Marketing partyzancki
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(4)
Autor
Levinson Jay Conrad
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Levinson Amy
(1)
Levinson Jeannie
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Marketing partyzancki
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Złote reguły wskazujące, jak powinieneś myśleć, Złote reguły wskazujące, jak masz skutecznie działać; Złote reguły dotyczące Twoich materiałów marketingowych; Złote reguły wskazujące, w jaki sposób powinieneś działać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partyzanckie podejście do marketingu: Czym jest dziś marketing partyzancki?; Potrzeba marketingu partyzanckiego; Szesnaście największych tajemnic marketingu partyzanckiego; Tworzenie partyzanckiego planu marketingowego; Tworzenie kreatywnego planu marketingowego; Wybieranie najskuteczniejszych metod marketingowych; Sekrety marketingowych oszczędności; Badania marketingowe jako punkt wyjścia partyzanckiej kampanii marketingowej; 2. Minimarketing: Partyzancki mini marketing; 3. Marketing w dużych mediach: Partyzancki marketing w dużych mediach; 4. Marketing w nowych mediach: Marketing w mediach elektronicznych; Marketing w mediach informacyjnych; Człowiek jako nośnik przekazu marketingowego; Marketing pozamedialny; 5. Natura marketingowego partyzanta: Atrybuty firmy marketingowego partyzanta; Nastawienie firmy na marketingowego partyzanta; Psychologia w marketingu partyzanckim; 200 rodzajów broni marketingowego partyzanta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I: RYNEK ON-LINE: Co to jest rynek on-line; Cz.II STRATEGIE BITEW MARKETINGU PARTYZANCKIEGO ON-LINE: Elektroniczne witryny sklepowe, Elektroniczne tablice ogłoszeniowe, Kreowanie wizerunku w sieciach kompute- rowych; Cz.II: KIEROWANIE ATAKIEM MARKETINGU PARTY- ZANCKIEGO ON-LINE: Planowanie ataku, Podtrzymywanie ataku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 165 s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Znaczenie i istota marketingu usług: 1.1. Znaczenie usług; 1.2. Pojęcie i cechy specyficzne usług; 1.3. Rodzaje usług; 1.4. Specyfika marketingu usług; Pytania i zadania. Rozdział 2. Promocja na rynku usług: 2.1. Specyfika promocji na rynku usług; 2.2. Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług; 2.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 3. Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach: 3.1. Istota ambient marketingu; 3.2. Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing); 3.3. Marketing Wirusowy (Viral Marketing); 3.4. Marketing Szeptany (Buzz Marketing); 3.5. Trendsetting; 3.6. Marketing Kontrowersyjny; 3.7. E-mail Marketing; 3.8. Przykłady realizacji kampanii ambientowych; 3.9. Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 4. Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług: 4.1. Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej; 4.2. Etapy budowy kampanii promocyjnej; Pytania i zadania. Rozdział 5. Promocja wybranych rodzajów usług: 5.1. Usługi bankowe; 5.2. Usługi gastronomiczne; 5.3. Usługi hotelarskie; 5.4. Usługi pośrednictwa; 5.5. Usługi transportowe; 5.6. Usługi ubezpieczeniowe; Pytania i zadania. Rozdział 6. Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych: 6.1. Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych za promocję polskiej turystyki; 6.1.1. Polska Organizacja Turystyczna (POT); 6.1.2. Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT); 6.1.3. Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT); 6.2. Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce; 6.3. Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich; Pytania i zadania. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej