Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(149)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(145)
Publikacje fachowe
(36)
Publikacje naukowe
(27)
E-booki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Czasopisma
(3)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(110)
dostępne
(102)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(102)
Czytelnia
(111)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(11)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(8)
Opolski Krzysztof (1948- )
(6)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(4)
Głuchowski Jan (1940- )
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Olesińska Agnieszka (1968- )
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Kosiński Bohdan
(3)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(3)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(3)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(2)
Etel Leonard (1960- )
(2)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Grewiński Mirosław (1973- )
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Patyk Jacek
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Wojciechowski Eugeniusz
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Babiarz Stefan
(1)
Bajan Konrad
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barnik Paweł
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bartuzel Konrad
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Bednarska-Wnuk Izabela
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bilski Janusz (1949- )
(1)
Bitz Michael
(1)
Bodo Monika
(1)
Bogucki Stanisław
(1)
Borek Marcin
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borszowski Paweł (1972- )
(1)
Brolik Jacek (1958- )
(1)
Budzyńska Małgorzata
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Byrt Agnieszka
(1)
Bąk Melania
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chróścielewski Wojciech (1952- )
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Cierniak-Emerych Anna
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Clark Graham
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Dankowska Małgorzata
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Domiter Małgorzata
(1)
Drelich-Skulska Bogusława
(1)
Drywa Anna
(1)
Dumas Anna
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(95)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(156)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(158)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(39)
Usługi
(30)
Podatek od towarów i usług
(21)
Bankowe usługi detaliczne
(20)
Usługi elektroniczne
(20)
Turystyka
(19)
Usługi turystyczne
(18)
Marketing
(17)
Prawo podatkowe
(16)
Handel elektroniczny
(14)
Akcyza
(13)
Kredyt
(13)
Gospodarka elektroniczna
(12)
Jakość usług
(12)
Podatek
(11)
Postępowanie podatkowe
(10)
Przedsiębiorstwo usługowe
(10)
Usługi finansowe
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Bankowość elektroniczna
(8)
Produkt turystyczny
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Unia Europejska
(8)
Zarządzanie
(8)
Handel
(7)
Internet
(7)
Nadzór bankowy
(7)
Prawo bankowe
(7)
Rynek finansowy
(7)
Gospodarka
(6)
Innowacje
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(6)
Organizacja
(6)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(6)
Podatek od nieruchomości
(6)
Podatek rolny
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Swobodny przepływ usług
(6)
Hotelarstwo
(5)
Jakość produktu
(5)
Pieniądz elektroniczny
(5)
Podatek dochodowy
(5)
Podatek od gier
(5)
Ryzyko bankowe
(5)
Swobodny przepływ kapitału
(5)
Swobodny przepływ osób
(5)
Swobodny przepływ towarów
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Usługi logistyczne
(5)
Badania marketingowe
(4)
Bank centralny
(4)
Banki internetowe
(4)
Branża TSL
(4)
Globalizacja
(4)
Gwarancje bankowe
(4)
Kapitał
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Obsługa klienta
(4)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(4)
Podatek od spadków i darowizn
(4)
Podpis elektroniczny
(4)
Polska
(4)
Prawo Unii Europejskiej
(4)
Ubezpieczenia
(4)
Analiza ekonomiczna
(3)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(3)
Ekonomika
(3)
Gastronomia
(3)
Infrastruktura społeczna
(3)
Karta podatkowa
(3)
Karty płatnicze
(3)
Konkurencja
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Narodowy Bank Polski (NBP)
(3)
Podatek leśny
(3)
Podatek od czynności cywilnoprawnych
(3)
Podatek od środków transportowych
(3)
Podatki i opłaty lokalne
(3)
Prawo celne
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Transport
(3)
Turystyka a gospodarka narodowa
(3)
Usługi płatnicze
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja
(2)
Aukcja internetowa
(2)
Biura podróży
(2)
Budżety terenowe
(2)
Europejski Bank Centralny
(2)
Europejski System Banków Centralnych
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Integracja europejska
(2)
Inwestycje
(2)
Jednolity rynek UE
(2)
Temat: czas
2001-
(24)
1989-2000
(11)
1901-2000
(6)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(62)
Kraje Unii Europejskiej
(12)
Niemcy
(4)
Europa
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(55)
Praca zbiorowa
(23)
Opracowanie
(22)
Monografia
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Komentarz do ustawy
(2)
Komentarz prawny
(2)
Akty prawne
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuły
(1)
Komentarz
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(114)
Zarządzanie i marketing
(41)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(39)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(13)
Podróże i turystyka
(8)
Transport i logistyka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
159 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketi)
I. Ch-ka usług: Pojęcie i klasyfikacja usług; Cechy usług; Czynniki rozwoju sektora usług; Otoczenie firmy usługowej; Misja firmy usługowej; Projektowanie usługi II. Ch-ka marketingu organizacji niedochodowych: Cel i zakres działania organizacji niedochodowych; Czynni ki wpływające na sukces organizacji non profit; Identyfikacja cech marketingu organizacji non profit; Poz skiwanie wolontariuszy i zasobów przez organizacje non profit; Strategia marketingowa organizacji usługowej niedochodowej; Marketing-mix. III. Marketing w działalności bibliotek: Biblioteka w otoczeniu społeczno-gospodarczym; Ch-ka marketingu bibliotecznego; Marketing-mix w bibliotece; Promotion- mix w bibliotece. IV. Marketing usług edukacyjnych: Zarządzanie strategi czne szkołą wyższą; Strefa szkolnictwa wyższego jako system marketingowy. V. Marketing w kulturze (na przykładzie ośrodków kultu ry). VI. Promocja organizacji non profit na przykładzie fundacji. VII. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Usługa - geneza, pojęcie, istota produkcji i jej mierniki, 2. Podziały i klasyfikacje usług, 3. Usługi - trzeci sektor gospodarki, 4. Marketing relacji w procesach usługowych, 5. Czynnik ludzki w usługach, 6. Pozycjonowanie usług, 7. Tożsamość organizacji usługowej, 8. Jakość usług, 9. Komunikacja marketingowa w usługach, 10. Strategie marketingowe firm usługowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota marketingu usług finansowych; Strategiczne planowanie marketingowe; Marketingowe otoczenie; Segmentacja rynku usług finansowych; Strategia usługi finan- sowej; Polityka cenowa; Polityka dystrybucyjna; Promocja; Marketing usług ubezpieczeniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 257, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa; Usługa hotelarska jako produkt; Jakość usługi hotelarskiej; Ceny w hotelarstwie; Promocja usług hotelarskich; Sprzedaż usług hotelarskich; Działania marketingowe w zakładzie hotelarskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Gmina jako podmiot funkcjonujący na rynku, R.II Wy znaczniki orientacji marketingowej gminy, produkt marketingowy i jego odbiorcy, R.III Podstawy informacyjne działań marketingowych gminy, R.IV Teoretyczno-metodyczne problemy formułowania strategii marketingowej gminy, R. V Działania marketingowe gmin-wyniki badań bezpośrednich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 202, [1] s. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingo- we.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Markowe produkty turystyczne / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Szczecin [i in.] : Uniwersytet Szczeciński, 2004. - 410 s. : il., rys. ; 25 cm.
Cz. I. Polityka turystyczna jako warunek tworzenia markowych produktów turystycznych. Cz. II. Strategie kształtowania markowych produktów turystycznych. Cz. III. Markowe produkty turystyczne jako element konkurencji na rynku Unii Europejskiej. Cz. IV. Regionalne uwarunkowania rozwoju markowych produktów turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie organizacją - budowa "domu jakości", 2. Pomiar jakości usług w bankach komercyjnych, 3. Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach, 4. Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku, 5. CRM - nowy wymiar jakości w banku, 6. Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania metodą CRM w bankowości, 7. Total Quality Managment (TQM) w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Nowe technologie w systemach przesyłania informacji. 1. Informatyka wczoraj i dziś. 2. Matematyczne podstawy sieci kwantowych. 3. Predykcja jakości połączenia w Internecie jako nowa funkcjonalność wyszukiwarek. 4. Technologie informacyjne inwentaryzacji gazów cieplarnianych z wykorzystaniem georozproszonych baz danych. 5. System monitorowania parametrów meteorologicznych i drogowych. 6. Wydajność systemów bazodanowych. 7. Ocena mechanizmów kształtowania efektywności transmisji w Internecie. 8. Systemy operacyjne w technicznych i biologicznych systemach informatyki. 9. Modelowanie pakietowego przesyłu radiowego. II. Internet szerokopasmowy i jakość usług. 1. Rachunek sieciowy w zastosowaniu do analizy jakości usług. 2. Jakość usług w sieciach osiedlowych. 3. Szybkość transmisji danych w sieciach bezprzewodowych IEEE 802.11. 4. Analiza wydajności technologii wykorzystywanych do tworzenia dynamicznych stron internetowych. 5. Metryki wydajności IP. 6. Wpływ mechanizmów kontroli jakości na dynamikę zmian natężenia ruchu internetowego. 7. Teoretyczne i praktyczne aspekty geolokalizacji w sieci Internet. 8. Wydajność wirtualnych sieci prywatnych zbudowanych w oparciu o protokół PPTP. 9. Jakość usług w protokole TCP/IP. 10. Wpływ algorytmów kolejkowania pakietów na jakość usług w łączu ADSL. III. Bezpieczeństwo informacji w rozproszonych systemach komputerowych. 1. Bezpieczeństwo informacji w rozległych systemach zarządzania. 2. Metoda prowadzenia wysokopoziomowej analizy ryzyka. 3. Wysokopoziomowa analiza ryzyka - studium przypadku. 4. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych wspomaganych biometrycznie. 5. Biometryczny system uwierzytelniania w architekturze klient-serwer. 6. Bezpieczeństwo wymiany klucza szyfrującego z wykorzystaniem wybranych protokołów kwantowych. 7. Modelowanie przepływu zaufania w sieciach informatycznych. 8. Identyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa komputerów w sieci Internet. 9. Bezpieczeństwo systemu zarządzania uczelnią wyższą HMS. 10. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych w korporacyjnym portalu sprzedaży węgla. 11. Algorytmy wykrywania zagrożeń. 12. Metody monitorowania aktywności sieciowej. 13. Licencjonowanie oprogramowania z wykorzystaniem kart inteligentnych. 14. Kontrola praw dostępu w aplikacjach rozproszonych z wykorzystaniem języka PHP. 15. Bezpieczeństwo usług internetowych. 16. Klasyfikacja danych oraz zasady bezpiecznego ich przetwarzania w systemach teleinformatycznych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Działalność gospodarcza w turystyce - zagadnienia ogólne, 2.Regulacje horyzontalne, 3.Regulacje sektorowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Wstęp; Banki na rynku finansowym; Polska bankowość i prawo bankowe; Rodzaje operacji bankowych; Rachunki bankowe; Rozliczenia bezgotówkowe; Rozliczenia gotówko we; Obsługa bankowa ludności; Rozrachunki międzyoddziałowe i międzybankowe; Inne czynności bankowe; Rozliczenia zagraniczne; Informatyka w operacjach bankowych. Aneks I: Zarządzenie Prezesa Narodowego BP z dn. 29.05 1998 r. w sprawie form i trybu przeprowadzania rozliczeń pieniężnych za pośrednictwem banków. Aneks II: Wybrane przepisy z zarządzenia nr 2/98 Prezesa NBP z dn. 05.03.1998 r. w sprawie określenia sposobu przeprowadzenia rozrachunków międzybankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem niniejszego opracowania jest analiza systemowych uwarunkowań funkcjonowania partnerstwa publiczno-prywatnego i identyfikacja występujących w tym obszarze barier jego rozwoju. W warstwie empirycznej przedstawiono mechanizm zawierania partnerstwa, przebieg jego realizacji, a także, wykorzystując narzędzia analizy finansowej, oceniono efektywność ekonomiczną analizowanych przedsięwzięć. Część empiryczna pracy nie jest jednolita metodologicznie. Zróżnicowania wynikają z niejednakowej dostępności do szczegółowych danych liczbowych, obrazujących realizację partnerstwa. Analizą objęto tak wzorcowe przykłady realizowanych przedsięwzięć, jak i projekty mniej udane, a nawet nietrafione. Praca niniejsza składa się z części teoretycznej oraz z części badawczej. Syntezę przeprowadzonych badań oraz wnioski zaprezentowano w ostatnim rozdziale publikacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Część pierwsza. Prawo Rozdział I. Omówienie pojęć 1. Wstęp 2. Umowa przewozu 3. List przewozowy 4. Umowa spedycji 5. Podsumowanie Rozdział II. Działalność z zakresu usług transportowych 1. Ustawa o transporcie drogowym 2. Zasady podejmowania i wykonywania transportu drogowego 3. Licencja dla spółki cywilnej 4. Zezwolenie na wykonywanie przewozu drogowego 5. Cofnięcie licencji 6. Wygaśnięcie zezwolenia i licencji 7. Inspekcja Transportu Drogowego 8. Katalog dokumentów wymaganych podczas kontroli 9. Kary pieniężne Rozdział III. Dokumenty transportowe 1. Słowo wstępne 2. List przewozowy 3. Inne dokumenty przewozowe 4. Protokół o stanie przesyłki Rozdział IV. Konwencja CMR 1. Wykonywanie przewozu na podstawie konwencji CMR 2. Zawarcie i wykonanie umowy przewozu 3. Odpowiedzialność przewoźnika 4. Reklamacje i roszczenia 5. Postanowienia dotyczące przewozu wykonywanego przez kolejnych przewoźników Rozdział V. Zastosowanie reguł Incoterms 2010 w branży TSL 1. EXW (ang. ex works – z zakładu) 2. FCA (ang. free carrier – dostarczony do przewoźnika) 3. CPT (ang. carriage paid to – przewoźne opłacone do 4. CIP (ang. carriage and insurance paid to – przewoźne i ubezpieczenie opłacone do) 5. DAT (ang. delivered at terminal – dostarczone do terminalu) 6. DAP (ang. delivered at place – dostarczone do miejsca) 7. DDP (ang. delivered and duty paid – dostarczone, cło opłacone) 8. FAS (ang. free alongside ship – dostarczony wzdłuż burty statku) 9. FOB (ang. free on board – dostarczony na statek) 10. CFR (ang. cost and freight – koszt i fracht) 11. CIF (ang. cost insurance and freight – koszt, ubezpieczenie i fracht) Rozdział VI. Czas pracy kierowców 1. Uwagi ogólne 2. Czas pracy kierowców zatrudnionych na podstawie stosunku pracy 2.1. Systemy czasu pracy kierowcy 2.2. Obowiązkowe przerwy w czasie pracy kierowców 3. Praca w godzinach nadliczbowych 4. Czas pracy kierowców niepozostających w stosunku pracy 5. Czas pracy kierowców wykonujących przewozy regularne, których trasa nie przekracza 50 km Rozdział VII. Zakres odpowiedzialności przewoźnika i spedytora 1. Zakres odpowiedzialności przewoźnika 2. Odpowiedzialność spedytora Część druga. VAT Rozdział I. Najważniejsze zagadnienia z zakresu czynności podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT 1. Czynności opodatkowane podatkiem VAT 1.1. Dostawa towarów oraz świadczenie usług na terytorium Polski 1.2. Czynności wykonywane poza terytorium Polski 1.3. Czynności kompleksowe 2. Czynności wyłączone z opodatkowania 2.1. Czynności wyłączone z opodatkowania na mocy samej ustawy o VAT 2.2. Czynności niepodlegające opodatkowaniu – brak uznania, że zachodzi sprzedaż Rozdział II. Definicje 1. Istota definicji poszczególnych usług na gruncie rozliczeń VAT 2. Definicja usługi transportowej 3. Definicja usługi spedycyjnej 4. Kompleksowy charakter usług transportowych oraz spedycyjnych 5. Definicja usługi magazynowania 6. Definicja usługi przechowania 7. Definicja usługi składowania 8. Definicja usługi logistycznej 9. Definicja usługi kurierskiej Rozdział III. Miejsce świadczenia usług 1. Wprowadzenie 2. Zasada ogólna 2.1. Definicja podatnika 2.2. Siedziba działalności gospodarczej 2.3. Stałe miejsce prowadzenia działalności gospodarczej 2.4. Usługi wykonywane na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 3. Zasady szczególne 3.1. Usługi pośrednictwa 3.2. Usługi związane z nieruchomościami 3.3. Transport (w sytuacjach szczególnych – wyjątki od zasady) 3.4. Usługi kulturalne, artystyczne, sportowe itp. 3.5. Usługi pomocnicze do usług transportowych oraz usługi wyceny majątku rzeczowego 3.6. Usługi restauracyjne i cateringowe 3.7. Krótkoterminowy najem środków transportu 3.8. Usługi telekomunikacyjne, elektroniczne i nadawcze 3.9. Usługi niematerialne świadczone na rzecz niepodatników spoza UE 3.10. Usługi turystyki 4. Eksport usług 5. Import usług 6. Studium przypadków – usługi transportu towarów 6.1. Transport towarów świadczony na rzecz podatnika 6.2. Transport towarów świadczony na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 7. Studium przypadków – usługi transportu osób 8. Studium przypadków – usługi spedycji 8.1. Usługi spedycji świadczone na rzecz podatnika 8.2. Spedycja towarów świadczona na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 9. Studium przypadków – usługi logistyczne 9.1. Usługi logistyczne świadczone na rzecz podatnika 9.2. Usługi logistyczne świadczone na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 10. Studium przypadków – usługi magazynowania 10.1. Usługi świadczone na rzecz podatnika 10.2. Usługa magazynowania towarów świadczona na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 11. Studium przypadków – usługi w portach morskich 11.1. Usługi w portach morskich świadczone na rzecz podatnika 11.2. Usługi w portach morskich świadczone na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 12. Studium przypadków – usługi świadczone przez agencje celne 12.1. Usługi świadczone na rzecz podmiotów niebędących podatnikami 12.2. Usługi świadczone na rzecz polskich przedsiębiorców 12.3. Usługi świadczone na rzecz podmiotów z UE oraz spoza UE Rozdział IV. Obowiązek podatkowy 1. Pojęcie obowiązku podatkowego 2. Zasada ogólna 3. Przypadki szczególne (wprowadzenie) 4. Studium przypadków – usługi transportowe 5. Usługi spedycyjne 6. Usługi logistyczne 7. Usługi magazynowania 8. Usługi przechowania 9. Usługi składowania 10. Usługi w portach morskich (przeładunek, załadunek, badania, czyszczenie, holowanie itp.) 11. Refaktura kosztów powstałych przy usługach w branży TSL 12. Obowiązek podatkowy w imporcie usług Rozdział V. Faktura w usługach branży TSL 1. Wprowadzenie 2. Regulacje prawne 2.1. Podatnicy zobowiązani do wystawiania faktur 2.2. Dane obowiązkowe faktury 2.3. Faktura zaliczkowa 2.4. Faktura dokumentująca świadczenia, których krajem opodatkowania jest inny kraj niż Polska (tzw. faktura NP) 2.5. Moment wystawienia faktury 2.6. Faktura korygująca 2.7. Nota korygująca 2.8. Faktura wewnętrzna 2.9. Duplikat faktury 2.10. Sposób zabezpieczenia faktur (tradycyjnych i elektronicznych) 2.11. Faktura elektroniczna 2.12. Faktury wystawiane w imieniu i na rzecz przewoźników (sprzedaż biletów lotniczych) 3. Studium przypadków 3.1. Usługi transportowe i spedycji a moment wystawienia faktury 3.2. Usługi magazynowania i logistyczne a moment wystawienia faktury 3.3. Usługi w portach morskich a moment wystawienia faktury (przeładunek, załadunek, badania, czyszczenie, holowanie itp.) 3.4. Usługi świadczone przez agencje celne a moment wystawienia faktury Rozdział VI. Kurs waluty 1. Uwagi ogólne 2. Krajowe świadczenie usług 3. Świadczenie usług poza terytorium kraju 4. Import usług 5. Faktura korygująca a kurs waluty Rozdział VII. Stawka podatku VAT 1. Wprowadzenie 2. Transport 2.1. Transport towarów wykonywany na rzecz podatnika polskiego oraz import usług 2.2. Transport towarów na rzecz podatnika unijnego 2.3. Transport towarów na rzecz podatnika z kraju trzeciego 2.4. Transport towarów wykonywany na rzecz tzw. niepodatnika 2.5. Transport osób 2.6. Tabelaryczne zestawienie wysokości opodatkowania usług transportowych 3. Usługi spedycji 3.1. Wliczenie wartości usługi do podstawy opodatkowania importu towarów 4. Usługi magazynowania 4.1. Tymczasowe przechowywanie towaru 5. Usługi logistyczne 6. Usługi w portach morskich 7. Usługi związane z eksportem i usługi agencji celnych 8. Usługi związane z importem 9. Usługi związane z obsługą lotniczą Załącznik nr 1 Załącznik nr 2 Rozdział VIII. Numer identyfikacji podatkowej 1. Rejestracja podatnika na potrzeby podatku VAT (NIP) 2. Rejestracja podatnika na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych (numer VAT UE) 2.1. Obowiązek posługiwania się numerem VAT UE 2.2. Potwierdzenie numeru NIP UE kontrahenta Rozdział IX. Deklaracje oraz informacje podsumowujące – wykazywanie transakcji z dziedziny TSL 1. Deklaracje 1.1. Uwagi ogólne – stan prawny obowiązujący do 1.04.2020 r. 1.2. Termin i miejsce złożenia deklaracji 1.3. Jednolity plik kontrolny 1.4. Wykazanie transakcji z dziedziny TSL w deklaracji podatkowej 1.5. Korekta deklaracji 1.6. Stan prawny obowiązujący od 1.04.2020 r./1.07.2020 r. 2. Informacje podsumowujące 2.1. Usługi wykazywane w informacjach podsumowujących 2.2. Termin i miejsce złożenia informacji podsumowującej 2.3. Moment wykazania usługi w informacji podsumowującej; Załącznik; Wykaz orzeczeń; Wykaz pism urzędowych; Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki / Stanisław Krawczyk. - Wyd. 2 zm. i poszerz. (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2021 - 605 s. : b. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Pojęcie logistyki - wprowadzenie 1.1. Etymologia pojęcia „logistyka" 1.2. Wprowadzenie terminu logistyka do gospodarki cywilnej 1.3. Ewaluacja domeny pojęcia „logistyka" - etapy i wybrane definicje 1.4. Logistyka jako koordynacja procesów 1.5. Logistyka w naukach o zarządzaniu Rozdział 2. Teoria koordynacji 2.1. Podstawy tworzenia teorii 2.2. Formalne wymagania wobec teorii 2.3. Wymagania dobrego definiowania pojęć 2.4. Teoria w odniesieniu do świata realnego 2.5. Zasady tworzenia teorii 2.6. Domena teorii koordynacji - obiekty 2.7. Grupa obiektów 2.8. System 2.9. Zmienność obiektu - proces zmian 2.10. Działania 2.11. Transformacja, transfer, zatrzymanie w miejscu 2.12. Relacje między działaniami 2.13. Zależności między działaniami określone przez transfer wyniku 2.14. Proces przejmowania wyniku 2.15. Prezentacja zapisu procesu 2.16. System wykonawczy procesu 2.17. Prezentacja graficzna procesu 2.18. Zarządzanie procesem 2.19. Procesy niezależne i zależne 2.20. Wartościowanie procesu 2.21. Interpretacje pojęcia koordynacja Rozdział 3. Koordynacja procesów w praktyce 3.1. Identyfikacja procesu 3.2. Analiza strukturalna procesu 3.3. Tworzenie mapy procesu 3.4. Grupowanie działań w skoordynowany proces Rozdział 4. Informacja i komunikacja w koordynacji procesów 4.1. Informacja 4.2. Aspekt syntaktyczny 4.3. Aspekt semantyczny 4.4. Aspekt pragmatyczny 4.5. Komunikacja 4.6. System komunikacji Rozdział 5. Przedsiębiorstwo 5.1. Definicja przedsiębiorstwa jako podmiotu biznesowego 5.2. Przedsiębiorstwo jako obiekt 5.3. Potencjał przedsiębiorstwa 5.4. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy 5.5. Cele i zadania zarządzania przedsiębiorstwem 5.6. Przedsiębiorstwo jako system 5.7. Kategorie przedsiębiorstw 5.8. Powiązania między przedsiębiorstwami 5.9. Powiązania z poziomu zarządzania 5.10. Koordynacja działań wewnątrz przedsiębiorstwa 5.11. Koordynacja działań między przedsiębiorstwami 5.12. Kooperacja 5.13. Powiązania prawno-biznesowe 5.14. Powiązania tworzące sieci przedsiębiorstw 5.15. Sieci przedsiębiorstw Rozdział 6. Działalność przedsiębiorstwa produkcyjnego - orientacja procesowa 6.1. Istota działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.2. Produkcja z punktu widzenia tworzenia i dystrybucji produktów 6.3. Strategie produkcyjne 6.4. Orientacja procesowa w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.5. Poziom operacyjny 6.6. Segmenty procesowe w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.7. Koordynacja w transferach między dostawcami i odbiorcami Rozdział 7. System logistyczny przedsiębiorstwa produkcyjnego 7.1. Infrastruktura techniczna systemu logistycznego w przedsiębiorstwie 7.2. Magazyny 7.3. Magazyny w przedsiębiorstwie produkcyjnym 7.4. Zadania magazynów 7.5. Wyposażenie magazynu 7.6. Transport wewnętrzny 7.7. Przesłanki doboru środków transportu wewnętrznego 7.8. Zarządzanie magazynem - Warehouse Management System 7.9. Infrastruktura transportowa w przedsiębiorstwie 7.10. Ogólnodostępne systemy logistyczne 7.11. Infrastruktura telekomunikacyjna Rozdział 8. Planowanie produkcji 8.1. Istota planowania 8.2. Planowanie produkcji 8.3. Pozyskiwanie informacji dla planowania produkcji 8.4. Modele przepływów produkcyjnych Rozdział 9. Zadania zaopatrzenia. Klasyfikacje surowców 9.1. Zaopatrzenie w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9.2. Baza wiedzy działu zaopatrzenia 9.3. Decyzje strategiczne w zaopatrzeniu 9.4. Scenariusz tworzenia strategii zaopatrzeniowej 9.5. Klasyfikacja surowców ze względu na ważność dla produkcji i dostępność nabywania 9.6. Wybór dostawcy 9.7. Relacje dostawca - odbiorca 9.8. Zakres zadań menedżerskich i operacyjnych zaopatrzenia 9.9. Klasyfikacje operacyjne produktów i materiałów wspomagające planowanie zakupów Rozdział 10. Polityki utrzymywania zapasów 10.1. Zapasy - definicje 10.2. Zapasy surowcowe (materiałów produkcyjnych) 10.3. Przesłanki ekonomiczne planowania wielkości dostaw 10.4. Parametry sterowania zapasami surowcowymi 10.5. Ekonomiczna partia zamówienia 10.6. Wielkość partii uzupełniającej wyznaczonej na podstawie parametrów ekonomicznych 10.7. Polityki utrzymywania zapasów surowcowych 10.8. Uzupełnienia skoordynowane (dla grup surowców) 10.9. Praktyka składania zamówień Rozdział 11. Proces obsługi zamówień u dostawców 11.1. Założenia operacyjne procesu składania zamówień u dostawców 11.2. Podprocesy obsługi zamówienia 11.3. Uzgodnienia logistyczne z dostawcami 11.4. Zamówienia z punktu widzenia dostawcy 11.5. Procedury operacyjne w zadaniach logistycznych zaopatrzenia 11.6. Ocena dostawcy Rozdział 12. Warianty organizacji dostaw 12.1. Kryteria logistyczne w procesie transportowym 12.2. Warianty dostaw od jednego dostawcy 12.3. Organizacja dostaw od wielu dostawców 12.4. Znaczenie czasu w realizacji dostaw 12.5. Warunki dobrej organizacji dostaw Rozdział 13. Obsługa logistyczna produkcji 13.1. Organizacja magazynu wejściowego 13.2. Proces przepływu produktów przez magazyn wejściowy 13.3. Identyfikacja i monitorowanie zapasów 13.4. Przesłanki obsługi stanowisk produkcyjnych - dostawy z magazynu 13.5. KANBAN - idea koncepcji 13.6. Supermarket - kanban magazynowy 13.7. Sterowanie przepływami między stanowiskami produkcyjnymi - kanban produkcyjny i transportowy 13.8. Reguły kanbanu 13.9. Kanban zewnętrzny Rozdział 14. Dystrybucja. Systemy magazynów dystrybucyjnych 14.1. Idea dystrybucji - podstawowe pojęcia 14.2. Strategie dystrybucji 14.3. Dystrybucja bezpośrednia i z pośrednikami 14.4. System dystrybucji wewnętrznej 14.5. Dystrybucja zewnętrzna. Powiązanie dystrybucji wewnętrznej i zewnętrznej 14.6. Dystrybucja z wielu miejsc produkcji 14.7. Dystrybucja do jednostek handlowych 14.8. Dystrybutorzy jako pośrednicy handlow Rozdział 15. Planowanie i proces obsługi dostaw dystrybucyjnych 15.1. Współpraca producenta i jednostek handlowych w planowaniu i realizacji dystrybucji 15.2. Koncepcja Efektywnej Obsługi Klienta (ECR) 15.3. Planowanie dystrybucji 15.4. Proces obsługi zamówienia klienta - poziom operacyjny 15.5. Warianty dostaw produktów do klientów 15.6. Techniki przygotowania wysyłek w magazynie dystrybutora 15.7. Metody dokonywania kompletacji 15.8. Podział i grupowanie zleceń kompletacji 15.9. Organizacja wydań z magazynu dystrybutora 15.10. Węzły kompletacji - cross-docking 15.11. Dystrybucja przez węzły konsolidacji - scalanie dostaw w tranzycie (merge-in-transit) Rozdział 16. Usługi logistyczne 16.1. Specyfika usługi 16.2. Zaangażowanie stron w realizację usługi 16.3. Różnica między produkcją a usługą 16.4. Definicja usługi logistycznej 16.5. Usługa logistyczna z pozycji wykonawcy usługi 16.6. Usługi transportowe 16.7. Usługi magazynowe 16.8. Magazyny kontraktowe 16.9. Centra logistyczne 16.10. Usługodawcy i ich zakresy ofertowe 16.11. Poprawność i miary wykonania usługi Rozdział 17. Usługi logistyczne świadczone przez operatora logistycznego 17.1. Operator logistyczny 17.2. Kategorie operatorów logistycznych 17.3. Planowanie działalności operatora logistycznego 17.4. Flow Logistics 17.5. Logistyka kontraktowa 17.6. Wybór operatora logistycznego 17.7. Łańcuch transportowy 17.8. Sieć transportowa 17.9. Planowanie tras przewozów; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej