logistyki w osiąganiu przewagi konkurencyjnej; 5. Zarządzanie zapasami; 6. Zarządzanie magazynem; 7. Zarządzanie transportem zewnętrznym; 8. Zarządzanie transportem wewnątrzzakładowym; 9. Strategie logistyczne; 10. Strategie łańcucha dostaw; 11. Rola informacji i identyfikacji w logistyce; 12. Koszty logistyczne w przedsiębiorstwie; 13. Role i znaczenie centrów logistycznych; 14. Logistyka a ekologia; Bingo logistyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody oceny działalności banku / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska. - Warszawa : Poltext, 1999. - 167 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Cele oceny i źródła danych, Analiza kondycji finansowej banku, Instrumenty analityczne w ocenie kondycji banku, Czynniki niemierzalne i ich znaczenie, rachunek efektywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie personelu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 2. oczekiwania pracowników wobec pracodawcy; 3. Podstawowe kwestie związane z motywacją; 4. Znaczenie sytemu motywacyjnego; 5. Robocza efektywności; 6. Ocena efektywności pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i jej otoczenia; 2. Strategia jako kultura zarządzania – od strategii do działania; 3. Sukcesja i Kaizen. Przypadek firmy wielorodzinnej w firmie rodzinnej; 4. Wsparcie transformacji cyfrowej firm małych i średnich poprzez klastry i huby innowacji cyfrowych; 5. Rola Lean Management w strategicznym podejściu do zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Budowanie kultury Kaizen w firmie usługowej na przykładzie studium przypadku firmy PROFES; 7. Job crafting a Kaizen w procesie ciągłego doskonalenia; 8. Ewolucja wskaźnika pomiaru efektywności w obliczu transformacji Kaizen; 9. Transformacja Kaizen – jak zrobić to dobrze? 10. Budowanie kultury lean oraz Kaizen w firmie produkcyjnej na przykładzie studium przypadku Flextronics International Poland Sp. z o. o. w Tczewie; 11. KION League w działaniu; 12. Transformacja Lean w siedmiu krokach Model transformacji Lean/Kaizen – całościowe praktyczne podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Efektywność, modele jej oceny i ich ewolucja: Rozdział 2. Efektywność procesów zarządzania zasobami ludzkimi: 2.1. Efektywność procesów ZZL; 2.2. Wskaźniki dla obszaru pierwszego; 2.3. Wskaźniki dla obszaru drugiego; 2.4. Wskaźniki dla trzeciego obszaru; 2.5. Inne wskaźniki mające wpływ na częstotliwość omawianych procesów; 2.6. Dyskusja dotycząca wdrożenia efektywności procesów; 2.7. Wybrane warunki uzyskiwania efektywności; 2.8. Ograniczenia procesowe. Rozdział 3. Marketing a budowanie efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa: 3.1. Rola marketingu w przedsiębiorstwie; 3.2. Strategia marketingowa a efektywność ekonomiczna; 3.3. Efektywność w zarządzaniu portfelem produktów; 3.4. Zarządzanie ceną; 3.5. Wybory w obszarze kanałów dystrybucyjnych; 3.6. Decyzje w zakresie komunikacji marketingowej. Rozdział 4. Komunikacja a efektywność - analiza współczesnego stanu i trendów rozwoju: 4.1. Komunikacja, założenia, definicje; 4.2. Komunikacja biznesowa; 4.3. Komunikacja wewnętrzna: zasady, cechy, metody; 4.4. Komunikacja menedżerska; 4.5. Komunikacja mobilna. Rozdział 5. Efektywność przedsiębiorstwa a decyzje inwestycyjne: 5.1. Istota inwestycji i jej rodzaje; 5.2. Decyzje inwestycyjne i rachunek efektywności inwestycji; 5.2.1. Bezwzględny rachunek efektywności inwestycji; 5.2.2. Względny rachunek efektywności inwestycji; 5.3. Efektywność przedsiębiorstwa a opłacalność inwestycji; 5.4. Ryzyko w ocenie inwestycji i jego wpływ na efektywność przedsiębiorstwa. Rozdział 6. Efektywność przedsiębiorstwa a pomiar i kreowanie wartości: 6.1. Istota zarządzania wartością przedsiębiorstwa; 6.2. Standardy wartości; 6.3. Efektywność przedsiębiorstwa a kreowanie wartości; 6.4. Czynniki niefinansowe, jako szczególne determinanty efektywności i wartości przedsiębiorstwa; 6.5. Ryzyko w pomiarze wartości przedsiębiorstwa oraz efektywności jej kreowania. Rozdział 7. Struktura kapitału a efektywność przedsiębiorstwa: 7.1. Źródła finansowania przedsiębiorstwa; 7.2. Koszt i struktura kapitału; 7.3. Dźwignia finansowa; 7.4. Mierniki efektywności w zarządzaniu strukturą kapitału. Rozdział 8. Zarządzanie płynnością finansową a efektywność przedsiębiorstwa: 8.1. Płynność finansowa w przedsiębiorstwie; 8.2. Analiza poziomu płynności finansowej; 8.3. Kapitał obrotowy; 8.4. Zarządzanie zapasami; 8.5. Zarządzanie należnościami; 8.6. Zarządzanie środkami pieniężnymi; 8.7. Krótkoterminowe zarządzanie kapitałem. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem a efektywność ekonomiczna przedsiębiorstwa: 9.1. Istota ryzyka; 9.2. Rodzaje ryzyka; 9.3. Zarządzanie ryzykiem; 9.4. Identyfikacja ryzyka; 9.5. Miary ryzyka. Rozdział 10. Efektywność działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej w przedsiębiorstwie: 10.1. Działalność B+R, czyli jak przejść od teorii do praktyki; 10.2. Zarządzanie działalnością badawczo-rozwojową i innowacyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań: 1.1. Komunikacja marketingowa - podejście procesowe i systemowe; 1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej - próba identyfikacji; 1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej. Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej: 2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych. Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych: 3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów; 3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach; 3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach - próba oceny. Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej - na podstawie badań ilościowych: 4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej; 4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej; 4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej; 4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse / C.H.Beck. Finanse przedsiębiorstwa)
1. Istota i przesłanki wykorzystania przepływów pieniężnych; 2. Ograniczenia tradycyjnej analizy finansowej; 3. Przepływy pieniężne w analizie finansowej; 4. Przepływy pieniężne w prognozowaniu upadłości, wycenie oraz ocenie efektywności inwestycji; 5. Wykorzystanie przepływów pieniężnych we wstępnej ocenie przedsiębiorstwa- wyniki badań empirycznych; 6. Przepływy w ocenie płynności, rentowności oraz wypłacalności polskich przedsiębiorstw; 7. Przepływy pieniężne w prognozowaniu upadłości polskich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sektor MSP w otoczeniu makroekonomicznym: Makroekonomiczne funkcje państwa a MSP; Makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce; Podejście systemowe w identyfikacji dalekosiężnych kierunków rozwoju gospodarki; Funkcjonowanie polskich małych i średnich, przedsiębiorstw w gospodarce globalnej; Miejsce i rola sektora MSP w nurcie współczesnej nauki i przedsiębiorczości; Refleksje na temat inkubacji przedsiębiorczości w świetle badań opartych na studium przypadku; Instytucjonalne formy wsparcia przedsiębiorczości na przykładzie organizacji pozarządowej; Funkcjonalizacja patologii instytucji egzekwujących prawo jako przeszkoda dla rozwoju sektora MSP; Polityka wspierania eksportu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce a ich rozwój; Korzystny klimat inwestycyjny jako czynnik konkurencyjności kraju (regionu); Wpływ otoczenia na rozwój małych firm budowlanych w transformującej się gospodarce (w latach 1989-2006); 2. Małe i średnie przedsiębiorstwa na konkurencyjnym rynku: Modelowe ujęcia i charakterystyka determinant funkcjonowania i rozwoju oraz odrodzenia przedsiębiorstw sektora MSP; Konkurencyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej; Determinanty internacjonalizacji MSP; Zarządzanie wiedzą jako istotny element walki konkurencyjnej przedsiębiorstw; System zarządzania obsługą stacjonarnych urządzeń transportowych; Jakość usług doradczych oferowanych przy wdrażaniu SZJ; Relacje biznesowe MSP; Postawy studentów studentów przedsiębiorczość- wyniki badań; 3. Czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MSP: Wybrane aspekty zarządzania strategicznego w małych przedsiębiorstwach w warunkach internacjonalizacji i globalizacji; Rola innowacji i inwestycji rzeczowych w MSP; Sfera procesu i innowacji na przykładzie przedsiębiorstw na rynku polskim i niemieckim; Niematerialne czynniki rozwoju przedsiębiorczości; Rola kapitału ludzkiego i e-umiejętności w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Innowacyjność MSP w Polsce (na podstawie badań empirycznych); Bariery rozwoju innowacyjności MSP w Polsce; Logistyczne modelowanie funkcji zaopatrzenia; Polityka jakości, czyli ciągłe doskonalenie procesów; Informatyzacja funkcji personalnej w MSP; Analiza niezgodności wykrywanych w trakcie audytów zewnętrznych; 4. Rynki czynników wytwórczych wytwórczych konkurencyjność przedsiębiorstw sektora MSP: Rynki finansowe a uwarunkowania działalności gospodarczej MSP; Rachunki firmowe jako podstawowy produkt lokowania wolnych środków pieniężnych przedsiębiorstw; Szacowane stopy dyskontowej dla MSP- propozycja modelu; Możliwości redukcji kosztów finansowania przy wykorzystaniu instrumentów pochodnych jako narzędzie rozwoju MSP w Polsce; Uwarunkowania procesu inwestycyjnego w sektorze MSP; Wpływ funduszu jeremie na finansową sytuację mikro i małych przedsiębiorstw; Anioły biznesu- nieformalni inwestorzy venture capital; Wpływ MSP na rynek pracy w Polsce w latach 1994-2004; Instytucjonalne i rynkowe uwarunkowania popytu na pracę w sektorze MSP; MSP jako szansa na przedsiębiorczość kobiet
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsięwzięcia gospodarcze a efektywność gospodarowania; Ocena efektywności inwestycji rzeczowych; Rachunek efektywności lokat finansowych; Formy zbiorowego lokowania i ich opłacalność; Grupy kapitałowe i przekształcenia organizacyjne; Badanie efektywności skali działalności; Ustalanie i ocena struktury źródeł finansowania; Obciążenia podatkowe a opłacalność przedsięwzięć gospodarczych; Ryzyko przedsięwzięć gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zasady i kryteria rachunku opłacalności inwestowania: Istota inwestycji, ich opłacalność i ryzyko; Wartość pieniądza w czasie; Wartość ciągu płatności; Wielkości kształtujące wartość kapitału. Cz.II Ocena opłacalności inwestycji finansowych: Akcje; Obligacje; Opcje; Lokaty bankowe; Fundusze inwestycyjne; Polisy ubezpieczeniowe. Cz.III Ocena opłacalności inwestycji rzeczowych: Inwestycje w dobra rzeczowe; Inwestycje rzeczowe produkcyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej