Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(223)
Forma i typ
Książki
(223)
Publikacje naukowe
(83)
Publikacje fachowe
(52)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(189)
tylko na miejscu
(134)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(199)
Czytelnia
(141)
Autor
Szymonik Andrzej (1952- )
(7)
Sułkowski Łukasz
(6)
Borecka-Biernat Danuta
(4)
Ignatowski Grzegorz
(3)
Jeruszka Urszula (1952- )
(3)
Piwowarski Juliusz (1954- )
(3)
Szmalec Jacek
(3)
Łączek Tomasz
(3)
Augustynek Andrzej
(2)
Brzuzy Grzegorz
(2)
Chudzik Daniel
(2)
Dobrowolski Zbysław
(2)
Dołęga Zofia
(2)
Gasiul Henryk (1950- )
(2)
Gołębiewski Jan
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Itrich-Drabarek Jolanta
(2)
Jegier Aneta
(2)
Kosmaty Piotr
(2)
Kotowski Artur
(2)
Kozdroń Agnieszka
(2)
Kud Marzena
(2)
Kuleczka-Raszewska Maria
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Lewandowska-Walter Aleksandra
(2)
Malinowski Irena (1961- )
(2)
Michalski Mariusz
(2)
Misiuk Andrzej (1958- )
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Paszkowska Małgorzata
(2)
Poklek Robert
(2)
Sikorski Wiesław
(2)
Skolimowska Katarzyna
(2)
Sołtyk Piotr
(2)
Wieczór Elżbieta
(2)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(2)
Ziobro Jan
(2)
Łabuz Piotr
(2)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Antolak-Szymanski Katarzyna
(1)
Babińska-Górecka Renata
(1)
Badora Sylwia
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bek-Gaik Bogusława
(1)
Bereza Bernarda
(1)
Bień Witold (1927-2018)
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Borowicz Jacek
(1)
Borowski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Borowski Szczepan
(1)
Breska Radosław
(1)
Bronowski Paweł
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Bręczewski Grzegorz
(1)
Budnik Monika
(1)
Burczaniuk Piotr
(1)
Busławski Adam
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Błażek Magdalena
(1)
Celińska-Miszczuk Agata
(1)
Charbicka Magdalena
(1)
Chatizow Joanna (1964- )
(1)
Chlebowicz Piotr
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cisek Marek
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czernicka Aneta
(1)
Czuryk Małgorzata
(1)
Domańska Łucja
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dziuba Damian
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębowska-Sołtyk Monika
(1)
Feret Krzysztof
(1)
Fiutak Agnieszka
(1)
Flaszyńska Ewa
(1)
Fudaliński Janusz (1970-2015)
(1)
Galińska Barbara
(1)
Giedrojć Marzenna
(1)
Godlewski Mariusz
(1)
Gołowkin-Hudała Magdalena
(1)
Graczkowska Małgorzata
(1)
Grala Dariusz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grzebyk-Dulak Iwona
(1)
Grąbczewska-Różycka Katarzyna
(1)
Górnicz-Mulcahy Agnieszka
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górski Adam
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Głód Wojciech
(1)
Główka Cezary
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(189)
Okres powstania dzieła
2001-
(95)
Kraj wydania
Polska
(223)
Język
polski
(223)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Zarządzanie
(12)
Dziecko
(10)
Bezpieczeństwo narodowe
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Kadry
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Policja
(8)
Logistyka
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Bezpieczeństwo
(5)
Etyka zawodowa
(5)
Innowacje
(5)
Osoby z niepełnosprawnością
(5)
Praca
(5)
Prawo
(5)
Rynek pracy
(5)
Terapia zajęciowa
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Administracja publiczna
(4)
Agresywność
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(4)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(4)
Jakość życia
(4)
Kariera
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Konkurencyjność
(4)
Kryminalistyka
(4)
Mózg
(4)
Młodzież
(4)
Neuropsychologia
(4)
Organizacja
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rodzina
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
System obronny państwa
(4)
Służby mundurowe
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dowód elektroniczny
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Ekonomia społeczna
(3)
Filozofia prawa
(3)
Gospodarka magazynowa
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Integracja sensoryczna
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja drogowa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Kultura
(3)
Media społecznościowe
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Menedżerowie
(3)
Mowa
(3)
Nauki o bezpieczeństwie
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta
(3)
Opakowania
(3)
Opieka społeczna
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Osobowość
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Outsourcing
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Praca socjalna
(3)
Prawo karne
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Przywództwo
(3)
Psychologia
(3)
Reklama
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sprawność motoryczna
(3)
Stres zawodowy
(3)
Sukces
(3)
Służba więzienna
(3)
Transport
(3)
Uczniowie
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Wykładnia prawa
(3)
Zapobieganie
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Adaptacja zawodowa
(2)
Aspiracje zawodowe
(2)
Autodestruktywność
(2)
Autyzm
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Budżety terenowe
(2)
Controlling
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czynności operacyjne
(2)
Decyzje
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Dzieci
(2)
Temat: czas
2001-
(77)
1901-2000
(12)
1989-2000
(10)
2001-0
(5)
1989-
(3)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(75)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Azja
(2)
Europa
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Ameryka Północna
(1)
Niemcy
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(53)
Opracowanie
(39)
Praca zbiorowa
(32)
Podręcznik
(29)
Materiały pomocnicze
(12)
Raport z badań
(9)
Poradnik
(5)
Case study (studium przypadku)
(3)
Scenariusz zajęć
(2)
Vademecum
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(34)
Psychologia
(28)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(24)
Socjologia i społeczeństwo
(23)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(21)
Edukacja i pedagogika
(21)
Medycyna i zdrowie
(14)
Transport i logistyka
(11)
Filozofia i etyka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biologia
(1)
Historia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
223 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Gospodarka magazynowa / Barbara Galińska. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 175, [1] s. : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
Wprowadzenie 1. Uwarunkowania funkcjonowania gospodarki magazynowej 1.1. Istota gospodarki magazynowej 1.2. Lokalizacja magazynu w sieci dostaw 1.3. Współzależność logistyki magazynowej i organizacji transportu 1.4. Koszty magazynowania 1.5. Koszty utrzymania zapasów – przykład praktyczny 2. Infrastruktura techniczna gospodarki magazynowej 2.1. Budowle magazynowe 2.2. Urządzenia do składowania 2.3. Środki transportu wewnętrznego 2.4. Urządzenia techniki obliczeniowej i informatycznej 2.5. Wybór regałów do składowania – przykład praktyczny 3. Jednostka ładunkowa w gospodarce magazynowej 3.1. Definicja, rola i rodzaje jednostek ładunkowych 3.2. Paletowa jednostka ładunkowa 3.3. Projektowanie paletowej jednostki ładunkowej – przykład praktyczny 4. Organizacja przestrzeni magazynowej 4.1. Fazy procesu magazynowania 4.2. Układy technologiczne magazynu 4.3. Układ rzędowy i blokowy w magazynie 4.4. Moduł magazynowy 4.5. Oznakowanie regałów 5. Klasyczne metody alokacji zapasów w przestrzeni magazynowej 5.1. Metoda stałych miejsc składowania i metoda wolnych miejsc składowania 5.2. Analiza ABC 5.3. Analiza XYZ 5.4. Metoda dwukryterialna ABC/XYZ 5.5. Wykorzystanie analizy ABC w magazynie – przykład praktyczny 6. Technologie wspomagające gospodarkę magazynową 6.1. System kodów kreskowych 6.2. Technologia RFID 6.3. Systemy typu „pick-by” 7. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie magazynem 7.1. Definicja i elementy systemu informatycznego 7.2. System ERP 7.3. System SCM 7.4. System WMS 8. Dokumentacja magazynowa 8.1. Dokumentacja organizacyjna 8.2. Dokumentacja obrotu magazynowego 9. Bezpieczeństwo pracy w procesach magazynowych 9.1. Przepisy i normy w magazynowaniu 9.2. Zagrożenia w procesach magazynowych 9.3. Bezpieczne składowanie zapasów magazynowych 10. Magazyn w przyszłości 10.1. Znaczenie kluczowych kompetencji 10.2. Inteligentny magazyn 10.3. Cechy magazynu przyszłości; Podsumowanie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacja i zabezpieczenie imprez masowych: 1.1. Charakterystyka imprez masowych; 1.2. Podstawy prawne organizacji imprez masowych; 1.3. Zagrożenia towarzyszące organizacji imprez masowych. Rozdział 2. Zarządzanie procesem organizacji i zabezpieczenia imprezy masowej: 2.1. Organizacja procesu; 2.2. Zespół organizacyjny; 2.3. Stanowisko dowodzenia; 2.4. Organizacja łączności; 2.5. Zadania i obowiązki; 2.6. Planowanie i przygotowywanie; 2.7. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Rozdział 3. Warunki i wymagania organizacyjne: 3.1. Służby porządkowe i służby informacyjne; 3.1.1. Liczebność i rozmieszczenie; 3.1.2. Rekrutacja i selekcja; 3.1.3. Szkolenie i ćwiczenia; 3.1.4. Zatrudnienie i warunki pracy; 3.1.5. Wygląd i zachowanie; 3.1.6. Wyposażenie; 3.1.7. Uprawnienia, obowiązki, zadania; 3.1.8. Procedura rejestracyjna; 3.1.9. Odprawa i instruktaż; 3.1.10. Nadzór i kontrola; 3.1.11. Ocena pracy i raportowanie; 3.2. Miejsce imprezy masowej; 3.2.1. Zarządzanie obiektem (terenem); 3.2.2. Zabezpieczenie techniczne; 3.2.3. Zaplecze higieniczno-sanitarne; 3.2.4. Obsługa gastronomiczna; 3.2.5. Zabezpieczenie medyczne; 3.2.6. Zabezpieczenie przeciwpożarowe; 3.2.7. Zabezpieczenie pirotechniczne; 3.2.8. System nadzoru wizyjnego; 3.2.9. Zarządzanie kontrolą dostępu; 3.2.10. Ochrona zawodników i osób funkcyjnych; 3.2.11. Alternatywne wykorzystanie obiektów sportowych; 3.3. Zarządzanie tłumem. Rozdział 4. Obsługa uczestników imprezy masowej: 4.1. Transport; 4.1.1. Komunikacja piesza; 4.1.2. Komunikacja rowerowa; 4.1.3. Komunikacja samochodowa i autokarowa; 4.1.4. Komunikacja publiczna; 4.2. Polityka informacyjna; 4.2.1. Informacja w serwisach internetowych; 4.2.2. Informacja w punktach sprzedaży biletów; 4.2.3. Informacja w przestrzeni publicznej; 4.2.4. Informacja na terenie imprezy; 4.2.5. Konferansjer/spiker zawodów sportowych; 4.2.6. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych; 4.3. Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych; 4.3.1. Dostosowanie infrastruktury; 4.3.2. Oznakowanie i informacja; 4.3.3. Opiekunowie i wolontariusze; 4.4. Udogodnienia dla rodziców z dziećmi; 4.4.1. Sektor rodzinny; 4.4.2. Kącik dla dzieci; 4.4.3. Zaginięcia dzieci; 4.4.4. Pozostałe udogodnienia; 4.5. Współpraca z mediami; 4.5.1. Obsługa medialna; 4.5.2. System akredytacyjny; 4.5.3. Strefy medialne; 4.6. Wolontariat; 4.7. Przeciwdziałanie marketingowi pasożytniczemu; 4.8. Przeciwdziałanie mowie i przestępstwom z nienawiści. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka dla potrzeb logistyka(I) / Andrzej Szymonik. - Warszawa : Difin SA, 2015. - 216 s. : rys., wykresy, tab. ; 23 cm
Wstęp; Rozdział 1. Informatyka w zarządzaniu 1.1. Informacja i jej wartość 1.2. System informacyjny a system zarządzania 1.3. Technologie zaopatrzenia informacyjnego w praktyce Rozdział 2. Logistyczny system informacyjny przedsiębiorstwa 2.1. Istota logistycznego systemu informacyjnego 2.2. Znaczenie informacji dla logistyki 2.3. Informacja w e-logistyce Rozdział 3. Elementy zarządzania logistycznym systemem informatycznym 3.1. Zastosowanie komputerów i sieci komputerowych 3.2. Baza danych dla logistyki 3.3. Hurtownie danych dla potrzeb logistyki 3.4. Cloud computing dla potrzeb logistyki Rozdział 4. Technologie informatyczne wspierające i integrujące przepływ informacji 4.1. Identyfikacja systemów informatycznych wykorzystywanych w logistyce 4.2. Informatyczne wspomaganie procesów logistycznych 4.2.1. System efektywnej obsługi klienta ECR 4.2.2. System zarządzania relacjami z klientem CRM 4.2.3. System zarządzania łańcuchem dostaw SCM 4.2.4. System planowania zasobów dystrybucji DRP 4.2.5. System łączący funkcje kalendarzowe i bazy danych CM oraz systemy automatyzacji sprzedaży SFA 4.2.6. System zarządzania magazynem WMS 4.2.7. System zarządzania transportem TMS 4.2.8. Planowanie potrzeb logistycznych LRP 4.2.9. System zarządzania środkami trwałymi EAM 4.2.10. System planowania potrzeb materiałowych MRP 4.2.11. System planowania zasobów produkcyjnych MRP II 4.2.12. System zarządzania zasobami przedsiębiorstwa ERP 4.2.13. Systemy informatyczne wykonujące operacje planistyczne i symulacyjne APS 4.2.14. System zarządzania relacjami z dostawcami SRM 4.3. Elektroniczna platforma logistyczna Rozdział 5. Elektroniczna wymiana danych dla potrzeb logistyki 5.1. Automatyczna identyfikacja w łańcuchach dostaw 5.2. Stosowane techniki automatycznej identyfikacji 5.2.1. Kody kreskowe 5.2.2. Elektroniczne oznakowanie produktu 5.2.3. Rozpoznawanie znaków metodą optyczną 5.2.4. Komunikacja głosowa 5.2.5. Metody biometryczne 5.3. Elektroniczna wymiana danych – EDI 5.4. Traceability w logistyce Rozdział 6. Technologie informatyczne w nowoczesnych systemach transportowych 6.1. Uwarunkowania usprawnień przepływu informacji w systemach transportowych 6.2. Telematyka w systemach transportowych 6.3. Systemy informatyczne w przedsiębiorstwach transportowych w praktyce 6.4. Karty elektroniczne w transporcie publicznym Rozdział 7. Bezpieczeństwo strumienia informacji 7.1. Podstawowe pojęcia z ochrony informacji 7.2. Zagrożenia 7.3. System zarządzania bezpieczeństwem informacji Rozdział 8. Wdrażanie systemów informatycznych dla potrzeb logistyki 8.1. Czynniki utrudniające zaimplementowanie systemów informatycznych w praktyce 8.2. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych dla potrzeb logistyki 8.3. Koszty a systemy informatyczne w logistyce; Załączniki; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Przywództwo w kształtowaniu efektywności organizacyjnej jednostek ochrony zdrowia 1.1. W kierunku innowacyjnego przywództwa 1.2. Efektywność jednostek ochrony zdrowia 1.3. Przywództwo a efektywność jednostek ochrony zdrowia Rozdział II. Innowacyjne przywództwo jako czynnik kształtujący innowacyjność jednostek ochrony zdrowia 2.1. Innowacyjność jednostek ochrony zdrowia 2.2. Innowacyjność a efektywność organizacyjna 2.3. Związki pomiędzy przywództwem a innowacyjnością jednostek ochrony zdrowia 2.4. Dynamiczne zdolności menedżerskie w kreowaniu innowacyjnego stylu przywództwa 2.5. Organizacyjne uczenie się w jednostkach ochrony zdrowia 2.6. Zarządzanie wiedzą w jednostkach ochrony zdrowia 2.7. Organizacyjne uczenie się i zarządzanie wiedzą jako mediatory w relacji pomiędzy innowacyjnym przywództwem a innowacyjnością jednostek ochrony zdrowia 2.8. Moderująca rola otoczenia zadaniowego w relacji pomiędzy innowacyjnym przywództwem a efektywnością jednostek ochrony zdrowia Rozdział III. Metodyka badań empirycznych 3.1. Uzasadnienie podjęcia badań i cele badawcze 3.2. Model badawczy i hipotezy badawcze 3.3. Metodyka badań i próba badawcza 3.4. Zastosowane narzędzia pomiaru zmiennych 3.5. Zmienne kontrolne Rozdział IV. Charakterystyka badanych jednostek 4.1. Ocena poziomu innowacyjnego przywództwa 4.2. Stopień dynamicznych zdolności menedżerskich 4.3. Skala organizacyjnego uczenia się 4.4. Poziom zarządzania wiedzą 4.5. Stan innowacyjności jednostek ochrony zdrowia 4.6. Dynamizm i wrogość otoczenia badanych jednostek 4.7. Ocena efektywności organizacyjnej 4.8. Wprowadzenie do rozpoznania związków pomiędzy innowacyjnym przywództwem a efektywnością organizacyjną jednostek ochrony zdrowia Rozdział V. Innowacyjne przywództwo a efektywność organizacyjna jednostek ochrony zdrowia 5.1. Związek pomiędzy innowacyjnym przywództwem a efektywnością organizacyjną jednostek ochrony zdrowia 5.2. Dynamiczne zdolności menedżerskie a innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia 5.3. Innowacyjność jednostek ochrony zdrowia a efektywność organizacyjna jednostek ochrony zdrowia 5.4. Mediująca rola organizacyjnego uczenia się 5.5. Mediująca rola zarządzania wiedzą 5.6. Moderujące efekty otoczenia zadaniowego 5.7. Wyniki weryfikacji hipotez; Zakończenie; Implikacje teoretyczne; Implikacje praktyczne; Ograniczenia badań oraz ich przyszłe kierunki; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załącznik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Czy i jakie obecnie potrzebne jest instytucjonalne oddziaływanie resocjalizacyjne wobec nieletnich (zaproszenie do dyskusji); Węzłowe problemy modelu postępowania z nieletnimi w Polsce; Funkcjonowanie zakładów poprawczych i schronisk dla nieletnich oraz młodzieżowych ośrodków wychowawczych w perspektywie potrzeb polityki państwa i aktualnych zmian prawno-organizacyjnych; Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna w sprawach nieletnich a kierunki oddziaływań terapeutyczno-resocjalizacyjnych; Oddziaływania resocjalizujące na nieletnich w nurcie inkluzji społecznej; Zagadnienia recydywy nieletnich w świetle badań zagranicznych i polskich; Resocjalizacja i prewencja: doświadczenia programu Nurse-Family Partnership; Samousprawiedliwianie zachowania a zachowania dewiacyjne młodzieży; Kontekst rodzinny w kształtowaniu się negatywnych postaw społecznych młodzieży; Kompetencje społeczne nieletnich przestępców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział I. Czym jest integracja sensoryczna?: 1. Co i dlaczego musi być zintegrowane w senso(moto)ryce?; 2. Czym są zmysły I jak funkcjonują; 3. Znaczenie układu dotykowego i czucia głębokiego; 4. Jaki wpływ na nasze funkcjonowanie ma zmysł równowagi?; 5. Układ przedsionkowy a rozwój mowy; 6. Jak układ przedsionkowy wpływa na trudności szkolne dziecka?; 7. Zmysł wzroku – narząd niesamowity; 8. Zmysł słuchu, czyli magia dźwięków; 9. Do czego potrzebny jest nam Zmysł węchu?; 10. Smak – zmysł dający wiele przyjemności. Rozdział II. Zaburzenia przetwarzania sensorycznego: 1. Czym są zaburzenia przetwarzania sensorycznego?; 2 . Zaburzenia dyskryminacji sensorycznej (zaburzenia różnicowania sensorycznego); 3. Zaburzenia motoryczne o bazie. Rozdział III. Terapia integracji sensorycznej: 1. Terapia integracji sensorycznej; 2. Narracja w terapii. Rozdział IV. Integracja sensoryczna przez cały rok: 1. Jak wspomagać integrację sensoryczną przez cały rok; 2. Wspieranie integracji sensorycznej u małego dziecka; 3. Integracja sensoryczna w zgodzie z naturą. Słownik pojęć stosowanych w terapii, dotyczący sprzętu terapeutycznego. Załączniki. Bibliografia. Spis fotografii i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacja przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia, ujęcia i nurty badawcze; 3. Usieciowienie przedsiębiorstwa - podstawowe pojęcia i podejścia teoretyczne; 4. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstwa - główne nurty badawcze; 5. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - koncepcja i metoda badań; 6. Internacjonalizacja, innowacyjność i usieciowienie przedsiębiorstw - wyniki badań i dyskusja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria bezpieczeństwa systemów logistycznych / Andrzej Szymonik. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 353 s. : il., wykresy ; 23 cm.
Wstęp; 1. System logistyczny 1.1. Istota systemu logistycznego 1.2. Współdziałanie systemów logistycznych 1.3. Klasyfikacja zagrożeń w kontekście bezpieczeństwa systemów logistycznych 2. Determinanty funkcjonowania zarządzania bezpieczeństwem systemu logistycznego 2.1. Bezpieczeństwo systemu logistycznego i zarządzanie nim 2.2. Zarządzanie progresywne 2.3. Zarządzanie konserwatywne 2.4. Zarządzanie ryzykiem w systemach logistycznych 3. Bezpieczeństwo systemów logistycznych w wymogach i normach międzynarodowych 3.1. System Zarządzania Bezpieczeństwem Łańcucha Dostaw – ISO 28000:2007 3.2. Wytyczne dotyczące społecznej odpowiedzialności – ISO 26000:2010 3.3. System Zarządzania Ciągłością Działania – ISO 22301:2012 3.4. System Badania i Oceny Bezpieczeństwa i Jakości – SQAS (Safety and Quality Assessment System) 3.5. Inicjatywy Bezpieczeństwa Kontenerowego – CSI (Container Security Initiative) 3.6. Bezpieczeństwo łańcuchów dostaw przed terroryzmem w wymogach C-TAPT (Customs-Trade Partnership Against Terrorism) 3.7. Certyfikaty TAPA (Technology Asset Protection Association) 3.8 .Międzynarodowy Kodeks Ochrony Statku i Obiektu Portowego – ISPS (International Ship and Port Facility Security Code) 3.9. Zaawansowane informacje o ładunku ACI (Advanced Cargo Information) 3.10. Upoważniony podmiot gospodarczy – AEO (Authorised Economic Operator) 3.11. Zarządzanie ryzykiem – ISO 31000:2009 3.12. Zarządzanie ryzykiem w korporacji – COSO 3.13. Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – ISO/IEC 27001 4. Bezpieczeństwo transportu samochodowego, kolejowego, kontenerowego, wewnętrznego 4.1. Uwarunkowania wpływające na bezpieczeństwo transportu 4.2. Bezpieczeństwa w transporcie samochodowym 4.3. Bezpieczeństwo w transporcie kolejowym 4.4. Bezpieczeństwo przewozów kontenerowych 4.5. Bezpieczeństwo w transporcie wewnętrznym 5. Bezpieczeństwo wybranych systemów logistycznych 5.1. Bezpieczeństwo gospodarki magazynowej 5.2. Zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego 5.3. Ekologistyka w bezpieczeństwie środowiska naturalnego 5.4. Logistyka imprez masowych 6. Bezpieczeństwo strumienia informacji 6.1. Istota ochrony informacji 6.2. Zagrożenia 6.3. System zarządzania bezpieczeństwem informacji 7. Technologie informatyczne w zarządzaniu bezpieczeństwem systemów logistycznych 7.1. Informatyczne wspomaganie 7.2. Automatyczna identyfikacja 7.3. Elektroniczna wymiana danych 7.4. Telematyka 8. Bezpieczeństwo a koszty logistyczne 8.1. Koszty logistyczne 8.2. Proces pozyskiwania sprzętu 8.3. Eksploatacja sprzętu 8.4. Koszty eksploatacji sprzętu 8.5. Redukcja kosztów 9. Model zarządzania bezpieczeństwem logistycznym 9.1. Modelowanie systemowe w zarządzaniu i logistyce 9.2. Wybiórcza analiza wyników badań i ich graficzne przedstawienie 9.3. Model zarządzania bezpieczeństwem systemów logistycznych (MZBSL); Zakończenie; Bibliografia; Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Postrzeganie integracji przedsiębiorstwa: Potrzeba integracji zarządzania przedsiębiorstwem; Sposoby i etapy integracji przedsiębiorstwa; Światowe i europejskie rozwiązania doskonalenia zarządzania poprzez jego systemową integrację; Specyfika integracji małych firm; Konkurencyjny produkt efektem integracji procesów wytwórczych przedsiębiorstwa; Rola integracyjna technologii; Komputerowa integracja przygotowania i nadzoru realizacji produkcji; Uwarunkowania motywacyjne integrowania pracowników; 2. Uwarunkowania rozwoju integracji zarządzania polskimi przedsiębiorstwami: Jakość jako determinanta integracji działań wytwórczych przedsiębiorstwa w ujęciu procesowym; Polskie uwarunkowania integracji zarządzania przedsiębiorstwami przez zarządzanie przez jakość; Modele integracji zarządzania przedsiębiorstwa oparte na wdrożeniu ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania programowo-organizacyjne wdrażania ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania ekonomiczno-kosztowe wdrożenia ZSZ/ZpJ w przedsiębiorstwie; 3. Uwarunkowania skuteczności wdrożenia zintegrowanych systemów zarządzania w polskich przedsiębiorstwach: Cele i metodyka „Badania oddziaływania zintegrowanego systemu zarządzania na doskonalenie zarządzania przedsiębiorstwem” w aspekcie jego integracji; Uwarunkowania programowo-organizacyjne pracy zespołu wdrażającego; Kryteria oceny skuteczności kształtowania ZSZ w przedsiębiorstwie; Czynniki dezintegrujące - dlaczego TQM zawodzi? 4. Badanie skuteczności wdrożenia ZSZ: Weryfikacja praktyczna przyjętych hipotez i opracowanych modeli rozwiązań problematyki pracy - studia przypadków; Opracowania statystyczne case study; Wnioski analityczne z badania case study; Zakończenie: Podsumowanie i wnioski; Kierunki dalszych badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Prawno-organizacyjne uwarunkowania działalności Służby Więziennej Rozdział 1. Służba Więzienna w systemie bezpieczeństwa wewnętrznego państwa: 1.1. Służba Więzienna jako służba dyspozycyjna państwa; 1.2. Podstawowe zadania Służby Więziennej na rzecz bezpieczeństwa państwa; 1.3. Podstawowe zadania Służby Więziennej o charakterze ochronnym i obronnym; 1.4. Zadania Służby Więziennej o charakterze policyjnym; 1.5. Zadania Służby Więziennej w przypadkach niektórych stanów nadzwyczajnych; 1.6. Miejsce więziennictwa w strategii bezpieczeństwa narodowego. Rozdział 2. Strukturalne i psychospołeczne aspekty efektywności jednostek służących bezpieczeństwu – ze szczególnym uwzględnieniem organizacji służby penitencjarnej: 2.1. Patologia organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem zakładu karnego; 2.2. Formalizacja działalności organizacji a zachowanie zawodowe personelu; 2.3. Budowa organizacji i jej autonomizacja; 2.4. Rozmieszczenie uprawnień decyzyjnych a realizacja zadań – wskazania teorii. Rozdział 3. Działania Służby Więziennej na rzecz bezpieczeństwa osobistego osadzonych w świetle rozwiązań normatywnych: 3.1. Na gruncie rozważań teoretyczno-prawnych; 3.2. W świetle rozwiązań normatywnych; 3.3. Kierunki działań zmierzających do poprawy bezpieczeństwa w jednostkach penitencjarnych Służby Więziennej. Rozdział 4. Dyscyplina jako jeden ze środków i operacyjnych celów oddziaływań penitencjarnych służących bezpieczeństwu: 4.1. Pojęcie i znaczenie dyscypliny społecznej dla osiągania celów resocjalizacyjnych; 4.2. Ważniejsze czynniki kształtujące dyscyplinę społeczną; 4.3. Środki kontroli jako czynnik podtrzymujący dyscyplinę. Rozdział 5. Leczenie z narkomanii osób pozbawionych wolności: 5.1. Istota uzależnienia; 5.2. System pomocy dla osób uzależnionych; 5.3. Zadania Służby Więziennej; 5.4. System leczenia osób uzależnionych pozbawionych wolności. Rozdział 6. Rola i miejsce badań poligraficznych w procesie monitorowania zachowań osób skazanych za przestępstwa seksualne: 6.1. Przestępcy seksualni i ich resocjalizacja; 6.2. Badania poligraficzne; 6.3. Model stosowania badań poligraficznych w nadzorze i terapii sprawców przestępstw seksualnych na przykładzie Stanów Zjednoczonych; 6.4. Rodzaje badań poligraficznych w procedurze PCSOT; 6.5. Perspektywy stosowania badań poligraficznych wobec przestępców seksualnych w Polsce. Rozdział 7. Wpływ nowoczesnych technologii na psychospołeczne funkcjonowanie personelu więziennego: 7.1. Od panopticonu Jeremiego Benthama do współczesnego monitoringu; 7.2. Nowoczesne technologie teleinformatyczne w więziennictwie i ich wpływ na personel. Część 2. Perspektywy modernizacji technicznej Służby Więziennej Rozdział 8. Instytucja elektronicznie monitorowanego dozoru skazanych jako alternatywa dla dyscyplinarno-izolacyjnego systemu wykonywania kary pozbawienia wolności: 8.1. System dozoru elektronicznego w kontekście uregulowań prawnych i organizacyjnych; 8.2. Uwarunkowania i obowiązki związane z odbywaniem kary w systemie dozoru elektronicznego; 8.3. Analiza dozoru elektronicznego jako instytucji o cechach dyscyplinarno-wolnościowego systemu wykonywania kary pozbawienia wolności. Rozdział 9. System dozoru elektronicznego skazanych – wybrane problemy ochrony danych osobowych: 9.1. Dane osobowe – istota prawnej ochrony; 9.2. Informacje o skazanym – dane szczególnie chronione; 9.3. System dozoru elektronicznego jako zbiór danych osobowych skazanych; 9.4. Odpowiedzialność za dane osobowe w systemie dozoru elektronicznego. Rozdział 10. Archiwa elektroniczne w Służbie Więziennej – bezpieczeństwo danych osobopoznawczych w systemach społeczeństwa informacyjnego: 10.1. Archiwoznawstwo; 10.2. Metodyka pracy z dokumentem elektronicznym; 10.3. Opis archiwalny w standardach międzynarodowych. Rozdział 11. Substancje psychoaktywne – rodzaje i ich wykrywanie: 11.1. Substancje psychoaktywne – ogólny podział; 11.2. Popularność substancji psychoaktywnych w Polsce; 11.3. Wykrywanie syntetycznych substancji psychoaktywnych; 11.4. „Dopalacze”, czyli nowe substancje psychoaktywne – problemy analityczne. Rozdział 12. Cyfrowe systemy trankingowe – alternatywa dla analogowych systemów łączności: 12.1. Co to jest tranking?; 12.2. Systemy analogowe i cyfrowe; 12.3. Parametry wybranych systemów trankingowych. Rozdział 13. Operator systemów zabezpieczeń a obserwator w systemie wizyjnego nadzoru osadzonych: 13.1. Badania. Rozdział 14. Integracja systemów elektronicznego zabezpieczenia jednostki w zakładzie karnym: 14.1. Proces modernizacji systemu monitoringu; 14.2. System sygnalizacji włamania i alarmowania oraz kontrola dostępu; 14.3. Integracja. Rozdział 15. Szkolenie kadry a sprawne i skuteczne wykorzystanie urządzeń i systemów teleinformatycznych oraz technicznych na przykładzie Służby Więziennej: 15.1. Obecny model szkolenia funkcjonariuszy; 15.2. Zmiany w szkoleniu w obszarze teletechniki w ujęciu historycznym; 15.3. Wnioski i spostrzeżenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne konteksty kompetencji; 2. Problematyka kompetencji w perspektywie pedagogicznej; 3. Kompetencje jako problem kształcenia na poziomie wyższym w świetle wyników badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Kompetencje pracowników: Kompetencje pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Definiowanie kompetencji; problemy definicyjne i pomiarowe kompetencji; Różnorodność kompetencji zawodowych; Wykorzystanie kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacji. R. 2 Satysfakcja z pracy: Satysfakcja z pracy jako kluczowa postawa pracowników; Satysfakcja a zachowania pracowników; Indywidualne i środowiskowe wyznaczniki satysfakcji z pracy; Pomiar satysfakcji pracowniczej; Nie tylko satysfakcja - różnorodność postaw pracowniczych. R. 3 Dopasowanie pracownika do stanowiska, zawodu i organizacji: Koncepcja dopasowania pracownika do środowiska pracy; Dopasowanie do pracy - wykonywanego zawodu i stanowiska; Dopasowanie pracownika do organizacji; Wieloaspektowe podejście do dopasowania pracownika do środowiska pracy. R. 4 Metodyka badań: Problem badań i hipotezy badawcze; Tury badań i próba badawcza; Analizowanie zmienne i narzędzia badawcze. R. 5 Kompetencje pracowników - ocena i charakterystyka wymagań: Identyfikacja skupisk kompetencyjnych; Wymagania kompetencyjne na różnych stanowiskach pracy; Znaczenie kompetencji dla podejmowania i efektywności pracy o różnym charakterze; Kompetencyjna charakterystyka pracowników - determinanty zróżnicowania. R. 6 Satysfakcja z pracy - czynniki środowiskowe i poziom oczekiwań: W poszukiwaniu kluczowych organizacyjnych wymiarów satysfakcji z pracy; Waga czynników środowiskowych w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Determinanty satysfakcji z pracy. R. 7 Luka kompetencyjna a poziom satysfakcji i inne postawy pracownicze: Dopasowanie pracownika do wymagań stanowiska pracy; Rola dopasowania w zakresie posiadanych kompetencji w kształtowaniu satysfakcji pracownika; Inne negatywne skutki poczucia niedopasowania do wymagań stanowiska pracy. R. 8 Zarządzanie oparte na kompetencjach - implikacje praktyczne prowadzonych badań: Proces wdrażania zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach na różnych stanowiskach. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Podmioty zarządzające, ich role i kompetencje: 1.1. Podmioty zarządzające w organizacji i ich zróżnicowanie; 1.2. Funkcje zarządzania; 1.3. Role organizacyjne zarządzających; 1.4. Różne rozumienia kompetencji; 1.5. Klasyfikacje kompetencji zarządzających. 2. Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne: 2.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, interesariusze, zrównoważony rozwój; 2.2. Ewolucja pojęć i praktyk w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju; 2.3. Przesłanki za upowszechnieniem idei przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych; 2.4. Korzyści przedsiębiorstw ze stosowania koncepcji CSR; 2.5. Charakterystyka przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego i zrównoważonego; 2.6. Postawy zarządzających wobec CSR. 3. Kompetencje menadżerów a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 3.1. Modele kompetencji menadżerów w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju; 3.2. Przegląd literatury; 3.3. Zależności między wybranymi cechami zarządzających a CSR: 3.3.1. Wiek, staż i perspektywy rozwoju kariery; 3.3.2. Wykształcenie prezesa; 3.3.3. Doświadczenia prezesa; 3.3.4. Osobowość – wybrane cechy (narcyzm, pycha, pokora); 3.3.5. Wartości menadżerów; 3.3.6. Motywacje menadżera; 3.4. Prezes jako przywódca. Kompetencje przywódcy w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju: 3.4.1. Przywódca transformacyjny i transakcyjny; 3.4.2. Przywódca etyczny; 3.4.3. Przywódca odpowiedzialny; 3.4.4. Przywódca służebny; 3.4.5. Przywódca zrównoważony (sustainable leadership); 3.4.6. Kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego; 3.4.7. Kompetencje w zakresie współpracy i doboru menadżerów; 3.4.8. Troska o rozwój następców; 3.5. Wielu interesariuszy – wiele kompetencji zarządzających. 4. Kompetencje menadżerów i CSR – wyniki badań ilościowych: 4.1. Założenia badawcze; 4.2. Charakterystyka próby badawczej; 4.3. Wyniki badań ankietowych; 4.4. Wnioski i konkluzje. 5. Studia przypadków: 5.1. Założenia badawcze; 5.2. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w firmie Ochnik SA. Studium przypadku: 5.2.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.2.2. Społeczna odpowiedzialność w przedsiębiorstwie i działania prezesa; 5.2.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.3. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w hucie ArcelorMittal Warszawa. Studium przypadku: 5.3.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.3.2. Działania zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 5.3.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.4. Analiza przekrojowa studiów przypadków; 5.5. Wnioski i konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Zarządzanie zespołem wielokulturowym; Wielokulturowość a zarzadzanie; Metody zarządzania międzykulturowego; Interkulturowość prawa. Treści czynności prawnych; Aspekty kulturowe rachunkowości; Wybrane problemy zarządzania podmiotami leczniczymi w dobie przemian kulturowych na podstawie badań pilotażowych; Prawo pacjenta do informacji i autonomii decydowania o wymiarze wielokulturowości; Nauczyciel w szkole wielokulturowej; Kultura strategiczna - nowe podejście w zarządzaniu strategią; Reklama w perspektywie wielokulturowości; Zezwolenia na pracę cudzoziemców ze wschodu w Polsce; Nabywanie nieruchomości przez cudzoziemców ze wschodu; Obraz ciała kobiet w różnych kulturach - wybrane konteksty; Normatywne uwarunkowania ochrony zabytków sakralnych Tomaszowa Mazowieckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin SA , 2014. - 194, [4] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Zespoły wirtualne jako nowa forma organizacji pracy, 1.1. Istota i klasyfikacja zespołów pracowniczych. 1.2. Specyfika zespołów wirtualnych. 1.3. Zalety i wady zespołów wirtualnych. 1.4. Determinanty skuteczności pracy zespołów wirtualnych i sposoby jej oceny. Rozdział 2. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.1. Istota procesu komunikacji. 2.2. Specyfika procesu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.3. System komunikacji w zespole wirtualnym. 2.4. Rozwiązania strukturalne systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 2.5. Wpływ systemu komunikacji na skuteczną pracę zespołu wirtualnego. Rozdział 3. Projektowanie systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.1. Istota i znaczenie procesu projektowania systemu komunikacji. 3.2. Wybrane podejścia metodologiczne w projektowaniu systemów komunikacji. 3.3. Proces projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.4. Wybrane metody i narzędzia projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 3.5. Analiza systemu komunikacji w zespole wirtualnym jako ważny element cyklu projektowego. Rozdział 4. Przykład praktyczny zastosowania metody projektowania systemu komunikacji w zespole wirtualnym. 4.1. Przesłanki projektowania systemu komunikacji w badanym zespole wirtualnym. 4.2. Przebieg procesu projektowego. 4.3. Porównanie skuteczności pracy zespołu przed i po zastosowaniu metody projektowania systemu komunikacji. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Pojęcie administracji niezespolonej; Rozdział 2. Teoria organu administracji; Rozdział 3. Organy administracji niezespolonej w świetle obowiązujących regulacji: 3.1. Uwagi ogólne dotyczące ustawowego definiowania i wyodrębniania organów administracji niezespolonej; 3.2. Ustawowe zdefiniowanie organów administracji niezespolonej3.3. Ustawowe przesłanki ustanawiania organów administracji niezespolonej Rozdział 4. Delegatury urzędów szczebla centralnego i ich kierownicy a organy administracji niezespolonej; Rozdział 5. Relacje organów administracji niezespolonej z innymi podmiotami administrującymi: 5.1. Refleksje ogólne na temat umiejscowienia organów administracji niezespolonej w aparacie administracji; 5.2. Podział zadań i kompetencji między organy zespolonej administracji rządowej i organy administracji niezespolonej w kontekście ich ustanawiania; 5.3. Oddziaływanie organów zespolonej administracji rządowej na organy administracji niezespolonej; 5.4. Oddziaływanie wojewody jako przedstawiciela rady ministrów na organy administracji niezespolonej; 5.5. Oddziaływanie na organy administracji niezespolonej w ramach relacji „pionowych”; 5.6. Relacje z innymi podmiotami administrującymi jako płaszczyzna wyodrębniania organów administracji niezespolonej. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp I. Socjologiczny aspekt konfliktu społecznego 1. Konflikty tożsamości w społeczeństwie współczesnym: w niewoli władzy i wolności? 2. Konflikt językowy. Studium porównawcze obszarów Arktyki II. Pedagogiczny aspekt konfliktu społecznego 3. Konflikty interpersonalne - sens, przebieg i przezwyciężanie 4. Spostrzeganie interpersonalne w sytuacjach konfliktu 5. Konflikt jako sytuacja wychowawcza 6. Konflikty w szkole w ujęciu interakcjonizmu symbolicznego. Perspektywa postrzegania szkoły jako organizacji 7. Źródła konfliktów szkolnych i ich znaczenie dla procesu edukacji młodzieży 8. Lęk komunikacyjny u uczniów a ich sposoby reagowania w sytuacji konfliktu w klasie szkolnej III. Psychologiczny aspekt konfliktu społecznego 9. „Przetrwać razem” – małżeństwo z perspektywy psychologii analitycznej 10. Konflikty interpersonalne w związkach kohabitacyjnych 11. Co oznacza skuteczność i satysfakcja stron z udziału w mediacjach rodzinnych? 12. Style i efekty rozwiązywania konfliktów w relacji rodziców z adolescentami a przekonanie adolescentów o skuteczności rodziny 13. Zadowolenie vs. rozczarowanie z komunikacji z matką z perspektywy adolescsenta 14. Konflikt jako czynnik kompozytowy relacji między rodzeństwem w okresie dorosłości a kompetencje społeczne 15. Rola reakcji emocjonalnych w regulacji strategii radzenia sobie młodzieży w wieku dorastania w sytuacji konfliktu społecznego 16. Agresywność w konfliktach społecznych a style radzenia sobie ze stresem 17. Potencjalne przyczyny konfliktów zawodowych w dobie globalizacji; Noty o autorach; Streszczenie; Abstract.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ogólne zagadnienia kryminalistyki: Z dziejów metod śledczych; Przedmiot i zakres współczesnej kryminalistyki; Tendencje rozwojowe współczesnej kryminalistyki; 2. Technika kryminalistyczna: Identyfikacyjne, dowodowe i wykrywacze znaczenie śladów kryminalistycznych; Daktyloskopia i inne metody identyfikacji człowieka; Antropologia sądowa i jej wykorzystanie w identyfikacji człowieka;. Mechanoskopia; Broń palna i ślady jej użycia; Traseologia kryminalistyczna; Kryminalistyczne badania dokumentów; Fonoskopia; Kryminalistyczne badania śladów cyfrowych; Fizykochemia kryminalistyczna; Biologia kryminalistyczna; Osmologia; Fotografia kryminalistyczna; 3. Taktyka kryminalistyczna: Pierwsze informacje o przestępstwie i zasady ich uzyskiwania; Badanie miejsca zdarzenia; Badania sądowo-lekarskie osób żywych i zwłok; Wersja kryminalistyczna; Kryminalistyczna problematyka przesłuchania; Eksperyment kryminalistyczny; Taktyka przeszukania terenu, pomieszczeń i osób; Okazanie; Badanie wariograficzne; Problemy etyczne w kryminalistyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej