Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(75)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(38)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(60)
Autor
Nowińska Ewa (1948- )
(6)
Promińska Urszula
(6)
Kall Jacek
(4)
Skubisz Ryszard (1950- )
(4)
Szczepanowska-Kozłowska Krystyna (1965- )
(3)
Vall Michał du (1952-2012)
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Kondrat Mariusz
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Baran Arkadiusz
(1)
Barć-Krupińska Anna
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Błotnicki Maciej
(1)
Chlebny Julia
(1)
Chodorowski Maciej
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Derek
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Duda Ignacy
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębski Maciej
(1)
Edwards Helen
(1)
Evamy Michael
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Golat Rafał
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Gęba Karolina
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jakimczuk Ewa
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juściński Paweł
(1)
Juściński Przemysław
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Kostański Piotr (1979-2018)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Krzyżowska Katarzyna
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miksza Paulina
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mordwiłko-Osajda Justyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Niewęgłowska Klaudia
(1)
Niewęgłowski Adrian
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Nowak Iwona
(1)
Olins Wally
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna (1965- )
(1)
Sitko Joanna Jowita
(1)
Smoczyńska Joanna
(1)
Szulce Halina
(1)
Szwed Małgorzata
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymanek Tadeusz
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tischner Anna
(1)
Tomasiak Natalia
(1)
Trzebiatowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Temat
Znaki towarowe
(56)
Firma (nazwa)
(23)
Własność przemysłowa
(19)
Znak towarowy
(19)
Marketing
(12)
Reklama
(10)
Prawo własności przemysłowej
(8)
Patenty
(7)
Wzornictwo przemysłowe
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Prawo autorskie
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marka*
(4)
Opakowania
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Internet
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo międzynarodowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Znaki graficzne
(3)
Żywność
(3)
Adresy domenowe
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Ceny
(2)
Domeny internetowe
(2)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(2)
Informacja wizualna
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Oznaczenia geograficzne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programy komputerowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sąd Pierwszej Instancji Wspólnot Europejskich
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wynalazki
(2)
Alkohol
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Banki
(1)
Blog
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobra osobiste pracowników
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dzieła osierocone
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Firma(nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Logotypy
(1)
Loterie
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Monopol
(1)
Naruszenie prawa
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Odszkodowanie
(1)
Papier firmowy
(1)
Plagiat
(1)
Podatek
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Prawo cywilne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(6)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kraje jako marki- podstawy brandingu narodowego; 2. Marka narodowa a marka korporacyjna- podobieństwa i różnice; 3. W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają; 4. Wektory marki narodowej- wyzwania, metody, dobre praktyki; 5. Jak budować maki narodowe; 6. Budowanie polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
część I: Zrozumienie szansy. 1. Fakty o marce prywatnej. 2. Mity o marce prywatnej. 3. Przeszłość marki prywatnej. 4. Teraźniejszość marki prywatnej. 5. Przyszłość marki prywatnej. Część II: Identyfikacja szansy. 6. Raport z badania globalnego Saatchi &Saatchi X. 7. Z perspektywy kupującego. 8. Z perspektywy producenta. 9. Z perspektywy detalisty. 10. Perspektywa ogólna. Część III: "Uhandlowanie" szans producenta. 11. Gdzie jest zagrożenie, tam jest szansa. 12. Zasady podejścia do marki prywatnej. 13. Zasada 1. Podejmujcie ryzyko i żyjcie rzeczywistością. 14. Zasada 2. "Uhandlawiajcie" i bądźcie radykalni. 15. Zasada 3. Globalne kwestie społeczne i ekologiczne jutra traktujcie jako wasze dzisiejsze szanse. 16. Zasada 4. Edukujcie, prowadźcie i inspirujcie. 17. Zasada 5. Uwierzcie, że najważniejsze jest zdobycie "półki umysłu". 18. Zasada 6. Wprowadzajcie innowacje, bądźcie inżynierami wizerunku, angażujcie. 19. Zasada 7. Odzyskajcie i na nowo wymyślcie sklep. 20. Zasada 8. Kapitalizujcie swoją komunikację marketingową oraz markę - od sklepowej kasy po telewizję. 21. Zasada 9. Kooperujcie i współpracujcie przez rywalizację kooperatywną. 22. Zasada 10. Pamiętajcie, że rozwiązania dla kupującego zapewniają zysk. Część IV: "Uhandlowienie" szans detalisty. 23. Gdzie jest szansa, tam jest jeszcze większa szansa. 24. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od pierwszej do piątej). 25. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od szóstej do dziesiątej). Część V: Wnioski. 26. Wspólne wykorzystanie szans.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wstęp, R.2 Nazwa, R,3 Hasło, R.4 Tekst, R.5 Rodza je reklam, Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewn ych, Ustawa o języku polskim, Prawo prasowe, Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zawiera: Wstęp. Rozdział I. Znak towarowy renomowany jako kategoria normatywna – istota i geneza: 1. Ratio legis ochrony znaków towarowych renomowanych; 2. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w federalnym prawie amerykańskim; 3. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie Unii Europejskiej; 4. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie polskim; 5. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie międzynarodowym. Rozdział II. Renoma znaku towarowego: 1. Renoma jako kryterium wyodrębnienia osobnej kategorii znaków towarowych a powszechna znajomość znaku; 2. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie przedmiotowym i podmiotowym; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie terytorialnym; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie czasowym; 4.1. Federalne prawo amerykańskie; 4.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 5. Dowody na istnienie renomy znaku; 5.1. Federalne prawo amerykańskie; 5.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 6. Wnioski. Rozdział III. Ustawowe znamiona używania kolizyjnego oznaczenia jako działania naruszającego prawo do znaku towarowego renomowanego: 1. Używanie kolizyjnego oznaczenia w handlu, w obrocie handlowym, w obrocie gospodarczym; 1.1. Federalne prawo amerykańskie; 1.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 2. Używanie kolizyjnego oznaczenia w odniesieniu do towarów lub usług; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Używanie kolizyjnego oznaczenia jako znaku towarowego a wpływ używania kolizyjnego oznaczenia na funkcje pełnione przez znak towarowy renomowany; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Zasada słuszności w prawie amerykańskim a brak zgody uprawnionego na używanie kolizyjnego oznaczenia w prawie UE oraz bezprawność używania kolizyjnego oznaczenia w prawie polskim; 5. Terytorialny zakres używania kolizyjnego oznaczenia a używanie kolizyjnego oznaczenia w Internecie; 5.1. Federalne prawo amerykańskie; 5.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 6. Wnioski. Rozdział IV. Przesłanki naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego uwarunkowane relacjami zachodzącymi pomiędzy oznaczeniami i towarami: 1. Tożsamość lub podobieństwo oznaczeń; 1.1. Federalne prawo amerykańskie; 1.2.. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 2. Brak wymogu podobieństwa towarów; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Skojarzenie/związek zachodzący pomiędzy znakiem renomowanym a kolizyjnym oznaczeniem; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Wnioski. Rozdział V. Skutek używania kolizyjnego oznaczenia jako przesłanka naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego: 1. Formy zjawiskowe naruszenia prawa do znaku towarowego renomowanego; 2. Szkodliwość dla odróżniającego charakteru znaku towarowego renomowanego/osłabienie znaku towarowego renomowanego przez rozmycie; 2.1. Federalne prawo amerykańskie; 2.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 3. Szkodliwość dla renomy znaku towarowego renomowanego/ osłabienie znaku towarowego renomowanego przez przyćmienie; 3.1. Federalne prawo amerykańskie; 3.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 4. Czerpanie nienależnych korzyści z renomy lub odróżniającego charakteru znaku towarowego renomowanego (pasożytnictwo); 4.1. Federalne prawo amerykańskie; 4.2. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie; 5. Wnioski. Rozdział VI. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego: 1. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego w federalnym prawie amerykańskim; 1.1. Uczciwe użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.2. Opisowe użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.3. Nominatywne użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.4. Użycie kolizyjnego oznaczenia w reklamie porównawczej; 1.5. Użycie kolizyjnego oznaczenia w ramach parodii, krytyki lub komentarza; 1.6. Użycie kolizyjnego oznaczenia w związku z relacjonowaniem i komentowaniem wiadomości; 1.7. Niehandlowe użycie kolizyjnego oznaczenia; 1.8. Doktryna pierwszej sprzedaży w federalnym prawie amerykańskim; 1.9. „Porzucenie” znaku towarowego renomowanego; 2. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego w prawie Unii Europejskiej i w prawie polskim; 2.1. Uzasadniona przyczyna używania kolizyjnego oznaczenia („due cause”); 2.2. Dozwolone używanie oznaczeń (art. 14 ust. 1 rozporządzenia 2017/1001 i art. 156 p.w.p.); 2.3. Użycie kolizyjnego oznaczenia w reklamie porównawczej; 2.4. Prawo używacza uprzedniego; 2.5. Wyczerpanie prawa do znaku renomowanego; 2.6. Tolerowanie przez uprawnionego do znaku towarowego renomowanego przez osobę trzecią; 2.7. Brak rzeczywistego używania znaku towarowego renomowanego; Rozdział VII. Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego a czyn nieuczciwej konkurencji: 1.Możliwości ochrony znaku towarowego renomowanego na gruncie prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji w USA, UE i Polsce; 1.1. Federalne prawo amerykańskie; 1.2. Prawo Unii Europejskiej; 1.3. Prawo polskie; 2. Przesłanki ochrony znaku towarowego renomowanego wynikające z art. 3 ust. 1 u.z.n.k.; 2.1. Uwagi wprowadzające; 2.2. Sprzeczność z prawem lub dobrymi obyczajami; 2.3. Zagrożenie lub naruszenie interesu innego przedsiębiorcy lub klienta; 2.4. Przesłanki szczególne; 3. Relacja przepisów ustawy – Prawo własności przemysłowej oraz rozporządzenia 2017/1001 do ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w aspekcie możliwości ochrony znaku towarowego renomowanego; 3.1. Uwagi wprowadzające; 3.2. Możliwość kumulatywnego stosowania przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ustawy – Prawo własności przemysłowej oraz odpowiednio rozporządzenia 2017/1001 w aspekcie ochrony znaku towarowego renomowanego; 3.3. Przesłanki stosowania art. 3 ust. 1 u.z.n.k. dla ochrony znaku towarowego renomowanego chronionego na podstawie ustawy – Prawo własności przemysłowej lub rozporządzenia 2017/1001. Podsumowanie. Bibliografia. Spis wyroków sądów amerykańskich. Spis wyroków Trybunału Sprawiedliwości UE oraz sądu UE. Spis wyroków sądów polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Ekonomiczne i psychologiczne aspekty naśladownictwa opakowań produktów znanych marek; 2. Zwalczanie naśladownictwa opakowań jako przejawu nieuczciwej konkurencji w wybranych państwach; 3. Naśladownictwo opakowań a model przeciętnego konsumenta; 4. Opakowanie jako przedmiot praw wyłącznych; 5. Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 6. Naśladownictwo opakowań produktów znanych marek a ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Ewolucja całosciowej identyfikacji : 1.Historyczne źródła, 2.Początki znaków firmowych i towarowych, 3. Prekursor nowoczesnej CI, 4.Ewolucja współczesnej CI, 5.Rozwój CI w Polsce. R.II Dzisiejsze znaczenie CI : 1.Czym jest Całościowa Identyfikacja, 2.Przyczyny realizacji programu CI, 3. Korzysci wynikajace ze stosowania CI, 4.Zakres systemu wizualnego. R.III Program krok po kroku : 1.Etapy i znaczenie CI, 2.Strategia, 3.Projektowanie, 4.Audyt, 5.Organizacja, 6.Komunikacja, 7.Wdrożenie, 8.Skuteczność programu CI. R.IV Praktyczny poradnik : 1.Dlaczego nie konkurs, 2. Współpraca z konsultantem ds. CI, 3.Całościowe podej ście, 4.TVP-przykład zmiany systemu wizualnego CI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Regulacja prawna i istota obowiązku używania znaku towarowego, 2. Używanie znaku towarowego wyepłniające obowiązek używania - zagadnienia ogólne, 3. Używanie znaku towarowego wypełniające obowiązek używania - zagadnienia szczegółowe, 4. Skutki nieużywania znaku towarowego - zagadnienia materialnoprawne, 5. Skutki nieużywania znaku towarowego - zagadnienia proceduralne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Znaki towarowe i domeny internetowe - zagadnienia podstawowe, 2. Zaruszenie prawa ochronnego na znak towarowy w wyniku rejestracji i używania domen internetowych, 3. Środki ochrony prawnej znaków towarowych przed naruszeniami w internecie - zakres roszczeń, 4. Szczególne zagadnienia związane z używaniem znaków towarowych w internecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Formy naruszeń prawa do znaku towarowego w Internecie, 2. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie zagranicznym, 3. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 4. Ochrona znaków towarowych w Internecie w prawie polskim, 5. Rozwiązywanie sporów o domeny internetowe zawierające znaki towarowe w drodze arbitrażu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Specyfika prawa do znaku towarowego i jego naruszeń: Fenomen znaku; Powstanie, funkcje i treść prawa do znaku towarowego; Naruszenie prawa do znaku towarowego; model ochrony prawa do znaku towarowego; "Wyrównanie" następstw naruszenia prawa do znaku towarowego w ramach odpowiedzialności majątkowej. 2. Następstwa naruszenia prawa do znaku towarowego w majątku uprawnionego i środki realizacji odpowiedzialności majątkowej naruszyciela: Zarys problematyki; Klasyczna dogmatyka odpowiedzialności odszkodowawczej; Pojęcie szkody; Specyfika szkody w prawie znaków towarowych; Zasady prawa odszkodowawczego - pełne wynagrodzenie szkód oraz zakaz wzbogacenia się poszkodowanego; Postacie szkody; Wina naruszyciela prawa do znaku towarowego; Związek przyczynowy; Ustalenie istnienia i wysokości szkody; Sposoby naprawienia szkody; Współodpowiedzialność wielu naruszycieli; Odstępstwa od klasycznej dogmatyki odpowiedzialności odszkodowawczej w prawie znaków towarowych. 3. Następstwa naruszenia prawa do znaku towarowego w majątku naruszyciela i środki realizacji odpowiedzialności majątkowej naruszyciela: Zarys problematyki; Odpowiedzialność z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia w systemie roszczeń majątkowych za naruszenia prawa do znaku towarowego; Roszczenie o wydanie bezpodstawne uzyskanych korzyści z naruszenia prawa do znaku towarowego; Miejsce roszczenia o wydanie zysków w wybranych porządkach prawnych; Ustalanie wielkości korzyści osiągniętych z naruszenia prawa do znaku towarowego. 4. Następstwa naruszenia prawa do znaku towarowego w majątku odbiorców (konsumentów) i środki realizacji odpowiedzialności majątkowej naruszyciela: zarys problematyki; Następstwa drobne i rozproszone; Kwalifikacja prawna następstw naruszenia w majątku klientów; Bezpodstawne wzbogacenie; Niemiecka propozycja - roszczenie o wydanie zysków; Ocena kierunku zmian. 5. Informacje o naruszeniu prawa do znaku towarowego jako czynnik poprawiający efektywność odpowiedzialności majątkowej: Potrzeba informacji w prawie własności intelektualnej; Obowiązek udzielania informacji w różnych systemach prawnych; Roszczenie informacyjne w prawie polskim własności intelektualnej przed nowelizacją z 2007 r.; Prawo do informacji w dyrektywie 2004/48/WE; Regulacja prawa do informacji w art. 286 p.w.p. 6. Odpowiedzialność majątkowa za naruszenie prawa do znaku towarowego w prawie polskim w świetle prawa wspólnotowego - uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola opakowań w komunikacji rynkowej. 2. Konsumeryzm i polityka wobec konsumentów. 3. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia konsumentów. 4. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w realizacji prawa konsumentów do rzetelnej informacji. 5. Wymagania stawiane opakowaniom w zakresie ochrony środowiska naturalnego. 6. Rola opakowań w procesie doskonalenia edukacji konsumentów. 7. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. 8. Kierunki działań w polityce konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 30)
Zawiera: 1.Wprowadzenie; 2. Sytuacja prawna oznaczeń przedsiębiorstwa w prawie Wspólnot Europejskich (Unii Europejskiej); 3. Pojęcie i ochrona oznaczeń przedsiębiorstwa w wybranych krajach członkowskich Unii Europejskiej; 4. Pojecie i ochrona oznaczeń przedsiębiorstwa w prawie polskim; 5. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
PiM ISM 36 / red. nauk. Ewa Bilska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2008. - 159, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 36)
1. Międzykulturowe public relations jako szczególna forma międzynarodowych działań komunikacyjnych korporacji transnarodowych; 2. Prasowe relacje kampanii lobbingowej na rzecz dyrektywy usługowej; 3. Dylematy zarządzania strategicznego w mediach; 4. Marka, konsument, kultura. Nowe realia procesów budowania świadomości marki (brandingu); 5. Wartość użytkowa portalu internetowego analiza porównawcza portali Onet.pl i Allegro.pl; 6. Coolhunting jako postmodernistyczna jakościowa metoda badawcza- definicja i geneza pojęcia; 7. Marka religią? Społeczności markowe na przykładzie firmy Apple
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Nasze poszukiwania sekretów wierności klienta wobec marki, Zasada 1. Klient chce należeć do grupy, która jest inna od wszystkich, Zasada 2. Twórców kultowych marek cechuje odwaga i determinacja, Zasada 3. Kultowe marki sprzedają styl życia, Zasada 4. Słuchaj chóru i stwórz ewangelistów kultowej marki, Zasada 5. Kultowe marki tworzą społeczności swoich klientów, Zasada 6. Kultowe marki są powszechne, Zasada 7. Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów, Podsumowanie. Jak wykorzystać siedem złotych zasad w praktyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Patent, prawo ochronne na wzór użytkowy, prawo z rejestracji wzoru przemysłowego, dodatkowe świadectwo ochronne. Wstęp – Prawo własności przemysłowej na tle uregulowań normatywnych konwencji międzynarodowych. Rozdział I. Wynalazek jako przedmiot ochrony patentu. 1. Wprowadzenie. 2. Wynalazek posiadający zdolność patentową. 3. Techniczny charakter rozwiązania. 4. Rozwiązania, które nie są wynalazkami w rozumieniu art. 28 p.w.p. 4.1. Odkrycia, teorie naukowe, metody matematyczne. 4.2. Wytwory o charakterze estetycznym. 4.3. Schematy, zasady i metody przeprowadzenia procesów myślowych, rozgrywanie gier lub prowadzenie działalności gospodarczej. 4.4. Wytwory lub sposoby niemożliwe do wykorzystania. 4.5. Programy komputerowe. 4.6. Przedstawienie informacji. 5. Nowość wynalazku. 6. Poziom wynalazczy. 7. Przemysłowa stosowalność. 8. Wyłączenia od patentowania. 8.1. Wynalazki, których wykorzystywanie byłoby sprzeczne z porządkiem publicznym lub dobrymi obyczajami. 8.2. Odmiany roślin i rasy zwierząt oraz czysto biologiczne sposoby hodowli. 8.3. Sposoby leczenia ludzi i zwierząt oraz sposoby diagnostyczne. Rozdział II. Wzór użytkowy jako przedmiot ochrony prawa ochronnego na wzór użytkowy. 1. Definicja wzoru użytkowego. 2. Przesłanki zdolności rejestracyjnej. Rozdział III. Projekt racjonalizatorski. 1. Definicja projektu racjonalizatorskiego. 2. Regulamin racjonalizacji. 3. Skutki prawne przyjęcia projektu racjonalizatorskiego przez przedsiębiorcę. Rozdział IV. Wzory przemysłowe. 1. Uwagi wstępne. 2. Pojęcie wzoru przemysłowego w prawie międzynarodowym i rozwiązaniach unijnych. 2.1. Konwencja paryska i Porozumienie TRIPS. 2.2. Prawo Unii Europejskiej. 2.2.1. Wzór podlegający rejestracji. 2.2.2. Prawo z rejestracji. 2.2.3. Ochrona wzorów niezarejestrowanych przepisami rozporządzenia. 3. Ochrona wzorów przemysłowych w prawie polskim. 3.1. Uwagi wstępne. 3.2. Ochrona wzorów przemysłowych w ustawie – Prawo własności przemysłowej. 3.2.1. Przedmiot ochrony, postać wytworu, wytwór. 3.2.2. Nowość i indywidualny charakter wzoru. 3.2.3. Części składowe wytworu złożonego. 3.2.4. Brak zdolności rejestracyjnej wzoru. 4. Postępowanie rejestracyjne przed Urzędem Patentowym. 4.1. Podmiot uprawniony do zgłoszenia wzoru przemysłowego do ochrony. 4.2. Zasady postępowania przed Urzędem Patentowym. 4.2.1. Warunki formalne dokumentacji zgłoszeniowej, decyzje Urzędu Patentowego. 4.2.2. Pierwszeństwo do uzyskania prawa z rejestracji. 4.2.3. Dalsze kwestie postępowania zgłoszeniowego. 4.2.4. Decyzja o udzieleniu prawa z rejestracji. 5. Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego. 5.1. Prawa twórcy. 5.1.1. Ochrona dóbr osobistych twórcy wzoru przemysłowego. 5.1.2. Majątkowe prawa twórcy i innych podmiotów uprawnionych do wzoru przemysłowego. 5.2. Treść i zakres prawa z rejestracji. 5.3. Ograniczenie prawa z rejestracji. 5.3.1. „Dozwolony użytek” chronionych wzorów przemysłowych. 5.3.2. Przywilej komunikacyjny i klauzula napraw. 5.3.3. Uprawnienia używacza uprzedniego. 5.4. Ustanie prawa – unieważnienie i wygaśnięcie prawa z rejestracji. 5.4.1. Unieważnienie prawa z rejestracji. 5.4.2. Tryb postępowania; decyzja. 5.4.3. Wygaśnięcie prawa z rejestracji wzoru. 6. Ochrona wzoru przemysłowego na podstawie ustawy – Prawo własności przemysłowej oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Rozdział V. Topografia układów scalonych. 1. Uwagi wstępne. 2. Ochrona topografii układów scalonych. Rozdział VI. Zagadnienia podmiotowe. 1. Tryb postępowania. 2. Twórca jako uprawniony do uzyskania patentu na wynalazek, prawa ochronnego na wzór użytkowy bądź prawa z rejestracji wzoru przemysłowego. 3. Nabycie pierwotne prawa. 4. Nabycie pochodne prawa do uzyskania patentu, prawa ochronnego na wzór użytkowy i prawa z rejestracji wzoru przemysłowego. 5. Wynagrodzenie twórcy. Rozdział VII. Patent. 1. Charakterystyka patentu jako prawa podmiotowego. 2. Rodzaje patentów. 2.1. Uwagi ogólne. 2.2. Patenty wyróżniane ze względu na przedmiot chronionego wynalazku. 2.3. Patenty wyróżniane ze względu na zachodzące pomiędzy nimi relacje. 3. Treść patentu. 3.1. Zagadnienia wstępne. 3.2. Korzystanie zawodowe/zarobkowe. 3.3. Formy korzystania objęte wyłącznością patentową. Rozdział VIII. Naruszenie patentu. 1. Naruszenie a zakres prawa z patentu. 1.1. Naruszenie a czasowy zakres prawa. 1.2. Terytorialny zakres prawa. 1.3. Naruszenie a przedmiotowy zakres prawa. 2. Postacie korzystania z wynalazku niestanowiące naruszenia patentu. 2.1. Przywilej komunikacyjny. 2.2. Przywilej państwowy. 2.3. Przywilej badawczy. 2.4. Wyjątek Bolara. 2.5. Wykonanie leku w aptece na podstawie indywidualnej recepty lekarskiej. 2.6. Korzystanie z materiału biologicznego. 2.7. Wcześniejsze używanie. 2.8. Przywilej farmerski. 3. Wyczerpanie patentu. 3.1. Wprowadzenie. 3.2. Wprowadzenie do obrotu. 3.3. Zakres wyczerpania prawa. 3.4. Wyczerpanie patentu na wynalazek biotechnologiczny. 3.5. Szczególny mechanizm. Rozdział IX. Dodatkowe świadectwo ochronne. 1. Wprowadzenie. 2. Warunki uzyskania dodatkowego świadectwa ochronnego. 3. Pojęcie produktu. 4. Produkt leczniczy. 5. Patent podstawowy. 6. Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu. 7. Produkt, który nie był uprzednio przedmiotem świadectwa. 8. Przedmiot i zakres ochrony. 9. Czas ochrony. 10. Podmiot uprawniony do uzyskania dodatkowego świadectwa ochronnego. 11. Obrót prawami ze świadectwa. 12. Ustanie dodatkowego świadectwa ochronnego. Rozdział X. Prawo ochronne na wzór użytkowy. 1. Prawo ochronne na wzór użytkowy jako prawo podmiotowe. 2. Zakres przedmiotowy prawa ochronnego na wzór użytkowy. Rozdział XI. Umowy licencyjne. 1. Wprowadzenie. 2. Ustawowy model umowy licencyjnej. 3. Zawarcie i ustanie umowy licencyjnej. 4. Przejście praw i obowiązków. 5. Prawa i obowiązki stron umowy licencyjnej. 6. Szczególne rodzaje licencji. 6.1. Licencja dorozumiana. 6.2. Licencja otwarta. 6.3. Licencja przymusowa. Rozdział XII. Rozporządzanie prawem wyłącznym. 1. Umowy przeniesienia praw wyłącznych. 2. Obciążenie praw. Rozdział XIII. Ustanie praw wyłącznych. 1. Wprowadzenie. 2. Unieważnienie. 2.1. Postępowanie sprzeciwowe a postępowanie unieważnieniowe. 2.2. Podstawy unieważnienia. 2.3. Legitymacja czynna w postępowaniach prowadzących do unieważnienia. 3. Wygaśnięcie. 3.1. Podstawy wygaśnięcia. 3.2. Skutki prawne wygaśnięcia prawa wyłącznego. 4. Wpis do rejestru. 5. Postępowanie sporne. 6. Ograniczenie praw wyłącznych. Rozdział XIV. Środki ochrony. 1. Roszczenia i środki pomocnicze. 1.1. Roszczenie zapobiegawcze. 1.2. Roszczenie o ustalenie braku naruszenia. 1.3. Roszczenie o zabezpieczenie dowodów. 1.4. Wyjawienie lub wydanie środka dowodowego. 1.5. Wezwanie do udzielenia informacji. 2. Roszczenia z tytułu naruszenia. 2.1. Wprowadzenie. 2.2. Legitymacja czynna. 2.3. Roszczenie o zaniechanie naruszenia. 2.4. Roszczenie o wydanie bezpodstawnie uzyskanych korzyści. 2.5. Roszczenie odszkodowawcze. 2.6. Roszczenie publikacyjne. 2.7. Roszczenie o usunięcie skutków naruszenia. 2.8. Nakazanie zapłaty stosownej sumy pieniężnej. 2.9. Okres, za jaki można dochodzić roszczeń z tytułu naruszenia. 2.10. Przedawnienie roszczeń. Część II. Prawo ochronne na znak towarowy, prawo z rejestracji oznaczenia geograficznego. Rozdział XV. Znaki towarowe i prawo ochronne. 1. Znak towarowy jako dobro niematerialne. 1.1. Natura prawna znaku towarowego. 1.2. Funkcje znaku towarowego. 1.2.1. Uwagi wstępne. 1.2.2. Funkcja oznaczania pochodzenia (odróżniająca). 1.2.3. Funkcja gwarancyjna. 1.2.4. Funkcja reklamowa. 1.2.5. Inne funkcje znaku towarowego. 1.3. Znak towarowy jako przedmiot ochrony. 2. Znak towarowy jako przedmiot prawa ochronnego. 2.1. Normatywna definicja znaku towarowego. 2.2. Otwarty katalog form przedstawieniowych zdatnych do odróżniania. 2.3. Zdolność do odróżniania oznaczeń stanowiących kształt towaru lub opakowania, koloru perse, oznaczeń dźwiękowych, zapachowych i smakowych w świetle orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości. 3. Zdolność rejestracyjna znaku towarowego. 3.1. Uwagi wstępne. 3.2. Przeszkody bezwzględne. 3.3. Przeszkody względne. 4. Kategorie normatywne znaków chronionych. Znaki usługowe. 4.1. Kategorie normatywne znaków chronionych. Kryteria wyodrębnienia. 4.2. Znak towarowy indywidualny. Znaki wspólne. Wspólne prawo ochronne. 4.3. Znak powszechnie znany. 4.4. Znak renomowany. 4.5. Znak usługowy. 5. Udzielenie prawa ochronnego. Zasady ogólne. 5.1. Pierwszeństwo do uzyskania prawa ochronnego. 5.2. Zgłoszenie znaku towarowego i rozpatrywanie zgłoszenia. 5.3. Postępowanie w sprawie ochrony międzynarodowych znaków towarowych. Wzmianka. 6. Prawo ochronne na znak towarowy. Charakterystyka ogólna. 6.1. Prawo ochronne na znak towarowy jako podmiotowe prawo bezwzględne. 6.2. Prawo ochronne na znak towarowy jako prawo formalne. Ograniczenie terytorialne i czasowe. 6.3. Zasada specjalizacji. 6.4. Majątkowy charakter prawa. 7. Treść prawa ochronnego na znak towarowy. 7.1. Używanie znaku towarowego. Charakterystyka regulacji. 7.2. Charakterystyka używania jako wykonywania prawa ochronnego. 7.3. Ograniczenie skuteczności prawa wyłącznego. 8. Ustanie prawa ochronnego na znak towarowy. Unieważnienie i wygaśnięcie. 8.1. Unieważnienie prawa ochronnego. 8.2. Wygaśnięcie prawa ochronnego. 9. Naruszenia prawa ochronnego na znak towarowy. 9.1. Uwagi wstępne. 9.2. Bezprawność używania. 9.3. Naruszenie funkcji oznaczania pochodzenia (art. 296 ust. 2 pkt 1 i 2 p.w.p.). 9.4. Naruszenie prawa ochronnego na renomowany znak towarowy (art. 296 ust. 2 pkt 3 p.w.p.). 9.5. Środki ochrony. Rozdział XVI. Oznaczenia geograficzne. 1. Uwagi wstępne. 2. Ochrona oznaczeń geograficznych w umowach międzynarodowych. 2.1. Konwencja paryska o ochronie własności przemysłowej i akty prawne wydane na jej podstawie. 2.2. Porozumienie w sprawie handlowych aspektów praw własności intelektualnej (TRIPS). 2.3. Porozumienie TRIPS w systemie prawa unijnego i w systemach krajowych. 2.4. Ochrona oznaczeń geograficznych w prawie Unii Europejskiej. 2.5. Ochrona oznaczeń win. 2.6. Ochrona oznaczeń napojów spirytusowych. 2.7. Ochrona oznaczeń wód mineralnych. 3. Ochrona oznaczeń geograficznych w systemie prawa polskiego. 3.1. Ochrona na podstawie przepisów zwalczających nieuczciwe działania rynkowe. 3.2. Ochrona oznaczeń geograficznych na podstawie ustawy – Prawo własności przemysłowej. 4. Ustawa o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz o produktach tradycyjnych, 5. Ochrona oznaczeń geograficznych wód mineralnych i napojów spirytusowych. 5.1. Geograficzna indywidualizacja wód mineralnych, źródlanych i stołowych. 5.2. Geograficzna indywidualizacja napojów spirytusowych. 5.3. Geograficzna indywidualizacja wyrobów winiarskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zawieranie umów przez Internet, 2. Podpis elektroniczny, 3. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 4. Uprawnienia konsumentów przy zawieraniu umów za pośrednictwem Internetu, 5. Aukcje internetowe - wybrane zagadnienia prawne, 6. Płatność w Internecie, 7. Reklama w Internecie, 8. Ochrona znaków towarowych w Internecie, 9. Prawa autorskie do programu komputerowego, 10. Ochrona baz danych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System wymiany informacji skarbowej o podatnikach podatku VAT dla potrzeb handlu wewnątrzwspólnotowego na przykładzie polskich unormowań prawnoskarbowych, 2. Zasady wspólnotowego prawa zamówień publicznych, 3. Regulowanie cen usług łączności elektronicznej w prawie Unii europejskiej, 4. Reklama wprowadzająca w błąd w prawie wspólnotowym - uwagi de lege lata i de lege ferenda, 5. Znak towarowy w Unii Europejskiej - podstawowe zagadnienia, 6. Zasada swobodnego przepływu płatności w prawie Unii europejskiej, 7. Rozwój koncepcji społeczeństwa informacyjnego wobec ochrony praw obywateli społeczeństwa informacyjnego w prawie Unii Europejskiej, 8. Zmowa kartelowa a umowy know-how w świetle regulacji wspólnotowej, 9. Europejskie rady zakładowe - -nowa forma partycypacji pracowniczej w zarządzaniu na gruncie prawa polskiego, 10. Wspólnotowy system handlu emisjami w sektorze energii elektrycznej, 11. Nadużyqanie pozycji dominującej w sektorze usług pocztowych w świetle orzecznictwa ETS i Sądu Pierwszej Instancji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 28)
Zawiera: Wstęp; I. Źródła prawa europejskiego w dziedzinie prawa o znakach towarowych: Prawotwórcza rola Trybunału Sprawiedliwości (Zastosowanie art. 85 i 86 Traktatu Rzymskiego do porozumień między uprawnionymi do znaku towarowego; Prawo do znaku towarowego a postanowienia Traktatu Rzymskiego o wolnym handlu; Doktryna wyczerpania; Doktryna wspólnotowego pochodzenia); II. Regulacje znaków towarowych w prawie polskim; III. Problem zgodności ustawodawstwa polskiego dotyczącego znaków towarowych z prawem europejskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej