Kreatywność
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(4)
Autor
Popek Stanisław (1936- )
(3)
Garbarski Lechosław
(2)
Stasiak Makary K
(2)
Adamczewski Rafał
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Byčkov Jiří (1972- )
(1)
Charmaciński Marcin
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Czarnecki Zdzisław Jerzy
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Dopierała Dominika
(1)
Fabiszak Marta
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Hanelt-Skotarczak Joanna
(1)
Janicka-Olejnik Ewa
(1)
Karolak Wiesław (1949- )
(1)
Knapik-Szweda Sara
(1)
Komar Natalia
(1)
Konieczna-Nowak Ludwika
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kuras Leszek
(1)
Lasocińska Kamila
(1)
Lewczuk Anna
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Malcherek Monika
(1)
Modrzejewska Daria
(1)
Mroczek-Żulicka Aleksandra
(1)
Nęcka Edward (1953- )
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rybińska Agnieszka
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stasiak Makary Krzysztof (1951- )
(1)
Strzelecki Wojciech
(1)
Torr Gordon (1953- )
(1)
Witerska Kamila
(1)
Wycichowska Paulina
(1)
Zbonikowski Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Kreatywność
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(7)
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Przedmowa. Lepsze zarządzanie dla każdego; Wprowadzenie. Czym jest Zarządzanie 3.0? 1. Pudełko na kudo i karty kudo. Motywuj ludzi lepszymi sposobami 2. Osobiste mapy. Popraw komunikację i zrozumienie 3. Tablice delegowania i gra delegation poker. Daj ludziom władzę w ramach jasnych granic 4. Historie o wartościach i culture booki. Opisz swoją kulturę, opowiadając historie 5. Dni na eksplorację i wewnętrzny crowdfunding. Wygospodaruj czas na eksplorację i własną edukację 6. Gildie i narady taktyczne. Dzielcie się wiedzą, narzędziami i praktykami 7. "Feedbackowe wrapy" i nieograniczone wakacje. Naucz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej 8. Ekosystem mierników i tablica wyników. Mierz efektywność właściwymi sposobami 9. "Merit money", czyli inne podejście do wynagradzania. Płać ludziom zgodnie z ich zaangażowaniem 10. Moving motivators, czyli zmienna motywacja. Odkryj, co naprawdę angażuje pracowników 11. Drzwi szczęścia. Dąż do większego poczucia szczęścia w organizacji 12. Ważne pytania i celebration grids, czyli okazje do świętowania. Ucz się dzięki sukcesom i porażkom; Podsumowanie. Nigdy nie przestawaj eksperymentować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Profesjonalizacja Kreatywności)
Odkrywanie ludzkiego tworzenia; Wartości działania kreatywnego; Kreatywność w pracy nauczyciela; Innowacje dydaktyczne: przegląd wybranych klasyfikacji i próba formowania własnego stanowiska na podstawie prowadzonych badań empirycznych; Grywalizacja w szkolnej ławce; Profesjonalizacja improwizacji; Metoda projektów - kreatywność i przedsiębiorczość; Twórczość artystyczna jako jedna z możliwości profesjonalizacji kreatywności; Kreacja przestrzeni - przestrzeń kreacji. Od LPNT do Szucha Premium Offices; Street art i land art jako twórcza ekspresja w edukacji alternatywnej; Teatr Forum jako twórcza metoda pracy z grupą; Sektor twórczy - nierówny udział kobiet i mężczyzn; Humanistyczno-społeczna strona start-upów; Zarządzanie zasobami ludzkimi w koncepcji CSR poprzez zastosowanie grywalizacji; Marka osobista w YouTube jako przykład wywierania wpływu społecznego; Sposoby wsparcia przemysłów kreatywnych na przykładzie działalności Lubelskiego Instytutu Designu; Profilaktyczne i psychoterapeutyczne znaczenie kreatywnej aktywności w okresie późnej starości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Naukowa ; Tom 8)
Wstęp; Wprowadzenie; 1 Kreatywni ludzie; Wszyscy jesteśmy kreatywni: wymogi wstępne i elementy procesu twórczego; Czy wszyscy muszą być kreatywni?; Kreatywność osób dojrzałych i czynniki sprzyjające jej wzbudzaniu; 2 Rola kreatywności w systemach edukacji; Przygotowanie i ocenianie zadań kształcących kreatywność i myślenie projektowe uczniów; Rozwój kompetencji proinnowacyjnych u uczniów – przykład niemieckich szkół podstawowych i ponadpodstawowych; Kompetencje miękkie w międzynarodowym kształceniu zawodowym na przykładzie szkolenia EDTECH; 3 Wsparcie kreatywności w szkole; Jak zaprojektować kreatywną lekcję?; Ocena kreatywności uczniów – wyzwanie dla systemu edukacji; Sam trening kreatywności nie wystarczy… Uwagi o wspieraniu kreatywności w szkole; 4 Kreatywność na rynku pracy; Znaczenie i sposoby rozwoju kreatywności w gospodarce cyfrowej; Kreatywność w rozwiązywaniu problemów biznesowych; Zapotrzebowanie na kompetencje w przemysłach kreatywnych; 5 Wywiady z przedsiębiorcami i ekspertami; Rozmowy przeprowadzone przez prof. dr hab. Jana Fazlagicia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Rozdział 2. Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu: Istota sukcesu; Sukces w biznesie; 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)?: Wizja sukcesu; Relatywizm w ocenie sukcesu; Znaczenie oceny odbiorców; Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy; 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców): Nagrody i recenzje; Akceptacja; Wymiar finansowy sukcesu; Kryteria oceny a ulotność sukcesu; 2.4. Porażki i pułapki: Czy porażka jest porażką?; Symptomy nadciągającej porażki; Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki; Trudne do przewidzenia okoliczności porażki; Obrona przed porażką; Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu: Źródła inspiracji twórczej; Mechanizm gromadzenia idei; Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?; 3.2. Ekspansja – praca nad projektem: Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy; Błędy i znikome efekty działania; 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych: Szczęście; Praca; Talent; Odwaga; Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne; Twórczość; Definiowanie kreatywności; Kreatywność w opinii artystów; Pomiar kreatywności; 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych: Kreatywność społeczeństw i grup społecznych; Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego; 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności: Autonomia działania; Wpływ presji czasu; Osobowość twórcy; Inne uwarunkowania; Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza: Cechy zachowań kreatywnych; Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności; Pasja i jej źródła; Znaczenie pasji pozazawodowych; 5.2. Twórcy: Cechy osób kreatywnych; Samotność i introwertyczność; Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie: Rady ze szczyptą ostrożności; Identyfikacja otaczającej rzeczywistości; Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki; 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności: Czy można się nauczyć kreatywności?; Jak wyzwalać kreatywność?; Kreatywność a wiek twórców; Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia; Warsztat teatralny w ramach KAMP; 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności: Kierunki działań szkoleniowych; Wybrane techniki wyzwalania kreatywności; Trening kreatywności; Działania artystyczne; Podsumowanie; Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV; Bibliografia; Załącznik 1; Załącznik 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Teorie arteterapii – problem teoretycznego osadzenia terapii przez sztukę 2.Arteterapia jako sposób kształtowania postawy twórczej w kontekście rozwoju psychospołecznego dziecka w wieku przedszkolnym – przykłady działań warsztatowych 3.Kreatywność nie wyklucza! Muzykoterapia w kształtowaniu resilience i kreatywność młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym 4.Kreatywność jako ścieżka emocjonalnego rozwoju jednostki w procesie muzykoterapeutycznym 5.Możliwości zastosowania muzykoterapii we wzmacnianiu procesy inkluzji dzieci z autyzmem 6.Rozwijanie kreatywności dzieci i młodzieży z autyzmem na przykładzie zajęć muzycznych w Szkole Podstawowej z oddziałami Gimnazjum dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Poznaniu 7.Świat udomowiony – rozważania na temat kreatywności w ujęciu muzykoterapii Nordoff-Robbins 8.Udźwiękawianie animacji w czasie rzeczywistym jako metoda rozwijania kreatywności pacjentów w muzykoterapeutycznej pracy 9.Potencjał rozwoju kreatywności człowieka poprzez zajęcia ruchowo-taneczne 10.Twórcze pisanie ekspresywne i terapeutyczne w arteterapii. Przykład zajęć warsztatowych 11.Nieznane oblicze arteterapii w terapii uzależnień 12.Arteterapia jako środek integracyjno-usprawniający dzieci i młodzież na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Profesjonalizacja Kreatywności)
Zawiera: I.Kreatywność w nowej rzeczywistości 1.Sacrum i profanum. Kreatywność w ponowoczesności 2.Wyzwalanie kreatywności w kształceniu menadżerów II.Szanse i zagrożenia twórczego rozwoju człowieka 1.Warsztat i projekt jako metody kształcenia kreatywnych pedagogów 2.Media w edukacji jako ważne determinanty kreowania twórczego rozwoju osobowości młodego człowieka 3.Zagrożenia twórczego rozwoju seniorów 4.„Kids’ skills” program and its use in educational and therapeutic work with children in Foster families 5.Kreatywne podejście w profilaktyce przemocy psychicznej w relacjach między uczniami III.Kreatywność w nowej przestrzeni miasta 1.Wykorzystanie technik kreatywnego rozwiązywania problemów w praktyce biznesowej 2.Rekreacja twórcza w miejskiej przestrzeni rekreacyjnej – analiza przestrzenna. Przykład Łodzi IV.Wspomnienie Profesora Zielińskiego 1.Prof. Krystyn Zieliński, Power for imagination – Władza dla wyobraźni 2.Człowiek twórca inspirujący innych do twórczości – wspomnienie o profesorze Krystynie Zielińskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii )
Pojęcia i kryteria twórczości, Struktura procesu twórczego, Poznawcze składniki procesu twórczego, Emocje i motywacje w twórczości, Wgląd, Indywidualne cechy twórców, Społeczny kontekst twórczości, Systemowe koncepcje twórczości, Stosowana psychologia twórczości, Próba syntezy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Twórczość - natura zjawiska i płaszczyzny jego rozpatrywania. 2. Osobowość ludzi twórczych. 3. Proces twórczy i jego uwarunkowania osobowościowe i społeczne. 4. Zdolności i uzdolnienia jako niezbędne warunki twórczości. 5. Społeczne uwarunkowania twórczości. 6. Znaki zapytania. 7. Materiały źródłowe. Twórcy i twórczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kwestionariusz twórczego zachowania KANH / Stanisław Popek. - Wyd. 2 popr. i uzupeł. - Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , 2000. - 83, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Podstawy teoretyczne Kwestionariusza Twórczego Zachowania KANH; Konstrukcja Kwestionariusza; Niektóre psychometryczne właściwości Kwestionariusza KANH-I; Próby empirycznej weryfikacji wartości Kwestionariusza KANH-I; Technika obliczania wyników; Opracowanie norm stenowych dla Kwestionariusza KANH-I; Interpretacja wyników; Kwestionariusz KANH-I; Kwestionariusz KANH-II; Klucz do Kwestionariusza KANH; Arkusz odpowiedzi KANH-I; Arkusz odpowiedzi KANH-II.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Introduction; I. Twórczość – natura zjawiska i płaszczyzny jego rozpatrywania II. Badania empiryczne nad osobowością ludzi twórczych we współczesnej psychologii III. Modele psychiki a podstawowe pytania psychologii twórczości IV. Zdolności i uzdolnienia – ujęcie systemowe problemu V. Zdolności i uzdolnienia a skuteczność procesu nauczania młodzieży w świetle ocen szkolnych VI. Wpływ modeli psychiki na ewolucję systemów dydaktycznych VII. Intuicja jako podstawowy problem współczesnej psychologii VIII. Konformizm–nonkonformizm jako osobowościowy mechanizm kształtujący przemienność stosunków społeczno-ustrojowych IX. O istocie i mechanizmach pasji ludzkiej X. Męka tworzenia – reguła czy wyjątek? XI. Psychofizjologiczny wpływ barw na zachowanie się człowieka. Podstawy teoretyczne XII. Ekspresja plastyczna i jej wartości jako metody projekcyjnej w badaniach psychologicznych XIII. Testy rysunkowe a wartości projekcyjne wytworów plastycznych XIV. Kreacyjne pierwiastki w plastyce dzieci i młodzieży XV. Twórczość poetycka młodzieży i jej osobowościowe uwarunkowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie, Summary, Nota o autorze, Wprowadzenie.
Idea harmonijnego rozwoju człowieka w teorii kultury fizycznej. Trudności w realizacji idei kalokagatii. Idea scjentyzmu a rozwój człowieka. Postępowanie twórcze - horyzonty. Żródła twórczości i ośrodki badawcze. Refleksja nad aktywnością twórczą. Twórczość a umyślna twórczość. System pojęć ujmujących kategorię działania i kategirię twórczści. Rozwój człowieka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej