Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Zarządzanie
(4)
Decyzje
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Globalizacja
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Grupy społeczne
(1)
Internet
(1)
Menedżerowie
(1)
Socjalizacja
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Społeczeństwo
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2. Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Przedmiot i metoda. 1. Przedmiot badań socjologicznych. 2. Metodologia badań społecznych. Część II: Rozwój myśli socjologicznej. 3. Przednaukowa myśl społeczna. 4. Wielkie syntezy socjologiczne. 5. Kontynuacje i pogranicza badań socjologicznych. Część III: Wspólnoty i kultury. 6. Wspólnotowe formy życia zbiorowego. 7. Kultura jako system zbiorowych wyobrażeń. 8. Międzypokoleniowa transmisja kultury (procesy socjalizacji). Część IV: Instytucje i organizacje. 9. Instytucje społeczne. Organizacje jako zinstytucjonalizowane systemy społeczne. Część V: Dynamika życia społecznego. 11. Gry społeczne. 12. Zmiany społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.1 Strategie: Zasady analizy strategicznej; Analiza konkurencji; Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna; Strategie kosztowe; Strategie wyróżniania się (dyferencji); Segmentacja strategiczna; Portfel strategiczny; Dwie drogi rozwoju- specjalizacja i dywersyfikacja; Strategie globalizacji; Strategie akwizycji; Alianse strategiczne; Strategie relacyjne; Konkluzje: Zawód (specjalność). CZ.2 Struktury: Teoria struktur- elementy podstawowe; Trzy podstawowe typy struktur; Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe; Zmiana organizacji i nowe podejście do problematyki struktur; Konkluzje. CZ.3 Decyzje: Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne; Podstawowe modele procesów decyzyjnych; Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii; Formowanie strategii; Konkluzje-Kierownik i formowanie strategii. CZ.4 Tożsamość: Kultura przedsiębiorstwa; W samym sercu tożsamości - przywództwo i kontrakt psychologiczny; Zarządzanie tożsamością; Konkluzje; Konkluzje ogólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.1 Strategie: Zasady analizy strategicznej; Analiza konkurencji; Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna; Strategie kosztowe; Strategie wyróżniania się (dyferencji); Segmentacja strategiczna; Portfel strategiczny; Dwie drogi rozwoju- specjalizacja i dywersyfikacja; Strategie globalizacji; Strategie akwizycji; Alianse strategiczne; Strategie relacyjne; Konkluzje: Zawód (specjalność). CZ.2 Struktury: Teoria struktur- elementy podstawowe; Trzy podstawowe typy struktur; Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe; Zmiana organizacji i nowe podejście do problematyki struktur; Konkluzje. CZ.3 Decyzje: Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne; Podstawowe modele procesów decyzyjnych; Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii; Formowanie strategii; Konkluzje-Kierownik i formowanie strategii. CZ.4 Tożsamość: Kultura przedsiębiorstwa; W samym sercu tożsamości - przywództwo i kontrakt psychologiczny; Zarządzanie tożsamością; Konkluzje; Konkluzje ogólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedmowa. R.1 Zmieniający się świat: Najważniejsze trendy zmian; Spadek cen i kosztów- możliwość pojawienia się deflacji; Na spotkanie ze starzejącą się Europą; Świat jako obszar szans i zagrożeń; Nadmiar informacji oraz przy spieszenie tempa zmian; Przystosowywanie się do nowej sytuacji. R.2 Cele przedsiębiorstw i organizacji- tworzenie wartości dla wszystkich grup interesów: Najważniejsze trendy zmian; Nie można zarządzać tym, czego nie da się zmierzyć; Model wyceny akcji jako fundament nowoczesnego kapitalizmu; Wskaźniki finansowe i pozafinansowe; Koncepcja wartości dla klienta; Wartość dla personelu; Wartość dla innych partnerów; Zarządzanie przez wartość; Aneks1: Obliczanie wskaźników EVA (ekonomicznej wartości dodanej) oraz MVA (rynkowej wartości dodanej); Aneks2: TSR (Total Shareholder Return), czyli rentowność całkowita dla akcjonariusza; Ocena finansowa przedsiębiorstw nienotowanych na giełdzie; Metoda PEG. R.3 Wizja, wartość oraz zmiany kulturowe: Najważniejsze trendy zmian; Zarządzanie jako tworzenie i zmienia nie kultury; Mechanizmy akulturacji; Siedem dźwigni akulturacji; Wizja; Elementy składowe wizji; Tworzenie wizji; Przykłady. R.4 Marketing i zarządzanie jakością- orientacja na klienta: Najważniejsze trendy zmian; Obszary zainteresowań i tendencje rozwojowe marketingu; Koncepcja podstawowa: wartość dla klienta; Analiza wartości dla klienta; Przykładowe metody badania satysfakcji klientów; Nowe miejsce marketingu; Informacje ogólne na temat jakości usług, satysfakcji klienta i pozyskiwania jego lojalności; Wdrażanie metody "wartość dla klienta"; Marketingowa rola zarządu przedsiębiorstwa. R.5 Współczesne zarządzanie strategiczne: Najważniejsze trendy zmian; Przegląd klasycznych doktryn strategicznych; Nowoczesne podejścia strategiczne; Strategiczne znaczenie nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych; Wskaźniki strategiczne umożliwiające przekładanie wizji na działanie; Metoda Hoshima w szybkim i zdecydowanym rozwijaniu strategii; Rola dyrekcji strategicznej. R.6 Kreatywność, innowacje oraz organizacje innowacyjne: Najważniejsze trendy zmian; Jak uczynić organizację bardziej kreatywną?; Zarządzanie rozwojem; Koncepcja najlepszego dopasowania (metoda CEGOS). R.7 Warunki powodzenia fuzji i przejęć: Najważniejsze trendy zmian; Rodzące się praktyki zarządzania strategicznego; Porażek jest wciąż bardzo dużo, ale są coraz rzadsze; Warunki powodzenia; Przykład fuzji międzynarodowej- Carlson Wagonlit Travel; Synthelabo- przykład stosunkowo udanego przejęcia i fuzji. R.8 Jakość totalna- centralna koncepcja nowoczesnego zarządzania: Najważniejsze trendy zmian; Zarządzanie jakością totalną (TQM); Modele zarządzania zintegrowanego; Pełna spójność TQM; Postępowanie wdrożeniowe; Ewolucja zarządzania jakością totalną w przedsiębiorstwach; Po certyfikacji- od ISO 9000 do TQM; System TQM ujęty w kilku słowach; Przyczyny ubiegania się o nagrodę EFQM- przykład przedsiębiorstwa Texas Instruments Europe. R.9 Benchmarking i reengineering: Najważniejsze trendy zmian; Benchmarking; Cele benchmakingu; Reengineering; Reengineering klasyczny; Kilka ogólnych informacji na temat zrealizowanych operacji reengineeringu; Reengineering jako podstawowy instrument strategii zmiany radykalnej; Przykłady reengineeringu. R.10 Przedsiębiorstwo poziome zorganizowane wg proce sów: Najważniejsze trendy zmian; Definicje; Identyfikowanie procesów i ich części składowych; Przechodzenie do przedsiębiorstwa poziomego, zorganizowanego wg procesów; Zarządzanie procesami i ich doskonaleniem; Zarządzanie procesami; Wartość dodana przez strukturę społeczną oraz zmniejszania liczby szczebli hierarchicznych; Koncepcja przedsiębiorstwa dokładnie dopasowanego lub odchudzonego nadal aktualna; Du Pont de Nemours jako przykład przedsiębiorstwa, które z powodzeniem wprowadziło strukturę opartą na procesach. R.11 Zarządzanie projektami i przez projekty: Działalność gospodarcza i wzrost liczby projektów; Najważniejsze trendy zmian; Podstawowe warunki powodzenia projektów; Jakość zarządzania projektem; Metareguły zarządzania projektem; Uzgadnianie zarządzania projektami z zarządzaniem funkcjami lub specjalnościami; Warunki powodzenia projektów w sferze niematerialnej (projekty "miękkie"); Od zarządzania projektem do zarządza nią przez projekty; Przekrojowe struktury zarządzania przez projekty; Kwestionowanie struktur macierzowych; Rola dyrektorów. R.12 Zarządzanie zasobami ludzkimi: Najważniejsze tren dy zmian; Cechy wspólne podsystemu społecznego przedsiębiorstw zorientowanych na klienta; Motywacja pracowników oraz postrzeganie pracy- stan obecny; Zmiany charakteru pracy- degradacja i poprawa warunków; Nowe trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Badanie satysfakcji personelu oraz wskaźnika PVA; Procesy rozwoju personelu- przypadek firmy Du Pont de Nemours. R.13 Zarządzanie zmianą: Najważniejsze trendy zmian; Co wywołuje potrzebę zmian?; Wielkie procesy zmian zachodzących w przedsiębiorstwach amerykańskich; Etapy psychosocjologiczne; Trudności; Zalecenia praktyczne; Tworzenie aktywnej koalicji na rzecz zmiany; Pilotowanie zmian poprzez połączenie doświadczenia psychospołecznego i zarządzania projektem; Organizacja elastyczna. R.14 Zarządzanie wiedzą i kompetencjami- organizacja ucząca się: Najważniejsze trendy zmian; Podstawowe definicje; Umiejętności przedsiębiorstwa- tworzenie, pozyskiwanie i kapitalizowanie wiedzy; Transfer kompetencji w organizacji; Przedsiębiorstwo uczące się i tworzące wiedzę; Perspektywiczne zarządzanie pracownikami i kompetencjami; Menedżerowie wiedzy; Rola dyrekcji przedsiębiorstwa uczącego się; Obecne tendencje w zarządzaniu wiedzą. R.15 Przedsiębiorstwo sieciowe, przedsiębiorstwo rozległe oraz alianse: Najważniejsze trendy zmian; Przedsiębiorstwo sieciowe; Przedsiębiorstwo rozległe; Eksternalizacja jako rodzaj strategii; Warunki powodzenia eksternalizacji; Alianse strategiczne; Zarządzanie aliansami. R.16 Nowe role kierowników: Najważniejsze trendy zmian Polityka przed zarządzaniem; Dewiacje władzy osobistej Rola, przydatność i efektywność rad nadzorczych; Wzrost siły akcjonariuszy i nadzoru korporacyjnego; Czym jest zarządzanie?; Wynagradzanie dyrektorów; Rola i zadania kierownika przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej