Gasper Dorota
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Gasper Dorota
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing
(2)
Socjologia
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Trendy: Nadchodzi Marketing 3.0; Model przyszłości dla Marketingu 3.0; 2. Strategia: Przekonanie do misji konsumentów; Przekonanie do wartości pracowników; Przekonanie do wartości partnerów z kanału dystrybucyjnego; Przekonanie do wizji udziałowców; 3. Zastosowanie: Transformacja społeczno-kulturowa; Tworzenie przedsiębiorców na rynkach wschodzących; Dążenie do ochrony środowiska; Poskładanie wszystkiego w całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Część I. Wprowadzenie 1. Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości Część II. Wyzwania świata cyfrowego 2. Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa 3. Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych 4. Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej Część III. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu 5. Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego 6. Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie 7. Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca Część IV. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową 8. Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu 9. Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne 10. Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego 11. Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie 12. Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie; Podziękowania; O autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek?Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej... o wiele więcej...Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji - copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami - od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny.Ubranie przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.- Jeśli bez powodzenia próbowałeś tworzyć ogłoszenia, e-maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie.- Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż - bez względu na to, co sprzedajesz i komu - ta książka jest dla ciebie. - Jeśli chcesz zarabiać znacznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i cieszyć się większą wolnością, ta książka jest dla ciebie...Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał! Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com ̶ platformy copywritingowej w trzech prostych krokach generującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym oraz elitarnym mentorem i coachem.Czerpiąc ze swoich doświadczeń, uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność, i dzieli się sprawdzonymi strategiami na to, jak osiągnąć osobistą i finansową niezależność. "Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest dobry copywriting. (...) Umożliwia on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania idealnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz produkt. Trzymasz w rękach elementarz i przewodnik, który zapewni ci przewagę".-Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com oraz autor Evolved Enterprise
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej