Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(414)
Forma i typ
Książki
(409)
Publikacje fachowe
(43)
Publikacje naukowe
(30)
Poradniki i przewodniki
(6)
Czasopisma
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje informacyjne
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(328)
dostępne
(284)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(289)
Czytelnia
(333)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(20)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(14)
Garbarski Lechosław
(11)
Mruk Henryk (1948- )
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(5)
Armstrong Gary
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Kędzior Zofia
(4)
Kłeczek Ryszard
(4)
Limański Andrzej
(4)
Nowotarska-Romaniak Beata
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Perenc Józef (1945- )
(4)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Bartołd Robert
(3)
Baruk Agnieszka Izabela
(3)
Bronakowski Henryk
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Karcz Kornelia
(3)
Klisiński Janusz
(3)
Kozielski Robert
(3)
Kramer Teodor (1926-2014)
(3)
Masiukiewicz Piotr
(3)
Niestrój Roman
(3)
Nowacki Robert
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Sojkin Bogdan
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wojciechowski Tadeusz
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Belka Marek
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Buzan Tony
(2)
Cheverton Peter
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Domański Tomasz
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Gasper Dorota
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hajdas Monika
(2)
Hauke Aleksandra
(2)
Hościłowicz Edward
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Kania Aleksandra
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Kowal Witold
(2)
Lipa Michał
(2)
Loska Magdalena
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Pałgan Ryszard
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Ratajczak Milena
(2)
Rucińska Danuta
(2)
Rudawska Edyta
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Smid Wacław
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Strzyżewska Marianna
(2)
Styś Aniela
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(278)
1990 - 1999
(65)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(406)
Stany Zjednoczone
(3)
Czechy
(2)
Wielka Brytania
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(407)
angielski
(5)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Marketing
(414)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1989-
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Czechy
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(84)
Praca zbiorowa
(21)
Opracowanie
(20)
Poradnik
(15)
Monografia
(7)
Case study (studium przypadku)
(3)
Encyklopedia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Słownik angielsko-polski
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(141)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(54)
Podróże i turystyka
(8)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Transport i logistyka
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
414 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: FORMUŁOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ: Systemy informacji marketingowej, Marketingowa baza danych, Analiza otoczenia, Analiza konkurencji, Otoczenie międzynarodowe, Marketing bez- pośredni; CZĘŚĆ DRUGA: ORGANIZACJA EFEKTYWNEGO MARKETINGU: Funkcja marketingu i jego organizacja, Rekrutacja - kwalifikacje i źródła, Selekcja - środki i metody, Kształcenie personelu, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie marką, Finansowe aspekty marketingu; CZĘŚĆ III: ROZWÓJ PRODUKTU: Zachowania konsumentów na rynku, Znaczenie badań w marketingu międzynarodowym, Planowa- nie produktu, Projektowanie produktu, Opakowanie jako narzędzie marketingu, Kalkulacja cen, Rozwój i wprowa- dzanie na rynek dóbr konsumpcyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek dóbr inwestycyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych usług; CZĘŚĆ IV: DYSTRYBUCJA: Fizyczna dystrybucja i zarządzanie logistyką, Handel zagraniczny, Sprzedaż bezpośrednia, Agenci, Działalność na rynkach zagranicznych; CZĘŚĆ V: PRAKTYKI MARKETINGOWE: Segmentacja rynku, Reklama, Promocja sprzedaży, Reklama pocztowa, Telemarketing, Franchising, stawy,Troska o klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gry; 2. Gracze; 3. Mechanizmy; 4. Grywalizacja w edukacji; 5. Grywalizacja w miejscu pracy; 6. Marka jako gra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza strategiczna zakładów opieki zdrowotnej, 2. Planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, 3. Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, 4. Marketing w opiece zdrowotnej, 5. Zarządzanie procesami leczenia w opiece zdrowotnej, 6. TQM - zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Treśc i zakres zarządzania marketingowego; Badania i analizy rynku; Oddziaływanie przedsiębiorstwa na rynek; Planowanie rozwoju produktów; Kształtowanie dystrybucji produktów; Kształtowanie cen produktów; Planowanie oddziaływania informacyjnego na rynek; Organizacja działalności rynkowej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyrania wyboru; Co się stało z U. S. P?; Ponowne odkrycie U. S. P.; jakość i orientacja na klienta rzadko stanowią wyróznik; Kreatywność to nie jest pomysł na wyrożnianie się; Cena rzadko bywa wyró żnikiem; Szerokość asortymentu jest trudnym sposobem na wyróżnianie się; Kolejne etapy na drodze do wyróżniania sie; Wyróżnianie się zachodzi w świadomośc i; Bycie pierwszym to pomysł na wyróżnianie się; Przywodztwo to sposób, aby sie wyróżniać; Tradycja jest sposobem na wyróżnianie się; Specjalizacja na rynku jest sposobem na wyróznianie się; Technologia może być spsobem na wyróżnianie się; Najnowsze osiągni ęcia to też sposób, aby się wyróżnić; Popularnośc to sposob na wyróznianie się; Rozwój może zagrażać wyróznianiu się; Wyróznianie sie wymaga poświęceń; Wyróżniać się w każdym miejscu; Zachowaj swój wyrożnik; Kto odpowiada za wyróznianie sie firmy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Edukacja menedżerska - kreatywny aspekt kształcenia przywódcy, 2. Kształcenie dla innowacyjności w dydaktyce, 3. Tworzenie nowej wiedzy i innowacji w organizacyjnych warunkach, 4. Dokonywanie skojarzeń źródłem pomysłów w reklamie oraz nowości produktowych, 5. Analiza morfologiczna czyli trysocjacyjne ujęcie odkrycia, 6. Wykorzystywanie umysłowych transformacji w tworzeniu nowych produktów i usług, 7. Antologie i metafory źródłem nowego produktu widzenia na rozpatrywany problem, 8. Sonety oraz myślenie krytyczne w ocenie tworzenia sonetów, 9. Pomysły na logo firmy oraz myślenie krytyczne w ocenie loga firm istniejących, 10. Definiowanie problemów, 11. Rozwiązywanie problemów - sesja "burzomózgowa" i jej wyniki, 12. Rozwiązywanie rzeczywistych problemów przez studentów, 13. Twórczość w praktyce - -pomysły na nowe i rozszerzone usługi w przewozach pasażerskich, 14. Skojarzenia i cechy dobrej organizacji źródłem sloganów reklamowych, 15. Analiza morfologiczna w projektowaniu systemów zarządzania jakością, 16. Myślenie przez analogie, 17. Myślenie krytyczne w ocenie informacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?, 2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmwiwać o zadaniach, rezultatach i organiczeniach, 3. Odkrywanie szan rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku, 4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów, 5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości, 6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu, 7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych, 8. Opracowanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tabl. ; 20 cm.
R.1 Marka a przewaga konkurencyjna: Pojęcie marki; Kapitał marki; Udział składników kapitału marki w two rzeniu wartości; Udział marki w tworzeniu przewagi kon kurencyjnej. R.2 Budowa kapitału marki: Elementy składowe procesu budowy kapitału marki; Rola reklamy w budowie kapitału marki; Wybór idnetyfikatorów marki; Zwiększenie postrzeganej jakości; Tworzenie skojarzeń pożądanych dla marki; Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klien tów. R.3 Finansowe i marketingowe miary kapitału marki: Wycena marki; Marketingowe miary składników kapitału marki. R.4 Strategie zarządzania markami: Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami; Strategia od mładzania marki; Strategie wyjścia marki z rynku; Stra tegia rozszerzania marki; Strategie zarządzania marka mi na rynkach międzynarodowych; Strategie licencjonowa nia i franchisingu marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Określenie adresatów i ustalenie zadań, R.II The I nternet Bullseye Marketing Model.Planowanie strategii marketingu w Internecie, R.III Od fizyczności do wirtu alności, R.IV Badania marketingowe prowadzone za pomoc ą Internetu, R.V Cztery pierwsze etapy budowy twoich s tron w sieci, R.VI Strategie interaktywności i bazy da nych, R.VII Zaawansowane metody tworzenia stron w siec i, R.VIII Pięć końcowych stadiów tworzenia stron w In ternecie, R.IX Tworzenie i utrzymywanie sieciowej za wartości, R.X Kierowanie ruchu na twoje strony, R.XI Zaawansowane techniki Internetu, R.XII Marketing przy użyciu poczty elektronicznej-metody aktywne, R.XIII A ktywny marketing w Internecie, R.XIV Aktywny marketing poza Internetem, R.XV Handel w Sieci : zawieranie tra nsakcji w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. New forms of communication with the audience In theaters; 2. Cultural institutions in social media on the example of Polish public theatres; 3. Polish operas in social media - comparative analysis; 4. New media promotion of cultural institutions. Case study; 5. Game mechanisms in marketing activities of cultural institutions; 6. Exercise materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest planowanie marketingowe i w czym może pomóc małej firmie? 2. Audyt marketingowy - wewnętrzny. 3. Audyt marketingowy - zewnętrzny. 4. Audyt marketingowy - analiza sytuacyjna. 5. Wyznaczanie celów marketingowych. 6. Obmyslanie strategii marketingowych. 7. dystrybucja, reklama i promocja sprzedaży. 8. Planowanie nowego produktu i rozwój nowych rynków zbytu. 9. Budżet i sprawozdania finansowe. 10. Pisanie i prezentacja planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
I. WPROWADZENIE (Czym jest planowanie marketingowe?; Etay przygotowania p.m.) II. ANALIZA SYTUACJI - AUDYT MARKETINGOWY (Otoczenie marketing -badania rynku; Na czym polega segmentacja rynku; Jak przedstawiać dane liczbowe; Analiza SWOT) III. CELE, STRATEGIE I PLANY DZIAŁANIA (Co to jest cel market.; Koszyk oferowanych produktów; Względne tempo rozwoju rynku i udział rynku; Na czym polega strategia market.; Plany działania) IV. DYSTRYBUCJA, PROMOCJA I BUDŻETY (Plan dystrybucji Plan reklamy i promocji; Koszty i budżet) V. SPORZĄDZANIE PLANU NA PIŚMIE (Wstęp; Streszczenie dla kierownictwa; Analiza sytuacyjna; Cele market.; Strategie marketingowe; Terminarz z informacjami co/gdzie/jak; Promocja sprzedaży; Budżety oraz zestawienie zysków i strat Procedury kontroli i kkorekty) VI. PRZEDSTAWIANIE PLANU, NADZOROWANIE I KOREKTA; ANEKS - PLAN MARKETINGOWY DLA RYNKU KRAJOWEGO.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Podstawy: 1. Fundamenty marki, 2. Pojęcia związane z tożsamością marki, 3. Elementy tożsamości marki, 4. Siły marki, 5. Przed i po. Cz.II Proces: 1. Prowadzenie badań, 2. Budowanie strategii, 3. Projketowanie tożsamości, 4. Tworzenie punktów kontaktu, 5. Zarządzanie aktywami, Cz.III Przykłady najlepszych rozwiązań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiortswa, Formy przekazu w komunikacji marketingowej, Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor. - dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 308,[4] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej, Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiortswa, Formy przekazu w komunikacji marketingowej, Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (22) 2002)
Wprowadzenie; Marketing jako filozofia skutecznych działań na rynku; Marketingowe aspekty transakcji eksportowej; Public relations w kreowaniu wizerunku firmy; Sponsoring jako instrument kreowania wizerunku firmy; Nowe tendencje w badaniach marketingowych; Wykorzystanie programów lojalnościowych w kreowaniu relacji z klientem; Marka jako element Corporate Identity; Marketing polityczny w USA i w Polsce; Franchising w firmie McDonald's; Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw handlowych - aktualny stan i możliwosci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej