Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(93)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(6)
Forma i typ
Książki
(93)
Publikacje fachowe
(37)
Publikacje naukowe
(24)
E-booki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(71)
tylko na miejscu
(43)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(44)
Autor
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(3)
Nowicki Adam (1944- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Domaradzka Aurelia
(2)
Dudycz Helena
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gołuchowski Jerzy
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Hernes Marcin
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Krzemień Eugeniusz
(2)
Rot Artur
(2)
Simiński Roman
(2)
Stor Marzena
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Baborski Andrzej (1936-2001)
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Biliński Waldemar
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojarski Roman
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Burton Celia
(1)
Bąkiewicz Tomasz
(1)
Bęben Robert
(1)
Cameron Nancy Foy
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Cierpioł Adrian
(1)
Coleman Jason
(1)
Coplien James O
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dotson Chris
(1)
Duducz Helena
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dunn Al
(1)
Fabijańczyk Piotr
(1)
Filipczyk Barbara
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Foemmel Matthew
(1)
Forystek Mirosław
(1)
Fowler Martin
(1)
Frączek Zofia
(1)
Frączkowski Kazimierz
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Gorgól Anna
(1)
Gołuchowskie Jerzy
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Greene Jennifer (1971- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Heasman Lachlan
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hollander Mark den
(1)
Hoogeweegen Martijn
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jain Prashant
(1)
Jarco Piotr
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jones Nora
(1)
Jurek Janusz
(1)
Kaczmarek Bogusław
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Krzysztof (ekonomista)
(1)
Kapuścik Edyta
(1)
Karkowski Tomasz Adam
(1)
Karmolińska Ewa
(1)
Karpiński Tadeusz
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Kawecki Roman
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kircher Michael
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kojs Wojciech (1940- )
(1)
Korczak Karol
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kostrzewski Mariusz
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
Kraj wydania
Polska
(103)
nieznany (d)
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(103)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(19)
Technologia
(15)
Zarządzanie projektami
(14)
Systemy informatyczne zarządzania
(11)
Marketing cyfrowy
(10)
Zarządzanie
(10)
Organizacja
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Produkcja
(8)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(8)
Internet
(7)
Innowacje
(6)
Systemy informacyjne zarządzania
(6)
Transfer technologii
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Informacja gospodarcza
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Baza danych
(4)
Informatyka
(4)
Informatyzacja
(4)
Komputeryzacja
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Programowanie zwinne
(4)
Reklama internetowa
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informacyjne
(4)
Systemy zarządzania bazami danych
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Zarządzanie informacją
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Zastosowanie i wykorzystanie
(4)
Access
(3)
Administracja publiczna
(3)
Marketing mobilny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Praca zespołowa
(3)
Projekt informatyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przetwarzanie w chmurze
(3)
Relacyjna baza danych
(3)
Służba zdrowia
(3)
Usługi
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacji
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Digitalizacja
(2)
E-logistyka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Kadry
(2)
Komputery
(2)
Kontrola
(2)
Marketing
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Outsourcing
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Scrum
(2)
Sektor publiczny
(2)
Smartfon
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Systemy ekspertowe
(2)
Technologie mobilne
(2)
User experience (UX)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Algorytmy
(1)
Amazon Web Services
(1)
Analiza PEST
(1)
Analiza SWOT
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Audyt informatyczny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Awaria techniczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bhp
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Opracowanie
(20)
Praca zbiorowa
(19)
Poradnik
(16)
Materiały pomocnicze
(5)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(58)
Zarządzanie i marketing
(55)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Inżynieria i technika
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
105 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Ćwiczeń)
1. Wstęp; 2. Tworzenie tabel w systemie MS Access; 3. Tworzenie relacji,więzy integralności,projektowanie fo rmularzy; 4. Tworzenie zapytań wyszukiwawczych; 5. Tworzenie raportów; 6.Wykorzystanie makr
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Informatyka Dla Zarządzania)
R.1 System informacyjny organizacji; R.2 Analiza systemów informacyjnych; R.3 Projektowanie systemów informacyjnych; R.4 Wdrożenie systemów informacyjnych; R.5 Podstawowe systemy informacyjne organizacji; R.6 Systemy wspomagania decyzji - SWD; R.7 Systemy ekspertowe - SE; R.8 Ekonomiczno-społeczne aspekty komputeryzacji systemów informacyjnych w biznesie; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy. 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google. 2.1. Typy stron Google+. 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google. Rozdział 3. Tworzenie konta Google. 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail. 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail. Rozdział 4. Konto marki w Google. Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google. 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę. 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google. 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google. 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google. 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google. 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google. Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google. 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy). 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym. 6.3. Działania naprawcze i długofalowe. Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma. 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma. 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma. 7.3. Nazwa firmy. 7.4. Adres i znacznik na Mapie. 7.5. Godziny otwarcia. 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW. 7.7. Kategorie. 7.8. Usługi. 7.9. Atrybuty. 7.10. Opis firmy. 7.11. Data otwarcia. 7.12. Zdjęcia. 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer. 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów. 7.15. Kanał YouTube. 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma. 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma. 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords). 7.19. Czat. 7.20. Produkty. Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma. 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie). 8.2. Wpisy Google Moja Firma. 8.3. Opinie Google. 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google. 8.5. Statystyki wizytówki Google. 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+. 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma. Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google. 9.1. Analiza słów kluczowych. 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych. 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma. 9.4. Optymalizacja strony internetowej. 9.5. Opinie – reputacja. 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google. Rozdział 10. Twój plan działania. Koniec... albo początek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Systemy informatyczne jako fundament przedsiębiorstwa 4.0; 1.1. Rozwój systemów informatycznych 1.2. Generowanie i przetwarzanie danych 1.3. Internet Rzeczy 1.4. Big Data 1.5. Chmura obliczeniowa 1.6. Sztuczna inteligencja 1.7. Struktury systemów – ekosystem technologii cyfrowych 1.8. Informatyczne wspomaganie procesów biznesowych 1.9. Bezpieczeństwo danych 1.10. Implementacja; Praktycznie rzecz ujmując. II. Zarządzanie w warunkach rewolucji cyfrowej 2.1. Klasyczne podejście do zasad konkurowania na rynku 2.2. Współczesne trendy wyznaczające nowe reguły konkurowania 2.3. Nowe wzorce konkurowania w cyfrowym świecie 2.4. Nowa logika wykorzystywania zasobów ludzkich; III. Przedsiębiorstwo 4.0 – konsekwencje dla rynku pracy I Implikacje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi 3.1. Automatyzacja procesów a zagrożenie utratą miejsc pracy 3.2. Przemysł 4.0 a wymagania kompetencyjne i zagrożenie wykluczeniem cyfrowym na rynku pracy 3.3. Podstawowe tendencje w sferze zarządzania zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0 3.4. Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi Przedsiębiorstw 4.0; IV. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych 4.1. Marketing oparty na danych 4.2. Homo cyber – konsument stechnologizowany 4.3. W kierunku AI Marketingu 4.4. Marketing wobec wyzwań technologii cyfrowych; V. Inteligentna logistyka i inteligentny łańcuch dostaw 5.1. Rewolucje przemysłowe – ku inteligentnym procesom i strukturom 5.2. Przemysł 4.0 i jego implikacje dla logistyki 5.3. Rozwój inteligentnych łańcuchów dostaw 5.4. Najważniejsze składniki inteligentnych łańcuchów dostaw VI. Wpływ technologii cyfrowych na system informacyjny rachunkowości przedsiębiorstw 4.0 6.1. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 1.0, 2.0, 3.0 6.2. Nowe technologie i ich wpływ na system rachunkowości 6.3. System informacyjny rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 6.4. Rola i zadania specjalistów w zakresie rachunkowości w Przedsiębiorstwie 4.0 VII. Business Intelligence z perspektywy rozwoju inteligentnych przedsiębiorstw 7.1. Uwarunkowania współczesnego środowiska biznesu 7.2. Wiedza jako kluczowy zasób w warunkach rewolucji cyfrowej 7.3 Business Intelligence w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa opartych na danych 7.4 Rola Business Intelligence we współczesnej organizacji w świetle wyników badań VIII. Źródła sukcesu przedsiębiorstwa w erze technologii cyfrowych w aspekcie wybranych teorii ekonomicznych 8.1. Paradoksy współczesnego rynku, gospodarki, ekonomii 8.2. Cztery N współczesnej ekonomii i zarządzania 8.3. Ekosystem rozwojowy – konkurowanie w nowych czasach; Zakończenie; Bibliografia; Netografia; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cyfryzacja w zarządzaniu / red. nauk. Aleksandra Laskowska-Rutkowska. - Wyd. 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 240 s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Przemysł 4.0, czyli na czym polega transformacja cyfrowa przedsiębiorstw 1.1. Specyfika Przemysłu 4.0 1.2. Zmiana technologiczna w Przemyśle 4.0 1.3. Zmiana procesowa w Przemyśle 4.0 1.4. Zmiana organizacyjna w Przemyśle 4.0 Rozdział 2. Cyfryzacja w zarządzaniu ludźmi. Wyzwania gospodarki 4.0 2.1. Zarządzanie ludźmi w gospodarce 4.0 2.2. Dataizm: władza algorytmów i zarządzanie przez pomiar 2.3. Współpraca ludzi z maszynami 2.4. Rynek pracy a kompetencje pracowników przyszłości Rozdział 3. Cyfryzacja w usprawnianiu zarządzania łańcuchem dostaw 3.1. Możliwości zastosowania Internetu rzeczy (IoT)w łańcuchu dostaw 3.2. Cyfrowy świat łańcucha dostaw (platformy cyfrowe) 3.3. Blockchain i jego możliwości zastosowania w łańcuchu dostaw 3.4. Sztuczna inteligencja (AI) i jej potencjał optymalizacji łańcucha dostaw 3.5. Robotyzacja łańcucha dostaw 3.6. Physcial Internet jako nowatorskie podejście do zarządzania łańcuchem dostaw Rozdział 4. Zastosowanie zaawansowanych narzędzi przetwarzania danych w dobie cyfryzacji 4.1. Główne determinanty rozwoju analityki biznesowej opartej na technologiach informacyjnych ICT 4.2. Technologie informacyjne ICT, w tym Big Data jako kluczowe determinanty rozwoju The Financial Industry 4.0 4.3. Technologie Big Data i chmury obliczeniowej a kwestia bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych 4.4. Analityka biznesowa przeprowadzana w systemach analitycznych Big Data narzędziem ułatwiającym zarządzanie podmiotami gospodarczymi 4.5. Zastosowanie zinformatyzowanych platform analitycznych Business Intelligence w procesie zarządzania przedsiębiorstwem Rozdział 5. Zarządzanie zespołami w erze cyfryzacji - perspektywa menedżera z branży finansowej 5.1. Zmarginalizowanie działań niedodających wartości 5.2. Właściwe wykorzystanie analityki i narzędzi cyfrowych 5.3. Motywowanie i zarządzanie ludźmi w warunkach cyfryzacji Rozdział 6. Zastosowanie digital marketingu 6.1. Wpływ Internetu na proces komunikacji 6.2. Digital marketing i jego narzędzia 6.3. Zastosowanie digital marketingu w branży fitness w UE i w Polsce Rozdział 7. Cyfryzacja w procesie przedsiębiorczym jako składowa rozwoju firm sektora MŚP 7.1. Proces przedsiębiorczy w firmach sektora MŚP 7.2. Cyfryzacja jako ciągłe poszukiwanie opartych na procesie przedsiębiorczym możliwości rozwoju biznesu 7.3. Wyzwania cyfryzacji w firmie handlowej - Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie Rozdział 8. Transformacja cyfrowa polskich przedsiębiorstw. Ocena zakresu wdrożenia rozwiązań z obszarów Przemysłu 4.0 8.1. Metodologia badania 8.2. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze technologicznym 8.3. Wdrażanie Przemysłu 4.0 w wymiarze procesowym 8.4. Wdrażanie Przemysłu 4.0 - organizacja 8.5. Rekomendacje dla polityki przemysłowej Rozdział 9. Cyfryzacja i zarządzanie w świecie postpandemii. Nowa wizja przyszłości? 9.1. Zarządzanie nie tylko cyfryzacją - czas, jakość i koszty 9.2. Cyfryzacja i automatyzacja - wróg czy przyjaciel? 9.3. Niepewna przyszłość i sztuczna inteligencja 9.4. Praca i edukacja w modelu cyfrowym 9.5. Infrastruktura telekomunikacyjna 9.6. Zarządzanie procesem cyfryzacji; Spis rysunków; Spis tabel; Noty o Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1 Organizacja zwinna w konkurencyjnym środowisku rynkowym; Rozdział 2 Zwinność organizacyjna jako odpowiedź na wyzwania cyfryzacji; Rozdział 3 Wyzwania i problemy współczesnego świata a zwinność organizacyjna; Rozdział 4 Analiza wyników badań empirycznych. Dyskusja naukowa; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lokalizacja w offshoringu usług / Radosław Malik. - Warszawa : CeDeWu , 2016. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do offshoringu i lokalizacji działalności gospodarczej; 2. Współczesne uwarunkowania offshoringu usług biznesowych; 3. Przemiany w wykorzystaniu zagranicznych lokalizacji przez korporacje; 4. Analiza walorów lokalizacji w offshoringu usług biznesowych; 5. Charakterystyka gospodarek goszczących przenoszone usługi biznesowe; 6. Polska jako rynek offshoringu usług biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Definicja zespołu rozproszonego i zespołu wirtualnego. 2. Współczesne metodyki prowadzenia projektów informatycznych – przegląd. 3. Aspekty prawne i finansowe. 4. Role zarządcze. 5. Rekrutacja. 6. Narzędzia wymiany informacji i kontroli efektywności. 7. Standardy komunikacji i rozliczanie czasu pracy zespołu. 8. Koordynacja pracy w różnych strefach czasowych. 9. Zarządzanie sytuacją kryzysową. 10. Miary sukcesu zespołu. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Opinie o książce; Wstęp: Kto powinien przeczytać tę książkę?; Dlaczego napisałam tę książkę?; Jak została uporządkowana treść tej książki?; Przybornik Strategii UX; Podziękowania; Rozdział 1. Strategia UX co to takiego?: Ewolucja pojęcia strategii UX; Rozdział 2. Cztery elementy składowe strategii UX: W jaki sposób stworzyłam swój model strategii UX?; Element składowy nr 1: strategia biznesowa; Element składowy nr 2: innowacja w zakresie wartości; Element składowy nr 3: zweryfikowane badania z udziałem użytkowników; Element składowy nr 4: zabójczy projekt UX; Podsumowanie; Rozdział 3. Weryfikacja propozycji wartości: Hitowa propozycja wartości; Propozycja wartości; Jeżeli nie chcesz bujać w obłokach; Podsumowanie; Rozdział 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji: Nauka na własnych błędach; Obserwacja konkurencji i znajdowanie wartościowych pomysłów; Konkurencja i jej znaczenie; Badanie zebranych punktów danych o konkurencji; Podsumowanie; Rozdział 5. Analiza konkurencji: Hitowa propozycja wartości, część druga; Analiza co to takiego?; Cztery kroki analizy konkurencji; Czas zająć stanowisko; Podsumowanie; Rozdział 6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym: Liczy się przede wszystkim czas, naprawdę!; Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartości; Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartości; Podsumowanie; Rozdział 7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów: Daj z siebie wszystko; Jak uzależniłam się od eksperymentów; Współczesna definicja eksperymentu; Szybkie prototypowanie na potrzeby weryfikacji propozycji wartości; Podsumowanie; Rozdział 8. Badania z udziałem użytkowników: Marzec 2020 roku: nie ulec obłędowi; Badania z udziałem użytkowników podstawy; Trzy główne etapy badań online z udziałem użytkownika; Podsumowanie; Rozdział 9. Projektowanie pod kątem konwersji: Lejek sprzedaży; Na tropie hakerów wzrostu; Prowadzenie eksperymentów ze stronami docelowymi; Podsumowanie; Rozdział 10. Na zakończenie; Dodatek. Źródła; O autorce; Kolofon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Poznajemy AWS. O książce. Próba zdefiniowania chmury. Przenoszenie się do AWS. Infrastruktura jako usługa. Platforma jako usługa. Główne cechy programowania w chmurze w AWS. Operacyjne korzyści wynikające z używania AWS. Ograniczenia dostawców chmury. Bezpieczeństwo danych w AWS. Bezpieczeństwo sieciowe w AWS. Bezpieczeństwo aplikacji w AWS. Zgodność w chmurze AWS. Korzystanie z piaskownicy AWS. Jaki problem chcemy rozwiązać? Migrowanie aplikacji. Dobrze zaprojektowana platforma. Narzędzie Well-Architected Tool. Wnioski. Rozdział 2. Projektowanie z użyciem usług AWS Global Services. Rozważania dotyczące lokalizacji. Regiony AWS. Izolacja regionu. Strefy dostępności. Dystrybucja stref dostępności. Wiele stref dostępności. Czym jest umowa o warunkach świadczenia usług w AWS? Wszystko zawodzi. Globalne usługi brzegowe. Usługi w lokalizacjach brzegowych. Wybieranie regionu. Zgodność. AWS i zgodność. HIPAA. NIST. GovCloud. Aspekty dotyczące opóźnień. Usługi oferowane we wszystkich regionach. Obliczanie kosztów. Koszty usług zarządzania. Cennik narzędzi do zarządzania: AWS Config. Koszty obliczeniowe AWS. Koszty magazynu. Koszt transferu danych. Warstwowe koszty w AWS. Optymalizacja kosztów w AWS/ Optymalizacja kosztów obliczeń. Narzędzia analizy kosztów w AWS. Trusted Advisor. AWS Simple Monthly Calculator. Kalkulator całkowitych kosztów własności (Total Cost of Ownership - TCO). Wnioski. 10 najważniejszych tematów do dyskusji: zgodność, zarządzanie, opóźnienia, wznawianie działania po awarii. Rozdział 3. Usługi sieciowe w AWS. Sieci VPC. Partnerstwo z AWS. Co się kryje za kulisami sieci? Wszystko koncentruje się na przepływie pakietów. Tworzenie pierwszej chmury VPC. Ile chmur VPC? Tworzenie bloku VPC CIDR. Planowanie głównego bloku VPC CIDR. Domyślna chmura VPC. Więcej o strefach dostępności. Tworzenie podsieci. Usługi NAT. Korzystanie z tablic trasowania. Główna tablica trasowania. Prywatne adresy IPV4. Elastyczne adresy IP. Koszty obsługi transferu. Własny adres IP, czyli program Bring Your Own IP (BYOIP). Proces BYOIP. Adresy IPv6. Grupy bezpieczeństwa. Niestandardowe grupy bezpieczeństwa. Sieciowe listy kontroli dostępu ACL. Szczegóły implementacji sieciowych list ACL. Czym są porty efemeryczne? Dzienniki przepływu VPC. Peering między chmurami VPC. Nawiązywanie połączenia typu peering. Punkty końcowe bramy VPC. Punkty końcowe interfejsu VPC. Łączność VPC. Brama internetowa: wejście publiczne. Połączenia VPN. Wirtualna brama prywatna (Virtual Private Gateway). Połączenia VPN. VPN CloudHub. Propagacja trasy. Direct Connect. Route 53. Opcje trasowania w Route 53. Sprawdzanie kondycji w Route 53. Korzystanie z DNS w chmurze VPC: prywatne strefy DNS. Nazwy hostów DNS. Wnioski. 10 najważniejszych punktów do dyskusji: uwarunkowania sieciowe pod kątem bezpieczeństwa, odzyskiwanie działania po awarii oraz łączność. Rozdział 4. Usługi obliczeniowe - instancje AWS EC2. Krótka historia wirtualizacji EC2. System Nitro. Instancje EC2. Rodziny instancji. Czym jest vCPU? Opcje wyboru instancji EC2. Instancje ogólnego przeznaczenia. Instancje zaprojektowane do przekraczania limitów. Instancje zoptymalizowane pod kątem obliczeniowym. Instancje zoptymalizowane pod kątem pamięci. Instancje obliczeniowe z akceleracją (GPU). Instancje zoptymalizowane pod kątem magazynu. Instancje bez systemu operacyjnego. Hosty na wyłączność. Instancje na wyłączność. Wydajność sieci EC2. Obrazy maszyn Amazona (Amazon Machine Image - AMI). Wybór obrazu AMI. Obrazy AMI z systemem Linux. Typy wirtualizacji obrazów AMI z Linuksem. Obrazy AMI z systemem Windows. AWS Marketplace. Tworzenie niestandardowego obrazu AMI. Niestandardowe obrazy AMI magazynu instancji. Poprawny projekt AMI. Uwarunkowania tworzenia obrazów AMI. Najlepsze praktyki dotyczące obrazów AMI. Przestrzeganie najlepszych praktyk: znaczniki. Wykorzystanie szablonów uruchamiania. Zmiana bieżącego typu instancji. Ceny EC2. Zarezerwowane instancje (RI). Ograniczenia zarezerwowanych instancji. Typy zarezerwowanych instancji EC2. Zaplanowane zarezerwowane instancje EC2. Instancje typu spot. Flota instancji typu spot. Pule możliwości typu spot. Flota EC2. Opcje magazynu instancji EC2. Lokalny magazyn instancji - SSD lub dysk magnetyczny. Funkcja automatycznego przywracania działania instancji EC2. Zamawianie instancji. Migracja do AWS. Ogólne spojrzenie na etapy migracji. AWS Migration Hub. Usługi AWS Server Migration Services. Ogólne spojrzenie na migrację serwera. Importowanie i eksportowanie zasobów wirtualnych. Inne sposoby hostowania zadań w AWS. Kontenery. Amazon Elastic Container Service (ECS). AWS Fargate. AWS ECS for Kubernetes (EKS). Amazon LightSail. Lambda. AWS Firecracker. Wnioski. 10 najważniejszych punktów do dyskusji - czynniki migracji i planowania. Rozdział 5. Planowanie w celu zapewnienia skalowania i odporności. Koncepcja monitoringu. Czym jest CloudWatch? Monitorowanie. Dzienniki. Zbieranie danych za pomocą agenta CloudWatch. Instalowanie agenta CloudWatch. Planowanie monitoringu. Integracja CloudWatch. Terminologia CloudWatch. Użycie pulpitu. Tworzenie alarmu CloudWatch. Dodatkowe ustawienia alarmu i akcji. Akcje. Monitorowanie instancji EC2. Automatyczny ponowny rozruch lub przywracanie instancji do działania. Usługi elastycznego równoważenia obciążenia. Celowa nadmiarowość. Testy kondycji EC2. Dodatkowe funkcje ELB. Application Load Balancer (ALB). Ogólne kroki: tworzenie ALB. Opcje wyboru reguł. Ustawienia bezpieczeństwa modułu nasłuchiwania HTTPS. Trasowanie grupy docelowej. Utrzymywanie sesji użytkownika. Obsługa mechanizmu lepkich sesji. Konfigurowanie testów kondycji. Monitorowanie działania modułu równoważenia obciążenia. Network Load Balancer. Skalowanie aplikacji. EC2 Auto Scaling. Komponenty usługi EC2 Auto Scaling. Konfiguracja uruchamiania. Szablony uruchamiania. Grupy automatycznego skalowania (ASG). Opcje skalowania grup ASG. Wtyczki cyklu życia. AWS Auto Scaling. Wnioski. 10 najważniejszych punktów do dyskusji: skala, dostępność i monitoring. Rozdział 6. Magazyn w chmurze. Magazyn w chmurze. Który magazyn pasuje do naszych potrzeb? Magazyn blokowy EBS. Typy woluminów EBS. Dyski SSD ogólnego przeznaczenia. Gwarantowana wartość IOPS (io1). Elastyczne woluminy EBS. Przyłączanie woluminu EBS. Szyfrowanie woluminów EBS. Migawki EBS. Oznaczanie woluminów EBS i migawek. Najlepsze praktyki dotyczące EBS. Magazyn S3. Kontenery, obiekty i klucze. Spójność danych S3. Klasy pamięci magazynu S3. Zarządzanie S3. Wersjonowanie. Bezpieczeństwo kontenerów S3. Magazyn archiwum Amazon S3 Glacier. Skarbce i archiwa magazynu S3 Glacier. Współdzielone systemy plików w AWS. Elastyczny system plików (Elastic File System - EFS). Tryby wydajności EFS. Tryby przepustowości EFS. Bezpieczeństwo EFS. Porównanie wydajności magazynów. Amazon FSx dla systemu Windows File Server. Usługa relacyjnej bazy danych (Relational Database Service - RDS). Instancje bazy danych RDS. Wysoka dostępność RDS. Ogólne kroki instalacji RDS. Monitorowanie wydajności bazy danych. Najlepsze praktyki związane z RDS. Aurora. Magazyn Aurora. Komunikacja z magazynem Aurora. DynamoDB. Projektowanie baz danych. Tabele DynamoDB. Dostarczanie tabeli o określonej pojemności. Możliwości adaptacyjne. Spójność danych. ACID i DynamoDB. Tabele globalne. DynamoDB Accelerator (DAX). Kopie zapasowe i przywracanie danych. ElastiCache. Opcje transferu danych w AWS. Rodzina Snow. Rodzina bram magazynu AWS. Wnioski. 10 najważniejszych punktów do dyskusji: opcje i uwarunkowania magazynowe. Rozdział 7. Usługi bezpieczeństwa. Zarządzanie tożsamością i dostępem. Zasady IAM. Uwierzytelnianie IAM. Żądanie dostępu do zasobów AWS. Proces autoryzacji. Akcje. Użytkownicy IAM. Użytkownik główny. Użytkownik IAM. Tworzenie użytkownika IAM. Klucze dostępu użytkownika IAM. Grupy IAM. Logowanie się jako użytkownik IAM. Szczegóły konta IAM. Podsumowanie informacji o koncie użytkownika IAM. Tworzenie zasad haseł. Rotacja kluczy dostępu Korzystanie z uwierzytelniania wieloskładnikowego (Multifactor Authentication - MFA). Typy zasad IAM. Zasady oparte na tożsamości. Zasady oparte na zasobach. Zasady wbudowane. Tworzenie zasad IAM. Elementy zasady. Odczytywanie prostej zasady w formacie JSON. Akcje zasady. Dodatkowe opcje kontroli zasad. Przegląd stosowanych uprawnień. Wersje zasad IAM. Używanie elementów warunkowych. Używanie znaczników z tożsamościami IAM. Role IAM. Kiedy należy korzystać z ról. Dostęp do zasobów AWS między kontami. Usługa AWS Security Token Service (STS). Federacja tożsamości. Najlepsze praktyki IAM. Narzędzia bezpieczeństwa IAM. Tworzenie zdarzenia planu CloudWatch. Inne usługi bezpieczeństwa w AWS. AWS Organizations. Resource Access Manager (AWS RAM). Secrets Manager. GuardDuty. AWS Inspector. Wnioski. 10 najważniejszych punktów do dyskusji o zagadnieniach bezpieczeństwa. Rozdział 8. Automatyzacja infrastruktury AWS. Automatyzacja w AWS. Od infrastruktury zarządzanej ręcznie do zautomatyzowanej z wykorzystaniem CloudFormation. Komponenty CloudFormation. Szablony CloudFormation. Stosy. Tworzenie instancji EC2 za pomocą ElP. Aktualizacje z wykorzystaniem zestawów zmian. Korzystanie z zestawów stosów CloudFormation. AWS Service Catalog. Metodologia 12 reguł. Reguła 1. Źródło kodu - jedno źródło kodu, objęte kontrolą wersji, które umożliwia tworzenie wielu wdrożeń. AWS CodeCommit. Reguła 2. Zależności - jawne deklarowanie i wydzielanie zależności. Reguła 3. Konfiguracja - przechowywanie konfiguracji w środowisku. Reguła 4. Usługi obsługujące - traktowanie usług obsługujących jak dołączonych zasobów. Reguła 5. Budowanie, publikowanie, uruchamianie - oddzielanie faz budowania od uruchamiania. Reguła 6. Proces - uruchamianie aplikacji w postaci jednego lub kilku procesów bezstanowych. Reguła 7. Przydzielanie portów - udostępnianie usług z wykorzystaniem przydzielania portów. Reguła 8. Współbieżność - skalowanie przez odpowiednio dobrane procesy. Reguła 9. Zbywalność - zwiększanie odporności poprzez szybkie uruchamianie i wyłączanie. Reguła 10. Jednolitość środowiska programistycznego i produkcyjnego - utrzymywanie środowisk programistycznego, testowego i produkcyjnego w możliwie podobnym stanie. Reguła 11. Dzienniki - traktowanie dzienników jak strumienia zdarzeń. Reguła 12. Procesy administracyjne - uruchamianie zadań administracyjnych i zarządzania jako procesów jednorazowych. Elastic Beanstalk. Aktualizowanie aplikacji Elastic Beanstalk. CodePipeline. AWS CodeDeploy. Bezusługowa obsługa zadań z wykorzystaniem funkcji Lambda. API Gateway. Tworzenie bezusługowej aplikacji WWW. Tworzenie statycznej strony WWW. Uwierzytelnianie użytkownika. Komponenty bezusługowego backendu. Konfiguracja usługi API Gateway. Wnioski. 10 najważniejszych punktów do dyskusji: przejście do projektu bezstanowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kierunki rozwoju zastosowań informatyki: Informatyka narzędziem zarządzania wiedzą; Próby oceny czynnika ludzkiego dla celów zarządzania; Architektura infrastruktury informacyjnej nowoczesnego zarządzania; Wortale internetowe w procesie rekrutacji pracowników; Kreowanie strategii informacyjnej w organizacji; System informacji zarządczej na przykładzie szkoły wyższej. R.2 Zarządzanie wiedzą: Komputerowy softwore z perspektywy konkurencji (kilka uwag na tle doktryn essential facility); Pozyskiwanie wiedzy z hurtowni danych metodami eksploracji; Środowisko wiedzy jako element zarządzania informatycznymi projektami wdrożeniowymi; Zaawansowane systemy informacyjno-analityczne jako realizacja koncepcji Business Intelligence; Zarządza nie procesami w Przedsiębiorstwie Zorientowanym Projektowo. Studium przypadku na przykładzie firmy TRANSSYSTEM S.A. z Łańcuta; Wykorzystanie symulacji w zarządzaniu strategicznym; Rodzaje systemów ekspertowych oraz obszary ich zastosowania; Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) na zaufanie w organizacjach wirtualnych; Zastosowanie technologii informacyjnej do podnoszenie efektywności pracy zespołowej. Model organizacji transmutacyjnej; Wykorzysta nie technologii sztucznej inteligencji do wspomagania decyzyjnego kierownictwa w zakresie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi; Strategie niemieckich grup kapitałowych w polski sektorze bankowym a zintegrowane systemy informatyczne; System wspomagania decyzji opartych na narzędziach Mocrosoft SQL Server 2000; Wykorzystanie ogólnej teorii zarządzania podczas wdrażania rozwiązań informatycznych na przykładzie zarządzania zmianą; Analiza porównawcza systemów informacyjnych na rynku pracy; Metody analizy symptomów w ocenie kredytowej podmiotów gospodarczych; Idea modelowania i projektowania danych dla hurtowni danych w technologii ROLAP; Elektroniczna integracja łańcucha dostaw. Przykład Internetowej bazy danych wspomagającej zarządzanie łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie Hewlett-Packard Frnacja. R.3 Internet i jego zastosowanie: Funkcjonalność serwisów internetowych- aspekt rozwoju zaufania; Rola Internetu w banku spółdzielczym; Relacje przedsiębiorstw z administracją publiczną na platformie elektronicznej; Narzędzia Business Intelligence (BI) w praktyce i dydaktyce; Metoda E-szkoleń w rozwoju wiedzy organizacji; Bankowość internetowa a klient; Elektroniczny biznes w Polsce - wciąż niewykorzystaną szansą; Wirtualizacja jako droga zwiększania konkurencyjności banku; Bezpieczeństwo transformacji danych w wirtual nych sieciach prywatnych; EDI - Fundament Elektroni cznego Rynku; Systemy płatności stosowane w handlu elektronicznym; Wzorce analityczne w modelowaniu dzia łalności e-biznesowej; Łączenie działalności firmy i oprogramowania w modelu ASP (Application Service Provisioning); Elektroniczny biznes i handel; Internet jako nowy kanał dostepowy do usług bankowych na przy kładzie wybranych banków polskich; Zarządzanie pracą grupy studenckiej - kurs logiki w systemie Moodle; Zalety i wady wykorzystania Inetrnetu i Intranetu w firmie; Zastosowanie Inetrnetu i Intranetu. R.4 Informatyka w organizacji: Dlaczego nalezy unikać pojęcia :strategia informatyzacji"?; Narzędzia technologii informatycznej w zarządzaniu kosztami wg metodo logii ABC/M; Alternatywne podjeście do oceny jakości oprogramowania; System wspomagający zarządzanie SAP R3 Modelowanie finansowych warunków umowy outsourcingowej HCI w systemach wspomagajacych zarządzanie przedsię biorstwem; Efektywnośc metody Pełnego Krzyżowania dla problemów Harmonogramowania Produkcji; Modelowanie funkcji i procesów w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży; Zarządzanie produkcją z wykorzystaniem zintegrowanego systemu zarządzania klasy ERP i aplikacji APS; Możliwości wykorzy stania systemów informatycznych i ich integracji w realizacji strategii biznesowej dystrybutora energii Analiza mozliwości wspmagania badań marketingowych przy uzyciu pakietu Statistica 6.0 firmy StatSoft; Kierunki informatyzacji współczesnych przedsiębiorstw; Reinżynieria środowiska biznesowego - nowoczesna konce pcja wdrażania projektów informatycznych; Rola modelowania i meta-modelowania - doświadczenia i perspektywy rozwoju; Tworzenie modelu wdrażania zmian w systemach informatycznych; Budowa hurtowni danych; Strategia informatyzacji krajowych zakałdów energetycznych; Metody klasyfikacji w skoringu kredytowym gospodarstw rolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Współczesne koncepcje, systemy oraz metody zarządzania: Podstawowe wskaźniki gospodarki opartej na wiedzy; Formułowanie pryncypiów architektury korporacyjnej dla organizacji publicznych; Spersonalizowany przekaz wiedzy z użyciem metod e-learningu; Identyfikacja profitów dla społeczności lokalnej jako konsekwencji realizacji idei sieci w praktyce zarządzania publicznego; 2.Technologie wiedzy w administracji publicznej - aspekty teoretyczne i praktyczne: Zarządzanie wiedzą w administracji publicznej; Zarządzanie wiedzą sposobem na polepszenie jakości pracy administracji samorządowej; Jakość informacji w zarządzaniu administracją publiczną; Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie w jednostkach administracji publicznej; Standaryzacja dokumentów elektronicznych w obszarze administracji publicznej; Modelowanie aktów prawnych jako element usprawnienia procesu legislacyjnego; Metodyki oceny serwisów internetowych urzędów miejskich - dyskusja możliwości zastosowań; Doskonalenie przepływu wiedzy w organizacji publicznej. Raport z badań w Urzędzie Miasta Lęborka; Analiza tekstu jako źródło wiedzy o nieprawidłowościach finansowych; Business intelligence w administracji publicznej; Przykładowe narzędzia ORACLE BI w administracji publicznej; Zastosowanie agentów oprogramowania w administracji publicznej; 3. Technologie wiedzy w sektorze ochrony zdrowia - aspekty teoretyczne i praktyczne: Finansowanie publiczne i prywatne w ochronie zdrowia - analiza porównawcza krajów europejskich; Prognozowanie zapotrzebowania na usługi medyczne; Zdrowie jako szansa dla usprawnienia systemów opieki zdrowotnej - perspektywa europejska i jej implikacje dla Polski; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w sektorze zdrowia - doświadczenia polskie na tle krajów członkowskich UE; Standaryzacja medyczna podstawa medycznego i ekonomicznego bezpieczeństwa w systemie ochrony zdrowia; Oparte na wiedzy doskonalenie procesów w jednostkach opieki zdrowotnej; Zarządzanie wiedzą w praktyce jednostek ochrony zdrowia; Zarządzanie informacją przez Wojewódzkie Centra Zdrowia Publicznego; Zasoby ludzkie i rzeczowe publicznych podmiotów sektora ochrony zdrowia w latach 1999-2006. Analiza statystyczno-ekonometryczna; Technologia portalowa w ochronie zdrowia; Zakresy nauczania informatyki medycznej w uczelniach medycznych - czy studenci SA kształceni we właściwym kierunku?; Wykorzystanie analizy interesariuszy do zarządzania publiczną jednostką ochrony zdrowia; Rola i miejsce kadry menedżerskiej w polskim systemie zdrowotnym w obliczu reform systemowych (na podstawie projektu badawczego finansowanego ze środków KBN); PHOENIX - ai technology In neuroscience evidence base medicine; New ways of working for psychiatrists; Evaluation of efficacy Rusing telehelath and fuzzy-logic based approach; 4. Technologie wiedzy na użytek praktyki: Ocena efektywności w procesie wyboru strategii udostępniania produktów informatycznych w obszarze zarządzania publicznego; Kierunki rozwoju nowej metody budowy systemów zarządzania wiedzą w organizacjach, opartej na architekturze knowledge grid; Metody łaczenia klasyfikatorów w kontekstowym klasyfikatorze złożonym; Dynamizm charakteru kapitału intelektualnego jako aspekt zarządzania wiedzą w organizacjach; Języki modelowania procesów biznesowych; Koncepcja ochrony informacji w organizacji chaotycznej; Zrównoważone karty wyników jako element systemu business intelligence; Zarządzanie łańcuchem dostaw firm agrobiznesu z wykorzystaniem Internetu; Integracja jako czynnik zastosowań rozwiązań telepatycznych w transporcie miejskim; A theoretical framework for adopting decision suport tools In polish firms; knowledge management and logistic information systems efficacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion S.A. cop. 2020. - 179, [5] s. : fot., rys., wykresy ; 24 cm.
Podziękowania; Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO: Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania; W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie?; Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta; Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania?; Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć?; Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz; W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej?; W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe?; Słowa kluczowe z długim ogonem; Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO: Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić?; Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu; Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO: Najważniejsze elementy na stronie internetowej; Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne?; Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne; W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie?; Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać?; Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne; Optymalizacja strony typu one-page; Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building: Na czym polega usługa link buildingu?; Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing: Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących?; O czym pamiętać podczas tworzenia treści?; Czy posiadanie bloga jest konieczne?; W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej?; W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym?; Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych: Google Search Console; Google Analytics; Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy; Wizytówka w "Google Moja Firma"; Google Tag Manager; Google Data Studio; Google Trends; Google Keyword Planner; AnswerThePublic; Ubersuggest; Keyword Tool; Senuto; Semstorm; SurferSEO; SEMrush; Ahrefs; MajesticSEO; Yandex.Metrica; Screaming Frog SEO Spider; Sitebulb; SEO SpyGlass; Clusteric Auditor; SEOptimer; Stat4Seo; WebPozycja; SeoStation; OnCrawl; DeepCrawl; Copyscape; Brand24; SentiOne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Controlling personalny w ujęciu koncepcyjno-instrumentalnym; Rozdział 2 Controlling personalny w świetle badania ankietowego; Rozdział 3 Diagnoza wykorzystania controllingu personalnego w praktyce przedsiębiorstw działających w Polsce; Podsumowanie; Bibliografia; Załączniki; Spis tabel; Spis rysunków; O Autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komentarze Praktyczne / LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych: 1. Zakres stosowania umowy; 2. Definicje ustawowe; 3. Wypożyczenie baz danych; 4. Bazy danych a programy komputerowe; 5. Zakres zastosowania ustawy; 6. Prawa producenta bazy danych- domniemanie dotyczące osoby producenta; 7. Uprawnienia użytkownika baz danych; 8. Licencje ustawowe; 9. Wyczerpanie prawa do kontrolowania odsprzedaży kopii baz danych; 10. Czas trwania prawa sui Genesis; 11. Roszczenia związane z naruszeniem prawa sui Genesis; 12. Prawnokarna ochrona prawa sui Genesis; 13. Niezależność ochrony treści lub innych elementów bazy danych wynikającej z innych przepisów; 14. Zmiany w przepisach obowiązujących; 15. Przepisy intertemporalne; 16. Przepisy intertemporalne; 17. Wejście w życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw i marketing na rynkach zagranicznych, 2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej, 3. Możliwości stosowania marketingowych narzędzi konkurowania w branżach napojów alkoholowych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, 4. Transfer technologii w międzynarodowym cyklu życia produktu, 5. Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, 6. Sposoby pozyskiwania marek przez przedsiębiorstwa działajace na rynku międzynarodowym, 7. Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym, 8. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe, 9. Miedzynarodowa segmentacja rynku, 10. Wpływ internetu na marketing międzynarodowy, 11. Miedzynarodowe i globalne systemy informacji marketingowej, 12. Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw, 13. Marketing wewnętrzny w ujęciu międzynarodowym, 14. Przedsiębiorstwo odpowiedzialne społeczenie na rynku międzynarodowym - aspekty marketingowe, 15. społeczna odpowiedzoalność przedsiębiorstw w kontekscie repektowania praw człowieka i marketingu etycznego (przykład wizerunku kobiet e reklamie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa w budowaniu kapitału marki; 2. Homo smartphonicus i jego gadżet; 3. Narzędzia komunikacji mobilnej; 4. Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej