Województwo zachodniopomorskie (1999- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Plewka Czesław (1947- )
(1)
Ławicka Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kompetencje zawodowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Szkolnictwo publiczne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Uczelnie ekonomiczne
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Współpraca naukowo-techniczna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2983)
Kraje Unii Europejskiej
(309)
Europa
(169)
Stany Zjednoczone (USA)
(95)
Wielka Brytania
(84)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(-)
Niemcy
(78)
Ukraina
(58)
Rosja
(55)
Czechy
(54)
Francja
(48)
Włochy
(46)
Dąbrowskie, Zagłębie
(39)
Europa Środkowo-Wschodnia
(37)
Chiny
(35)
Świat
(34)
Białoruś
(28)
ZSRR
(28)
Węgry
(24)
Azja
(23)
Afryka
(22)
Słowacja
(22)
Hiszpania
(21)
Austria
(17)
Dania
(17)
Bliski Wschód
(16)
Województwo śląskie (1999- )
(16)
Śląskie, województwo (od 1999)
(16)
Belgia
(14)
Szwajcaria
(14)
Szwecja
(14)
Bułgaria
(13)
Chorwacja
(13)
Litwa
(13)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(13)
Japonia
(12)
Zagłębie Dąbrowskie
(12)
Indie
(11)
Ameryka Łacińska
(10)
Europa Zachodnia
(10)
Górny Śląsk
(10)
Śląsk, Górny
(10)
Będzin (woj. śląskie)
(9)
Cypr
(9)
Częstochowa (woj. śląskie)
(9)
Irlandia
(9)
Afganistan
(7)
Australia
(7)
Grecja
(7)
Kanada
(7)
Kraje byłego ZSRR
(7)
Warszawa
(7)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(7)
Albania
(6)
Ameryka Północna
(6)
Arabskie, kraje
(6)
Estonia
(6)
Finlandia
(6)
Holandia
(6)
Iran
(6)
Katowice (woj. śląskie)
(6)
Norwegia
(6)
Portugalia
(6)
Rumunia
(6)
Sztokholm (Szwecja)
(6)
Słowenia
(6)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(6)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(6)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Śląsk
(6)
Ameryka Południowa
(5)
Anglia (Wielka Brytania)
(5)
Armenia
(5)
Azja Południowo-Wschodnia
(5)
Bałkańskie, kraje
(5)
Bośnia i Hercegowina
(5)
Brazylia
(5)
Czechosłowacja
(5)
Starożytny Rzym
(5)
Watykan
(5)
Azja Środkowa
(4)
Bałtycki, region
(4)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(4)
Czarnogóra
(4)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(4)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(4)
Kazachstan
(4)
Kraków (woj. małopolskie)
(4)
Londyn (Wielka Brytania)
(4)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(4)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(4)
Region bałtycki
(4)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(4)
Serbia
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Starożytna Grecja
(4)
Województwo podlaskie (1999- )
(4)
Afryka Północna
(3)
Ameryka
(3)
Azerbejdżan
(3)
Azja Wschodnia
(3)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Wykorzystanie teorii interesariuszy w rozwoju uczelni publicznych w Polsce 1.1. Podstawowe założenia teorii interesariuszy 1.2. Uczelnia publiczna oraz jej interesariusze 1.2.1. Formalne i prawne ramy funkcjonowania szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.2. Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.3. Źródła finansowania uczelni publicznych w Polsce 1.2.4. Modele szkolnictwa wyższego w Europie i na świecie w kontekście współpracy z przedsiębiorstwami 1.2.5. Charakterystyka interesariuszy uczelni publicznej w Polsce 1.3. Przedsiębiorstwa jako grupa interesariuszy uczelni publicznej 1.3.1. Uczelnia jako podmiot wpływający na rozwój gospodarki opartej na wiedzy 1.3.2. Istota współpracy uczelni z przedsiębiorstwami Rozdział 2. Podstawy teoretyczne relacji pomiędzy uczelnią a przedsiębiorstwami 2.1. Teoria relacji międzyorganizacyjnych 2.1.1. Relacje w kontekście usługowym 2.1.2. Ekonomiczne aspekty relacji między podmiotami 2.1.3. Relacje w ujęciu marketingowym 2.1.4. Wybrane modele marketingu relacji i ich znaczenie w kształtowaniu relacji organizacji z interesariuszami 2.2. Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji 2.2.1. Etapy rozwoju relacji 2.2.2. Model oceny rentowności relacji z interesariuszami 2.3. Znaczenie relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych 2.3.1. Współczesne modele przewagi konkurencyjnej 2.3.2. Znaczenie wyróżniających zdolności w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji 2.3.3. Zarządzanie relacjami z interesariuszami przez publiczne uczelnie 2.3.4. Wartość jako element warunkujący budowanie relacji na rynku i uzyskanie przewagi konkurencyjnej Rozdział 3. Charakterystyka relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami na przykładzie województwa zachodniopomorskiego 3.1. Uwarunkowania i charakterystyka otoczenia współpracy uczelni z przedsiębiorstwami w województwie zachodniopomorskim i w Polsce 3.2. Próba badawcza i metodyka badań wybranych wydziałów uczelni publicznych 3.3. Analiza wyników badań ilościowych 3.4. Analiza wyników badań jakościowych 3.5. Podsumowanie zebranych wyników badań Rozdział 4. Koncepcja modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.1. Założenia modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami; 4.2. Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania implementacji modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi czelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.3. Uzasadnienie i możliwości wykorzystania modelu rozwoju relacji; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załączniki; Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety; Załącznik 2. Pierwszy scenariusz do badania fokusowego; Załącznik 3. Drugi scenariusz do badania fokusowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Koszalińska ; nr 381)
Wprowadzenie CZĘŚĆ I. Wybrane aspekty teoretyczne dotyczące współczesnej szkoły zawodowej i jej nauczyciela Rozdział I. Kompetencje i kwalifikacje - istota, typologia, oczekiwania 1. Wokół pojęć kwalifikacji i kompetencji - ustalenia terminologiczne 2. Przegląd typologii kompetencji i ich podstawowych cech 3. Kompetencje jako atrybut współczesnego pracownika i współczesnej organizacji Rozdział II. Szkoła i nauczyciel szkoły zawodowej w perspektywie współczesnej rzeczywistości 1. Oczekiwania wobec współczesnej szkoły zawodowej 2. Nauczyciel kształcenia zawodowego - jego funkcje, role i zadania 3. Kompetencje jako pożądany wielowymiarowy potencjał nauczycieli kształcenia zawodowego CZĘŚĆ II. Kompetencje nauczycieli teoretycznych przedmiotów zawodowych i praktycznej nauki zawodu w świetle wyników badań własnych Rozdział III. Metodologiczne założenia badań własnych 1. Przesłanki skłaniające do prowadzenia badań dotyczących kompetencji nauczycieli współczesnej szkoły zawodowej 2. Cele i problematyka badań 3. Metody, techniki i narzędzia zastosowane w badaniach 4. Charakterystyka próby badawczej i terenu badań 5. Organizacja i przebieg badań Rozdział IV. Rzeczywisty i oczekiwany poziom kompetencji nauczycieli kształcenia zawodowego 1. Nauczyciele teoretycznych przedmiotów zawodowych o poziomie swoich kompetencji 2. Nauczyciele praktycznej nauki zawodu o poziomie swoich kompetencji 150 3. Oczekiwany poziom kompetencji szczegółowych nauczycieli teoretycznych przedmiotów zawodowych i praktycznej nauki zawodu ukazany w opiniach dyrektorów szkół zawodowych 4. Podobieństwa i różnice dotyczące wskazań udzielonych w poszczególnych grupach badanych na rzeczywisty i oczekiwany poziom kompetencji nauczycieli kształcenia zawodowego. Zakończenie i rekomendacje dla teorii i praktyki. Bibliografia. Aneksy. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej