Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(57)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(56)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(31)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(44)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Kozioł Leszek
(4)
Gaworecki Władysław W
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Łazarek Roman
(3)
Cybula Piotr
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Nesterowicz Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Dileep M.R
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Janczyk Marek
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kornak Aleksander Stefan (1920-2005)
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Krzemińska-Wiśnieska Iwona
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Kurek Włodzimierz
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Martin William B
(1)
Nawrocka Elżbieta
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pender Lesley
(1)
Raciborski Jerzy
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Robinson Chris
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sharpley Richard
(1)
Sitek Magdalena
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Szubert-Zarzeczny Urszula
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Tkaczuk Maria
(1)
Trzciński Zenon
(1)
Turkowski Marek
(1)
Urry John
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Widelska Urszula
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Zaborowski Jerzy
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Łazarek Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(60)
Czechy
(1)
Język
polski
(60)
angielski
(1)
Temat
Turystyka
(48)
Usługi
(25)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(20)
Usługi turystyczne
(20)
Hotelarstwo
(11)
Marketing
(11)
Produkt turystyczny
(9)
Badania marketingowe
(4)
Gastronomia
(4)
Prawo turystyczne
(4)
Biura podróży
(3)
Turystyka a gospodarka narodowa
(3)
Umowa
(3)
Gospodarka
(2)
Jakość produktu
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Polityka turystyczna
(2)
Popyt
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agroturystyka
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Couchsurfing
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Jakość usług
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing usług
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Miasta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Podróżnictwo
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Prawo rzeczowe
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Spadek
(1)
Sprzedaż
(1)
Spółki
(1)
Transport powietrzny
(1)
Turystka
(1)
Turystyka a gospodarka
(1)
Turystyka a prawo
(1)
Turystyka niskobudżetowa
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Akty prawne
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Podróże i turystyka
(13)
Zarządzanie i marketing
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
61 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Międzynarodowe organizacje turystyczne / Wiesław Alejziak. - Kraków : Albis, 2003. - 421 s. : tab. ; 24 cm.
R. 1 Turystyka jako element współczesnych stosunków międzynarodowych, R. 2 Współpraca międzynarodowa w dziedzinie turystyki, R. 3 Rodzaje i funkcje współczesnych organizacji międzynarodowych, R. 4 Organizacje ogólnoświatowe o kompetencjach ogólnych, mające duży wpływ na funkcjonowanie turystyki, R. 5 Międzynarodowe organizacje turystyczne o zasięgu ogólnoświatowym, R. 6 Międzynarodowe organizacje turystyczne o zasięgu regionalnym, R. 7 Międzynarodowe organizacje działające w sektorze touroperatorów i agencji podróży, R. 8 Międzynarodowe organizacje działające w sektorze hotelarstwa i gastronomii, R. 9 Międzynarodowe organizacje turystyczne działające w sektorze transportowym, R. 10 Międzynarodowe organizacje turystyczne działające w sektorze edukacji i nauki, R. 11 Międzynarodowe organizacje mające na celu ochronę przyrody i dziedzictwa kulturowego, R. 12 Międzynarodowe organizacje zrzeszające menedżerów i pracowników turystyki, R. 13 Inne międzynarodowe organizacje
turystyczne, r.14 Polityka turystyczna Unii europejsk iej, r.15 Rola i znaczenia międzynarodowych organizacj i turystycznych dla funkcjonowania współczesnego rynku
turystycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wstęp; Wprowadzenie. Globalny wymiar turystyki – analiza ruchu turystycznego; 1. Teoretyczne podstawy turystyki couchsurfingowej jako formy podróży turystycznych i obszaru badań naukowych; 1.1. Prezentacja współczesnych kierunków rozwoju turystyki oraz dotychczasowych nurtów w turystyce; 1.1.1. Turystyka i infrastruktura turystyczna – podstawowa klasyfikacja; 1.1.2. Wybrane formy turystyki; 1.1.3. Turystyka couchsurfingowa jako element nowych koncepcji organizowania podróży turystycznych; 1.1.4. Determinanty podejmowania podróży turystycznych i turystyki couchsurfingowej; 1.2. Identyfikacja i zastosowanie couchsurfingu oraz jego umiejscowienie w systemach kategoryzacji turystyki; 1.2.1. Źródła i rozwój couchsurfingu; 1.2.2. Miejsce couchsurfingu w świetle różnych klasyfikacji turystyki; 1.2.3. Istota i cechy charakterystyczne turystyki couchsurfingowej – analiza pojęć; 1.3. Turystyka couchsurfingowa w świetle badań literaturowych; 2. Założenia metodologiczne badań nad turystyką couchsurfingową; 2.1. Przesłanki, cele i przedmiot badań – identyfikacja, opis i uzasadnienie podjętego problemu naukowego; 2.2. Podejście metodyczne i zakres badań; 2.3. Charakterystyka społeczno-demograficzna badanych; 3. Prezentacja wyników badań; 3.1. Szczegółowa charakterystyka turystów couchsurfingowych; 3.2. Szczegółowa charakterystyka couchsurferów gospodarzy; 3.3. Związki między parametrami charakteryzującymi turystów couchsurfingowych a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.4. Związki między parametrami charakteryzującymi couchsurferów gospodarzy a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.5. Społeczno-demograficzne uwarunkowania uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej w świetle analizy regresji logistycznej; 3.6. Główne profile uczestników turystyki couchsurfingowej; 4. Syntetyczna ocena polskiego couchsurfingu w świetle wyników wykonanych badań oraz na tle poglądów i ustaleń innych autorów; 4.1. Model i aktywność turystyczna polskiego couchsurfera gościa oraz couchsurfera gospodarza; 4.2. Motywy uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej; 4.2.1. Autentyczność doświadczeń jako motor poznania w turystyce couchsurfingowej; 4.2.2. Główne motywy w turystyce couchsurfingowej; 4.3. Szanse i zagrożenia związane z uprawianiem turystyki couchsurfingowej; 4.4. Prawdopodobne kierunki rozwoju turystyki couchsurfingowej w Polsce; Podsumowanie i wnioski z przeprowadzonych badań; Streszczenie; Summary; Piśmiennictwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Działalność gospodarcza w turystyce - zagadnienia ogólne, 2.Regulacje horyzontalne, 3.Regulacje sektorowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne w dążeniu do sukcesu i zrównoważonego rozwoju, Biznes turystyczny, Przedsiębiorstwo turystyczne w warunkach gospodarki rynkowej, Finanse przedsiębiorstwa turystycznego, Zarządzanie ryzykiem i znaczenie ubezpieczeń w turystyce, Strategie rozwoju przedsiębiorstw turystycznych oparte na inwestycjach, Wykorzystanie najnowszych technologii cyfrowych w turystyce, Polityka Unii Europejskiej wobec sektora turystycznego; Polski biznes turystyczny w drodze do nowoczesności, Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie turystycznym, Empiryczna weryfikacja rynkowej i środowiskowej orientacji przedsiębiorstw turystycznych w Polsce; Formułowanie ekostrategii przez przedsiębiorstwo turystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Usługi turystyczne w świetle przepisów prawa - zagadnienia ogólne: Usługi jako rodzaj działalności gospodarczej; Pojęcie i klasyfikacja usług turystycznych; Ogólna charakterystyka poszczególnych rodzajów usług turystycznych. R. 2 Źródła prawa regulujące świadczenie usług turystycznych: Ogólna charakterystyka źródeł prawa regulujących świadczenie usług turystycznych i ich klasyfikacja; Źródła prawa regulujące w sposób generalny podejmowanie i wykonywanie w Polsce działalności gospodarczej, dotyczących także świadczenia usług turystycznych; Źródła prawa regulując wprost świadczenie usług turystycznych. R. 3 Podstawowe zasady prawne świadczenia usług turystycznych: Pojęcie podstawowych zasad prawnych świadczenia usług turystycznych i ich katalog; Zasada ogrniczonej wolności świadczenia usług turystycznych; Zasada równouprawnienia podmiotów świadczących usługi turystyczne; Zasada legalizmu świadczenia usług turystycznych; Zasada ograniczonej swobody zawieranych z klientami umów o świadczeniu usług turystycznych, R. 4 Podmioty świadczące usługi turystyczne: Charakterystyka ogólna przedsiębiorcy turystycznego; Przedsiębiorcy turystyczni; Przewodnik turystyczny i pilot wycieczek. R. 5 Administracyjno - prawne warunki podejmowania i wykonywania usług turystycznych: Uwagi wstępne; Przesłanki podejmowania i zasady wykonywania działalności gospodarczej; Warunki podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej przez organizatorów turystyki, pośredników turystycznych i agentów turystycznych; Administracyjno - prawna regulacja świadczenia usług hotelarskich; Administracyjno - prawne uregulowania świadczenia usług przewodnictwa i pilotażu; Administracyjno - prawne warunki świadczenia usług przewozowych. R. 6 Aspekty cywilnoprawne świadczenia usług turystycznych: Ochrona cywilnoprawna klienta korzystającego z usług turystycznych; Umowy związane ze świadczeniem usług turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sektor turystyki w świetle polityki gospodarczej Unii Europejskiej, 2. Prawne podstawy ochrony środowiska w sektorze usług turystycznych, 3. zasady ochrony środowiska w sektorze usług turystycznych, 4. Horyzontalne instrumenty wspomagajace ochronę środowiska w sektorze usług turystycznych, 5. Programy europejskie wspierające ochronę środowiska naturalnego w sektorze usług turystycznych, 6. Ochrona środowiska w wybrnaych regionach turystycznych Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo konsumenckie / Marek Janczyk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Stan prawny na 1.05.2007 r. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008. - 186 s. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do prawa konsumenckiego, 2. Instytucje i organy ochrony konsumenta, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. zagadnienia ogólne umów konsumenckich, 5. Umowa sprzedaży, 6. Umowy o świadczenie usług, 7. Usługi turystyczne, 8. umowy o świadczenie usług finansowych, 9. Ochrona prywatności konsumenta, 10. Nieuczciwe praktyki handlowe, 11. Dochodzenie roszczeń konsumenckich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2003. - 251,[1] s. ; 24 cm.
(Podręcznik)
R.I Biura podróży : 1. Historia biur podróży, 2. Międzynarodowe organizacje biur podróży, 3. Dyrektywa Rady Wspólnot Europejskich, 4. Podstawy prawne działalności biur podróży, 5. Piloci wycieczek i przewodnicy turystyczni, 6. Umowy zawierane przez biura podróży z klientami 8. Odpowiedzialność biura podróży z tytułu umowy o pojedyncze świadczenie, 9. Odpowiedzialność biura podróży działającego jako agent, 10. Odpowiedzialność biura podróży z tytułu umowy o podróż, 11. Wynagrodzenie szkody. R.II Zakłady hotelarskie : 1. Uwagi wstępne, 2. Podstawa odpowiedzialności hotelu lub podobnego zakładu, 3. Po jęcie hotelu lub podobnego zakładu, 4. Gość hotelowy, 5. Odpowiedzialność hotelu lub podobnego zakładu, 6. Ograniczenie odpowiedzialności hotelu, 7. Odszkodowanie, 8. Wyłączenie odpowiedzialności hotelu, 9. Odpowiedzialność hotelu lub podobnego zakładu, 10. Ustawowe prawo zastawu hotelu lub podobnego zakładu, 11. Przedawnienie roszczeń przedsiębiorstw hotelowych, 12. Odpowiedzialność i ustawowe prawo zastawu zakładów kąpielowych, 13. Konwencja Europejska o odpowiedzialności hotelarzy za rzeczy gości hotelowych, 14. Odpowiedzialność hoteli w niektórych państwach Europy Zachodniej, 15. Odpowiedzialność hoteli w USA, 16. Odpowiedzialność hotelu za szkody na osobie gościa hotelowego. R.III Timesharing- prawo do czasowego korzystania z obiektu turystycznego. R.IV Kemping i pola biwakowe. R.V Przechowanie. R.VI Parkingi samochodowe. R.VII Przewóz osób i bagażu : 1. Źródła prawa przewozowego, 2. Umowa o przewóz osób i ich bagażu, 3. Odpowiedzialność przewoźnika za niewykonanie lub nienależyte wy konanie przewozu osób, 4. Odpowiedzialność przewoźnika za szkody, 5. Odpowiedzialność przewoźnika morskiego, 6. Koleje linowe, wyciągi liniowo-terenowe, wyciągi narciarskie. R.VIII Ubezpieczenia turystyczne : 1. Uwagi ogólne, 2. Ubezpieczenia samochodowe, 3. Ubezpieczenia samochodowe w ruchu zagranicznym, 4. Ubezpieczania kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie podróży zagranicznej, 5. Ubezpieczenia bagażu podróżnego, 6. Ubezpieczenia kosztów rezygnacji lub przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej, 7. Ubezpieczenie "Assistan ce Tourist", 8. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 9. Ubezpieczenie ryzyk związanych z amatorskim uprawianiem narciarstwa, narciarstwa wodnego i windsurfingu. R.IX Paszporty i wizy. R. X Przejścia graniczne i kontrola graniczna. R.XI Usługi restauracyjne R.XII Uprawianie turystyki : 1. Turystyka w lasach i na obszarach poddanych ochronie przyrody, 2. Turystyka morska i na wodach śródlądowych, 3. Turystyka górska, 4. Obowiązki gminy jako gospodarza terenu w zakresie tury styki. R.XIII Informacja i reklama w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - Wyd. 3 Stan prawny na 1.03.2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 241, [1] s. ; 24 cm.
1. Biura podróży. 2. Zakłady hotelarskie. 3. Timesharing - prawo do czasowego korzystania z obiektu turystycznego. 4. Kempingi i pola biwakowe. 5. Przechowywanie rzeczy. 6. Parkingi samochodowe. 7. Przewóz osób i bagażu. 8. Ubezpieczenia turystyczne. 9. Paszporty i wizy, przejścia graniczne i kontrola graniczna, opieka konsularna za granicą. 10. Usługi restauracyjne i imprezy rozrywkowe. 11. Uprawianie turystyki. 12. Informacja i reklama w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Uwagi ogólne o prawie II. Wybrane zagadnienia prawa cywilnego i postępowania cywilnego A. Część ogólna B. Własność i inne prawa rzeczowe C. Zobowiązania D. Prawo spadkowe E. Sądowe postępowanie cywilne III. Wybrane zagadnienia prawa handlowego A. Uwagi ogólne B. Spółki C. Inne podmioty gospodarcze D. Likwidacja i upadłość przedsiębiorców IV. Usługi turystyczne - zagadnienia ogólne V. Usługi turystyczne i pośrednicy turystyczni VI. Ochrona klienta VII. Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek VIII. Usługi hotelarskie IX. Umowy zawierane z gośćmi hotelowymi przez zakłady hotelarskie X. Odpowiedzialność hotelu, podobnego zakładu i gościa hotelowego XI. Wybrane zagadnienia prawne turystyki; Aneks - regulacje prawne w turystyce - prawo polskie, prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Biuro podróży jako przedsiębiorca, 2. Umowy zawierane przez organizatorów turystyki z podwykonawcami, 3. Umowa agencyjna w praktyce biur podróży, 4. Umowa o imprezę turystyczną w praktyce biur podróży, 5. Ubezpieczenia i gwarancje, 6. Prawo pracy w praktyce biur podróży, 7. Prawo podatkowe w praktyce biur podróży, 8. Dobra niematerialne w działalności biur podróży, 9. Prawne aspekty nieuczciwej konkurencji w praktyce biur podróży, 10. Prawo reklamy w praktyce biur podróży, 11. Ochrona danych osobowych w praktyce biur podróży, 12. Opieka konsularna nad turystami, 13. Dochodzenie roszczeń przez biura podróży, 14. Samorząd gospodarczy biur podróży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce / Jerzy Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2006. - 535 s. ; 24 cm.
1. Terminologia w turystyce, 2. Źródła prawa w turystyce, 3. Organy administracji publicznej w dziedzinie turystyki i dziedzinach z nią związanych, 4. Działalność gospodarcza organizatorów turystyki i pośredników turystycznych jako działalność regulowana, 5. Wymagania administracyjnoprawne w działalności hotelarskiej, 6. Administracyjnoprawne ograniczenia turystyki, 7. Umowy w turystyce, 8. Odpowiedzialność cywilna w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce i rekreacji / Jerzy Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2007. - 376 s. ; 23 cm.
1. Ogólne wiadomości o prawie, 2. Wprowadzenie do prawa działalności gospodarczej w turystyce i rekreacji, 3. Podstawy prawne świadczenia usług turystycznych, 4. Podstawy prawne świadczenia usług rekreacyjnych, 5. Podstawy prawne świadczenia usług hotelarskich, 6. Podstawy prawne bezpieczeństwa turystów i uczestników rekreacji, 7. Obowiązki i ograniczenia administracyjne i finansowe związane z turystyką i rekreacja, 8. Podstawy prawa cywilnego, 9. Umowy w turystyce i rekreacji, 10. Odpowiedzialność cywilna w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1."Nie tylko marzenia" albo kilka słów na temat podróżowania, 2."Bilans otwarcia" albo od potencjału do produktu turystycznego, 3."Całość z wielu częsci" albo elementy produktu turystycznego, 4."Każdy widzi inaczej" albo wymiary produktu turystycznego, 5."Produkty mają własne życie" albo cykle produktów turystycznych, 6."Nie tylko pieniądze" albo za co płacimy, 7."Nie sprzedawaj kota w worku" albo promocja produktu turystycznego, 8."Na siódmym piętrze bez windy" albo gdzie sprzedawać produkty, 9."Fachowiec to podstawa" albo kilka słów o personelu, 10."Informacja cenniejsza niż złoto" albo badania markteingowe, 11."Złota kura czy trudne dziecko" albo strategia produktu turystycznego, 12."Co dalej panie Rockefeller" albo świetlana przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 165 s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Znaczenie i istota marketingu usług: 1.1. Znaczenie usług; 1.2. Pojęcie i cechy specyficzne usług; 1.3. Rodzaje usług; 1.4. Specyfika marketingu usług; Pytania i zadania. Rozdział 2. Promocja na rynku usług: 2.1. Specyfika promocji na rynku usług; 2.2. Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług; 2.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 3. Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach: 3.1. Istota ambient marketingu; 3.2. Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing); 3.3. Marketing Wirusowy (Viral Marketing); 3.4. Marketing Szeptany (Buzz Marketing); 3.5. Trendsetting; 3.6. Marketing Kontrowersyjny; 3.7. E-mail Marketing; 3.8. Przykłady realizacji kampanii ambientowych; 3.9. Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 4. Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług: 4.1. Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej; 4.2. Etapy budowy kampanii promocyjnej; Pytania i zadania. Rozdział 5. Promocja wybranych rodzajów usług: 5.1. Usługi bankowe; 5.2. Usługi gastronomiczne; 5.3. Usługi hotelarskie; 5.4. Usługi pośrednictwa; 5.5. Usługi transportowe; 5.6. Usługi ubezpieczeniowe; Pytania i zadania. Rozdział 6. Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych: 6.1. Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych za promocję polskiej turystyki; 6.1.1. Polska Organizacja Turystyczna (POT); 6.1.2. Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT); 6.1.3. Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT); 6.2. Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce; 6.3. Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich; Pytania i zadania. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Podmiot i przedmiot ekonomiki przedsiębiorstw Produkt turystyczny; Przedsiębiorstwo turystyczne-za- sady różnicowania przedsiębiorstw; zastosowanie zasad analizy mikroekonomicznej wobec przedsiębiorstw tury- stycznych; Organizacja i finanse przedsiębiorstw tury- stycznych; Oddziaływanie na przedsiębiorstwa turysty- czne w gospodarce rynkowej; Podstwy marketingu w prze- dsiębiorstwie turystycznym-wybrane zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako przedmiot badań ekonomicznych; 2. Uwarunkowania popytu turystycznego; 3. Ekonomika podaży turystycznej; 4. Równowaga i relacje konkurencyjne na rynku turystycznym; 5. Miejsce turystyki w gospodarce narodowej; 6. Globalizacja i internacjonalizacja działalności turystycznej; 7. Turystyka a środowisko społeczne i naturalne; 8. Miejsce państwa na rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej