Znaki towarowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Dostępność
tylko na miejscu
(48)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(48)
Autor
Kall Jacek
(4)
Promińska Urszula
(3)
Skubisz Ryszard (1950- )
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Kondrat Mariusz
(2)
Nowińska Ewa (1948- )
(2)
Vall Michał du (1952-2012)
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Derek
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Duda Ignacy
(1)
Dębski Maciej
(1)
Edwards Helen
(1)
Evamy Michael
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Golat Rafał
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mordwiłko-Osajda Justyna
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Olins Wally
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Szulce Halina
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymanek Tadeusz
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tischner Anna
(1)
Trzebiatowski Marcin
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Waliszko Eugeniusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wołowik Mirosław
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Załucki Mariusz
(1)
Ślużyński Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Znaki towarowe
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 30)
Zawiera: 1.Wprowadzenie; 2. Sytuacja prawna oznaczeń przedsiębiorstwa w prawie Wspólnot Europejskich (Unii Europejskiej); 3. Pojęcie i ochrona oznaczeń przedsiębiorstwa w wybranych krajach członkowskich Unii Europejskiej; 4. Pojecie i ochrona oznaczeń przedsiębiorstwa w prawie polskim; 5. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Europejskie prawa własności przemysłowej. Wprowadzenie; 1. Prawo Unii Europejskiej. Charakterystyka ogólna, 2. Prawo znaków towarowych, 3. Prawo wzorów przemysłowych, 4. Prawo geograficznych oznaczeń pochodzenia, 5. Prawo patentowe, 6. Znaczenie art. 28 i 30 Traktatu o Wspólnocie Europejskiej. II. Znaki towarowe. III. Geograficzne oznaczenie pochodzenia. IV. Reklama
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Uwagi wprowadzające, R. II. Klasyfikacja dóbr materialnych, R.III. Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemyslowych, R. IV. Przedmioty prawa własności przemysłowej. Regulacje prawne międzynarodowe w zakresie wynalazków i wzorów użytkowych. Regulacje krajowe w zakresie wynalzaków, R. V. jak uzyskac patent europejski. Międzynarodowe akty prawne. Akty normatywne prawa krajowego. R. IV Topografia układów scalonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wstęp, R.2 Nazwa, R,3 Hasło, R.4 Tekst, R.5 Rodza je reklam, Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewn ych, Ustawa o języku polskim, Prawo prasowe, Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Specyfika prawa do znaku towarowego i jego naruszeń: Fenomen znaku; Powstanie, funkcje i treść prawa do znaku towarowego; Naruszenie prawa do znaku towarowego; model ochrony prawa do znaku towarowego; "Wyrównanie" następstw naruszenia prawa do znaku towarowego w ramach odpowiedzialności majątkowej. 2. Następstwa naruszenia prawa do znaku towarowego w majątku uprawnionego i środki realizacji odpowiedzialności majątkowej naruszyciela: Zarys problematyki; Klasyczna dogmatyka odpowiedzialności odszkodowawczej; Pojęcie szkody; Specyfika szkody w prawie znaków towarowych; Zasady prawa odszkodowawczego - pełne wynagrodzenie szkód oraz zakaz wzbogacenia się poszkodowanego; Postacie szkody; Wina naruszyciela prawa do znaku towarowego; Związek przyczynowy; Ustalenie istnienia i wysokości szkody; Sposoby naprawienia szkody; Współodpowiedzialność wielu naruszycieli; Odstępstwa od klasycznej dogmatyki odpowiedzialności odszkodowawczej w prawie znaków towarowych. 3. Następstwa naruszenia prawa do znaku towarowego w majątku naruszyciela i środki realizacji odpowiedzialności majątkowej naruszyciela: Zarys problematyki; Odpowiedzialność z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia w systemie roszczeń majątkowych za naruszenia prawa do znaku towarowego; Roszczenie o wydanie bezpodstawne uzyskanych korzyści z naruszenia prawa do znaku towarowego; Miejsce roszczenia o wydanie zysków w wybranych porządkach prawnych; Ustalanie wielkości korzyści osiągniętych z naruszenia prawa do znaku towarowego. 4. Następstwa naruszenia prawa do znaku towarowego w majątku odbiorców (konsumentów) i środki realizacji odpowiedzialności majątkowej naruszyciela: zarys problematyki; Następstwa drobne i rozproszone; Kwalifikacja prawna następstw naruszenia w majątku klientów; Bezpodstawne wzbogacenie; Niemiecka propozycja - roszczenie o wydanie zysków; Ocena kierunku zmian. 5. Informacje o naruszeniu prawa do znaku towarowego jako czynnik poprawiający efektywność odpowiedzialności majątkowej: Potrzeba informacji w prawie własności intelektualnej; Obowiązek udzielania informacji w różnych systemach prawnych; Roszczenie informacyjne w prawie polskim własności intelektualnej przed nowelizacją z 2007 r.; Prawo do informacji w dyrektywie 2004/48/WE; Regulacja prawa do informacji w art. 286 p.w.p. 6. Odpowiedzialność majątkowa za naruszenie prawa do znaku towarowego w prawie polskim w świetle prawa wspólnotowego - uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Regulacja prawna i istota obowiązku używania znaku towarowego, 2. Używanie znaku towarowego wyepłniające obowiązek używania - zagadnienia ogólne, 3. Używanie znaku towarowego wypełniające obowiązek używania - zagadnienia szczegółowe, 4. Skutki nieużywania znaku towarowego - zagadnienia materialnoprawne, 5. Skutki nieużywania znaku towarowego - zagadnienia proceduralne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tabl. ; 20 cm.
R.1 Marka a przewaga konkurencyjna: Pojęcie marki; Kapitał marki; Udział składników kapitału marki w two rzeniu wartości; Udział marki w tworzeniu przewagi kon kurencyjnej. R.2 Budowa kapitału marki: Elementy składowe procesu budowy kapitału marki; Rola reklamy w budowie kapitału marki; Wybór idnetyfikatorów marki; Zwiększenie postrzeganej jakości; Tworzenie skojarzeń pożądanych dla marki; Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klien tów. R.3 Finansowe i marketingowe miary kapitału marki: Wycena marki; Marketingowe miary składników kapitału marki. R.4 Strategie zarządzania markami: Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami; Strategia od mładzania marki; Strategie wyjścia marki z rynku; Stra tegia rozszerzania marki; Strategie zarządzania marka mi na rynkach międzynarodowych; Strategie licencjonowa nia i franchisingu marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Bezpieczeństwo produktów dla konsumentów i dla środowiska a odpowiedzialność za produkt; II. Aspekty środowiskowe związane z produkcją i konsumpcja żywności; III. Ekologiczne aspekty produkcji i oceny jakości wyrobów przemysłu skórzanego; IV. Systemy znakowania ekologicznego wyrobów; V. Kryteria oceny ekologicznej opakowań; VI. Ekologiczne funkcje jakości w projektowaniu wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaki towarowe / Eugeniusz Waliszko, Rafał Golat. - Bydgoszcz, Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 435 s. : tab. ; 21 cm.
Część I: Postępowanie przy rejestracji znaków towarowych w systemach: krajowym, wspólnotowym i międzynarodowym. 1. Postępowanie rejestracyjne i ochrona znaków towarowych na obszarze RP. 2. Procedura zgłoszeniowa wspólnotowego znaku towarowego. 3. Międzynarodowa ochrona znaków towarowych. Część II: Uwarunkowania prawne i podatkowe korzystania ze znaków towarowych. 1. Czym jest znak towarowy? 2. Zróżnicowany charakter znaków towarowych. 3. Znaki towarowe a inne dobra prawne. 4. Status prawny znaku towarowego w układzie czasowym. 5. Procedura rejestracji znaków towarowych. 6. Prawa ochronne na znaki towarowe. 7. Obrót umowny znakami towarowymi. 8. Znaki towarowe (prawa ochronne) a majątek przedsiębiorstwa. 9. Ochrona znaków towarowych. 10. Kontekst podatkowy znaków towarowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Podstawy: 1. Fundamenty marki, 2. Pojęcia związane z tożsamością marki, 3. Elementy tożsamości marki, 4. Siły marki, 5. Przed i po. Cz.II Proces: 1. Prowadzenie badań, 2. Budowanie strategii, 3. Projketowanie tożsamości, 4. Tworzenie punktów kontaktu, 5. Zarządzanie aktywami, Cz.III Przykłady najlepszych rozwiązań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Marzanna K. Witek-Hajduk. - Warszawa : Difin, 2001. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Pojęcie i funkcje marki, Silna marka jako przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa na rynku, Planowanie działań dotyczących marki, Uwarunkowania decyzji dotyczących marki, Strategie markowe przedsiębiorstwa,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i atrybuty silnej marki; 2. Prawne aspekty zarządzania marką; 3. Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką; 4. Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki; 5. Promocja jako narzędzie kreowania siły marki; 6. Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki; 7. Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki; 8. Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; 9. Zarys marketingu Marek luksusowych; 10. Zarządzenie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika; 11. Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Cz.I Wprowadzenie do problematyki licencji na używanie znaku towarowego: 1. Zagadnienia ogólne i niektóre problemy terminologiczne, 2. Konstrukcja licencji, 3. klasyfikacja licencji i odgraniczenie od instytucji pokrewnych. Cz.II Licencja na używanie znaku towarowego w wybranych systemach prawnych: 1. System prawny Unii Europejskiej, 2. System prawa niemieckiego, 3. System prawa angielskiego, 4. Tendencje rozowju ustawodawstwa. Cz.III Licencja na używanie znaku towarowego w prawie polskim: 1. Ewolucja uregulowań, 2. Zawarcie licencji, 3. Pozycja prawna stron, 4. Zasady odpowiedzialności stron, 5. Kwalifikacja licencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Wartość i siła marki. Kształtowanie sie preferencji nabywczych: R.1 Obraz marki w umyśle nabywcy. Skojarzenia składające się na wartość marki; R.2 Wyznaczniki wartości marki. Konstrukcja metod pomiarowych; R.3 Procesy poznawcze stanowiące o sile marki. Cz.II Przywiązywanie do marki produktu i wyznaczniki przywiązania: R.4 Pojęcie przywiązania do marki produktu; R.5 Psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki produktu. Przegląd badań; R.6 Wyznaczniki przywiązania do marki i typ kategorii produktu. Teoretyczne podstawy modelu. Cz.III Wyznaczniki przywiązania, typ kategorii i przywiązanie nabywcy do marki. Analizy empiryczne: R.7 Poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 6; R.8 Typ kategorii, poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 7; R.9 Wartości symboliczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 8; R.10 Wartości społeczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 9; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok 2 (2004). - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2004. - 214 s. ; 20 cm.
(Problemy współczesnego prawa międzynarodowego, europejskiego i porównawczego / Katedra Europeistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego ; red. prowadzący Paweł Czubik ISSN 1730-4504 ; Rok 2 (2004))
1. Pozycja prawna domu aukcyjnego, 2. Ochrona znaków towarowych w Internecie w amerykańskim prawie federalnym, 3. Unijna zasada równego traktowania i swoboda przepływu pracowników w odniesieniu do sytuacji mniejszości seksualnych w zatrudnieniu, 4. Wybrane problemy procedury przedsądowej w postępowaniu przed ETS. O naruszenie zobowiązań członkowskich, 5. Czynność legalizacyjna dokonywana przez konsula zaprzyjaźnionego państwa (nacion amiga) w praktyce i regulacjach prawnych państw ameryki łacińskiej, 6. Kwestia terroryzmu w konflikcie rosyjsko-czeczeńskim a prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej