Logotypy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Airey David
(1)
Anderson Gail (1962- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Heller Steven (1950- )
(1)
Malinowski Jerzy Jarosław
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Logotypy
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; CZĘŚĆ I ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI: Rozdział 1. Jesteśmy otoczeni; Rozdział 2. Chodzi o to, co chcesz przekazać: Oryginalny produkt tylko z tym podpisem; Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy; Na oczach milionów; Tylko za zgodą królowej; Symbole nie znają granic; Projektowanie wizerunku jako element języka; O znaczeniu wizerunku marki raz jeszcze; Rozdział 3. Elementy kultowych projektów: Nie komplikuj; Trafność; Czerpanie z tradycji; Wyjątkowość; Logo powinno zapadać w pamięć; Małe jest piękne; Skoncentruj się na jednym aspekcie; Siedem składników Twojego popisowego dania; Pamiętaj, że zasady są po to, aby je łamać; CZĘŚĆ II PROCES PROJEKTOWANIA: Rozdział 4. Podstawy: Pozbądź się tremy; Wszystko zależy od wytycznych projektu; Gromadzenie informacji wstępnych; Informacje szczegółowe; Słów kilka na temat decydentów; Daj klientowi czas na odpowiedź...; ...dbaj jednak o to, aby dialog przebiegał zgodnie z zasadami; Czas na zadanie domowe; Opracowywanie wytycznych projektu; Misja i cele kluczem do sukcesu; Badania terenowe na ratunek; Wcielanie w życie szczegółów ustalonych z klientem; Wybór przymiotników zaproponowanych przez klienta; Rozdział 5. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem: Argumenty przemawiające za rebrandingiem; Byle nie przedobrzyć; Odpowiedź znajdziesz często w wywiadzie zogniskowanym; Od wizerunku korporacyjnego do wizerunku bliskiego; A może wystarczy poprawić to i owo?; Łączenie elementów; Nie zapomnij o manierach; Rozdział 6. Wycena projektu: Najpierw porozmawiaj, potem podaj cenę; Rozdział 7. Od ołówka do PDF-a: Mapy myślowe; Szkicownik - rzecz absolutnie niezbędna; Dziesiąte przykazanie; Definiowanie ubezpieczeń; Międzynarodowy komunikat; Raz szybciej, raz wolniej; Zbyt wiele pomysłów; Czerń i biel przed kolorem; Znaczenie kontekstu; Pióro mocniejsze od myszy; Rozdział 8. Sztuka prowadzenia rozmów: Kontaktuj się z decydentami; Zasada nr 1: współpracuj z osobą kontaktową; Zasada nr 2: unikaj pośrednictwa i mediacji; Zasada nr 3: przejmij kontrolę; Zasada nr 4: utrzymuj zaangażowanie komitetu; Nie zapomnij mniej obiecać, a potem przekroczyć oczekiwania; Zapomnij o swoim ego; CZĘŚĆ III NAPRZÓD: Rozdział 9. Utrzymywanie motywacji: Nigdy nie przestawaj się uczyć; Wyprzedzaj innych o cztery lata; Zrób coś ważnego; Odejdź od komputera; Twórz dla siebie; Stwórz coś nowego; Pamiętaj o początkach; Znajdź w sobie nieukojone pragnienie; Nie przepracowuj się; Nie ustawaj w zadawaniu pytań; Wstań z łóżka prawą nogą i pozostań na niej; Znajdź płaszczyznę porozumienia; Gdy zbliża się termin; Myśl lateralnie; Lepiej się komunikuj; Kontroluj swoje oczekiwania; Nigdy nie przestawaj projektować; Bądź szczęśliwy; Nie wszyscy mają tyle szczęścia; Rozdział 10. Odpowiedzi na Twoje pytania: Problemy z oryginalnością pomysłów; Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt; Prawo do korzystania z logo; Problemy komunikacyjne; Jak sfinalizować transakcję; Klienci zagraniczni; Ile koncepcji?; Rodzina i przyjaciele; Poprawianie projektów; Ramy czasowe projektów; Badanie konkurentów klienta; Najgorszy projekt, najgorszy klient; Co jest czyje?; Kontrolowanie ilości pracy; Rozdział 11. 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo: 1. Zadawaj klientom pytania 2. Myśl jasno 3. Przygotuj się na niespodziewane okoliczności 4. Logo nie musi informować o tym, czym zajmuje się firma 5. Symbol nie jest niezbędnym elementem logo 6. Jeden element zapadający w pamięć 7. Nie zapominaj o szkicowniku 8. Trendy zostaw przedstawicielom świata mody 9. Sięgaj po banały 10. Pracuj w czerni i bieli 11. Pamiętaj o trafności 12. Uważaj na koszty druku 13. Bądź konsekwentny 14. Dopasuj czcionkę do symbolu 15. Stosuj podpisy 16. Przedstaw wersję jednokolorową 17. Zwracaj uwagę na kontrast 18. Testuj wiele różnych rozmiarów 19. Odwróć kolorystykę 20. Odwróć projekt do góry nogami 21. Ważny jest materiał 22. Zastanów się nad rejestracją logo jako znaku towarowego 23. Nie obawiaj się błędów 24. Zachowaj elastyczność 25. Logo to nie marka 26. Pamiętaj, że projektowanie to proces dwukierunkowy 27. Zróżnicowanie to podstawa 28. Świadomość kulturowa 29. Wspomagaj rozpoznawalność 30. Przedstaw kontekst 31. Spraw, by inni się uśmiechali Rozdział 12. Logo to nie wszystko: Pyszne marzenie; Przyczyna i skutek; Diabeł tkwi w szczegółach; Szczęścia nie kupisz, ale kupisz herbatę; Pod powierzchnią wody; Dodatek A Polecana lektura; INDEKS. Szukasz czegoś?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Identyfikacja wizualna, 2. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja, 3. Podstawowe elementy graficzne, 4. Formy złożone, 5. Morfologia elementów, 6. Kompozycja i kadrowanie, 7. Barwa i kolor, 8. Wybór nazwy i treści, 10 .Zasady projektowania logotypów, 11. Wizytówki i papier firmowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Idea + tożsamość = logo; Nadaj literom osobowość: AEG; Braun; Mediolańskie Metro; PTT; IBM; AC/DC; Leica; Metropolitan Museum of Art.; V&A; The Cooper Union; eBay; GERO Health; Help Remedies; Headline Publishing; Virto; Wien Modern; Restaurant du Cercle de la Voile de Neuchâtel; Stwórz zapadający w pamięć monogram; Crane & Co.; Obama; Volvo; Riot; Stwórz symbol z przesłaniem: Windows; Qatar; CVS Health; 23andMe; Przekształć tożsamość: BP; NASA; LEGO; L’Eau d’Issey Isseya Miyakego; Żydowski Festiwal Filmowy; Stwórz mnemonik: Campari; Le Diplomate; JackRabbit; Duquesa Suites; Zilustruj mądrze i dowcipnie: Dubonnet; Brooklyn Children’s Museum; Art UK; Art Works; Music Together; Amazon; ASME; Edition Unik; Ichibuns; Oslo City Bike; Dołącz tajemne znaki: Solidarność; FedEx; Igrzyska Olimpijskie Meksyk 1968; Telemundo; Nourish; PJATK; Słowniczek; Bibliografia; Indeks; Podziękowania; Ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej