Opakowania
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(14)
Autor
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Bielski Ireneusz
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Górski Marek
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hales Colin F
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Nowak Iwo
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rynkiewicz Karolina
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stanisławski Robert Piotr
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Wagner Natalia
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Opakowania
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Ochrona środowiska
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komentarz do ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Funkcje opakowania z punktu widzenia startegii marketingowej firmy, Produkt a opakowanie, Cena a opakowanie, Dystrybucja a opakowanie, Promocja a opakowanie, Programy rozwoju opakowań, Projektowanie opakowania, Społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty opakowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Ekonomiczne i psychologiczne aspekty naśladownictwa opakowań produktów znanych marek; 2. Zwalczanie naśladownictwa opakowań jako przejawu nieuczciwej konkurencji w wybranych państwach; 3. Naśladownictwo opakowań a model przeciętnego konsumenta; 4. Opakowanie jako przedmiot praw wyłącznych; 5. Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 6. Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek a ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategia kreatywna. Brief kreatywny. 2. Pomysł kreatywny i realizacje kreatywne. 3. Techniki kreatywne w tworzeniu efektów komunikacyjnych. 4. Kreacja elementów marki. 5. Opakowanie jako element współtworzący wizerunek marki. 6. Nagłówek, ilustracja i tekst w reklamie prasowej. 7. Badanie efektywności reklamy. 8. Zastosowanie serwisów internetowych w komunikowaniu pozycji marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola opakowań w komunikacji rynkowej. 2. Konsumeryzm i polityka wobec konsumentów. 3. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia konsumentów. 4. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w realizacji prawa konsumentów do rzetelnej informacji. 5. Wymagania stawiane opakowaniom w zakresie ochrony środowiska naturalnego. 6. Rola opakowań w procesie doskonalenia edukacji konsumentów. 7. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. 8. Kierunki działań w polityce konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka dystrybucji : trendy, wyzwania, przykłady / Aleksandra Łapko, Natalia Wagner. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 166, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Wprowadzenie do logistyki dystrybucji 1.1. Logistyka dystrybucji - istota i funkcje 1.2. Cele logistyki dystrybucji 1.3. Holistyczne podejście do logistyki dystrybucji 1.4. Trendy wpływające na rozwój logistyki dystrybucji Rozdział 2. Kanały dystrybucji 2.1. Proste i złożone kanały dystrybucji 2.2. Relacje pomiędzy uczestnikami kanałów dystrybucji 2.3. Projektowanie kanałów dystrybucji 2.3.1. Przesłanki uaktualniania struktury kanału dystrybucji 2.3.2. Wybór kanału dystrybucji 2.3.3. Wybór pośredników Rozdział 3. Logistyczna obsługa klientów 3.1. Istota i elementy logistycznej obsługi klientów 3.2. Metody ustalania właściwego poziomu obsługi klientów 3.2.1. Metoda SERVQUAL 3.2.2. Badanie półki 3.2.3. Audyt tajemniczego klienta Rozdział 4. Organizacja logistyki dystrybucji 4.1. Wybrane rozwiązania wspierające operacje dystrybucyjne 4.1.1. Merge-in-transit 4.1.2. Cross-docking 4.1.3. Współdzielenie dystrybucji 4.2. Planowanie potrzeb dystrybucyjnych - DRP 4.3. Procesy dystrybucyjne w branży FMCG Rozdział 5. Wykorzystanie internetu w dystrybucji towarów 5.1. Sprzedaż internetowa 5.2. Modele dystrybucji sklepów internetowych 5.2.1. Model magazyn własny 5.2.2. Model dropshipping 5.2.3. Model extended shopping 5.2.4. Model fulfillment 5.2.5. Model brokering towarowy Rozdział 6. Społecznie odpowiedzialna logistyka dystrybucji 6.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu 6.2. Społecznie odpowiedzialne działania w logistyce dystrybucji 6.3. Wycofanie produktu z rynku - product recall - jako sprawdzian realizacji założeń społecznej odpowiedzialności; Podsumowanie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; O Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym 1.1. Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw 1.2. Klasyfikacja i funkcje opakowań 1.3. Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu – przegląd literatury 1.3.1. Opakowanie jako element strategii produktu 1.3.2. Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa 1.3.3. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej marki z konsumentem 1.3.3.1. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marketingowej 1.3.3.2. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marki 1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa 1.4. Projektowanie opakowań 1.4.1. Wymogi zewnętrzne projektowania opakowania 1.4.2. Wymogi wewnętrzne projektowania opakowania 1.4.3. Proces projektowania opakowania w przedsiębiorstwie 1.5. Podsumowanie Rozdział 2. Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów – stan badań 2.1. Zakupy racjonalne a emocjonalne 2.2. Determinanty zachowań konsumenckich 2.3. Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów 2.4. Percepcja opakowania przez konsumenta 2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie marki przez opakowanie 2.4.2. Opakowania w relacji do produktu, ceny, dystrybucji i promocji 2.4.3. Wpływ elementów składowych opakowania na zachowania konsumenta 2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów 2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a potrzeby i wymagania konsumentów 2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów 2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą Rozdział 3. Znaczenie opakowania na rynku – wyniki badań własnych 3.1. Metodyka badań własnych 3.1.1. Proces badawczy 3.1.2. Charakterystyka prób badawczych 3.1.3. Instrumenty pomiarowe 3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym 3.2.1. Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe 3.2.2. Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów 3.3. Propozycja typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie 3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania – badania strony podażowej; Zakończenie; Studia przypadków; Bibliografia; Załączniki; Spis rysunków, wykresów i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Istota ekologistyki 1.1. Pojęcie i funkcje ekologistyki 1.2. Klasyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa systemów ekologistycznych 1.3. Zielona logistyka 1.4. Gospodarka o obiegu zamkniętym 1.5. Wskaźniki i mierniki w ekologistyce Rozdział 2. Zagrożenia ekologiczne 2.1. System bezpieczeństwa środowiska naturalnego 2.2. Klasyfikacja zagrożeń ekologicznych 2.3. Ryzyko a zagrożenia ekologiczne Rozdział 3. Gospodarka odpadami w ekologistyce 3.1. Odpady w liczbach 3.2. Charakterystyka wybranych odpadów 3.3. Procesy logistyczne w gospodarce odpadami, ich optymalizacja 3.4. Zarządzanie magazynowaniem odpadów 3.5. Kalkulacja kosztów w ekologistyce Rozdział 4. Ekologistyka w postępowaniu z odpadami niebezpiecznymi 4.1. Odpady niebezpieczne, charakterystyka, istota 4.2. Aspekty prawne przy gospodarowaniu odpadami niebezpiecznymi 4.3. Transport odpadów niebezpiecznych Rozdział 5. Opakowania w logistyce i ekologistyce 5.1. Funkcje opakowań i ich rodzaje 5.2. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi 5.3. Innowacyjne opakowania w branży spożywczej 5.4. System wspomagający dobór opakowań Rozdział 6. Systemy informatyczne w ekologistyce 6.1. Istota logistycznego systemu informacyjnego dla potrzeb ekologistyki 6.2. Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) 6.3. Telematyka w bezpieczeństwie procesów transportowych 6.4. Automatyczna identyfikacja 6.5. Sieci do monitoringu w ekologistyce 6.6. Wybrane technologie wspierające i integrujące przepływ informacji 6.7. Wybrane nowe rozwiązania w informatyce wykorzystywane w ekologistyce 6.8. Gospodarka odpadami z użyciem aplikacji mobilnych Rozdział 7. Narzędzia w ekologistyce 7.1. Istota „czystszej produkcji” 7.2. Minimalizacja odpadów 7.3. System zarządzania środowiskowego Rozdział 8. Ekologia w magazynach 8.1. Idea zrównoważonego budownictwa 8.2. Metody energooszczędnego zarządzania budynkiem 8.3. Certyfikacja ekologiczna Rozdział 9. Przemysł 4.0 a ekologistyka 9.1. Wprowadzenie do Internetu rzeczy 9.2. Przemysł 4.0 a współczesna logistyka 9.3. Inteligentne zarządzanie odpadami; Bibliografia; Wykaz załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesna koncepcja logistyki produkcji / Andrzej Szymonik, Daniel Chudzik. - Warszawa : Difin SA, 2020. - 182 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Współczesne wyzwania łańcuchów dostaw 1.1. Przemysł 4.0 1.2. Nowoczesne łańcuchy dostaw 1.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu Rozdział 2. Nowoczesna logistyka produkcji 2.1. Automatyzacja w procesach produkcyjnych 2.2. Robotyzacja w procesach produkcyjnych i logistycznych 2.3. Lean Manufacturing w Przemyśle 4.0 2.4. Terroryzm spożywczy w logistyce produkcji 2.5. Pracownik na nowym rynku pracy Rozdział 3. Sterowanie w logistyce produkcji 3.1. Istota sterowania 3.2. Sterowanie przepływami materiałów i wyrobów w intralogistyce 3.3. Transport wewnętrzny w logistyce produkcji 3.4. Kontrola sterowania przepływami strumienia rzeczowego w logistyce produkcji Rozdział 4. Rola opakowań 4.1. Opakowanie 4.2. Oznakowanie towarów paczkowanych 4.3. System wspomagania doboru opakowań Rozdział 5. Wyzwania ekologistyki w przedsiębiorstwie 5.1. Istota ekologistyki w przedsiębiorstwie 5.2. Czystsza produkcja 5.3. Minimalizacja odpadów 5.4. Gospodarowanie i gospodarka odpadami 5.5. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi Rozdział 6. Innowacyjne technologie w logistyce produkcji 6.1. Innowacyjne metody kompletacji towarów 6.2. Nowoczesne systemy do zarządzania procesami produkcyjnymi i ich kontroli 6.3. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w logistyce produkcji 6.4. Inteligentne okulary w logistyce produkcji 6.5. Wirtualna rzeczywistość i rozszerzona rzeczywistość w logistyce produkcji; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna logistyka / Andrzej Szymonik, Iwo Nowak. - Warszawa : Difin SA, 2018. - 351, [3] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; 1. Istota, geneza i rozwój logistyki 1.1. Istota i cele logistyki 1.2. System logistyczny 1.3. Etapy rozwoju logistyki 1.4. Uwarunkowania wpływające na rozwój i funkcjonowanie logistyki 2. Procesy logistyczne 2.1. Racjonalne gospodarowanie a procesy logistyczne 2.2. Procesy przepływu dóbr rzeczowych 2.3. Procesy informacyjno-decyzyjne 2.4. Procesy utrzymania zapasów rzeczowych 2.5. Infrastruktura strumieni logistycznych 2.6. Koszty procesów logistycznych 3. Funkcjonalny podział logistyki 3.1. Logistyczny system transportu 3.2. Logistyczny system kształtowania zapasów 3.3. Logistyczny system magazynowy 3.4. System logistyczny obsługi zamówień i klienta 3.5. System logistyczny obsługi opakowań 4. Fazowy podział logistyki 4.1. Logistyka zaopatrywania 4.2. Logistyka produkcji 4.3. Logistyka dystrybucji 5. Gospodarka magazynowa 5.1. Zadania magazynu w systemie logistycznym 5.2. Nowoczesny magazyn 5.3. Koszty związane z utrzymaniem magazynu 5.4. Bezpieczeństwo magazynu 6. Zarządzanie zapasami 6.1. Zapas i jego kategorie 6.2. Prognozowanie zapasów 6.3. Metody sterowania zapasami 7. Opakowania w logistyce 7.1. Funkcje opakowań 7.2. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi 7.3. Innowacyjne opakowania w branży spożywczej 7.4. System wspomagający dobór opakowań 8. Informatyka w logistyce 8.1. Wybrane technologie wspierające i integrujące przepływ informacji 8.2. Elektroniczna wymiana danych dla potrzeb logistyki 8.3. Informatyka w e-commerce 8.4. Traceability w logistyce 8.5. Telematyka w transporcie 8.6. Bezpieczeństwo strumienia informacji 9. Zarządzanie łańcuchem dostaw 9.1. Istota łańcucha dostaw 9.2. Strategie zarządzania łańcuchem dostaw 9.3. Model zintegrowanego łańcucha dostaw 9.4. Czynniki integrujące działania w łańcuchu dostaw 10. Ekologistyka w systemie środowiska naturalnego 10.1. Bezpieczeństwo środowiska naturalnego 10.2. Istota ekologistyki 10.3. Gospodarka odpadami 10.4. Ekologistyka w "czystej produkcji"; Wykaz podstawowych pojęć i terminów logistycznych; Bibliografia; Załącznik 7.1.; Załącznik 8.1.; Załącznik 10.1.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Bezpieczeństwo produktów dla konsumentów i dla środowiska a odpowiedzialność za produkt; II. Aspekty środowiskowe związane z produkcją i konsumpcja żywności; III. Ekologiczne aspekty produkcji i oceny jakości wyrobów przemysłu skórzanego; IV. Systemy znakowania ekologicznego wyrobów; V. Kryteria oceny ekologicznej opakowań; VI. Ekologiczne funkcje jakości w projektowaniu wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej