Przylipiak Mirosław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Przylipiak Mirosław
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Agresywność
(1)
Dziecko
(1)
Marketing
(1)
Motywacja
(1)
Nałóg
(1)
Odżywianie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Popęd płciowy
(1)
Przemoc
(1)
Psychoterapia
(1)
Reklama
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Samopoznanie -- psychologia
(1)
Sen
(1)
Stres
(1)
Twórczość
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wyobraźnia
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia w badaniach nad motywacją, 2. Składniki motywacji, 3. Głód i jedzenie, 4. Namiętność, miłość, sex, 5. Pobudzenie i kierowanie uwagą a maksymalna efektywność działania, 6. Czuwanie, spanie i marzenia senne, 7. Używanie i nadużywanie substancji psychoaktywnych, 8. Agresja, przymus, złość, 9. Emocje i stres a zdrowie, 10. Emocje niespójne z celem (negatywne), 11. Emocje spójne z celem (pozytywne), 12. Od ciekawości do twórczości, 13. Potrzeba sprawowania kontroli, doskonalenia się oraz poczucia własnej wartości, 14. Samoregulacja motywacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Wiek a zachowanie dziecka: lepsze i gorsze etapy; Sugestie. R. 2 Wiek dziecka a etapy rozwoju: Cykle zachowań; O czy trzeba pamiętać w związku z etapami rozwoju; Cztery tygodnie; Szesnaście tygodni; Dwadzieścia osiem tygodni; Czterdzieści tygodni; Dwanaście miesięcy; Piętnaście miesięcy; Osiemnaście miesięcy; Dwa lata; Dwa i pół roku; Trzy lata; Trzy i pół roku; Cztery lata; Cztery i pół roku; Pięć lat; Pięć i pół roku – sześć lat; Siedem lat; Osiem lat; Dziewięć lat; Dziesięć lat; R. 3 Osobowość: Osobowość jako funkcja budowy ciała; Funkcjonalne podejście do osobowości; Cóż więc można zrobić? R. 4 Jedzenie: Sekwencje rozwojowe; Apetyt i podobania; Różnice indywidualne; Szczególne problemy. R. 5 Sny i spanie: Kładzenie dziecka do łóżka; Problemy ze spaniem; Drzemki; Budzenie się; Różnice indywidualne. R. 6 Wydalanie: Kontrolowanie pęcherza; Indywidualne różnice w załatwianiu potrzeb fizjologicznych; Kontrolowanie wyróżnień; „Od kiedy mogę oczekiwać, że moje dziecko będzie suche całą noc?”; „Czy mam wysadzać dziecko w nocy?”; Problemy z załatwianiem się. R. 7 Rozładowywanie napięć emocjonalnych: Okresy wzmożonego napięcia; Napady wściekłości; Ssanie kciuka; Gryzienie; Obgryzanie paznokci; Kołysanie się; Ssanie języka; Walenie głową; Toczenie głowy; Wyrywanie włosów; Płaczliwość; Apetyt na przedmioty; Tiki; Jąkanie się; Masturbacja; Choroby; Choroba morska; R. 8 Lęki: Każdy wiek ma swoje lęki; Ucieczka przed źródłem lęku jest naturalną reakcją; Paniczny lęk, po którym następ0uje fascynacja; Lęk przed ciemnością; Lęk przed psami; Lek przed wodą; Lęk przed dentystą; Lęk przed szpitalem. R. 9 Inteligencja: Inteligencja a poziom dojrzałości; Stopień dojrzałości; „Ale jaki jest iloraz inteligencji mojego dziecka?”; Dzieci specjalnej troski; Co robić, jeżeli u dziecka stwierdzono WDM, nadpobudliwość, dysleksję, niezdolność do nauki?. R. 10 Zachowania i zainteresowania seksualne: Jak rozmawiać z dziećmi o seksie?; Jak informować o seksie?; Kiedy mówić, skąd się biorą dzieci?; Zabawy seksualne; Różnice indywidualne; Zainteresowanie płcią przeciwną. R. 11 Stosunki między rodzicami a dziećmi; Matka – dziecko; Ojciec – dziecko. R. 12 Rodzeństwo: Co można zrobić, by poprawić sytuację?; Nowe dziecko. R. 13 Sukces w szkole: Każde dziecko w odpowiedniej klasie; Powtarzanie klasy; Inne przyczyny niepowodzeń szkolnych; Wzrok; Zdrowie a osiągnięcia szkolne; Polityka edukacyjna; Wnioski. R. 15 Co mówić o śmierci, Bogu, adopcji i rozwodzie: Śmierć; Religia; Adopcja; Rozwód. R. 16 Problem dyscypliny: Poziomy dyscypliny; Techniki dostosowane do stopnia rozwoju; Pragmatyka życia rodzinnego; Dziecko niszczycielskie; Wskazówki ogólne; Bić czy nie bić?; Dostosowanie dyscypliny do temperamentu. R. 17 Zaburzenia kondycji psychicznej: Stres i przyczyny złego zachowania; Skąd wiemy, że dziecko jest chore? R. 19 Testy: Testy psychologiczne, rozwojowe, sprawdzające wzrok, słuch i mowę; Badania fizyczne; Elektroencefalogram (EEG); Badanie innych rytmów organizmu; Promienie Roentgena; Cukier we krwi; Testy alergiczne; Wykrywanie trucizn; Testy na wykrycie minerałów; Witaminy; Światło i powietrze. R. 20 Jak stosować listę diagnostyczną i gdzie szukać pomocy?: Stosowanie listy diagnostycznej; Zapobieganie; W poszukiwaniu pomocy z zewnątrz. R. 21 Leczenie: Psychoterapia; Terapia farmakologiczna; Terapia żywieniowa; Leczenie alergii. R. 22 Interpretowanie diagnozy: Siec wzajemnych powiązań; Podstawowe kategorie; Chęci i pragnienia; Zapobieganie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp Cz. I Rynki i reklama: 2. Proces reklamowy, 3. Burzliwe otchłanie marketingu, 4. Rozwój marki. W przeszłości i obecnie, 5. Penetracja, lojalność wobec marki i premia penetracyjna, 6. Reklama przypominająca i konsument, 7. Czy reklama nadal jest sztuką pozyskiwania klientów?, 8. Reklama ukierunkowana na ekspansję. Cz. II Badania podejmowane przed rozpoczęciem kampanii reklamowej: 9. Badania rynku. Dlaczego mamy być ostrożni,10. Podobanie się. Dlaczego reklama, która bardziej się podoba, przyczynia się do zwiększania sprzedaży?, 11. Badania jakościowe w reklamie, 12. Mapy percepcyjne, 13. Aktywność EEG a odbiór mediów, 14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15. Ilościowe badania pretestowe reklamy telewizyjnej, 16. Robocza a ostateczna wersja przekazu reklamowego, 17. Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18. Kupowanie, Starcg i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz. III badania następstw kampanii reklamowej: 19. Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20. Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21 badania ciągłe, 22. Reklama telewizyjna. Pomiar efektów krótko- długofalowych, 23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż, 24.Metoda danych z jednego źródła, 25. Czy STAS jest jednolita miara la wszystkich rodzajów nabywców? Cz. IV Oczekiwane i nieoczekiwane skutki reklamy: 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna?, 27. Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały w rynku w okresie recesji, 28. Marża a cena. Skutki reklamowania marki przez producenta, 29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży.
się podoba,przyczynia się do zwiększania sprzedaży, 11.Badania jakościowe w reklamie, 12.Mapy percepcyjne,
13.Aktywność EEG a odbiór mediów, 14.Perferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15.Ilościowe badani a pretestowe reklamy telewizyjnej, 16.Robocza a ostate czna wersja przkazu reklamowego, 17.Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18.Kupowanie, Starch i STAS.Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz.III Badania następstw kampanii rekalmowej : 19.Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20.Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21.Badania ciągłe, 22.Reklama telewizyjna.Pomiar efektów krótko i długofalowych, 23.Czy reklamy zd obywające nagrody wspomagają sprzedaż?, 24.Metoda dany ch z jednego źródła, 25.Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?. Cz.IV Oczekiwane i nieoczekiewane skutki reklamy : 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna, 27.Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały
w rynku w okresie recesji, 28.Marża a cena.Skutki rek lamowania marki producenta, 29.Efekty makroekonomiczne .Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Terapia obrazami: czym może być dla Ciebie; 2. Obrazy- klucz do wielu zagadek; 3. Wzmacnianie siły swojej wyobraźni; 4. Ćwiczenia w osiąganiu celu jako sposób budowania wiary w siebie i swoje umiejętności; 5. Przezwyciężanie lęków i niepokojów ludzi dorosłych za pomocą technik obrazowania wewnętrznego; 6. Pokonywanie lęku i niepokoju u dzieci za pomocą technik obrazowania wewnętrznego; 7. Rola wyobraźni w walce ze szkodliwymi nawykami; 8. Rola obrazowania wewnętrznego w przezwyciężania smutku i zniechęcenia; 9. Rola wyobraźni w pokonywaniu zaburzeń psychosomatycznych; 10. Zapobieganie szokowi przyszłości; 11. Kilka dodatkowych ćwiczeń obrazowania wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej