Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(663)
Forma i typ
Książki
(662)
Publikacje naukowe
(91)
Publikacje fachowe
(77)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(506)
dostępne
(441)
nieokreślona
(12)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(455)
Czytelnia
(512)
Autor
Ehrlich Andrzej
(16)
Nowak Edward (1951- )
(15)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(10)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(9)
Sawicki Jarosław
(9)
Kokoszczyński Ryszard
(8)
Sawicki Kazimierz (1926-2021)
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Kożusznik Barbara
(7)
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Rymarczyk Jan
(7)
Begg David
(6)
Brigham Eugene F
(6)
Garbarski Lechosław
(6)
Kall Jacek
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Dornbusch Rudiger
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Owsiak Stanisław (1946- )
(5)
Poskrobko Bazyli (1941-2021)
(5)
Robbins Stephen P
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Blaik Piotr (1942- )
(4)
Ciesielski Marek (1949- )
(4)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(4)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Dąbkowski Grzegorz
(4)
Fischer Stanley
(4)
Górska Grażyna
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Najlepszy Eugeniusz
(4)
Pluta Wiesław
(4)
Rapacki Ryszard
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Welfe Aleksander
(4)
Banaszyk Piotr
(3)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(3)
Budnikowski Adam (1948- )
(3)
Czarny Bogusław (1957- )
(3)
Czarny Elżbieta
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Duraj Jan
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Fierla Irena
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Gołębiowski Tomasz
(3)
Górski Marian
(3)
Hofstede Geert
(3)
Houston Joel F
(3)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(3)
Karcz Kornelia
(3)
Kassyk-Rokicka Helena (1939- )
(3)
Kinowska Hanna
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Kozioł Waldemar
(3)
Krajewska Anna (1942- )
(3)
Kramer Teodor (1926-2014)
(3)
Kędzior Zofia
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Ostrowska Elżbieta
(3)
Parkoła Andrzej
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Podgórski Jarosław
(3)
Rapacki Ryszard (1949- )
(3)
Reilly Frank K
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Rządca Robert A
(3)
Stępień Beata
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Szczepankowski Piotr
(3)
Szczepański Jan
(3)
Szyszko Lech
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(3)
Ury William
(3)
Wernik Andrzej
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Witczak Hubert
(3)
Wojtyna Andrzej
(3)
Zimniewicz Kazimierz
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Adamczyk Jadwiga
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bartkowiak Ryszard
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Bański Jerzy
(2)
Begg David K. H
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brown Keith C
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(107)
2000 - 2009
(433)
1990 - 1999
(100)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
Kraj wydania
Polska
(663)
Język
polski
(663)
Temat
Przedsiębiorstwo
(144)
Marketing
(68)
Zarządzanie
(65)
Organizacja
(34)
Zarządzanie strategiczne
(29)
Logistyka gospodarcza
(28)
Kadry
(26)
Konkurencja
(25)
Decyzje
(19)
Handel międzynarodowy
(19)
Banki
(18)
Globalizacja
(18)
Gospodarka
(18)
Usługi
(18)
Finanse
(17)
Analiza strategiczna
(16)
Konsumenci (ekon.)
(16)
Planowanie strategiczne
(15)
Handel zagraniczny
(14)
Innowacje
(14)
Marketing strategiczny
(13)
Organizacje
(13)
Rachunkowość
(13)
Rynek finansowy
(13)
Unia Europejska
(13)
Kapitał
(12)
Przywództwo
(12)
Reklama
(12)
Rynek (ekonomia)
(12)
Finanse przedsiębiorstwa
(11)
Menedżerowie
(11)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(11)
Obsługa klienta
(11)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(11)
Rynek kapitałowy
(11)
Turystyka
(11)
Łańcuch dostaw
(11)
Ekonomia
(10)
Gospodarka materiałowa
(10)
Otoczenie firmy
(10)
Papiery wartościowe
(10)
Praca
(10)
Rynek
(10)
Segmentacja rynku
(10)
Unia Europejska (UE)
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Badania marketingowe
(9)
Ceny
(9)
Finanse międzynarodowe
(9)
Integracja europejska
(9)
Inwestycje
(9)
Konsumenci
(9)
Koszty
(9)
Kultura
(9)
Motywacja pracy
(9)
Ochrona środowiska
(9)
Pieniądz
(9)
Rachunkowość zarządcza
(9)
Sprawozdawczość finansowa
(9)
Statystyka
(9)
Strategia marketingowa
(9)
Ekonometria
(8)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(8)
Finanse publiczne
(8)
Integracja gospodarcza
(8)
Podatek
(8)
Public relations
(8)
Analiza finansowa
(7)
Controlling
(7)
Gospodarka narodowa
(7)
Handel
(7)
Informacja gospodarcza
(7)
Internet
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Kredyt
(7)
Negocjacje
(7)
Polska
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(7)
Rolnictwo
(7)
Rynek pracy
(7)
Spożycie
(7)
Teoria organizacji
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Zatrudnienie
(7)
Branża TSL
(6)
Budżety terenowe
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Kursy walutowe
(6)
Logistyka
(6)
Ludność
(6)
Makroekonomia
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Ocena pracowników
(6)
Polityka zatrudnienia
(6)
Temat: czas
2001-
(46)
1989-2000
(18)
1901-2000
(8)
1945-1989
(4)
1989-
(3)
2001-0
(3)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(64)
Kraje Unii Europejskiej
(16)
Japonia
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Świat
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kraje GUAM
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(177)
Opracowanie
(40)
Praca zbiorowa
(26)
Monografia
(20)
Poradnik
(10)
Materiały pomocnicze
(7)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Raport z badań
(5)
Encyklopedia
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Korespondencja handlowa
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Tablice i wzory
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(196)
Zarządzanie i marketing
(140)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(28)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Transport i logistyka
(12)
Psychologia
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Ochrona środowiska
(6)
Matematyka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Językoznawstwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
663 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansowe bankiem / Małgorzata Iwanicz-Drozdowska. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do zarządzania finansowego, 2. Sprawozdania finansowe banku, 3. Zarządzanie efektywnością, 4. Zarządzanie ryzykiem, 5. Zarządzanie kapitałem, 6. Zintegrowane zarządzanie efektywnością i ryzykiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Uwarunkowania zarządzania finansowego 1.1. Banki jako pośrednicy finansowi i ich otoczenie 1.2. Wybrane uwarunkowania zewnętrzne 1.2.1. Sieć bezpieczeństwa finansowego i regulacje 1.2.2. Nowe technologie i ich znaczenie 1.2.3. Relacje z klientami 1.3. Wybrane uwarunkowania wewnętrzne 2. Sprawozdania finansowe banku 2.1. Ogólne zasady konstrukcji sprawozdań finansowych 2.2. Sprawozdania udostępniane szerokiej publiczności 2.3. Sprawozdania zarządcze 2.4. Raporty finansowe a cyfryzacja 3. Ocena efektywności 3.1. Zakres oceny efektywności 3.2. Wskaźniki finansowe 3.3. Model ROE 3.4. Metody wartości dodanej 3.5. Ocena efektywności transakcji 3.6. Zarządzanie efektywnością 4. Ocena ryzyka 4.1. Podstawowe definicje i klasyfikacja 4.2. Ramy regulacyjne 4.3. Metody pomiaru ryzyka bankowego 4.4. Modele wartości zagrożonej (VaR) 4.5. Zarządzanie ryzykiem 5. Kapitały i zintegrowane zarządzanie finansami banku 5.1. Kapitały własne banku 5.2. Kapitał regulacyjny 5.3. Kapitał ekonomiczny 5.4. Alokacja kapitału 5.5. Zarządzanie kapitałem 5.6. Zintegrowane zarządzanie efektywnością i ryzykiem Podsumowanie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.1 Strategie: Zasady analizy strategicznej; Analiza konkurencji; Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna; Strategie kosztowe; Strategie wyróżniania się (dyferencji); Segmentacja strategiczna; Portfel strategiczny; Dwie drogi rozwoju- specjalizacja i dywersyfikacja; Strategie globalizacji; Strategie akwizycji; Alianse strategiczne; Strategie relacyjne; Konkluzje: Zawód (specjalność). CZ.2 Struktury: Teoria struktur- elementy podstawowe; Trzy podstawowe typy struktur; Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe; Zmiana organizacji i nowe podejście do problematyki struktur; Konkluzje. CZ.3 Decyzje: Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne; Podstawowe modele procesów decyzyjnych; Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii; Formowanie strategii; Konkluzje-Kierownik i formowanie strategii. CZ.4 Tożsamość: Kultura przedsiębiorstwa; W samym sercu tożsamości - przywództwo i kontrakt psychologiczny; Zarządzanie tożsamością; Konkluzje; Konkluzje ogólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.1 Strategie: Zasady analizy strategicznej; Analiza konkurencji; Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna; Strategie kosztowe; Strategie wyróżniania się (dyferencji); Segmentacja strategiczna; Portfel strategiczny; Dwie drogi rozwoju- specjalizacja i dywersyfikacja; Strategie globalizacji; Strategie akwizycji; Alianse strategiczne; Strategie relacyjne; Konkluzje: Zawód (specjalność). CZ.2 Struktury: Teoria struktur- elementy podstawowe; Trzy podstawowe typy struktur; Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe; Zmiana organizacji i nowe podejście do problematyki struktur; Konkluzje. CZ.3 Decyzje: Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne; Podstawowe modele procesów decyzyjnych; Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii; Formowanie strategii; Konkluzje-Kierownik i formowanie strategii. CZ.4 Tożsamość: Kultura przedsiębiorstwa; W samym sercu tożsamości - przywództwo i kontrakt psychologiczny; Zarządzanie tożsamością; Konkluzje; Konkluzje ogólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Hotelarstwo i gastronomia - związki z turystyką, po dróżami i wypoczynkiem; Ch-ka hotelarstwa; Międzynaro dowy rynek usług hotelarskich; Zarządzanie hotelem; Zarządzanie finansami hotelu; Zarządzanie bieżącą dzia łalnością hotelu; Przepisy prawne dot. funkcjonowania firm gastronomicznych; Restauracje i bary fast food; Sektor gastronomii obsługujący klientów instytucjonal nych; Przemysł piwowarski; Przemysł czasu wolnego; Trendy rozowju usług turystycznych po 2000 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
1. Historia, filozofia, istota jakości; 2. Pomiar i ocena jakości; 3. Zasady zarządzania jakością; 4. Normalizacja; 5. Systemy oceny zgodności (bezpieczeństwo produktu); 6. Samoocena- modele nagród jakości; 7. Koszty jakości; 8. Metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością; 9. Kontrola, sterowanie i doskonalenie jakości; 10. System zarządzania środowiskowego; 11. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; 12. Integracja normatywnych systemów zarządzania; 13. Projektowanie strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w projekcie / Sławomir Wawak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , 2023. - 234 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Spis treści; Wstęp; Rozdział 1 Współczesne podejście do jakości w projekcie; Rozdział 2 Rola zarządzania jakością w projekcie; Rozdział 3 Osiąganie jakości w zespole projektowym; Rozdział 4 Wybrane metody i techniki zarządzania jakością; Rozdział 5 Praktyki zarządzania jakością w projekcie; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownicy jako kapitał; 2. Charakterystyka zarządzania kapitałem ludzkim; 3. Proces zarządzania kapitałem ludzkim; 4. Efektywność zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim w świecie BANI; 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w warunkach zrównoważonego rozwoju; 3. Rozwój kapitału kariery; 4. Odporność kapitału ludzkiego; 5. Modele pracy w warunkach niepewności; 6. Doskonalenie elastycznych form zatrudnienia; 7. Zarządzanie kapitałem ludzkim w siłach zbrojnych; 8. Aspekty transnarodowe zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Podstawy teoretyczne: Dlaczego kompetencje?; Parę słów o początkach zarządzania kompetencjami zawodowymi; Definicje; Rozwój kompetencji zawodowych; Kompetentna firma, czyli organizacja ucząca się; Jak grupować kompetencje?; Profile kompetencji zawodowych. R.2 Koncepcja zarządzania kompetencjami zawodowymi: Cele zarządzania kompetencjami zawodowymi; Sposób wdrażania zarządzania kompetencjami zawodowymi; Obszary zarządzania kompetencjami zawodowymi; Systemy motywacyjno-płacowe. R.3 Pomocne techniki - przykładowe narzędzia: Opis kompetencji; Skale obserwacyjne; Wskazówki rozwojowe; Tekst kompetencyjny; Pytania i zadania selekcyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie sytuacjami problemowymi: 1. Ukierunkowanie na otoczenie, 2. Podstawy zarządzania sytuacjami problemowymi, 3. Model zarządzania sytuacjami problemowymi, 4. Ignorowany problem to pewnik kryzysu, 5. Wdrożenie programu zarządzania sytuacjami problemowymi. Cz. II Zarządzanie kryzysem: 6. Sytuacja wymknęła się spod kontroli - co teraz?, 7. Percepcja to rzeczywistość, 8. Sytuacja kryzysowa a media, 9. Perspektywa prawna, 10. Planowanie tego, co może się zdarzyć, 11. Zarządzanie komunikacją w kryzysie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Logistyczny łańcuch dostaw: Zarządzanie logistycznym łańcuchem dostaw; Tradycyjne problemy logistyki; Logistyka zaopatrzenia; Logistyka dystrybucji; Kanał dystrybucji. Cz. II Procesy zachodzące w logistycznym łańcuchu dostaw: Zapasy w systemie logistycznym; Podejmowanie decyzji dot. zarządzania zapasami; Specjalne zastosowanie koncepcji EQO; Decyzje dot. magazynowania; Manipulacje materiałami i pakowanie; System transportu Zarządzanie transportem; Zasady ustalania stawek przewozowych; Opracowywanie zamówień i systemy informacji. Cz. III Strategie logistyki - wybrane zagadnienia: Projektowanie sieci logistycznej i lokalizacja obiektów w jej ramach; Klasyczne teorie lokalizacji; Logistyka globalna; Organizacja logistyki; Konkurencyjne strategie logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurowanie przez logistykę: Logistyka i łańcuch dostaw; Najważniejszy jest końcowy nabywca; Wartość a koszty logistyki; 2. Organizacja działalności logistycznej: Zarządzanie logistyką w wymiarze międzynarodowym; Zarządzaniem cyklem dostaw; Planowanie i sterowanie pracą łańcucha dostaw; Zwinny łańcuch dostaw; 3. Współpraca w łańcuchu dostaw: Integracja łańcucha dostaw; Relacje z oddawcami i nabywcami; 4. Patrząc w przyszłość; Przyszłe wyzwania i możliwości w sferze logistyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozwój i integracja łańcuch dostaw; 2. Tworzenie wartości w łańcuchu dostaw; 3. Strategie łańcuchów i sieci dostaw; 4. Operatorzy branży TSL w obsłudze łańcuchów dostaw; 5. Metody konfigurowania łańcuchów dostaw w sieci przedsiębiorstw; 6. Instrumenty zarządzania łańcuchami dostaw; 7. Instrumenty internetowe; 8. Zarządzanie projektami w łańcuchach dostaw; 9. Najlepsze praktyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Teoretyczne podstawy zarządzania łańcuchami dostaw. R.II Procedury i strategie rozwoju łańcuchów dostaw. R.III Benchmarking i ocena łańcuchów dostaw. R.IV Zarządzanie łańcuchami dostaw w firmach japońskich. R.V Zarządzanie łańcuchami dostaw w Unii Europejskiej i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Teoretyczne podstawy zarządzania łańcuchami dostaw. R.II Procedury, organizacja i strategie rozwoju łańcuchów dostaw. R.III Benchmarking i ocena łańcuchów dostaw. R.IV Zarządzanie łańcuchami dostaw w firmach japońskich. R.V Zarządzanie łańcuchami dostaw w Europie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tabl. ; 20 cm.
R.1 Marka a przewaga konkurencyjna: Pojęcie marki; Kapitał marki; Udział składników kapitału marki w two rzeniu wartości; Udział marki w tworzeniu przewagi kon kurencyjnej. R.2 Budowa kapitału marki: Elementy składowe procesu budowy kapitału marki; Rola reklamy w budowie kapitału marki; Wybór idnetyfikatorów marki; Zwiększenie postrzeganej jakości; Tworzenie skojarzeń pożądanych dla marki; Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klien tów. R.3 Finansowe i marketingowe miary kapitału marki: Wycena marki; Marketingowe miary składników kapitału marki. R.4 Strategie zarządzania markami: Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami; Strategia od mładzania marki; Strategie wyjścia marki z rynku; Stra tegia rozszerzania marki; Strategie zarządzania marka mi na rynkach międzynarodowych; Strategie licencjonowa nia i franchisingu marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiędzynarodowienie i globalizacja, Nowe źródła przewagi konkurencyjnej, Strategie i struktury w zarządzaniu międzynarodowym, Umiędzynarodowienie podstawowych elementów łańcucha wartości przedsiębiorstw, Integracja i koordynacja łańcucha wartości przedsiębiorstw międzynarodowych, Umiędzyna- rodowienie polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Ścieżki internacjonalizacji przedsiębiorstw - czy istnieje polski model ekspansji?: 1.1. Bariery internacjonalizacji z punktu widzenia małych i średnich przedsiębiorstw; 1.2. Formy ekspansji międzynarodowej; 1.3. Przegląd teorii internacjonalizacji; 1.4. Przydatność teorii internacjonalizacji do wyjaśniania ekspansji MŚP; 1.5. Próby teoretycznego wyjaśnienia międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw z gospodarek rozwijających się; 1.6. Strategie internacjonalizacyjne polskich przedsiębiorstw - wyniki opublikowanych badań; 1.7. Sposoby internacjonalizacji - analiza studiów przypadków polskich firm; 1.7.1. Internacjonalizacja jako droga do innych celów strategicznych - Mechtex Sp. z o.o; 1.7.2. Uczestnictwo w sieci międzynarodowej — CCC S.A; 1.7.3. Dynamiczna ekspansja — born global (Booksy); Podsumowanie; Bibliografia. 2. W poszukiwaniu zagranicznego partnera — racjonalizm czy ograniczona racjonalność?: 2.1. Teoretyczne podstawy wyboru partnera zagranicznego; 2.2. Metodyka wyboru partnera zagranicznego; 2.2.1. Gelg Sp. z o.o. — studium przypadku; 2.2.2. Partners in Progress Sp. z o.o. i Bullet Solutions; Podsumowanie; Bibliografia. 3. Kluczowe czynniki międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw: 3.1. Teoretyczne koncepcje czynników międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw; 3.2. W poszukiwaniu źródeł międzynarodowej konkurencyjności — metodyka i próba badawcza; 3.3. Zestawienie kluczowych czynników konkurencyjności polskich przedsiębiorstw — wyniki badań; 3.4. Model polskich przedsiębiorstw szybko rosnących; 3.5. Dyskusja wokół modeli ponadprzeciętnego wzrostu przedsiębiorstw; Podsumowanie; Bibliografia. 4. Międzynarodowa współpraca konkurentów — polskie przejawy kooperencji: 4.1. Kooperencja — podstawowa charakterystyka; 4.2. Kooperencja w ujęciu teoretycznym; 4.2.1. Teoria gier; 4.2.2. Model PARTS; 4.2.3. Teoria kosztów transakcyjnych (TKT); 4.2.4. Teoria zasobowa; 4.2.5. Teoria kapitału społecznego; 4.3. Warunki trwałości i sukcesu kooperencji; 4.4. Kooperencja międzynarodowa — szansa, wyzwanie czy dodatkowe trudności?; 4.5. Obszary międzynarodowej współpracy konkurentów — analiza studiów przypadków spoza Polski; 4.5.1. Badania i rozwój — przesłanka łączenia zasobów; 4.5.2. Badania i rozwój — przesłanka tworzenia zasobów; 4.5.3. Budowa wspólnych sieci produkcji i dystrybucji; 4.5.4. Wspólne kampanie marketingowe; 4.6. Międzynarodowa kooperencja z polskiej perspektywy; 4.7. Międzynarodowa kooperencja polskich przedsiębiorstw — studia przypadków; 4.7.1. Zelmer S.A. i Philips NV; 4.7.2. Selvita S.A. i Berlin-Chemie AG (koncern Menarini); 4.7.3. BlueStream i Mintie Corporation of Scandinavia AS; Podsumowanie; Bibliografia. 5. Rodzinni giganci — ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych: 5.1. Wprowadzenie do tematyki; 5.2. Przedsiębiorstwa rodzinne — istota i cechy charakterystyczne; 5.3. Przedsiębiorstwa rodzinne w świetle teorii zarządzania; 5.3.1. Teoria zasobowa; 5.3.2. Teoria agencji; 5.4. Typy przedsiębiorstw rodzinnych; 5.5. Proces sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych; 5.6. Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw rodzinnych; 5.7. Podejście do internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw rodzinnych — analiza studiów przypadków; 5.7.1. Strategia internacjonalizacji firmy INGLOT; 5.7.2. Strategia internacjonalizacji firmy Drutex S.A.; 5.7.3. Strategia internacjonalizacji firmy Grupa Nowy Styl; 5.7.4. Strategia internacjonalizacji firmy VOX; Podsumowanie; Bibliografia. 6. Znaczenie przywództwa w zarządzaniu międzynarodowym — przykłady polskich przedsiębiorstw: 6.1. Wprowadzenie; 6.2. Kompetencje przywódcze; 6.3. Wyznaczenie kierunku jako kluczowa rola przywódcy; 6.4. Przyjmowanie szerokiej perspektywy; 6.5. Zarządzanie oparte na zadowoleniu klienta; 6.6. Przewodzenie zmianom; 6.7. Budowanie przedsiębiorstwa opartego na wartościach; 6.8. Zarządzanie różnorodnością; 6.9. Budowanie marki osobistej lidera; 6.10. Planowanie sukcesji;6.11. Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Bibliografia. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw: 7.1. Rozwój badań w dziedzinie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi; 7.2. Cechy charakterystyczne zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach; 7.3. Wpływ internacjonalizacji na kształtowanie funkcji personalnej małych i średnich przedsiębiorstw; 7.4. Wpływ umiędzynarodowienia na zarządzanie personelem w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce — analiza studiów przypadków; 7.4.1. Przedsiębiorstwo rodzinne „Moda”; 7.4.2. Przedsiębiorstwo rodzinne DARPOL Sp. z o.o. Sp.k.; Podsumowanie; Bibliografia. 8. Możliwości pozyskania kapitału udziałowego przez małe i średnie przedsiębiorstwa na europejskich rynkach giełdowych: 8.1. Pojęcie luki kapitałowej; 8.2. Alternatywny system obrotu jako kanał dostępu do kapitału udziałowego dla małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3. Wybrane europejskie rynki giełdowe dla małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3.1. Alternatywny system obrotu w Polsce — rynek NewConnect; 8.3.2. Alternatywny system obrotu w Niemczech; 8.3.3. Alternatywny system obrotu w Wielkiej Brytanii — AIM (Alternative Investment Market); 8.3.4. Alternatywny system obrotu w Austrii — Dritter Markt; 8.3.5. Alternatywny system obrotu w Rumunii — BVB AeRO; 8.4. Emitenci alternatywnych rynków akcji — przykłady; Podsumowanie; Bibliografia. 9. Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym: 9.1. Istota i znaczenie komunikacji marketingowej; 9.2. Komunikacja marketingowa na rynkach B2B i B2C; 9.3. Nowe media a zmiany w komunikacji marketingowej; 9.4. Cechy i znaczenie nowych mediów w komunikacji marketingowej; 9.5. Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C; 9.6. Nowe media w działalności przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C — analiza studiów przypadków; 9.6.1. Lego (B2C, B2B); 9.6.2. Nike (B2C); 9.6.3. Toshiba (B2B); 9.6.4. Kukliki FeltDesign Studio (B2C); 9.6.5. Reserved (B2C); Podsumowanie; Bibliografia. 10. Nowe podejście do innowacji szansą na rozwój partnerstw strategicznych pomiędzy uniwersytetami i firmami w sektorze biofarmaceutycznym: 10.1. Współpraca pomiędzy firmami i uniwersytetami; 10.2. Zarządzanie aliansami pomiędzy firmami biofarmaceutycznymi i uniwersytetami; 10.3. Rozwój aliansu z uniwersytetem; 10.4. Możliwości rozwoju aliansów pomiędzy uniwersytetami i firmami biofarmaceutycznymi w Polsce; Podsumowanie; Bibliografia. Zakończenie. Spis rysunków. Spis tablic.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej