Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(157)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(156)
Publikacje naukowe
(40)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(109)
dostępne
(106)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(109)
Czytelnia
(112)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Kędzior Zofia
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Poszytek Paweł (1968- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cravens David W
(1)
Cybulko Anna
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gejmo Beder
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hague Paul
(1)
Hartley Steven W
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jones John Philip
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(160)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(160)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(75)
Badania marketingowe
(42)
Przedsiębiorstwo
(27)
Rynek
(20)
Marketing strategiczny
(15)
Badania rynku
(10)
Internet
(9)
Reklama
(9)
Segmentacja rynku
(9)
Szkolnictwo wyższe
(9)
Zarządzanie
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Promocja handlowa
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Ceny
(6)
Kanały marketingowe
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Satysfakcja konsumentów
(6)
Turystyka
(6)
Innowacje
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Obsługa klienta
(5)
Promocja
(5)
Zachowania konsumentów
(5)
Badania naukowe
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Marketing partnerski
(4)
Organizacja
(4)
Reklama internetowa
(4)
System informacji marketingowej
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Analiza danych
(3)
Ankieta
(3)
Badania operacyjne
(3)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Jakość produktu
(3)
Kadry
(3)
Konsumenci
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marka*
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Metody badawcze
(3)
Miasta
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produkcja
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zogniskowany wywiad grupowy
(3)
Badania internetowe
(2)
COVID-19
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Digitalizacja
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Ekorozwój
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Farmacja
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Leki
(2)
Logistyka
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Odzież
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka
(2)
Polityka regionalna
(2)
Praca
(2)
Prace badawczo-rozwojowe
(2)
Rolnictwo
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Temat: czas
2001-
(29)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(28)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Raport z badań
(31)
Opracowanie
(20)
Monografia
(13)
Praca zbiorowa
(12)
Materiały pomocnicze
(6)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(88)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Nauka i badania
(13)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Matematyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Transport i logistyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
163 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań: 1.1. Komunikacja marketingowa - podejście procesowe i systemowe; 1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej - próba identyfikacji; 1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej. Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej: 2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych. Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych: 3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów; 3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach; 3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach - próba oceny. Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej - na podstawie badań ilościowych: 4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej; 4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej; 4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej; 4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Key Concepts Series ; vol. 13)
Introduction; Functioning and Change of Polish Universities within European Universities Initiative; Management and Legal Perspectives on the Participation of Polish Universities in the European Universities Initiative; Development of Innovation Culture. Teaching Experiences of European University Alliance Members. A Case Study from Poland; Digital Transformation of Universities Associated in the European Universities Initiative – Attempt at a Diagnosis; Assessment of Readiness of Polish Universities to Implement Flexible Learning Pathways, with Particular Reference to the Implementation of Micro-Credentials; Transition into Becoming European Universities – Conclusions and Recommendations; Appendices; List of Abbreviations; Authors; Editors.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Ogólne tendencje i zmiany w gospodarce turystycznej: Gospodarka turystyczna w Polsce - stan obecny i perspektywy rozwoju; Wpływ świadomości i kultury ekologicznej na ekologizację turystyki; Logistyka ekoinfrastrukturalna na usługach gospodarki turystycznej; Gospodarka turystyczna w koncepcji polityki przestrzennego zagospodarowania kraju do 2030 roku; Rozwój jakości środowiska a turystyka; Turystyka między terrorem a terroryzmem; Agroturystyka przykładem przedsiębiorczości na wsi; Prognozy i tendencje rozwojowe wycieczek turystyczno-krajoznawczych. R.2 Społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki: Turysta na tle przemian nowoczesnej cywilizacji; Nowa figura: turysta globalny; Udział młodzieży szkół średnich miasta Konina w pozalekcyjnych zajęciach sportowo-rekreacyjno-turystycznych; Konsumpcja czasu wolnego w turystyce na przykładzie województwa śląskiego; Trendy spędzania czasu wolnego młodzieży akademickiej; Przemiany społeczności wiejskiej pod wpływem rozwoju turystyki; Aktywność turystyczna młodzieży szkół ponadpodstawowych. R.3 Ekonomiczne i organizacyjno-prawne problemy rozwoju gospodarki: Wykorzystanie teorii ekonomii w tworzeniu podstaw nauki o turystyce; Kierunki rozwoju turystyki w województwie lubelskim w aspekcie integracji Polski z Unią Europejską; Aktywność władz lokalnych województwa zachodnipomorskiego w dziedzinie turystyki. Struktura instytucjonalna rynku biur podróży; Nowe możliwości prowadzenia komunikacji marketingowej na rynku biur podróży; Promocja regionu turystycznego jako element marketingu terytorialnego; Analiza dynamiki przyjazdowego ruchu cudzoziemców do Polski w przekroju miesięcznym; Analiza zachowań konsumenckich na polskim rynku turystycznym; Prawne unormowania zasad i warunków bezpieczeństwa przy uprawianiu turystyki i sportu na terenach górskich; Zagospodarowanie turystyczne Żywiecczyzny - jakość usług turystycznych. R.4 Metodologia badań gospodarki turystycznej i nowe technologie: Zastosowanie korelacji rang Speqarmana w analizie porównawczej hotelarskiej bazy noclegowej województw; Test koniunktury jako technika badań rynku turystycznego; Turystyka kosmiczna- niewykorzystany rynek; Problemy standardów danych turystycznych; Miejsce nowoczesnych technik i technologii telekomunikacyjnych w hotelarstwie; Wykorzystanie Internetu w promocji turystyki przez gminy na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego; Barwa - istotny czynnik determinujący zachowania konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 533)
1.Struktury rynkowe - problemy identyfikacji, 2.Struktury rynkowe - problemy modelowania i symulacji, 3.Struktury rynkowe - pomiar
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 163 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
1.Informacja marketingowa, 2.System informacji marketingowej (SIM), 3.Zakres i rodzaje gromadzonej informacji, 4.Źródła informacji, 5.Badania marketingowe, 6.Analiza informacji, 7.Dystrybucja informacji w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1 Współzarządzanie rozwojem regionalnym w Polsce - zarys problematyki; 1.1. Problematyka badawcza ze szczególnym uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego; 1.2. Koncepcja i metodologia badań nad współzarządzaniem rozwojem regionalnym w Polsce; 1.3. Potencjał województw: dolnośląskiego, łódzkiego, pomorskiego i śląskiego dla wdrażania innowacji we współzarządzaniu rozwojem regionalnym. Rozdział 2Koncepcyjny wymiar badań nad innowacyjnością we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 2.1. Kluczowe pojęcia dla badania innowacyjności we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 2.2. Stan badań nad innowacyjnością we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 2.3. Ocena potrzeb badań nad innowacjami we współzarządzaniu rozwojem regionalnym ze szczególnym uwzględnieniem wymiaru terytorialnego. Rozdział 3 Modelowy wymiar innowacyjności we ws półzarządzaniu rozwojem regionalnym w Polsce; 3.1. Model badania innowacji we współzarządzaniu rozwojem regionalnym; 3.2. Teoria zmiany w procesach związanych z innowacjami we współzarządzaniu rozwojem regionalnym w Polsce; 3.3. Śledzenie procesów w ewaluacji innowacji we współzarządzaniu rozwojem regionalnym. Rozdział 4 Działanie LEADER jako innowacyjny instrument zarządzania rozwojem obszarów wiejskich na poziomie lokalnym i regionalnym w Polsce; 4.1. Innowacyjny charakter działania LEADER; 4.2. Śledzenie procesu jako metoda analizy mechanizmów przyczynowych innowacji w zarządzaniu rozwojem obszarów wiejskich w wybranych polskich regionach; 4.3. Wpływ jakości i skali działania LEADER na osiągane rezultaty; 4.4. Stymulatory i bariery innowacji we współzarządzaniu rozwojem obszarów wiejskich w polskich regionach. Rozdział 5 Zintegrowane inwestycje terytorialne jako innowacje we współzarządzaniu miastami w kontekście rozwoju regionalnego; 5.1. Wprowadzenie w problematykę funkcjonowania zintegrowanych inwestycji terytorialnych; 5.2. Śledzenie procesu jako metoda analizy mechanizmów przyczynowo-skutkowych innowacji w zarządzaniu rozwojem miast w wybranych polskich regionach; 5.3. Rezultaty: jakość i skala interwencji zintegrowanych inwestycji terytorialnych; 5.4. Stymulatory i bariery innowacji we współzarządzaniu miastami w regionie. Rozdział 6 Proces przedsiębiorczego odkrywania: innowacyjna metoda współzarządzania gospodarczo-społecznym rozwojem polskich regionów; 6.1. Wprowadzenie w problematykę procesu przedsiębiorczego odkrywania; 6.2. Śledzenie efektów procesu przedsiębiorczego odkrywania w kontekście regionalnym; 6.3. Wpływ jakości i skali procesu przedsiębiorczego odkrywania na osiągane rezultaty interwencji; 6.4. Stymulatory i bariery innowacji we wspołzarządzaniu rozwojem przedsiębiorczości w polskich regionach; Przyczynek do teorii zmiany w procesach związanych z innowacjami we współzarządzaniu rozwojem regionalnym w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 382 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Geneza, rozwój, pojęcie i zakres zastosowania marketingu. 2. Produkt i jego nabywca. 3. Ceny w działalności marketigowej przedsiębiorstw. 4. Kanały dystrybucji. 5. Promocja marketingowa. 6. Otoczenie marketingowe. 7. Badania marketingowe. 8. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp Cz. I Rynki i reklama: 2. Proces reklamowy, 3. Burzliwe otchłanie marketingu, 4. Rozwój marki. W przeszłości i obecnie, 5. Penetracja, lojalność wobec marki i premia penetracyjna, 6. Reklama przypominająca i konsument, 7. Czy reklama nadal jest sztuką pozyskiwania klientów?, 8. Reklama ukierunkowana na ekspansję. Cz. II Badania podejmowane przed rozpoczęciem kampanii reklamowej: 9. Badania rynku. Dlaczego mamy być ostrożni,10. Podobanie się. Dlaczego reklama, która bardziej się podoba, przyczynia się do zwiększania sprzedaży?, 11. Badania jakościowe w reklamie, 12. Mapy percepcyjne, 13. Aktywność EEG a odbiór mediów, 14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15. Ilościowe badania pretestowe reklamy telewizyjnej, 16. Robocza a ostateczna wersja przekazu reklamowego, 17. Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18. Kupowanie, Starcg i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz. III badania następstw kampanii reklamowej: 19. Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20. Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21 badania ciągłe, 22. Reklama telewizyjna. Pomiar efektów krótko- długofalowych, 23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż, 24.Metoda danych z jednego źródła, 25. Czy STAS jest jednolita miara la wszystkich rodzajów nabywców? Cz. IV Oczekiwane i nieoczekiwane skutki reklamy: 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna?, 27. Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały w rynku w okresie recesji, 28. Marża a cena. Skutki reklamowania marki przez producenta, 29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży.
się podoba,przyczynia się do zwiększania sprzedaży, 11.Badania jakościowe w reklamie, 12.Mapy percepcyjne,
13.Aktywność EEG a odbiór mediów, 14.Perferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15.Ilościowe badani a pretestowe reklamy telewizyjnej, 16.Robocza a ostate czna wersja przkazu reklamowego, 17.Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18.Kupowanie, Starch i STAS.Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz.III Badania następstw kampanii rekalmowej : 19.Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20.Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21.Badania ciągłe, 22.Reklama telewizyjna.Pomiar efektów krótko i długofalowych, 23.Czy reklamy zd obywające nagrody wspomagają sprzedaż?, 24.Metoda dany ch z jednego źródła, 25.Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?. Cz.IV Oczekiwane i nieoczekiewane skutki reklamy : 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna, 27.Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały
w rynku w okresie recesji, 28.Marża a cena.Skutki rek lamowania marki producenta, 29.Efekty makroekonomiczne .Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. : Miejsce badań w marketingu - czyli po co nam badania jakościowe ; R. 2. : Ewolucja w rozumieniu konsumenta : od świadomości do nieświadomości ; R. 3. : Ewolucja w badaniach jakościowych : od zbierania informacj do poszukiwania zrozumeinia ; R. 4. : Najważniejszy pierwszy krok : od pytań marketnigowych do ptań badawczych ; R. 5. : Najtrudniejszy drugi krok : planowanie schematu badania ; R. 6. : Decyzje organizacyjne - proza badań jakościowych ; R. 7. : Scenariusz wywiadu , czyli czego chcemy się dowiedzieć , a o co możemy zapytać ; R. 8. : Techniki projekcyjne i techniki wspomagające - sposób na wyjście poza deklaracje ; R. 9. : Prowadzenie wywiadu , czyli co każdy moderator wiedzieć powinien ; R. 10. : Analiza i interpretacja badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Naukowa ; Tom 12)
Podziękowania; Przedmowa do wydania polskiego; Wstęp; 1 Kompetencje w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej; 1.1. Model kompetencji liderów projektów; 1.2. Czwarta rewolucja przemysłowa i jej implikacje; 1.3. W kierunku kompetencji 4.0; 1.4. Podsumowanie; 2 Wkład programu Erasmus+ w rozwój umiejętności i innowacji; 2.1. Program Erasmus+ w czasach pandemii COVID-19; 2.2. Badania związane z pomiarem doskonalenia kompetencji; 2.2.1. Liderzy umiędzynarodowienia: ankieta przeprowadzona wśród szkolnych koordynatorów projektów europejskich; 2.2.2. Jak nauczyciele biorący udział w mobilnościach zmienili swoje szkoły? Raport z badania długoterminowego wpływu międzynarodowej mobilności na kadrę pedagogiczną polskich szkół; 2.2.3. Nauczyciele online: badanie użytkowników platformy eTwinning podczas pandemii COVID-19; 2.2.4. Erasmus... i co dalej? Badanie losów edukacyjnych i zawodowych polskich studentów uczestniczących w projektach mobilności w programie Erasmus+; 2.2.5. Mobilność polskich studentów w programie Erasmus+ w latach 2014–2016; 2.2.6. Analiza programu „Młodzież w działaniu” oraz sektora Młodzież w programie Erasmus+. Rezultaty współpracy badawczej w ramach sieci RAY; 2.2.7. Wolontariat Europejski – kompetencje na rzecz rynku pracy; 2.2.8. Zagraniczni wolontariusze w polskich przedszkolach i szkołach; 2.2.9. Ankieta przeprowadzona w ramach programu Fundusz Stypendialny i Szkoleniowy; 2.2.10. Badanie uczestników programu SCIEX; 2.2.11. Badanie dotyczące karier absolwentów mobilności realizowanych w ramach sektora Kształcenie i szkolenia zawodowe programu Erasmus+; 2.2.12. Międzynarodowe badanie uczestników mobilności w ramach programów kształcenia i szkolenia zawodowego; 2.2.13. Panelowe badanie kompetencji beneficjentów programów Erasmus i Erasmus+ po zakończeniu studiów; 2.3. Uwagi końcowe; 3 Realizacja projektów Erasmusa+ w dobie pandemii COVID-19; 3.1. Przegląd teorii zarządzania w kontekście projektów Erasmusa+; 3.2. Projekty Erasmusa+ w kontekście aktualnych paradygmatów i praktyki zarządzania; 3.2.1. Projekty Erasmusa+ jako organizacje; 3.2.2. Organizacje projektów Erasmusa+ w kontekście paradygmatu sieciowego i podejścia relacyjnego; 3.2.3. Zarządzanie strategiczne; 3.2.4. Zwinne zarządzanie projektami; 3.3. Czynnik stresu oraz cechy osobowości jako determinanty trwałości projektu i jego efektów; 3.4. Uwagi końcowe; 4 Cele i procedury badawcze; 4.1. Kontekst, cele i pytania badawcze; 4.2. Charakterystyka badanej grupy; 4.3. Metoda i narzędzie badawcze; 4.4. Informacje udzielone w kwestionariuszu; 4.5. Projekt badania oraz podejście badawcze; 5 Analiza danych; 5.1. Analiza czynnikowa; 5.2. Analiza rzetelności skal; 5.3. Profile kompetencji liderów projektów realizowanych w ramach programu Erasmus+; 5.4. Trwałość projektów Erasmusa+ w odniesieniu do kompetencji liderów projektów oraz wybranych czynników kontekstowych; 5.5. Trwałość projektów Erasmusa+ a cechy osobowości; 5.6. Dyskusja wyników; 6 Wnioski i zalecenia; 6.1. Profesjonalizacja oraz kształcenie liderów w kontekście bieżących potrzeb społeczno-gospodarczych; 6.2. Wkład programu Erasmus+ w rozwój kompetencji 4.0; 6.3. Kierunki przyszłych badań; Załączniki; Załącznik I: Kwestionariusz – narzędzie badawcze; Załącznik II: Macierze modelowe wykorzystane do analizy czynnikowej poszczególnych kompetencji; Załącznik III: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do wieku; Załącznik IV: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do doświadczenia zawodowego; Załącznik V: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do płci; Załącznik VI: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do wykształcenia formalnego; Załącznik VII: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do typu instytucji; Załącznik VIII: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do liczby partnerów; Załącznik IX: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do budżetu projektu; Załącznik X: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do liczby koordynowanych projektów; Załącznik XI: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu w odniesieniu do sektora Erasmusa+; Załącznik XII: Zależność pomiędzy kompetencjami a stanem realizacji projektu; Załącznik XIII: Ocena jakości modelu badawczego w odniesieniu do predykcji; Załącznik XIV: Ocena modelu badawczego: prognozowanie zawieszenia projektu; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing jako źródło kosztów i efektów, 2. Koncepcje ujmowania kosztów działań marketingowych, 3. Koszty działań marketingowych w dotychczasowych badaniach empirycznych, 4. Wyodrębnienie kosztów działań marketingowych funkcjonujących w przedsiębiorstwach w Polsce, 5. Analiza kosztów działań marketingowych w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce, 6. Koncepcje ujmowania efektów działań marketingowych, 7. Efekty działań marketingowych w dotychczasowych badaniach empirycznych, 7. Identyfikacja efektów działań marketingowych w przedsiębiorstwach w Polsce, 8. Ocena efektów działań marketinowych w przedsiębiorstwach w Polsce, 10. Budżet marketingu i jego kształtowanie w przedsiębiorstwach w Polsce, 11. Koszty i efekty działań marketingowych a efektywnosć marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wizerunek miasta jako rezultat oddziaływania strategii tożsamości: Tożsamość a wizerunek miasta; Rola strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miasta; Miejsce strategii tożsamości w strategii rozwoju miasta; 2. Kształtowanie wizerunku miast polskich w świetle badań ankietowych: Metody badań ankietowych; Pożądany wizerunek jako cel strategii tożsamości miasta; Planowanie strategii tożsamości kształtującej wizerunek miasta; Instrumenty kształtowania wizerunku miasta; Rola systemu identyfikacji wizualnej w kształtowaniu wizerunku miasta; Komunikacja jako instrument kształtowania wizerunku miasta; Wizerunek Wizerunek sytuacja kryzysowa w mieście; Marketing mix w kształtowaniu wizerunku miasta: strategia produktu, cen, dystrybucji, promocji; 3. Bariery w kształtowaniu wizerunku miasta i pożądane zmiany w instrumentach strategii tożsamości: Bariery realizacji planowanych zmian w strategii tożsamości miasta; Pożądane zmiany w kształtowaniu wizerunku miasta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Rozdział I Pojęcie, źródła oraz mechanizmy redukujące lęk menadżerów w Polsce i w Chinach: 1.1. Człowiek jako podmiot odczuwanego lęku w kulturach zachodniej i chińskiej. 1.2. Źródła lęku. 1.3. Mechanizmy redukujące lęk menadżerów. Rozdział II Lęk decyzyjny menadżerów z Polski i z Chin w realizacji funkcji zarządzania: 2.1. Działanie menadżera w realizacji funkcji zarządzania. 2.2. Proces decydowania oraz rodzaje decyzji menadżerskich. 2.3. Istota decyzji menadżerskich oraz radzenie sobie z lękiem decyzyjnym na podstawie wywiadów z menadżerami z Polski i z Chin. Rozdział III Radzenie sobie z lękiem decyzyjnym menadżerów polskich i chińskich w świetle badań: 3.1. Problem badawczy, hipotezy, metody badawcze oraz przebieg badań. 3.2. Wyniki badań menadżerów polskich i chińskich w zakresie lęku jako stanu i jako cechy. 3.3. Propozycje działań redukujących lęk decyzyjny menadżerów oraz ich rezultaty. Zakończenie. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej