Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(75)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(38)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(60)
Autor
Nowińska Ewa (1948- )
(6)
Promińska Urszula
(6)
Kall Jacek
(4)
Skubisz Ryszard (1950- )
(4)
Szczepanowska-Kozłowska Krystyna (1965- )
(3)
Vall Michał du (1952-2012)
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Kondrat Mariusz
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Baran Arkadiusz
(1)
Barć-Krupińska Anna
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Błotnicki Maciej
(1)
Chlebny Julia
(1)
Chodorowski Maciej
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Derek
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Duda Ignacy
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębski Maciej
(1)
Edwards Helen
(1)
Evamy Michael
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Golat Rafał
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Gęba Karolina
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jakimczuk Ewa
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juściński Paweł
(1)
Juściński Przemysław
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Kostański Piotr (1979-2018)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Krzyżowska Katarzyna
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miksza Paulina
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mordwiłko-Osajda Justyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Niewęgłowska Klaudia
(1)
Niewęgłowski Adrian
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Nowak Iwona
(1)
Olins Wally
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna (1965- )
(1)
Sitko Joanna Jowita
(1)
Smoczyńska Joanna
(1)
Szulce Halina
(1)
Szwed Małgorzata
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymanek Tadeusz
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tischner Anna
(1)
Tomasiak Natalia
(1)
Trzebiatowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Temat
Znaki towarowe
(56)
Firma (nazwa)
(23)
Własność przemysłowa
(19)
Znak towarowy
(19)
Marketing
(12)
Reklama
(10)
Prawo własności przemysłowej
(8)
Patenty
(7)
Wzornictwo przemysłowe
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Prawo autorskie
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marka*
(4)
Opakowania
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Internet
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo międzynarodowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Znaki graficzne
(3)
Żywność
(3)
Adresy domenowe
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Ceny
(2)
Domeny internetowe
(2)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(2)
Informacja wizualna
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Oznaczenia geograficzne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programy komputerowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sąd Pierwszej Instancji Wspólnot Europejskich
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wynalazki
(2)
Alkohol
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Banki
(1)
Blog
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobra osobiste pracowników
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dzieła osierocone
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Firma(nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Logotypy
(1)
Loterie
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Monopol
(1)
Naruszenie prawa
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Odszkodowanie
(1)
Papier firmowy
(1)
Plagiat
(1)
Podatek
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Prawo cywilne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(6)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy i promocji. - Warszawa : LexisNexis Wydaw. Prawnicze, 2007. - 1007 s. ; 24 cm.
Cz. I Produktowe i treściowe ograniczenia reklamy i promocji: 1. Wyroby tytoniowe, 2. Produkty lecznicze i wyroby medyczne, 3. Usługi instytucji finansowych, 4. Inne ograniczenia reklamy wynikające z implementacji prawa wspólnotowego, 5. Napoje alkoholowe, 6. Gry i zakłady wzajemne, 7. Wolne zawody. Cz. II Reklama i promocja w środkach masowego przekazu: 8. Reklama radiowa i telewizyjna, 9. Reklama prasowa, 10. Reklama z wykorzystaniem usług telekomunikacyjnych. Cz. III Prawne ramy prowadzenia promocji: 11. Programy lojalnościowe, konkursy i sprzedaż premiowa, 12. Loterie promocyjne, 13. Ochrona danych osobowych w marketingu, 14. Dane objęte tajemnicą zawodową w działalności promocyjnej, Cz. IV Reklama i promocja w prawie konkurencji: 15. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 16. Czyny nieuczciwej konkurencji w działalności promocyjnej, 17. Odpowiedzialność zaczyny nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy i promocji, 18. Promocja towarów a zakaz praktyk ograniczających konkurencję. Cz. V Dobra osobiste i prawa własności intelektualnej w reklamie: 19. Dobra osobiste w reklamie, 20. Reklama a prawo autorskie, 21. Reklama a prawo znaków towarowych, Cz. VI Międzynarodowe aspekty prawa reklamy: 22. Reklama a wolności traktatowe, 23. Prawo właściwe dla reklamy o zasięgu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prawo autorskie: Ogólna charakterystyka prawa autorskiego i praw pokrewnych; Utwór jako przedmiot prawa autorskiego; Podmiot prawa autorskiego; Rodzaje utworów; Autorskie prawa majątkowe; Dozwolony użytek osobisty i publiczny; Utwory osierocone; Organizacje zbiorowego zarządzania prawami autorskimi lub prawami pokrewnymi; Umowy prawnoautorskie; Autorskie prawa osobiste; Plagiat; Odpowiedzialność cywilna z tytułu naruszenia autorskich prawa majątkowych i osobistych; Odpowiedzialność karna; Utwory audiowizualne i programy komputerowe; Ochrona wizerunku i adresata korespondencji; Prawa pokrewne; Prawa autorskie w Internecie; Ochrona baz danych 2. Prawo własności przemysłowej: Źródła prawa własności przemysłowej; Prawo patentowe; Prawo znaków towarowych; Prawo wzorów przemysłowych; Oznaczenia geograficzne; Wzory użytkowe; Topografie układów scalonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(System Prawa Prywatnego ; T. 14b)
1. Wzory przemysłowe w prawie międzynarodowym i prawie Unii Europejskiej; 2. Pojęcie wzoru przemysłowego, przesłanki zdolności rejestracyjnej i wyłączenia spod ochrony prawem z rejestracji wzoru przemysłowego; 3. Postępowanie w sprawie udzielenia prawa z rejestracji wzoru przemysłowego; 4. Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego; 5. Naruszenie prawa z rejestracji wzoru przemysłowego; 6. Ustanie prawa z rejestracji wzoru przemysłowego; 7. Ochrona kumulatywna wzorów przemysłowych; 8. Znaki towarowe w prawie międzynarodowym i prawie UE; 9. Pojęcie znaku towarowego. Rodzaje oznaczeń. Kategorie znaków towarowych; 10. Uprawniony do znaku towarowego; 11. Postępowanie w sprawie udzielenia prawa ochronnego na znak towarowy; 12. Pierwszeństwo do uzyskania prawa ochronnego na znak towarowy; 13. Bezwzględne przeszkody rejestracji znaku towarowego; 14. Względne podstawy odmowy udzielenia prawa ochronnego na znak towarowy; 15. Praw ochronne na znak towarowy; 16. Wspólne prawo ochronne na znak towarowy; 17. Obowiązek używania znaku towarowego; 18. Ograniczenia prawa ochronnego na znak towarowy; 19. Wyczerpanie prawa ochronnego na znak towarowy; 20. Przejście prawa ochronnego na znak towarowy; 21. Licencja znaków towarowych; 22. Naruszenie prawa ochronnego na znak towarowy; 23. Ustanie prawa ochronnego na znak towarowy; 24. Znaki towarowe wspólne; 25. Geograficzne oznaczenia pochodzenia; 26. Roszczenia z tytułu naruszenia praw własności przemysłowej; 27. Ochrona celna praw własności przemysłowej; 28. Kolizyjnoprawna problematyka praw własności przemysłowej; 29. Jurysdykcja w sprawach dotyczących praw własności przemysłowej. Uznawanie i wykonywanie orzeczeń wydanych w tych sprawach; 30. Dochodzenie roszczeń z zakresu prawa własności przemysłowej w postępowaniu cywilnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347,7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo własności przemysłowej / Piotr Kostański, Łukasz Żelechowski. - Stan prawny na 30.11.2013 r. - Warszawa : C.H.Beck , 2014. - 537, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki Prawnicze)
1. Pojęcie własności przemysłowej; 2. Ochrona rozwiązać; 3. Ochrona znaków towarowych i oznaczeń geograficznych; 4. Obrót prawami własności przemysłowej; 5. Ochrona praw własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R. I. Uwagi wprowadzające, R. II. Klasyfikacja dóbr materialnych, R.III. Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemyslowych, R. IV. Przedmioty prawa własności przemysłowej. Regulacje prawne międzynarodowe w zakresie wynalazków i wzorów użytkowych. Regulacje krajowe w zakresie wynalzaków, R. V. jak uzyskac patent europejski. Międzynarodowe akty prawne. Akty normatywne prawa krajowego. R. IV Topografia układów scalonych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Omówienie ustawy - prawo własności przemysłowej: Zakres ustawy - prawo własności przemysłowej; Wynalazki; Wzory użytkowe; Wzory przemysłowe; Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych; Projekt racjonalizatorski; Znaki towarowe i prawa ochronne; Oznaczenia geograficzne; Topografia układów scalonych. Cz. II Akty prawne: -Ustawa z dn. 30 czerwca 2000r. - prawo własności przemysłowej; -Ustawa z dn. 6 czerwca 2002r. o zmianie ustawy - prawo własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Omówienie ustawy - prawo własności przemysłowej: Zakres ustawy - prawo własności przemysłowej; Wynalazki; Wzory użytkowe; Wzory przemysłowe; Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych; Projekt racjonalizatorski; Znaki towarowe i prawa ochronne; Oznaczenia geograficzne; Topografia układów scalonych. Cz. II Akty prawne: -Ustawa z dn. 30 czerwca 2000r. - prawo własności przemysłowej; -Ustawa z dn. 6 czerwca 2002r. o zmianie ustawy - prawo własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Omówienie ustawy - prawo własności przemysłowej: Zakres ustawy - prawo własności przemysłowej; Wynalazki; Wzory użytkowe; Wzory przemysłowe; Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych; Projekt racjonalizatorski; Znaki towarowe i prawa ochronne; Oznaczenia geograficzne; Topografia układów scalonych. Cz. II Akty prawne: -Ustawa z dn. 30 czerwca 2000r. - prawo własności przemysłowej; -Ustawa z dn. 6 czerwca 2002r. o zmianie ustawy - prawo własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie, 1. Wzory przemysłowe, 2. Znaki towarowe, 3. Oznaczenie geograficzne, 4. Topografia układów scalonych. Cz. II Wybór aktów prawnych, 1. Prawo polskie, 2. Prawo europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwerystetu Jagiellońskiego ; Z.83)
1. Dzieło multimedialne w świetle polskiego prawa autorskiego, 2. Problemy prawne związane z wystawieniem utworu w miejscu dostępnym dla publiczności, 3. Zasada jednolitej ochrony praw osobistych twórcy na tle komercjalizacji prawa autorskiego, 4. Wokół zagadnień dóbr osobistych artysty wykonawcy, 5. Ochrona patentowa programów komputerowych na gruncie regulacji prawnych i dotychczasowej praktyki patentowej oraz w świetle wspólnotowej inicjatywy legislacyjnej, 6. Wspólne prawo z rejestracji znaku towarowego (na tle konwencji paryskiej), 7. Wyłączność danych w procesie dopuszczania do obrotu produktów leczniczych w prawie polskim na tle porównawczym, 8. Teleturniej w świetle przepisów Kodeksu cywilnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 86)
Wytwarzanie i dystrybucja części zamiennych w świetle Prawa własności przemysłowej i prawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Wspólne prawo ochronne; Obowiązek używania znaku towarowego w prawie polskim i międzynarodowym; Znaki towarowe a ochrona dóbr osobistych osób fizycznych w prawie kanadyjskim; Rejestracja pojedynczego koloru jako znaku towarowego; Używacz uprzedni znaku towarowego (prawo polskie na tle prawnoporównawczym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sklepy internetowe i świadczenie innych usług przez Internet; Blogi i portale społecznościowe; Prawo autorskie w Internecie; Znaki towarowe; Mini One Stop Shop - MOSS - mały punkt kompleksowej obsługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rok 2 (2004). - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2004. - 214 s. ; 20 cm.
(Problemy współczesnego prawa międzynarodowego, europejskiego i porównawczego / Katedra Europeistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego ; red. prowadzący Paweł Czubik ISSN 1730-4504 ; Rok 2 (2004))
1. Pozycja prawna domu aukcyjnego, 2. Ochrona znaków towarowych w Internecie w amerykańskim prawie federalnym, 3. Unijna zasada równego traktowania i swoboda przepływu pracowników w odniesieniu do sytuacji mniejszości seksualnych w zatrudnieniu, 4. Wybrane problemy procedury przedsądowej w postępowaniu przed ETS. O naruszenie zobowiązań członkowskich, 5. Czynność legalizacyjna dokonywana przez konsula zaprzyjaźnionego państwa (nacion amiga) w praktyce i regulacjach prawnych państw ameryki łacińskiej, 6. Kwestia terroryzmu w konflikcie rosyjsko-czeczeńskim a prawo międzynarodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota, tożsamość i siła marki; R.2 Proces kupowa nia i lojalność wobec marki; R.3 Skuteczne wprowadze nie nowej marki na rynek; R.4 Nazwa i symbol marki; R.5 Architektura marki; R.6 Rola reklamy i promocji sprzedaży w budowaniu marki; R.7 Marki w handlu detali cznym; R.8 Marki globalne; R.9 Analiza pozycji rynko wej i wycena marki; R.10 Rozciąganie marki i przedłuża nie jej życia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Anatomia marki, Pojęcie i rola marki, Determinanty silnej marki; Wizerunek marki, Tożsamość a wizerunek marki, Cylk życia marki; Sponsorowanie marki; Nazwa marki; kryteria projektowania nazw marek; Znak marki; Marka jako przedmiot transakcji; Internacjolizacja i globalizacja marek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia początkowe: Marka i zarządzanie marką; 2. Określanie i ustanawianie pozycjonowania i wartości marek: Kapitał marki bazujący na konsumencie; Pozycjonowanie marki; 3. Planowanie i wdrażanie programów marketingowych marki: Wybór elementów marki służących do budowania jej kapitału; Jak opracować program marketingowy, aby zbudować kapitał marki; Integracja komunikacji marketingowej w budowaniu kapitału marki; Wykorzystywanie wtórnych skojarzeń z marką jako sposób budowania kapitału marki; 4. Mierzenie i interpretowanie wyników marki: Opracowywanie systemów mierzenia kapitału marki i zarządzania kapitałem marki; Pomiar źródeł kapitału marki. Jak wczuć się w sposób myślenia klienta; Pomiary rezultatów kapitału marki. Jak szacować wyniki rynkowe; 5. Rozwój i utrzymanie kapitału marki: Tworzenie i wprowadzenie strategii budowania świadomości marki; Wprowadzenie i nazywanie nowych produktów i rozszerzeń marki; Zarządzanie marką na przestrzeni czasu; Zarządzanie marką ponad granicami geograficznymi i segmentami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wally Olins o marce / Wally Olins. - Warszawa : Instytut Marki Polskiej, 2004. - 326 s. : fot. ; 24 cm.
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1.Dlaczego marki są ważne dla kientów, 2.Jak Volkswa gen, firma bezgranicznie skupiona na biegłości techni cznej, zakochał się w markach, 3.Skąd się wzieły marki i co się stało, gdy dojrzały, 4.Żyć marką.Zarządzanie markami usługowymi, 5.Marki na arenie globalnej. Jedn orodność, różnorodność i charakter, 6.Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm.Więzi uczuciowe budują markę, 7."Made in...".Co oznacza i ile jest warte?, 8.Bran ding narodowy, 9.Jak zbudować i utrzymać markę.Garść wskazówek, 10.Branding a zarabianie pieniędzy, 11.Mar ki: kto tu naprawdę rządzi?, 12.Przyszłość brandingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Renoma jako dobro niematerialne ze szczególnym uwzględnieniem problematyki znaków towarowych; Dochodzenie roszczeń z tytułu naruszenia autorskich praw osobistych w działalności prasowej; Ochrona znaków towarowych w działalności gospodarczej - prawnokarne ujęcie i konsekwencje; Ochrona materiału naukowego zawartego w utworze naukowym; Unijna reforma ochrony danych osobowych - największe wyzwania dla polskiego przedsiębiorcy; Zastaw i użytkowanie praw własności; Komercyjne wykorzystanie sztuki ulicznej (murale) w kontekście wolności panoramy; Przedsiębiorca a prawa do wytworu intelektualnego stworzonego przez jego pracownika; Zakres pojęcia przedsiębiorcy w Prawie własności przemysłowej; Autor utworu jako konsument; Niedozwolone naśladownictwo produktów w działalności gospodarczej; Komercjalizacja wizerunku. Aspekty prawne; Jurysdykcja krajowa w zakresie czynów nieuczciwej konkurencji naruszających prawa własności intelektualnej na gruncie prawa polskiego oraz prawa Unii Europejskiej; Ochrona ras zwierząt w prawie własności intelektualnej; Informacja o Stowarzyszeniu KOPIPOL - organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi do utworów naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej