Znaki towarowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(48)
Autor
Kall Jacek
(4)
Promińska Urszula
(3)
Skubisz Ryszard (1950- )
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Kondrat Mariusz
(2)
Nowińska Ewa (1948- )
(2)
Vall Michał du (1952-2012)
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Derek
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Duda Ignacy
(1)
Dębski Maciej
(1)
Edwards Helen
(1)
Evamy Michael
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Golat Rafał
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mordwiłko-Osajda Justyna
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Olins Wally
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Szulce Halina
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymanek Tadeusz
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tischner Anna
(1)
Trzebiatowski Marcin
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Waliszko Eugeniusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wołowik Mirosław
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Załucki Mariusz
(1)
Ślużyński Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Znaki towarowe
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
56 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwerystetu Jagiellońskiego ; Z.83)
1. Dzieło multimedialne w świetle polskiego prawa autorskiego, 2. Problemy prawne związane z wystawieniem utworu w miejscu dostępnym dla publiczności, 3. Zasada jednolitej ochrony praw osobistych twórcy na tle komercjalizacji prawa autorskiego, 4. Wokół zagadnień dóbr osobistych artysty wykonawcy, 5. Ochrona patentowa programów komputerowych na gruncie regulacji prawnych i dotychczasowej praktyki patentowej oraz w świetle wspólnotowej inicjatywy legislacyjnej, 6. Wspólne prawo z rejestracji znaku towarowego (na tle konwencji paryskiej), 7. Wyłączność danych w procesie dopuszczania do obrotu produktów leczniczych w prawie polskim na tle porównawczym, 8. Teleturniej w świetle przepisów Kodeksu cywilnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 86)
Wytwarzanie i dystrybucja części zamiennych w świetle Prawa własności przemysłowej i prawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Wspólne prawo ochronne; Obowiązek używania znaku towarowego w prawie polskim i międzynarodowym; Znaki towarowe a ochrona dóbr osobistych osób fizycznych w prawie kanadyjskim; Rejestracja pojedynczego koloru jako znaku towarowego; Używacz uprzedni znaku towarowego (prawo polskie na tle prawnoporównawczym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Podstawowe definicje dot. certyfikacji i oceny zgodności; Istota i cele certyfikacji i oceny zgodności; R.1 Zasady certyfikacji i wprowadzania wyrobów dobro tu w Polsce; R.2 Wprowadzenie wyrobów do obrotu w UE; R.3 Znakowanie wyrobów B i CE. Schematy postępowania dostawcy; Ważniejsze adresy i telefony; Wykaz dyrektyw nowego podejścia; Normy międzynarodowe ISO i normy europejskie EN w legislacji globalnego podejścia; Akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji jednostki prowadzące certyfikację wyrobów; Akredytowane przez PCBC laboratoria badawcze prowadzące badania wyrobów dla potrzeb certyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Identyfikacja wizualna, 2. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja, 3. Podstawowe elementy graficzne, 4. Formy złożone, 5. Morfologia elementów, 6. Kompozycja i kadrowanie, 7. Barwa i kolor, 8. Wybór nazwy i treści, 10 .Zasady projektowania logotypów, 11. Wizytówki i papier firmowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
PiM ISM 36 / red. nauk. Ewa Bilska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2008. - 159, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 36)
1. Międzykulturowe public relations jako szczególna forma międzynarodowych działań komunikacyjnych korporacji transnarodowych; 2. Prasowe relacje kampanii lobbingowej na rzecz dyrektywy usługowej; 3. Dylematy zarządzania strategicznego w mediach; 4. Marka, konsument, kultura. Nowe realia procesów budowania świadomości marki (brandingu); 5. Wartość użytkowa portalu internetowego analiza porównawcza portali Onet.pl i Allegro.pl; 6. Coolhunting jako postmodernistyczna jakościowa metoda badawcza- definicja i geneza pojęcia; 7. Marka religią? Społeczności markowe na przykładzie firmy Apple
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreowanie silnej marki / Maciej Dębski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 137, [3] s. : rys.; tabl. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
1. Zdefiniowanie istoty marki: Pojęcie marki; Marka a terminy pokrewne; Marka a produkt; Produkt markowy i jego przymioty; 2. Znaczenie marki dla przedsiębiorstwa: Funkcje marki; Korzyści silnej marki; Marka jako źródło przewagi konkurencyjnej; 3. Kapitał marki: Szacunki najcenniejszych marek; Wartość marki a koncepcja kapitału marki; Świadomość i wizerunek marki; Postrzegana jakość marki; Lojalność wobec marki; Budowanie kapitału marki; Obliczanie wartości marki; 4. Budowanie silnej marki: Kształtowanie strategii marki w ujęciu procesowym; Marki prywatne; System zarządzania marka; 5. Kształtowanie architektury marek: Istota koncepcji architektury marek; Nazwa marki; Architektura marek a wybór strategii pozycjonowania; Model architektury marek D. Aakera i E. Joachimsthalera; 6. Wizerunek marki i jego kształtowanie: Tożsamość a wizerunek firmy; Wizerunek marki w koncepcji architektury marek; 7. Marka jako szansa dla przedsiębiorstwa w Polsce: Specyfika polskich konsumentów; Znaczenie marek dla polskich konsumentów; Znaczenie marek i zarządzania nimi w polskich przedsiębiorstwach; Błędy w zarządzaniu markami w Polsce; 8. Polskość marek: Potencjalne kryteria polskości marek; Określenie polskości marek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 18)
1. Podstawowe akty prawne i normy europejskie regulujące zagadnienia jakości wyrobów i eliminacji barier technicznych; 2. Organizacje europejskie i działania podejmowane przez państwa członkowskie; 3. Układ o stowarzyszeniu Rzeczypospolitej polskiej ze wspólnotami europejskimi; 4. Polskie przepisy prawne w zakresie normalizacji i certyfikacji; 5. Informacje na temat realizacji planu rewizji i nowelizacji norm ISO Serii 90000; 6. Stan prawny i propozycje zmian w zakresie opakowalnictwa i znakowania towarów; 7. Regulacje prawne dotyczące jakości żywności; 8. Reklama i odpowiedzialność za produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logotypy i litery: Znaki słowne i inicjały, Elementy typograficzne, 2. Symbole: abstrakcyjne, Przedstawiające, 3. Rodziny i serie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zasobowe podejście do przedsiębiorstwa. 1. Przewaga konkurencyjna jako podstawowe pojęcie strategii konkurowania. 2. Koncepcja zasobowego podejścia do przedsiębiorstwa. Część II: Charakterystyka zasobów niematerialnych. 4. Wiedza. 5. Kultura organizacyjna. 6. Reputacja przedsiębiorstwa. 7. Marki produktów. 8. Sieci relacji (architektura). 9. Prawa własności intelektualnej. Część III: Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 10. Znaczenia zasobów niematerialnych dla pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. 11. Ogólny model współzależności między zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. 12. Koncepcje zarządzania zasobami niematerialnymi. 13. Zarys modelu zarządzania zasobami niematerialnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kraje jako marki- podstawy brandingu narodowego; 2. Marka narodowa a marka korporacyjna- podobieństwa i różnice; 3. W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają; 4. Wektory marki narodowej- wyzwania, metody, dobre praktyki; 5. Jak budować maki narodowe; 6. Budowanie polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Ekonomiczne i psychologiczne aspekty naśladownictwa opakowań produktów znanych marek; 2. Zwalczanie naśladownictwa opakowań jako przejawu nieuczciwej konkurencji w wybranych państwach; 3. Naśladownictwo opakowań a model przeciętnego konsumenta; 4. Opakowanie jako przedmiot praw wyłącznych; 5. Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 6. Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek a ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marka istnieje wyłacznie w umysłach klientów, 2.Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają, 3.Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka, 4.Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji, 5.Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć?, 6.Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu, 7.Komunikacaja marketingowa marki informuje i zachęca, 8.Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę, 9.Jak walczyć z markami handlowymi?, 10.Czy polska fimra może stworzyć prawdziwie europejską markę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota, tożsamość i siła marki; R.2 Proces kupowa nia i lojalność wobec marki; R.3 Skuteczne wprowadze nie nowej marki na rynek; R.4 Nazwa i symbol marki; R.5 Architektura marki; R.6 Rola reklamy i promocji sprzedaży w budowaniu marki; R.7 Marki w handlu detali cznym; R.8 Marki globalne; R.9 Analiza pozycji rynko wej i wycena marki; R.10 Rozciąganie marki i przedłuża nie jej życia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Silna marka z punktu widzenia nabywcy, 2.Techniki pomiaru świadmości marki, 3.Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe, 4.Techniki pomiaru wizerunku marki -- badania ilościowe, 5.Pomiar efektów behawioralnych, 6.Wprowadzenie marki na rynek, 7.Zarządzanie portfelem marek, 8.Reklama jako instrument wspierający wizerunek marki, 9.Finansowe aspekty wartosci amrki, 10.Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zarządzania portfelem marek; 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania; 3. Konstruowanie portfela marek; 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia początkowe: Marka i zarządzanie marką; 2. Określanie i ustanawianie pozycjonowania i wartości marek: Kapitał marki bazujący na konsumencie; Pozycjonowanie marki; 3. Planowanie i wdrażanie programów marketingowych marki: Wybór elementów marki służących do budowania jej kapitału; Jak opracować program marketingowy, aby zbudować kapitał marki; Integracja komunikacji marketingowej w budowaniu kapitału marki; Wykorzystywanie wtórnych skojarzeń z marką jako sposób budowania kapitału marki; 4. Mierzenie i interpretowanie wyników marki: Opracowywanie systemów mierzenia kapitału marki i zarządzania kapitałem marki; Pomiar źródeł kapitału marki. Jak wczuć się w sposób myślenia klienta; Pomiary rezultatów kapitału marki. Jak szacować wyniki rynkowe; 5. Rozwój i utrzymanie kapitału marki: Tworzenie i wprowadzenie strategii budowania świadomości marki; Wprowadzenie i nazywanie nowych produktów i rozszerzeń marki; Zarządzanie marką na przestrzeni czasu; Zarządzanie marką ponad granicami geograficznymi i segmentami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Formy naruszeń prawa do znaku towarowego w Internecie, 2. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie zagranicznym, 3. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 4. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie polskim, 5. Rozwiązywanie sporów o domeny internetowe zawierające znaki towarowe w drodze arbitrażu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Znaki towarowe i domeny internetowe - zagadnienia podstawowe, 2. Zaruszenie prawa ochronnego na znak towarowy w wyniku rejestracji i używania domen internetowych, 3. Środki ochrony prawnej znaków towarowych przed naruszeniami w internecie - zakres roszczeń, 4. Szczególne zagadnienia związane z używaniem znaków towarowych w internecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej