Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(47)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(42)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(4)
E-booki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(31)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Potocki Arkadiusz
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Winkler Renata
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bęben Robert
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cichy Diana
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Danik Lidia
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Korombel Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Król Karol
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Larkin Judy
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Madyda Aneta
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mamet Piotr
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Mikosz Joanna
(1)
Mlekodaj Anna
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moras Małgorzata
(1)
Moras-Olaś Kinga
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ober Józef
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Olma Małgorzata
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Czechy
(1)
Język
polski
(48)
Temat
Przedsiębiorstwo
(27)
Komunikacja marketingowa
(14)
Public relations
(11)
Marketing
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(8)
Organizacja
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Innowacje
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Konkurencyjność
(4)
Menedżerowie
(4)
Reklama
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo internetowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przywództwo
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Abolicja podatkowa
(1)
Administracja publiczna
(1)
Analiza PEST
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Biopaliwa
(1)
Blogi
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety gminne
(1)
Controlling
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europejska Karta Społeczna
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gastronomia
(1)
Gesty
(1)
Grupy nacisku
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyzacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Język
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konstytucja Cypru (1960)
(1)
Kozioł ofiarny (socjologia)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kryzys
(1)
Mandat radnego
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne (Kraków)
(1)
Mimika
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Cypr
(1)
Niemcy
(1)
Tadżykistan
(1)
Władysławowo (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Władysławowo)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Praca zbiorowa
(6)
Czasopismo naukowe
(4)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Esej
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie sytuacjami problemowymi: 1. Ukierunkowanie na otoczenie, 2. Podstawy zarządzania sytuacjami problemowymi, 3. Model zarządzania sytuacjami problemowymi, 4. Ignorowany problem to pewnik kryzysu, 5. Wdrożenie programu zarządzania sytuacjami problemowymi. Cz. II Zarządzanie kryzysem: 6. Sytuacja wymknęła się spod kontroli - co teraz?, 7. Percepcja to rzeczywistość, 8. Sytuacja kryzysowa a media, 9. Perspektywa prawna, 10. Planowanie tego, co może się zdarzyć, 11. Zarządzanie komunikacją w kryzysie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie dobrami / Ryszard Stocki. - Kraków : Wydawnictwo WAM, 2003. - 335 s. : rys., tab. ; 23 cm + CD.
1. Mentalność służby: Wiedza jako źródło nowej konkurencyjności; Siła władzy a siła służby; Skarłowacenie służby w Polsce; Organizacja zmieniająca świat; Cechy prawdziwych liderów zmian; Co to są podstawowe aspekty zarządzania? 2. Sens organizacji: Odniesienia duchowe; Odniesienia patriotyczne; Odniesienia kulturowe; Odniesienia psychologiczne; Od sensu służby do misji indywidualnej Od misji indywidualnej do organizacji służebnych; Od ukrytego sensu do misji organizacji transformacyjnych; Podstawowe pojęcia; Sformułowanie misji organizacyjnej 3. Strategie: Pięć pytań Druckera; Problem konkurencyjności; Typologia strategiczna organizacji; Określanie pozycji strategicznej; Relacje strategii z pozostałymi elementami zarządzania; Strategie a wartości - podsumowanie. 4. Struktura: Od misji i strategii do struktury; Psychologiczne aspekty struktury; Organizacja gronowa; Zarządzanie projektami jako podstawa zmiany świata; Podsumowanie. 5. Systemy ukierunkowujące: Ukierunkowanie naszych marzeń; Ukierunkowanie strategiczne; Prowadzenie zebrań; Ukierunkowanie operacyjne - biznesplan; Indywidualne systemy ukierunkowujące; Podsumowanie. 6. Systemy związane z procesami: Od standardów do instrukcji; Nowe spojrzenie na procesy; Przeszkody w realizacji projektów; Podsumowanie. 7. Systemy codziennego zarządzania: Wizualizacja; Informacja zwrotna oparta na ilości; Informacja zwrot na oparta na czasie trwania; Informacja zwrotna oparta na ściśle zdefiniowanej jakości wykonania; Informacja oparta na realizowaniu wcześniej opracowanego planu; Informacja zwrotna o zadaniach wymagających współpracy wielu osób- obieg dokumentów; Informacja zwrotna z zewnątrz - obieg korespondencji; Podsumowanie. 8. Społeczność: Wprowadzenie; Klienci - najważniejsza część społeczności każdej organizacji; Poszukiwanie współpracowników; Zwalnianie ludzi; Nastawienia pracowników; Porozumienie; Kształcenie; Podsumowanie. 9. Styl: Style w organizacji; Podstawowe style przywództwa; Czynników warunkujących styl przywódczy; Doświadczenie pracy zespołu. 10. Skuteczność: Źródła nowej skuteczności; Kryteria oceny skuteczności organizacji; Zarządzanie jakością. 11. Synchronizacja: Faza pierwsza - zmiana siebie; Faza druga - siedmiu samurajów; Faza trzecia - sprzedaż zmiany pracownikom; Faza czwarta - wdrożenie; Faza piąta - konkurencyjność; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, I. Rola komunikacji w procesach informacyjnych, 1. Komunikowanie się jako proces społeczny, 2. Rodzaje komunikowania się, 3. Sieci komunikacyjne, 4. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się, II. Informacji i jej dynamika w przedsiębiorstwie, 1. Pojęcie i rodzaje informacji, 2. Ewolucja informacji, 3. Społeczne funkcje informacji w przedsiębiorstwie, III. Społeczne aspekty systemów informacyjnych w zarządzaniu, 1. Definicja systemu informacyjnego, 2. Projektowanie systemów informacyjnych, 3. Ewolucja i współczesne kierunki rozwoju systemów informacyjnych, IV. Przegląd wybranych metod projektowania i badania systemów informacyjnych zarządzania, 1. Metody projektowania systemów informacyjnych, 2. Metody badania systemów informacyjnych, Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin SA , 2014. - 194, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Zespoły wirtualne jako nowa forma organizacji pracy, 1.1. Istota i klasyfikacja zespołów pracowniczych. 1.2. Specyfika zespołów wirtualnych. 1.3. Zalety i wady zespołów wirtualnych. 1.4. Determinanty skuteczności pracy zespołów wirtualnych i sposoby jej oceny. Rozdział 2. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.1. Istota procesu komunikacji. 2.2. Specyfika procesu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.3. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.4. Rozwiązania strukturalne systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.5. Wpływ systemu komunikacji na skuteczną pracę zespołu wirtualnego. Rozdział 3. Projektowanie systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.1. Istota i znaczenie procesu projektowania systemu komunikacji. 3.2. Wybrane podejścia metodologiczne w projektowaniu systemów komunikacji. 3.3. Proces projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.4. Wybrane metody i narzędzia projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.5. Analiza systemu komunikacji w zespole wirtualnym jako ważny element cyklu projektowego. Rozdział 4. Przykład praktyczny zastosowania metody projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 4.1. Przesłanki projektowania systemu komunikacji w badanym zespole wirtualnym. 4.2. Przebieg procesu projektowego. 4.3. Porównanie skuteczności pracy zespołu przed i po zastosowaniu metody projektowania systemu komunikacji. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi a kultura przedsiębiorstwa, 2. Rekrutacja, selekcja, ocena, 3. Uczenie menedżerów osiągania celów strategicznych, 4. W jaki sposób dział zasobów ludzkich może wyzwolić zdolność zespołów do rozwiązywania problemów?, 5. Budowa organizacji uczącej się - wyzwanie dla działu zasobów ludzkich, 6. Rozwijanie zdolności przywódczych w różnych kulturach, 7. Od diagnoz osobistych do ocen internetowych, 8. Etapy rozwiązywania dylematów, 9. Ośrodki oceny, 10. Szok kulturowy i jego odmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
1. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie?, 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd, 3. Kreowanie wizerunku przez zachowanie, 4. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi, 5. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp Część I PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, MARKA I REPUTACJA PRACODAWCY 1. Budowanie wizerunku pracodawcy - idea, metody i narzędzia; 2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding; 3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych; 4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej. Część II PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ 5. Sposoby komunikacji w podmiocie działalności leczniczej; 6. Wykorzystanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce; 7. Content w roli głównej - analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej; 8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego. Część III PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE 9. Corporate governance vs. public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal; 10. Risk management in public hospitals in Poland - selected issues; 11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland - selected problems.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
A. Metodologiczne i teoretyczne aspekty organizacji w ujęciu procesualnym: Procesualne ujęcie organizacji. Organizacje, struktury, procesy i tożsamości; Recepcja nurtu interpreatywnego w naukach o zarządzaniu; Organizacja jako proces strukturacji; Społeczne światy i areny a problem zmiany organizacyjnej; Pracownik w organizacji sieciowej w koncepcji Manuela Castellsa B. Kulturowe wymiary działań w organizacjach: Kulturowe wyznaczniki rozwoju organizacji; Kultura organizacji a proces instytucjonalizacji sposobu motywowania pracowników; " Rodzinna Atmosfera " i " Uprzejma Obsługa ". W stronę substantywnej teorii obsługi ruchu turystycznego; Szpital jako organizacja ucząca się. Studium przypadku; Dynamiczny model kultury na przykładzie firmy szkoleniowej C. Tożsamości i biografie - kontekst organizacyjny: Komunitarianie w polskiej gospodarce. Tożsamość menedżerów w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym; Proces nabywania tożsamości zawodowej (na podstawie zawodu lekarza); Rola organizacyjnych " znaczących innych " w procesie konstruowania obrazu samego siebie w miejscu pracy; Role dyrektora szkoły. Problem autoprezentacji i oczekiwań; Znaczenie informacyjnych grup poetyckich dla budowania tożsamości poety; D. Praca a organizacje: Wartość pracy zawodowej dla właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw; Moralny kontekst organizacji. Zarys problematyki. E. Komunikowanie w organizacjach: Kolonizacja życia codziennego - organizacja w ujęciu S. Deetza; Basila Bernsteina typologia dyskursów organizacyjnych w instytucjach edukacyjnych: kod kolekcji i integracji; Komunikowanie w organizacjach; Społeczny proces wytwarzania danych w instytucjach medycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Przedmowa; Komunikacja; Grupy i ich wydaj- ność; Asertywność i negocjacja; Prezentacje ustne; Pisanie raportów; Przeprowadzanie wywiadu; Dokumenta- cja użytkownika; Szkolenie użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stres zawodowy - grunt do rozwoju mobbingu, 2. Sposoby komunikacji interpersonalnej a typy zachowań, 3. Kontrolowanie emocji podczas rozmowy, 4. Zachowanie wobec czynnego lub biernego ataku ze strony przełożonego, 5. Na czym polega zjawisko mobbingu?, 6. Jakie koszty ponosi organizacja, 7. Wprowadzenie w prawną problematykę mobbingu, 8. Rozwiązania szczegółowe - mobbing, naruszenie dóbr osobistych, dyskryminacja ze strony podmiotu zatrudniającego, 9. Mobbing ze strony współpracowników, 10. Postępowanie przed sądem pracy, 11. Mobbing w prawie karnym oraz w prawie wykroczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji?: 1.1. Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw; 1.2. Formy ekspansji międzynarodowej; 1.3. Przegląd teorii internacjonalizacji; 1.4. Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP; 1.5. Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się; 1.6. Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań; 1.7. Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm; 1.7.1. Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o; 1.7.2. Uczestnictwo w sieci międzynarodowej — CCC S.A; 1.7.3. Dynamiczna ekspansja — born global (Booksy); Podsumowanie; Bibliografia. 2. W poszukiwaniu zagranicznego partnera — racjonalizm czy ograniczona racjonalność?: 2.1. Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego; 2.2. Metodyka wyboru partnera zagranicznego; 2.2.1. Gelg Sp. z o.o. — studium przypadku; 2.2.2. Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions; Podsumowanie; Bibliografia. 3. Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw: 3.1. Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw; 3.2. W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności — metodyka i próba badawcza; 3.3. Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw — wyniki badań; 3.4. Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących; 3.5. Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw; Podsumowanie; Bibliografia. 4. Międzynarodowa współpraca konkurentów — polskie przejawy kooperencji: 4.1. Kooperencja — podstawowa charakterystyka; 4.2. Kooperencja w ujęciu teoretycznym; 4.2.1. Teoria gier; 4.2.2. Model PARTS; 4.2.3. Teoria kosztów transakcyjnych (TKT); 4.2.4. Teoria zasobowa; 4.2.5. Teoria kapitału społecznego; 4.3. Warunki trwałości i sukcesu kooperencji; 4.4. Kooperencja międzynarodowa — szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności?; 4.5. Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów — analiza studiów przypadków spoza Polski; 4.5.1. Badania i rozwój — przesłanka łączenia zasobów; 4.5.2. Badania i rozwój — przesłanka tworzenia zasobów; 4.5.3. Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji; 4.5.4. Wspólne kampanie marketingowe; 4.6. Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy; 4.7. Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw — studia przypadków; 4.7.1. Zelmer S.A. i Philips NV; 4.7.2. Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini); 4.7.3. BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS; Podsumowanie; Bibliografia. 5. Rodzinni giganci — ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych: 5.1. Wprowadzenie do tematyki; 5.2. Przedsiębiorstwa rodzinne — istota i cechy charakterystyczne; 5.3. Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania; 5.3.1. Teoria zasobowa; 5.3.2. Teoria agencji; 5.4. Typy przedsiębiorstw rodzinnych; 5.5. Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych; 5.6. Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych; 5.7. Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych — analiza studiów przypadków; 5.7.1. Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT; 5.7.2. Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A.; 5.7.3. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl; 5.7.4. Strategia internacjonalizacji firmy VOX; Podsumowanie; Bibliografia. 6. Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym — przykłady polskich przedsiębiorstw: 6.1. Wprowadzenie; 6.2. Kompetencje przywódcze; 6.3. Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy; 6.4. Przyjmowanie szerokiej perspektywy; 6.5. Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta; 6.6. Przewodzenie zmianom; 6.7. Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach; 6.8. Zarządzanie różnorodnością; 6.9. Budowanie marki osobistej lidera; 6.10. Planowanie sukcesji;6.11. Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Bibliografia. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw: 7.1. Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi; 7.2. Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach; 7.3. Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw; 7.4. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce — analiza studiów przypadków; 7.4.1. Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda”; 7.4.2. Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k.; Podsumowanie; Bibliografia. 8. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych: 8.1. Pojęcie luki kapitałowej; 8.2. Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3. Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3.1. Alternatywny system obrotu w Polsce — rynek NewConnect; 8.3.2. Alternatywny system obrotu w Niemczech; 8.3.3. Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii — AIM (Alternative Investment Market); 8.3.4. Alternatywny system obrotu w Austrii — Dritter Markt; 8.3.5. Alternatywny system obrotu w Rumunii — BVB AeRO; 8.4. Emitenci alternatywnych rynków akcji — przykłady; Podsumowanie; Bibliografia. 9. Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym: 9.1. Istota i znaczenie komunikacji marketingowej; 9.2. Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C; 9.3. Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej; 9.4. Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej; 9.5. Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C; 9.6. Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C — analiza studiów przypadków; 9.6.1. Lego (B2C, B2B); 9.6.2. Nike (B2C); 9.6.3. Toshiba (B2B); 9.6.4. Kukliki FeltDesign Studio (B2C); 9.6.5. Reserved (B2C); Podsumowanie; Bibliografia. 10. Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym: 10.1. Współpraca pomiędzy firmami i uniwersytetami; 10.2. Zarządzanie aliansami pomiędzy firmami biofarmaceutycznymi i uniwersytetami; 10.3. Rozwój aliansu z uniwersytetem; 10.4. Możliwości rozwoju aliansów pomiędzy uniwersytetami i firmami biofarmaceutycznymi w Polsce; Podsumowanie; Bibliografia. Zakończenie. Spis rysunków. Spis tablic.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej