Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(144)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(141)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje naukowe
(27)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Czasopisma
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(107)
dostępne
(101)
Placówka
Wypożyczalnia
(101)
Czytelnia
(107)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(11)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(8)
Opolski Krzysztof (1948- )
(6)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(5)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(4)
Głuchowski Jan (1940- )
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Olesińska Agnieszka (1968- )
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Kosiński Bohdan
(3)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(3)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(3)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(2)
Czechowska Iwona Dorota
(2)
Etel Leonard (1960- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Patyk Jacek
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Babiarz Stefan
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barnik Paweł
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bartosiewicz Adam
(1)
Bartuzel Konrad
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bienias Ilona
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bilski Janusz (1949- )
(1)
Bitz Michael
(1)
Bodo Monika
(1)
Bogucki Stanisław
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Tadeusz
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Brolik Jacek (1958- )
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chróścielewski Wojciech (1952- )
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cicha Agnieszka
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Clark Graham
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dankowska Małgorzata
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Drywa Anna
(1)
Dumas Anna
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Forsthoff Ulrich
(1)
Foryś Iwona
(1)
Froń Karol
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gaca Daria
(1)
Gafrikowa Viera
(1)
Gajewski Dominik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(91)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(147)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(148)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(41)
Podatek od towarów i usług
(27)
Usługi
(26)
Bankowe usługi detaliczne
(22)
Usługi turystyczne
(18)
Prawo podatkowe
(16)
Marketing
(15)
Turystyka
(14)
Akcyza
(13)
Podatek
(13)
Usługi elektroniczne
(13)
Kredyt
(12)
Przedsiębiorstwo
(12)
Jakość usług
(11)
Postępowanie podatkowe
(10)
Przedsiębiorstwo usługowe
(10)
Usługi finansowe
(10)
Handel elektroniczny
(9)
Rynek finansowy
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Bankowość elektroniczna
(8)
Produkt turystyczny
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Nadzór bankowy
(7)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(7)
Prawo bankowe
(7)
Zarządzanie
(7)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(6)
Podatek dochodowy
(6)
Podatek od nieruchomości
(6)
Podatek rolny
(6)
Unia Europejska
(6)
Banki internetowe
(5)
Finanse
(5)
Gwarancje bankowe
(5)
Hotelarstwo
(5)
Innowacje
(5)
Organizacja
(5)
Podatek od gier
(5)
Ryzyko bankowe
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Usługi logistyczne
(5)
Badania marketingowe
(4)
Bank centralny
(4)
Branża TSL
(4)
Handel
(4)
Jakość produktu
(4)
Kapitał
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Obsługa klienta
(4)
Pieniądz elektroniczny
(4)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(4)
Podatek od spadków i darowizn
(4)
Swobodny przepływ kapitału
(4)
Swobodny przepływ osób
(4)
Swobodny przepływ towarów
(4)
Swobodny przepływ usług
(4)
Analiza ekonomiczna
(3)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(3)
Ekonomika
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Gastronomia
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Karta podatkowa
(3)
Karty płatnicze
(3)
Konkurencja
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Narodowy Bank Polski (NBP)
(3)
Podatek leśny
(3)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(3)
Podatek od środków transportowych
(3)
Podatki i opłaty lokalne
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo celne
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Transport
(3)
Ubezpieczenia
(3)
Usługi płatnicze
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Bank Gospodarstwa Krajowego
(2)
Biura podróży
(2)
Europejski Bank Centralny
(2)
Europejski System Banków Centralnych
(2)
Fundusze celowe
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Integracja europejska
(2)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci
(2)
Koszty
(2)
Kultura
(2)
Marketing bankowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(11)
1901-2000
(6)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(61)
Kraje Unii Europejskiej
(11)
Niemcy
(4)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(55)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(21)
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Komentarz do ustawy
(2)
Komentarz prawny
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Akty prawne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(114)
Zarządzanie i marketing
(40)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Podróże i turystyka
(8)
Transport i logistyka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
150 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Kredytowanie przedsiębiorstw:1. Kredyt konsorcjalny ; 2. Finansowanie projektów inwestycyjnych. R.II Zarządzanie aktywami na zlecenie przedsiębiorstw: 1. Powstanie usługi zarządzania aktywami na zlecenie; 2. Ogólna charakterystyka usługi; 3. Proces świadczenia usługi; 4. Typowe portfele; 5. Perspektywy rozwoju. R.III Bankowe operacje krótkoterminowymi papierami dłużnymi: 1. Charakterystyka krótkoterminowych papierów dłużnych przedsiębiorstw; 2. Procedury emisji KPD stosowane przez bank. R.IV Operacje zabezpieczające klientów instytucjonalnych przed ryzykiem walutowym: 1. Istota operacji; 2. Kontrakty terminowe; 3. Swapy walutowe; 4. Operacje walutowe; 5. Warranty; 6. Inżynieria innowacyjnych produktów pochodnych. R.V Bank w procesie sekurtyzacji aktywów podmiotów gospodarczych: 1. Uwagi wstępne; 2. Istota sekurtyzacji; 3. Przebieg procesu sekurtyzacji; 4. Rola banku w procesie sekurtyzacji aktywów. R.VI Innowacje w operacjach bankowych dla klientów indywidualnych:1. Lokaty; 2.Kredyty; 3.Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy; R.VII Konsekwencje wprowadzenia EURO dla polski ego sektora bankowego:1.Uwagi wstępne; 2.Działania Na rodowego Banku Polskiego związane z wprowadzeniem euro ; 3.Konsekwencje wprowadzenia euro dla banków komercyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, funkcje, i znaczenie usług biznesowych w polskiej gospodarce; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw - przejawy, uwarunkowania, mierniki, instrumenty; 3. Innowacje jako narzędzie konkurowania w usługach; 4. Innowacyjność usług biznesowych w świetle wyników badań własnych; 5. Wykorzystanie innowacyjnych usług biznesowych w procesie konkurowania; 6. Współpraca przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe i ich klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty płatnicze / Michał Grabowski. - Warszawa : CeDeWu , 2013. - 259 s. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Regulacje w zakresie instrumentów płatniczych; 2. Pojęcie instrumentów płatniczych; 3. Prawna regulacja instrumentów płatniczych; 4. Rodzaje instrumentów płatniczych; 5. Szczególne regulacje dotyczące instrumentów płatniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Integracja Polski z Unią Europejską / Janusz Heller. - Bydgoszcz; Olsztyn : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 208s.,[4]k. : tab. ; 20 cm.
R.1 Istota współczesnych procesów globalizacji; R.2 Powstanie EWG oraz integracja gospodarcza państw Europy Zachodniej; R.3 Cele oraz etapy politycznej i gospodarczej integracji w Europie; R.4 Gospodarcze uwarunkowania integracji europejskiej; R.5 Etapy stowarzyszenia Polski ze Wspólnotami Europejskimi; R.6 Ochrona środowiska w negocjacjach z Unią Europejską; R.7 Efekty negocjacji w kształtowaniu jednolitego rynku; R.8 Polityka regionalna; R.9 Polityka rolna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. DLACZEGO PROJEKTOWANIE USŁUG?: 1.1. Czego pragną klienci?; 1.2. Wyzwania dla organizacji; 1.3. Dlaczego projektowanie usług jest najlepszą odpowiedzią?; 2. CZYM JEST PROJEKTOWANIE USŁUG?: 2.1. Definicje projektowania usług; 2.2. Różne spojrzenia; 2.3. Korzenie i rozwój; 2.4. Czym nie jest projektowanie usług?; 2.5. Zasady projektowania usług - nowe spojrzenie; 3. PODSTAWOWE NARZĘDZIA DO PROJEKTOWANIA USŁUG: 3.1. Dane badawcze; 3.2. Persony; 3.3. Mapy podróży; 3.4. Mapy systemów; 3.5. Prototypy usług; 3.6. Szablon modelu biznesowego; 4. GŁÓWNE CZYNNOŚCI W RAMACH PROJEKTOWANIA USŁUG: 4.1. W poszukiwaniu procesu projektowania usługi; 4.2. Główne schematy w procesie projektowania; 4.3. Prezentacja najważniejszych czynności w metodach projektowania usług TiSDD; 5. BADANIA: 5.1. Proces badawczy w projektowaniu usług; 5.2. Metody zbierania danych; 5.3. Metody wizualizacji, syntezy i analizy danych; 5.4. Studia przypadków; 6. IDEACJA: 6.1. Pomysły; 6.2. Decyzje; 6.3. Proces ideacji; 6.4. Metody ideacji; 6.5. Studia przypadków; 7. PROTOTYPOWANIE: 7.1. Proces prototypowania usług; 7.2. Metody prototypowania; 7.3. Studia przypadków; 8. IMPLEMENTACJA: 8.1. Od prototypu do produkcji; 8.2. Projektowanie usług a zarządzanie zmianami; 8.3. Projektowanie usług a tworzenie oprogramowania; 8.4. Projektowanie usług a zarządzanie produktem; 8.5. Projektowanie usług a architektura; 8.6. Studia przypadków; 9. PROCES PROJEKTOWANIA USŁUG I ZARZĄDZANIE NIM: 9.1. Zrozumieć proces projektowania usług: przyspieszony przegląd; 9.2. Planowanie pod kątem procesu projektowania usług; 9.3. Zarządzanie procesem projektowania usług; 9.4. Przykłady: szablony procesów; 9.5. Studia przypadków; 10. PROWADZENIE WARSZTATÓW: 10.1. Najważniejsze pojęcia związane z facylitacją; 10.2. Style i role w facylitacji; 10.3. Czynniki sukcesu; 10.4. Najważniejsze techniki facylitacji; 10.5. Metody prowadzenia warsztatów; 10.6. Studia przypadków; 11. TWORZENIE PRZESTRZENI DLA PROJEKTOWANIA USŁUG: 11.1. Rodzaje przestrzeni; 11.2. Organizowanie przestrzeni; 11.3. Przestrzeń - potrzebna czy niepotrzebna?; 11.4. Studia przypadków; 12. OSADZANIE PROJEKTOWANIA USŁUG W ORGANIZACJACH: 12.1. Pierwsze kroki; 12.2. Skalowanie; 12.3. Dążenie do biegłości; 12.4. Sprinty projektowe; 12.5. Studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Jakość i efektywność w teorii: 1. Znaczenie jakości usług w banku, 2. Badania jakości usług, 3. Efektywność i jakość w nieparametrycznych badaniach banków, 4. Podsumowanie - jakość w banku, restrukturyzacja. Cz. II Jakość i efektywność - szczegóły przeprowadzonego badania : 5. Metodologia badania wpływu jakości usług na efektywność oddziałów bankowych, 6.Struktura badania jakości w oddziałach banku, 7.Jakość w oczach klientów na podstawie wyników badań empirycznych, 8.Ocena wpływu jakości na efektywność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 635)
1. Podstawowe zagadnienia dotyczące jakości usług turystycznych, 2. Mierniki jakości przewozów turystycznych, 3. Mierniki jakości usług hotelarskich i gastronomicznych, 4. Mierniki jakości usług biur podróży, 5. Mierniki jakości obsługi ruchu turystycznego, 6. Emipryczna ocena mierników jakości wybranych usług turystycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w zarządzaniu bankiem; Normy ISO w banku detalicznym; Metoda target costing w analizie jakości w banku; Jakość w procesach finansowych banku; Marketing w zarządzaniu przez jakość; Total Quality Management (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rodzaje umów o świadczenie usług przez domy maklerskie; 2. Zawieranie umów o świadczenie usług maklerskich; 3. Ch-ka umów o świadczenie usług maklerskich; 4. Miejsce zawarcia umów o świadczenie usług; 5. Działalność klubów inwestora; 6. Ochrona aktywów inwestora; 7. Dochodzenie roszczeń przez klienta domu maklerskiego; 8. Rola komisji papierów wartościowych i giełd w systemie ochrony inwestorów; 9. "Z życia wzięte".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium small businessu / Romuald Gabrysz. - Gliwice : Helion, 2007. - 563 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie w problematykę książki i kilka uwag praktycznych. 2. Działalność gospodarcza - przedsiębiorca i firma w polskim prawie. 3. Indywidualnie i w spółce - procedury wstępne i obowiązki informacyjne. 4. Przedsiębiorca i podatki. 5. Zrozumieć VAT.6. Ubezpieczenia społeczne - konieczność i obowiązek. 7. Przedsiębiorca jako pracodawca. 8. Przedsiębiorca - podatnik, płatnik, ubezpieczony. 9. Samochód w firmie. 10. Płynność finansowa. 11. Planowanie, marketing i reklama. 12. Trochę porad praktycznych. 13. Preferencje, ułatwienia, źródła finansowania. 14. Likwidacja działalności. 15. Dodatkowe informacje przydatne przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Konsulting finansowy - zagadnienia ogólne, 2.Konsulting finansowy w działalności przedsiębiorstw, 3.Wykorzystanie konsultingu w obsłudze klientów przez banki, 4.Konsulting na rynku kapitałowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Część 1. Logistyka i spedycja w modelach rozgrywających i ujęciu teoriomnogościowym Rozdział 1. Model informacyjny operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu rozgrywającym 1.1. Pojęcie operatora oraz obiektu technicznego w ujęciu holistycznym 1.2. Elementy pojęcia systemu rozgrywającego (SR) 1.3. Ujęcie rozgrywające procesów logistycznych (strony: operator (OP) - obiekt techniczny (OT)) 1.4. Ujęcie rozgrywające działalności podmiotów gospodarczych (strony: produkcyjny - operator) 1.4.1. Istota ujęcia rozgrywającego. Rozważania teoretyczne 1.4.2. Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego produkcyjnego oraz operatora logistycznego 1.4.3. Model gry logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym (uczestnicy: podmiot gospodarczy produkcyjny oraz operator logistyczny) 1.4.4. Ujęcie modelowe podmiotu gospodarczego oraz sytuacji konfliktowej Rozdział 2. Pojęcia spedycji oraz usług logistycznych w ujęciu teoriomnogościowym 2.1. Pojęcie spedycji w ujęciu teoriomnogościowym 2.2. Pojęcie usługi logistycznej w ujęciu teoriomnogościowym Część 2. Usługi logistyczne w ujęciu pragmatycznym (transport i spedycja) Rozdział 3. Rynek transportu samochodowego w realizacji usług logistycznych 3.1. Potencjał infrastruktury drogowej w Polsce 3.2. Potencjał taborowy 3.3. Potencjał magazynowy 3.4. Potencjał przewozowy Rozdział 4. Ceny w transporcie samochodowym 4.1. Podstawowe zagadnienia związane z pojęciem ceny 4.2. Konkurencja na rynku transportu samochodowego w Polsce 4.3. Tendencje kształtowania się kosztów i cen w transporcie samochodowym 4.4. Problematyka konkurencji cenowej - dumping Rozdział 5. Warunki funkcjonowania transportu samochodowego w Polsce 5.1. Konwencja TIR 5.2. Znaczenie regulacji prawnych w transporcie samochodowym w Polsce; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
1. Lojalność klienta firmy usługowej; 2. Budowanie długookresowych rentownych relacji firmy usługowej z klientami w oparciu o informacje i wiedze o kliencie; 3. Procesowe podejście do logistyki w łańcuchach dostaw firm usługowych; 4. Wykorzystanie informacji o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką firmy usługowej- wyniki badań empirycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lokalizacja w offshoringu usług / Radosław Malik. - Warszawa : CeDeWu , 2016. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do offshoringu i lokalizacji działalności gospodarczej; 2. Współczesne uwarunkowania offshoringu usług biznesowych; 3. Przemiany w wykorzystaniu zagranicznych lokalizacji przez korporacje; 4. Analiza walorów lokalizacji w offshoringu usług biznesowych; 5. Charakterystyka gospodarek goszczących przenoszone usługi biznesowe; 6. Polska jako rynek offshoringu usług biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketi)
I. Ch-ka usług: Pojęcie i klasyfikacja usług; Cechy usług; Czynniki rozwoju sektora usług; Otoczenie firmy usługowej; Misja firmy usługowej; Projektowanie usługi II. Ch-ka marketingu organizacji niedochodowych: Cel i zakres działania organizacji niedochodowych; Czynni ki wpływające na sukces organizacji non profit; Identyfikacja cech marketingu organizacji non profit; Poz skiwanie wolontariuszy i zasobów przez organizacje non profit; Strategia marketingowa organizacji usługowej niedochodowej; Marketing-mix. III. Marketing w działalności bibliotek: Biblioteka w otoczeniu społeczno-gospodarczym; Ch-ka marketingu bibliotecznego; Marketing-mix w bibliotece; Promotion- mix w bibliotece. IV. Marketing usług edukacyjnych: Zarządzanie strategi czne szkołą wyższą; Strefa szkolnictwa wyższego jako system marketingowy. V. Marketing w kulturze (na przykładzie ośrodków kultu ry). VI. Promocja organizacji non profit na przykładzie fundacji. VII. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługa - geneza, pojęcie, istota produkcji i jej mierniki, 2. Podziały i klasyfikacje usług, 3. Usługi - trzeci sektor gospodarki, 4. Marketing relacji w procesach usługowych, 5. Czynnik ludzki w usługach, 6. Pozycjonowanie usług, 7. Tożsamość organizacji usługowej, 8. Jakość usług, 9. Komunikacja marketingowa w usługach, 10. Strategie marketingowe firm usługowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota marketingu usług finansowych; Strategiczne planowanie marketingowe; Marketingowe otoczenie; Segmentacja rynku usług finansowych; Strategia usługi finan- sowej; Polityka cenowa; Polityka dystrybucyjna; Promocja; Marketing usług ubezpieczeniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej