Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(111)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(11)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(66)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(83)
Autor
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Alberoni Francesco
(1)
Allaire Yvan
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Biliński Witold
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Bęben Robert
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czopek Jakub
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Depa Jakub
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzik Piotr
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Frąckiewicz Lucyna (1926-2009)
(1)
Frączek Zofia
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Germain Juliette
(1)
Geryk Żaneta
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Glinka Beata
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gorgól Anna
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gros Urszula
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Gurba Ewa
(1)
Górski Piotr
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Hallada Marek
(1)
Harkins Phil
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hofstede Geert
(1)
Hofstede Gert Jan
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Hołyst Brunon (1930- ). Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Jarco Piotr
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jastrzębowski Zbigniew
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(116)
Temat
Zarządzanie
(41)
Organizacja
(29)
Przedsiębiorstwo
(23)
Menedżerowie
(14)
Przywództwo
(11)
Kultura organizacyjna
(10)
Praca
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Kadry
(7)
Relacje międzyludzkie
(7)
Marketing
(6)
Socjologia
(6)
Kultura
(5)
Motywacja pracy
(5)
Psychologia pracy
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Internet
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Organizacje
(4)
Socjologia pracy
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Współdziałanie
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Decyzje
(3)
Ekorozwój
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kariera
(3)
Konflikt
(3)
Motywacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Reklama
(3)
Rynek pracy
(3)
Socjologia kultury
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Szkolnictwo
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Czas pracy
(2)
Decentralizacja (administracja)
(2)
Etnopsychologia
(2)
Informacja
(2)
Innowacje
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kształcenie
(2)
Liderzy lokalni
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metody badawcze
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Mobbing
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Negocjacje
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Oświata
(2)
Patologia społeczna
(2)
Poczucie bezpieczeństwa
(2)
Polityka miejska
(2)
Polityka społeczna
(2)
Praca socjalna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Public relations
(2)
Reklama społeczna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjologia miasta
(2)
Studenci
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo niepubliczne
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Teoria organizacji
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Wizerunek miasta
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zaufanie
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Opracowanie
(18)
Podręcznik
(12)
Monografia
(11)
Praca zbiorowa
(9)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(39)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
116 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Internet w systemach zarządzania: Doświadczenia z wdrażania pilotowego systemu EIPP; Teleinformatyka a globalizacja rynków. Perspektywy i ograniczenia; Rola Internetu w eliminowaniu asymetrii informacyjnej na rynkach kapitałowych; System ERP II jako element infrastruktury informatycznej firmy w warunkach gospodarki elektronicznej; Modele funkcjonalne informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem; E-biznes w oparciu o Open Source; E-biznes na platformie MS.NET 2. Społeczne aspekty stosowania Internetu: Wybrane zagadnienia z komunikacji interpersonalnej w Internecie; Internet jako miejsce społecznego zaistnienia; Internet jako nowy czynnik integracji i izolacji społecznej; Internet a marketing polityczny; Homo Informaticus i Autopoiesis nowego ładu społecznego. Refleksje wstępne; Tożsamość w Internecie; Społeczeństwo informacyjne w perspektywie socjologicznej; Internet w komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych; Internet a różnorodność kulturowa. 3. Zastosowanie Internetu w gospodarce i dydaktyce: Platforma projektowania interaktywnych aplikacji multimedialnych w środowisku Macromedia-Authorware udostępnianych przez Internet; Internetowy system zarządzania praktykami studenckimi; Internetowe wspomaganie nauczania; Handel elektroniczny jako koordynacja działalności gospodarczej; Internetowe wspomaganie nauczania w zakresie syntezy i analizy układów cyfrowych; Technologie Internetowe z wykorzystaniem IFS Applications; Bankowość Internetowa w perspektywie banku tradycyjne go; E-learning szansą edukacyjną dla niepełnosprawnych Rozwiązania organizacyjne i technologiczne; Wykorzysta nie technologii Internetowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjno-usługowym; Możliwości wykorzystania technologii Internetowych chatterbotów w nowoczesnej gospodarce; Zdalne nauczanie; Internetowe systemy testowania wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o turystyce / red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa, Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 433,[3] s. : 36 ryc., 23 tabele ; 21 cm.
Wstęp; Alfabetyczny wykaz haseł; Cz. I Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze: Turystka, turysta, ruch turystyczny; Czynniki wpływające na popyt turystyczny; Psychologia rynku turystycznego; Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej; Produkt turystyczny; Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne; Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego. Cz. II Związki turystyki z sektorem publicznym: Wprowadzenie; Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych; Metody obliczenia wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy; Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki; Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce; Turystyka a zadania organów państwowych, budżet państwa i fundusze parabudżetowe; Turystyka a zadania i budżety samorządu terytorialnego (gminnego, powiatowego i wojewódzkiego). Cz. III Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym: Wprowadzenie; Formy organizacyjne prowadzenia działaności gospodarczej w turystyce; Analiza finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych. Cz. IV Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce: Wprowadzenie; Wyodrębnianie regionów turystycznych; Sposoby zapewnienia akceptacji ludności miejscowej dla rozwoju turystyki; Walory kulturowe jako element tworzący jakość produktu turystycznego; Jakość środowiska naturalnego a jakość turystyki; Pojęcie i cel zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Metody zintegrowanego zarządzania jakością w regionach; Prawo i ubezpieczenia jako warunek jakości usług turystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne; Zarządzanie; Rola menedżera w procesie komunikacji. 1. Media w komunikacji: Radio i zarządzanie - wizerunek a odpowiedzialność; Widz telewizji - menedżer mimo woli; Fasady i maski - współdziałanie menedżerów i dziennikarzy. 2. Aspekty komunikacji w pracy menedżera: Anegdota w zarządzaniu; Dialog i solidarność; „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur - ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej; Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania; Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej; Poezja i zarządzanie - inspiracje dla menadżera humanisty. 3. Obszary i narzędzia komunikacji: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej; Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o porażkach z histografii organizacji; Tracking aktywności - obietnica i zagrożenie dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego / Uniwersytet Śląski. Zarządzanie i Technologie Informacyjne / red. Barbara Kożusznik ISSN 0208-6336 ; T.1)
1. Komunikacja w dobie Internetu - wpływ na jednostkę, organizację i otoczenie, 2. Psychospołeczne uwarunkowania korzystania z Internetu - stan obecny, 3. Psychologiczne aspekty uzależnienia od Internetu, 4. Elektroniczne "ja" - podstawowe zagadnienie z autoprezentacji w Internecie, 5. Styczność on-line a problem tworzenia się grup społecznych, 6. Socjokonstruktywiczne problemy tworzenia społeczności uczących się w środowisku internetowym, 7. E-publiczność, 8. Świat ludzki, świat semiotyczny. Generowanie znaczeń w komunikowaniu interpersonalnym - medialnym, 9. Handel w Internecie na świecie oraz w Polsce - wprowadzenie, 10. Instytucje statystyczne a społeczeństwo informacyjne i internet, 11. Technologie internetowe a medycyna, 12. Uniwersytet Śląski wobec problemów informatyzacji, 13. Biblioteka naukowa w globalnym zarządzaniu informacją, 14. Edukacyjne aspekty wykorzystania technologii informacyjnej na przykładzie AGH, 15. Inżynierowie w społeczeństwie informacyjnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Rozdział 2. Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu: Istota sukcesu; Sukces w biznesie; 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)?: Wizja sukcesu; Relatywizm w ocenie sukcesu; Znaczenie oceny odbiorców; Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy; 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców): Nagrody i recenzje; Akceptacja; Wymiar finansowy sukcesu; Kryteria oceny a ulotność sukcesu; 2.4. Porażki i pułapki: Czy porażka jest porażką?; Symptomy nadciągającej porażki; Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki; Trudne do przewidzenia okoliczności porażki; Obrona przed porażką; Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu: Źródła inspiracji twórczej; Mechanizm gromadzenia idei; Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?; 3.2. Ekspansja – praca nad projektem: Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy; Błędy i znikome efekty działania; 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych: Szczęście; Praca; Talent; Odwaga; Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne; Twórczość; Definiowanie kreatywności; Kreatywność w opinii artystów; Pomiar kreatywności; 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych: Kreatywność społeczeństw i grup społecznych; Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego; 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności: Autonomia działania; Wpływ presji czasu; Osobowość twórcy; Inne uwarunkowania; Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza: Cechy zachowań kreatywnych; Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności; Pasja i jej źródła; Znaczenie pasji pozazawodowych; 5.2. Twórcy: Cechy osób kreatywnych; Samotność i introwertyczność; Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie: Rady ze szczyptą ostrożności; Identyfikacja otaczającej rzeczywistości; Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki; 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności: Czy można się nauczyć kreatywności?; Jak wyzwalać kreatywność?; Kreatywność a wiek twórców; Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia; Warsztat teatralny w ramach KAMP; 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności: Kierunki działań szkoleniowych; Wybrane techniki wyzwalania kreatywności; Trening kreatywności; Działania artystyczne; Podsumowanie; Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV; Bibliografia; Załącznik 1; Załącznik 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zachowania mobilnościowe w mieście; 2. Kongestia, mobilność a logistyka miasta; 3. Kształtowanie podróży miejskich we współczesnych miastach; 4. Kształtowanie zachowań komunikacyjnych na potrzeby miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć kulturę, 2. Kultura przedsiębiorstwa, 3. Przywództwo w organizacji a kultura narodowa, 4. Kultura arabska, 6.Kultura chińska, 7. Kultura japońska, 8. Kultura skandynawska, 9. Analiza porównawcza i interpretacja, 10. Lider biznesu zorientowany na kulturę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Model organizacji, Kultura organizacyjna, Wpływ kultury społeczeństwa na organizacje, Konkluzje końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Koncepcja kultury: 1. Zasady gry społecznej; 2. Badanie różnic kulturowych; Cz. II.: Wymiary kultur narodowych: 3. Równi i równiejsi; 4. Ja, my i oni; 5. On, ona, on(a); 6. Inne znaczy niebezpieczne; 7. Kiedyś, teraz czy potem?; 8. Droga do szczęśliwości; Cz. III.: Kultury organizacyjne: 9. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym, jak się ludzie organizują w różnych kulturach; 10. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian; Cz. IV.: Wnioski: 11. Kontakty międzykulturowe; 12. Ewolucja kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Trendy: Nadchodzi Marketing 3.0; Model przyszłości dla Marketingu 3.0; 2. Strategia: Przekonanie do misji konsumentów; Przekonanie do wartości pracowników; Przekonanie do wartości partnerów z kanału dystrybucyjnego; Przekonanie do wizji udziałowców; 3. Zastosowanie: Transformacja społeczno-kulturowa; Tworzenie przedsiębiorców na rynkach wschodzących; Dążenie do ochrony środowiska; Poskładanie wszystkiego w całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Antropologiczne i psychologiczne aspekty maski 1. Fenomen maski w mitach i tradycjach kultury 2. Rola i funkcje maski w tradycjach teatralnych 3. Fenomen maski w literaturze pięknej 4. Maski przywództwa w dziełach filmowych 5. Kluczowe pytania o rolę i funkcję maski 6. Persona jako maska osobowości człowieka 7. Demaskowanie iluzji jako klucz do poznania siebie 8. Diagnoza Gombrowicza: pustka ukryta za maską Rozdział 2. Maski przywódców dyktatorów 1. Adolf Hitler i jego maska przerażającej nicości 2. Błazeńska maska Benito Mussoliniego 3. Bestialska maska Józefa Stalina Rozdział 3. Maska przywódcy i psychologia zła 1. Efekt Lucyfera jako klucz do psychologii zła 2. Anonimowość, deindywiduacja i dehumanizacja 3. Maski zbrodniarzy i banalizacja zła Rozdział 4. Film propagandowy jako maska przywódcy 1. Zbiorowy triumf nazistowskiej woli 2. Zdemaskowanie nazistowskiego oszustwa propagandowego Rozdział 5. Maski przywódców świata biznesu 1. Groteskowa maska Elizabeth Holmes 2. Steve Bellmer w masce showmana 3. Liderzy wobec paradoksów autentyczności 4. Maska pośmiertna Steve’a Jobsa 5. Epitafium dla Alana Turinga Rozdział 6. Sztuczna inteligencja jako maska współczesnego człowieka 1. Maskowaty android jako partner i lider w świecie ludzi 2. Inteligentne roboty jako liderzy przyszłości? 3. Internet międzygalaktyczny i kolonizacja Marsa 4. Czy internet śni sam o sobie? 5. Możliwości inteligentnych robotów 6. Inteligentna broń jako lider na polu walki 7. Sztuczna inteligencja zagrożeniem dla ludzkości? 8. Roboty czy ludzie pokierują misją marsjańska? Rozdział 7. Fikcyjny szef jako maska współczesnego lidera 1. Szef wszystkich szefów jako maska 2. Maska szefa jako narzędzie przemocy w firmie 3. Demaskowanie fikcyjnego szefa firmy 4. Maska bohaterem tragifarsy firmowej 5. Szef szefa wszystkich szefów jako parodia lidera Rozdział 8. Maska lidera w badaniach własnych 1. Metoda i założenia badawcze 2. Istota i natura maski lidera 3. Funkcje maski lidera 4. Maska lidera w kulturze organizacji 5. Konsekwencje używania maski przez lidera 6. Maska a rozwój i edukacja liderów nowej generacji Rozdział 9. Maski przywództwa w czasie kryzysu pandemii COVID-19 1. Pandemia niekompetencji przywódców 2. Pandemiczna maska Donalda Trumpa 3. Przywódcy w pułapce pandemicznej maski 4. Groteskowe maski prezydentów w kryzysie pandemii 5. Przywódcy liberalnych demokracji wobec pandemii 6. Kryzys przywództwa i korekta demokracji 7. Dyskryminacja i stygmatyzacja osób z COVID-19 8. Skuteczni przywódcy, którzy pokonali pandemię Rozdział 10. Koncepcja przywództwa w działaniu jako alternatywa dla przywództwa w maskach 1. Kluczowe założenia koncepcji przywództwa w działaniu 2. Przywództwo przyszłości bez masek 3. Manifest liderów przyszłości; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej