Nierenberg Bogusław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(5)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Nierenberg Bogusław
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Środki masowego przekazu
(4)
Radiofonia
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawo samorządu terytorialnego
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Reklama
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Telewizja
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Koordynacja, współpraca i partnerstwo w działaniach jednostek samorządu terytorialnego: Koordynacja i współdziałanie w administracji; Wykonywanie zadań publicznych przez organizacje pozarządowe; Partnerstwo administracji publicznej z organizacjami samorządowymi; Wybrane problemy współpracy polskich samorządów terytorialnych z partnerami krajowymi i zagranicznymi oraz współpracy trans granicznej; 2. Zatrudnianie pracowników samorządowych: Wybrane uwagi z historii regulacji zatrudnienia w samorządzie terytorialnym w Polsce na użytek dyskusji o koncepcji prawa urzędniczego; Dwie ustawy o pracownikach samorządowych; Służba przygotowawcza w samorządzie terytorialnym- stan de lege i postulaty de lege ferenda; Pojęcie funkcjonariusza publicznego w ustawie o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa; 3. Media lokalne a samorząd terytorialny: Media lokalne jako kreator podmiotowości obywatelskiej; Promocja regionu w działaniach marketingowych jednostek samorządu terytorialnego w Zagłębiu Dąbrowskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne; Zarządzanie; Rola menedżera w procesie komunikacji. 1. Media w komunikacji: Radio i zarządzanie - wizerunek a odpowiedzialność; Widz telewizji - menedżer mimo woli; Fasady i maski - współdziałanie menedżerów i dziennikarzy. 2. Aspekty komunikacji w pracy menedżera: Anegdota w zarządzaniu; Dialog i solidarność; „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur - ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej; Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania; Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej; Poezja i zarządzanie - inspiracje dla menadżera humanisty. 3. Obszary i narzędzia komunikacji: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej; Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o porażkach z histografii organizacji; Tracking aktywności - obietnica i zagrożenie dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek publicznych mediów elektronicznych, 2. Uwarunkowania funkcjonowania publicznych mediów elektronicznych, 3. Zarządzanie publicznym przedsiębiorstwem medialnym, 4. Strategie publicznych przedsiębiorstw medialnych, 5. Modele i systemy medialne - metodologia badań, 6. Model ekonometryczny regionalnego radia publicznego, 7. Kierunki rozwoju publicznych mediów elektronicznych - szanse i zagrożenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Reklama a miejsce przedsiębiorstwa na rynku, II. Skuteczność reklamy i jej uwarunkowania, III. Reklama a narodowość, IV. Metody pomiaru skuteczności reklamy, V. Analiza skuteczności reklamy telewizyjnej na przykładzie reklamy piwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
1. Geneza nauk o zarządzaniu; 2. Metodologia systemowa. Systemy i modele medialne; 3. Istota zarządzania mediami- dualna natura przedsiębiorstw medialnych; 4. Systemy i rynki informacyjne; 5. Ekonomiczne aspekty zarządzania mediami; 6. Zarządzanie reklamą; 7. Menedżerowie i dziennikarze; 8. Strategie organizacji medialnych. Wartość dla odbiorców; 9. Prawne i etyczne aspekty zarządzania mediami; 10. Trendy rozwojowe organizacji medialnych. Wyznaczniki medialnej przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Polityczne funkcje i uwikłania mediów: 1. Walka o dusze obywateli. Media jako dominujący czynnik socjalizacji politycznej, 2. Media publiczne - między misją a rynkiem, czyli jak nie wiadomo , o co chodzi, to chodzi o pieniądze, 3. Wojna personalna jako przejaw walki o władzę nad mediami, 4. "News" a odpowiedzialność dziennikarza za słowo, 5. Media a współczesna walka wyborcza, 6. Rola mediów w budowaniu pokoju w katolickiej doktrynie medialnej, 7. Działanie mediów w przestrzeni postradzieckiej, 8. Problem niezależności mediów i dziennikarzy w Etiopii, 8. To nie były dobre domy, czyli gazeta regionalna w wojnie ze skorumpowaną władzą, 9. Wojna na słowa... - Językowy obraz kampanii wyborczej do samorządu na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego. Część II. Medialna wojna na idee: 10. Agonistyczne czy antagonistyczne? Media w walce o idee i odbiorców, 11. Zjawisko brutalizacji języka polityków w mediach, 12. Wojna idei w mediach, 13. Reklama - wojna o wartości?, 14. Medialna wojna na idee w politycznym układzie koabitacji we Francji, 15. Idee i miraże Euskal Herria - wojna prasowa w Kraju Basków, 16. Kanadyjsko-amerykańska medialna wojna na idee. Perspektywa kanadyjska - wojna o kulturę. Część III. Obrazy wojny w mediach 17. Triadycznie ujęcie ponowoczesnej wojny, mediów i polityki, 18. Przemoc na ekranie, 19. Współczesne środki propagandowe wykorzystywane w kształtowaniu wizerunku konfliktów zbrojnych. Sytuacja prawna, problemy, statystyki, 20. Media masowe a wojna. Doświadczenia brytyjskie z okresu I i II wojny światowej, 21. Stronniczość czy obiektywizm polskiej prasy w relacjonowaniu wojny izraelsko-libańskiej z 2006 roku, 22. Wojna w mediach w okresie rozpadu Jugosławii, 23. Wojna jako temat reklamy wyborczej na przykładzie telewizyjnej kampanii Georga W. Busha z 2004 roku, 24. Terroryści a media, 25. Wojna z terrorem w mediach jako czynnik tworzenia cywilizacji strachu, 26. Wojna z terroryzmem - obraz Al-Kaidy w prasie społeczo- politycznej. Część IV. Wojna na rynku medialnym: 27. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 28. Konfliktowy obraz świata w prasie, 29. Widz na froncie mediów, 30. Agora kontra Springer: pierwsza polska wojna prasowa, 31. Walka (atak) jako strategia konkurencji na rynku medialnym - doświadczenia polskie na tle trendów światowych, 32. Bitwy i boje na rynku radiowym: Europa - Polska, 33. Wojna mediów, czyli obraz telewizji we współczesnym kinie amerykańskim, 34. Wojna mediów na rynku lokalnym - analiza zjawiska na przykładzie lubelskich dzienników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej