Badania jakościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(9)
Autor
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Bauman Teresa (1955-2017)
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Creswell John W. (1945- )
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Kauf Sabina
(1)
King Bruce M
(1)
Kos Ewa
(1)
Kubinowski Dariusz
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Minium Edward W. (1917-2004)
(1)
Pilch Tadeusz (1939- )
(1)
Szlosek Franciszek (1943- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Urbaniak-Zając Danuta (1957- )
(1)
Zakrzewska Marzenna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Badania jakościowe
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(ENCHIRIDION)
Szczegółowy spis treści; Analityczny spis treści – procedury i techniki badawcze; Przedmowa; Podziękowania; O autorze. Część I. Rozważania wstępne 1. Wybór typu projektu badawczego 2. Przegląd literatury 3. Zastosowanie teorii 4. Strategie pisania i zasady etyczne Część II. Projektowanie badań naukowych 5. Wprowadzenie 6. Sformułowanie celu 7. Pytania badawcze i hipotezy 8. Metody ilościowe 9. Procedury jakościowe 10. Procedury badań mieszanych; Słowniczek terminologiczny; Bibliografia; Indeks autorów; Indeks przedmiotowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Czym są badania jakościowe?; 1. Projektowanie badania jakościowego; 2. Etyka w badaniach jakościowych; 3. Pułapki i dylematy w badaniach jakościowych; 4. Znaczenie paradygmatów w badaniach jakościowych; 5. Teoria ugruntowana; 6. Action research, czyli o badaniach w działaniu; 7. Antropologia wizualna; 8. Etnografia; 9. Jak zostałem etnografem. Opowieść konfesyjna; 10. Storytelling, czyli o materialności praktyk opowiadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Różnorodność metod i narzędzi w badaniach: 1. Studium przypadku; 2. Obserwacja; 3. Nowe techniki badań terenowych: shadowing; 4. Podejście biograficzne; 5. Wywiad w badaniach jakościowych; 6. Badania fokusowe; 7. Analiza dokumentów zastanych; 8. Analiza dyskursu; 9. Etnografia wizualna; 10. Technika identyfikacji konstruktorów osobistych; 11. Metody relacyjne w badaniach organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2018. - 226, [2] s. : rys., tab., wykresy, wzory ; 24 cm.
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta 1.1. Pojęcie logistycznej obsługi klienta 1.2. Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta 1.3. Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku 1.4. Logistyczna obsługa klienta a jego zadowolenie ROZDZIAŁ 2. Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta 2.1. Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności 2.2. Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta 2.3. Analiza ABC/XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta 2.4. Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej ROZDZIAŁ 3. Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej 3.1. Pomiar jako metoda gromadzenia danych 3.2. Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych 3.3. Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta ROZDZIAŁ 4. Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta 4.1. Cel, tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej 4.2. Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej 4.3. Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania 4.4. Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta ROZDZIAŁ 5. Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta 5.1. Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja 5.2. Miary rozproszenia i ich interpretacja 5.3. Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów 5.4. Wybrane metody wnioskowania statystycznego ROZDZIAŁ 6. Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta 6.1. Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów 6.2. Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta 6.3. Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa ROZDZIAŁ 7. Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej 7.1. Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego 7.2. Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta 7.3. Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint 7.4. Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta ROZDZIAŁ 8. Ilościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta 8.1. Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta 8.2. Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej 8.3. Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej; Słownik pojęć; Spis rysunków; Spis tabel; Bibliografia; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658./.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Pojecie wstępne; 3. Rozkłady częstości, wentyle i rangi centylowe; 4. Graficzna reprezentacja rozkładów liczebności; 5. Tendencja centralna; 6. Zmienność i wyniki standaryzowane; 7. Wyniki standaryzowane i krzywa normalna; 8. Korelacja; 9. Predykcja; 10. Interpretacyjne aspekty korelacji i regresji; 11. Prawdopodobieństwo; 12. Losowy dobór do próby i rozkłady z próby; 13. Wstęp do wnioskowania statystycznego: testowanie hipotez o średnich pojedynczych; 14. Interpretacja wyników testowania hipotez: wielkość efektu, błąd I rodzaju i błąd II rodzaju oraz moc testu; 15. Testowanie hipotez o różnicach między dwiema niezależnymi grupami; 16. Testowanie hipotez o różnicy między dwiema grupami zależnymi (skolerowanymi); 17. Wnioskowanie o współczynniku korelacji; 18. Alternatywa dla testowania hipotez: przedziały ufności; 19. Chi-kwadrat i wnioskowanie o częstości; 20. Testowanie hipotez o różnicach między trzema grupami albo większą ich liczbą: jednoczynnikowa analiza wariancji (i niektóre jej alternatywy); 21. Czynnikowa analiza wariancji: plan dwuczynnikowy dla grup niezależnych; 22. Niektóre testy (prawie) wolne od zalożeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Filozofia jakościowych badań pedagogicznych: W stronę human science; Istota współczesnych badań jakościowych; Pedagogika zorientowana humanistycznie; Badania jakościowe we współczesnej pedagogice; 2. Metodyka jakościowych badań pedagogicznych: Tradycje badawcze; Gromadzenie danych; Analiza danych; Projekty badawcze; 3. Ewaluacja jakościowych badań pedagogicznych: Tradycyjne kryteria naukowe i ich adaptacja; Swoiste wyznaczniki paradygmatyczne; Standardy etyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. : Miejsce badań w marketingu - czyli po co nam badania jakościowe ; R. 2. : Ewolucja w rozumieniu konsumenta : od świadomości do nieświadomości ; R. 3. : Ewolucja w badaniach jakościowych : od zbierania informacj do poszukiwania zrozumeinia ; R. 4. : Najważniejszy pierwszy krok : od pytań marketnigowych do ptań badawczych ; R. 5. : Najtrudniejszy drugi krok : planowanie schematu badania ; R. 6. : Decyzje organizacyjne - proza badań jakościowych ; R. 7. : Scenariusz wywiadu , czyli czego chcemy się dowiedzieć , a o co możemy zapytać ; R. 8. : Techniki projekcyjne i techniki wspomagające - sposób na wyjście poza deklaracje ; R. 9. : Prowadzenie wywiadu , czyli co każdy moderator wiedzieć powinien ; R. 10. : Analiza i interpretacja badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Filozoficzne i pragmatyczne pojęcie badań empirycznych: 1. Elementy wiedzy o nauce i poznaniu naukowym, 2. Terminy i pojęcia badań pedagogicznych. Cz. II Strategie ilościowe w badaniach pedagogicznych; 3. Metody badań pedagogicznych, 4. Techniki badań pedagogicznych, 5. Pomiar w badaniach pedagogicznych, 6. Skuteczność metod statystycznych i warunki ich stosowania, 7. Narzędzia badawcze. Konstrukcja i zastosowanie, 8. Organizacja i etapy badań naukowych, 9. Zasady opracowania materiałów badawczych, 10. Formalne i pozaformalne warunki poprawności badań. Cz. III Strategie jakościowe w badaniach pedagogicznych: 11. Podstawowe założenia badań jakościowych, 12. Rodzaje badań jakościowych, 13. Metody zbierania materiałów badawczych, 14. Opracowywanie danych jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T. 268)
Część I. 90-lecie urodzin współtwórcy pedagogiki pracy. Część II. O badaniu jakościowych w tradycyjnym i nowym ujęciu. 30. Paradygmatyczność naukowości badań jakościowych; 31. Badanie w działaniu – między empiryzmem a hermeneutyką; 32. O niezbędności badań jakościowych; 33. Etnografia przestrzeni wirtualnej, czyli o jakościowych badaniach Internetu; 34. Osobliwości organizacji i jakościowej analizy wyników badań pedagogicznych w Ukrainie; 35. Statystyka w badaniach jakościowych; 36. O jakości badań jakościowych w ustawicznej edukacji zawodowej; 37. Analiza jakościowa danych ilościowych w badaniach orientacji społecznych; 38. Metody badań jakościowych twórców i użytkowników przestrzeni medialnej; 39. Perspektywy teoretyczne i procedury w badaniach jakościowych; 40. Badania biograficzne – zastosowania w pedagogice pracy; 41. Między badaniami jakościowymi i ilościowymi; 42. System ochrony ludności w Polsce. Próba analizy jakościowej; 43. Rozumienie i interpretacja podstawowymi kategoriami w dyskursie metodologii jakościowej; 44. Metoda biograficzna w andragogice; 45. O możliwości zastosowania wywiadu narracyjnego w badaniu jakości edukacji dzieci; 46. Badania biograficzne w pedeutologii; 47. Specyfika prowadzenia badań jakościowych w środowisku trudnym; 48. Studium indywidualnego przypadku jako strategia w badaniach jakościowych. Część III. Badania jakościowe w szerokim kontekście edukacyjnym. 49. Kształtowanie współczesnego patriotyzmu wymogiem naszych czasów; 50. Kariera naukowa jako droga do elity społecznej; 51. Warsztat badacza społeczności lokalnej. O tym, co (zazwyczaj) nie trafia do raportu z badań; 52. Efekty uczenia się w kontekście czynników warunkujących kształtowanie przekonań i postaw w procesie nauczania – uczenia się; 53. Badania jakościowe w pracach historyczno-pedagogicznych; 54. Badania jakościowe jako metoda „obserwacji świata zewnętrznego” 55. Badania jakościowe w pedagogice; 56. Badania jakościowe; 57. Działalność opiekuńczo-wychowawcza domów dziecka jako przykład obszaru badań jakościowych; 58. Przygotowanie uczniów starszych klas szkoły podstawowej, wychowanków internatu do samodzielnego życia; 59. Wspomagane zatrudnianie osób z niepełnosprawnością – wyzwaniem dla badań jakościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wykłady z Pedagogiki)
Zawiera: Wprowadzenie; R. 1 Jakościowa orientacja w badaniach pedagogicznych: Pozycja badań jakościowych w tradycyjnym modelu empirycznych badań pedagogicznych; Konsekwencje podporządkowania się nauk społecznych pozytywistycznemu modelowi nauki; Nieutonomiczność metody badawczej; W labiryncie badań jakościowych. R. 2 Wywiad narracyjny jako metoda badań empirycznych: Teoretyczne założenia metody; Sposób pozyskiwania materiału badawczego i metodyka interpretacji. R. 3 Przykład interpretacji narracji z wykorzystaniem metody F. Schützego („…ja nie bałam się robić w życiu tego, czego chcę, i nie bałam się chcieć…”): Nawiązanie kontaktu z narratorką i przebieg wywiadu; Charakterystyka etapów interpretacji narracji. R. 4 Obiektywna hermeneutyka jako metodologia i metoda badan empirycznych: Geneza metody; Przedmiot zainteresowania obiektywnej hermeneutyki; Poznawczy status reguł generujących działania oraz struktur sensu i znaczenia; Autonomia życiowej praxis i struktura przypadku; Zasada uogólniania wyników badań – struktura przypadku jako dialektyka ogólności i szczególności; Metodyka interpretacji; Krytyczne podsumowanie metodologii i metodyki obiektywnej hermeneutyki. R. 5 Obraz zawodu pedagoga kształtujący się u studentów kierunku pedagogika – przykład zastosowania obiektywnej hermeneutyki: Sformułowanie problemu badawczego (określenie przypadku); Ocena protokołu (umiejscowienie interakcji); Budowanie historii i porządkowanie wariantów znaczeń; Elementy (hipotezy) struktury przypadku. Uwagi końcowe. Załącznik: Transkrypcja prezentowanej narracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej