Kisielnicki Jerzy (1939- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(13)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(36)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Mik Cezary (1964- )
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Informatyka
(4)
Organizacja
(4)
Zarządzanie
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Konflikt
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacja -planowanie
(3)
Systemy ekspertowe
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Decyzje
(2)
Internet
(2)
Komputeryzacja
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Badania naukowe
(1)
ERP (informat.)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Kadry
(1)
Komputery
(1)
Koordynatorzy projektów unijnych
(1)
Motywacja pracy
(1)
Naukoznawstwo
(1)
Ocena pracowników
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płaca
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Społeczeństwo wiedzy
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(2)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Pojęcia; 2. Projektowanie i procesy decyzyjne; 3. Informacyjne wspomaganie DSZ; 4. Narzędzia wspomagania DSZ; 5. Otoczenie DSZ; 6. Ocena i doskonalenie DSZ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kierunki zastosowań technologii informatycznej, 2. Technologia informatyczna jako narzędzie wspomagające zarządzanie, 3. Internet i jego zastosowania, 4. Narzędzia dla zastosowań technologii informatycznej w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kierunki rozwoju zastosowań informatyki: Informatyka narzędziem zarządzania wiedzą; Próby oceny czynnika ludzkiego dla celów zarządzania; Architektura infrastruktury informacyjnej nowoczesnego zarządzania; Wortale internetowe w procesie rekrutacji pracowników; Kreowanie strategii informacyjnej w organizacji; System informacji zarządczej na przykładzie szkoły wyższej. R.2 Zarządzanie wiedzą: Komputerowy softwore z perspektywy konkurencji (kilka uwag na tle doktryn essential facility); Pozyskiwanie wiedzy z hurtowni danych metodami eksploracji; Środowisko wiedzy jako element zarządzania informatycznymi projektami wdrożeniowymi; Zaawansowane systemy informacyjno-analityczne jako realizacja koncepcji Business Intelligence; Zarządza nie procesami w Przedsiębiorstwie Zorientowanym Projektowo. Studium przypadku na przykładzie firmy TRANSSYSTEM S.A. z Łańcuta; Wykorzystanie symulacji w zarządzaniu strategicznym; Rodzaje systemów ekspertowych oraz obszary ich zastosowania; Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) na zaufanie w organizacjach wirtualnych; Zastosowanie technologii informacyjnej do podnoszenie efektywności pracy zespołowej. Model organizacji transmutacyjnej; Wykorzysta nie technologii sztucznej inteligencji do wspomagania decyzyjnego kierownictwa w zakresie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi; Strategie niemieckich grup kapitałowych w polski sektorze bankowym a zintegrowane systemy informatyczne; System wspomagania decyzji opartych na narzędziach Mocrosoft SQL Server 2000; Wykorzystanie ogólnej teorii zarządzania podczas wdrażania rozwiązań informatycznych na przykładzie zarządzania zmianą; Analiza porównawcza systemów informacyjnych na rynku pracy; Metody analizy symptomów w ocenie kredytowej podmiotów gospodarczych; Idea modelowania i projektowania danych dla hurtowni danych w technologii ROLAP; Elektroniczna integracja łańcucha dostaw. Przykład Internetowej bazy danych wspomagającej zarządzanie łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie Hewlett-Packard Frnacja. R.3 Internet i jego zastosowanie: Funkcjonalność serwisów internetowych- aspekt rozwoju zaufania; Rola Internetu w banku spółdzielczym; Relacje przedsiębiorstw z administracją publiczną na platformie elektronicznej; Narzędzia Business Intelligence (BI) w praktyce i dydaktyce; Metoda E-szkoleń w rozwoju wiedzy organizacji; Bankowość internetowa a klient; Elektroniczny biznes w Polsce - wciąż niewykorzystaną szansą; Wirtualizacja jako droga zwiększania konkurencyjności banku; Bezpieczeństwo transformacji danych w wirtual nych sieciach prywatnych; EDI - Fundament Elektroni cznego Rynku; Systemy płatności stosowane w handlu elektronicznym; Wzorce analityczne w modelowaniu dzia łalności e-biznesowej; Łączenie działalności firmy i oprogramowania w modelu ASP (Application Service Provisioning); Elektroniczny biznes i handel; Internet jako nowy kanał dostepowy do usług bankowych na przy kładzie wybranych banków polskich; Zarządzanie pracą grupy studenckiej - kurs logiki w systemie Moodle; Zalety i wady wykorzystania Inetrnetu i Intranetu w firmie; Zastosowanie Inetrnetu i Intranetu. R.4 Informatyka w organizacji: Dlaczego nalezy unikać pojęcia :strategia informatyzacji"?; Narzędzia technologii informatycznej w zarządzaniu kosztami wg metodo logii ABC/M; Alternatywne podjeście do oceny jakości oprogramowania; System wspomagający zarządzanie SAP R3 Modelowanie finansowych warunków umowy outsourcingowej HCI w systemach wspomagajacych zarządzanie przedsię biorstwem; Efektywnośc metody Pełnego Krzyżowania dla problemów Harmonogramowania Produkcji; Modelowanie funkcji i procesów w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży; Zarządzanie produkcją z wykorzystaniem zintegrowanego systemu zarządzania klasy ERP i aplikacji APS; Możliwości wykorzy stania systemów informatycznych i ich integracji w realizacji strategii biznesowej dystrybutora energii Analiza mozliwości wspmagania badań marketingowych przy uzyciu pakietu Statistica 6.0 firmy StatSoft; Kierunki informatyzacji współczesnych przedsiębiorstw; Reinżynieria środowiska biznesowego - nowoczesna konce pcja wdrażania projektów informatycznych; Rola modelowania i meta-modelowania - doświadczenia i perspektywy rozwoju; Tworzenie modelu wdrażania zmian w systemach informatycznych; Budowa hurtowni danych; Strategia informatyzacji krajowych zakałdów energetycznych; Metody klasyfikacji w skoringu kredytowym gospodarstw rolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Informatyka Dla Zarządzania)
Część I: Systemy Informacyjne Zarządzania - SIZ [MIS] i ich rola w procesie zarządzania. 1. Zarządzanie informacją i wiedzą. 2. Infrastruktura zarządzania i miejsce w niej systemów informacyjnych i Technologii Informacyjnej. 3. System infomacyjny organizacji. 4. Bank Handlowy w Warszawie S.A. jako przykład rozwoju systemu informacyjnego. Część II: Zarządzanie projektami czyli tworzrenie, wdrażanie i doskonalenie systemów informacyjnych. 5. Projekt systemu informacyjnego. 6. Analiza organizacji. 7. Projektowanie systemu informacyjnego zarządzania. 8. Wdrażanie systemów informacyjnych. Część III: Zastosowania technologii informacyjnej (TI), czyli o podstawowych systemach informacyjnych. 9. Zasoby informacyjne i ich przedstawienie w systemach informacyjnych. 10. Zarządzanie zasobami informacyjnymi. 11. Charakterystyka podstawowych systemów informacyjnych wspierających proces zarządzania. 12. Zintegrowane systemy informacyjne wspierających procesy zarządzania, czyli systemy klasy MRP II/ERP I i II. Część 4: E-zarządzanie. 13. E-zarządzanie jako współczesny kierunek zarządzania. 14. Wirtualizacja i jej elementy. 15. O niektórych zastosowaniach procedur e-zarządzania w gospodarce. 16. System Amadeus jako przykład zastosowania TI dla wspomagania e-zarządzania. Część 5: Społeczny, ekonomiczny i prawny kontekst zastosowań technologii informacyjnej. 17. Społeczny kontekst zastosowań technologii informacyjnej. 18. Ekonomiczny kontekst zastosowań technologii informacyjnej. 19. Prawny kontekst zastosowań technologii informacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Informacyjna Technologia w usprawnianiu administracji publicznej; Integracja w systemach wspomagających zarządzanie produkcją - przykład Zakładów Przemysłu Mięsnego; MOKATE - Zastosowanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w firmach średniej wielkości; Wdrożenie serwisu WWW w prywatnej wyższej uczelni; Wykorzystanie systemów Business Intelligence do podejmowania decyzji zarządczych na przykładzie wydawnictwa EGMONT; Citibank Asia-Pacyfic: Przebudowa infrastruktury IT jako metoda na podniesienie kondycji finansowej firmy; Zastosowanie TI w modernizacji systemu administracji ubezpieczeń społecznych w Stanach Zjednoczonych; Wolne i Otwarte Oprogramowanie w administracji publicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Informatyka Dla Zarządzania)
R.1 System informacyjny organizacji; R.2 Analiza systemów informacyjnych; R.3 Projektowanie systemów informacyjnych; R.4 Wdrożenie systemów informacyjnych; R.5 Podstawowe systemy informacyjne organizacji; R.6 Systemy wspomagania decyzji - SWD; R.7 Systemy ekspertowe - SE; R.8 Ekonomiczno-społeczne aspekty komputeryzacji systemów informacyjnych w biznesie; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy informacyjne biznesu : informatyka dla zarządzania / Jerzy Kisielnicki, Henryk Sroka. - Wyd. 3 uzupeł. i zm. - Warszawa : PLACET, 2005. - 390,[2] s. : rys. ; 24 cm.
(Informatyka Dla Zarządzania)
R.1 System informacyjny organizacji; R.2 Analiza systemów informacyjnych; R.3 Projektowanie systemów informacyjnych; R.4 Wdrożenie systemów informacyjnych; R.5 Podstawowe systemy informacyjne organizacji; R.6 Systemy wspomagania decyzji - SWD; R.7 Systemy ekspertowe - SE; R.8 Ekonomiczno-społeczne aspekty komputeryzacji systemów informacyjnych w biznesie; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Informatyka Dla Zarządzania)
R.1 System informacyjny organizacji; R.2 Analiza systemów informacyjnych; R.3 Projektowanie systemów informacyjnych; R.4 Wdrożenie systemów informacyjnych; R.5 Podstawowe systemy informacyjne organizacji; R.6 Systemy wspomagania decyzji - SWD; R.7 Systemy ekspertowe - SE; R.8 Ekonomiczno-społeczne aspekty komputeryzacji systemów informacyjnych w biznesie; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Informatyka w Zarządzaniu ; Nr 3)
Wstęp; System zarządzania a system informatyczny; Środki techniczne informacji; Komunikacja użytkownik komputer; Oprogramowanie komputerów; Sieci komputerowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.System zarządzania a system informatyczny, 2.Komputer i jego struktura, 3.Komunikacja użytkownik-komputer, 4.Oprogramowanie, 5.Sieci komputerowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy zarządzania organizacją: 1. Pojęcia podstawowe - nauka czy sztuka, czyli pierwszy dylemat nauk zarządzania, 2. Miękkie i twarde podejście do współczesnego zarządzania, czyli drugi dylemat nauk zarządzania, 3. Ewolucja teorii zarządzania, 4. Proces decyzyjny i narzędzia go wspomagające. Cz.II Funkcje zarządzania: 5. Planowanie - cele i metody, 6. Organizowanie, 7. Przewodzenie w organizacji, 8. Kontrola. Cz.III Transformacja organizacji, czyli dążenie do doskonałości: 9. Zarządzanie zmianami, 10. Zarządzanie projektami, 11. Zarządzanie jakością, 12. Zarządzanie wiedzą, 13. Zarządzanie przez wirtualizację, 14. Informatyczne infrastruktura zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zarządzania organizacją; 2. Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; 3. Planowanie - cele, rodzaje i procedura; 4. Zarządzanie strategiczne; 5. Podejmowanie decyzji i narzędzia zarządzania; 6. Organizowanie - cele i zadania; 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 8. Przewodzenie w organizacji; 9. Konflikty w organizacji; 10. Kontrola; 11. Zarządzanie jakością; 12. Kultura organizacji; 13. Reengineering jako metoda doskonalenia organizacji; 14. Systemy informacyjne organizacji; 15. Organizacja wirtualna, 16. Zarządzanie wiedzą [w wyd. z 2004 r.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Projekt i jego charakterystyka; 2. Zarządzanie procesem projektowania; 3. Procesy projektowania; 4. Ludzie w projekcie; 6. Wspomagania projektowania- narzędzia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi / Jerzy Kisielnicki. - Wyd. 2 zm. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media , 2017. - 392 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Rozdział I. Projekty badawczo-rozwojowe oraz ich charakterystyka i znaczenie; Rozdział II. Koncepcja, decyzje, ryzyko i procedury; Rozdział III. Modele w prezentacji projektów badawczo-rozwojowych; Rozdział IV. Modele w wybranych etapach zarządzania projektami naukowo-badawczymi; Rozdział V. Realizatorzy projektu; Rozdział VI. Narzędzia wspomagania; Rozdział VII. Ocena i komercjalizacja wyników w zarządzaniu projektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ; 4)
I. Podstawowe problemy zarządzania wiedzą: System pozyskiwania i zarządzanie wiedzą we współczesnych organizacjach; Społeczeństwo wiedzy in statu nascendi: Niektóre problemy i hipotezy; Budowanie strategii zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach; Zarządzanie wiedzą w procesie zmian. II. Wybrane elementy procesu zarządzania wiedzą: Systemy klasy business intelligence w zarządzaniu biznesem; Rola kierownika w rozwoju wiedzy członków personelu organizacji; Kilka uwag o zarządzaniu wiedzą; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce. III. Technologiczne problemy zarządzania wiedzą: Mobilne filtrowanie informacji; Zarządzanie wiedzą korporacyjną; Technologiczne aspekty pozyskiwania wiedzy; Gry decyzyjne jako metoda pozyskiwania wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metody badań wdrażania systemów informatycznych zarządzania; 2. Wdrożenie systemu ISOF w przedsiębiorstwie sektora MSP; 3. Zintegrowany system informatyczny zarzadzania NAVIREO; 4. Wdrożenie aplikacji SENTE System w firmie RAW-POL; 5. Wdrożenie pakietu TETA Constellation w firmie handlowo-dystrybucyjnej sektora MSP na przykładzie ZINO; 6. Wpływ wdrożenia systemu ERP na strategie firm na przykładzie przedsiębiorstwa wielobranżowego DEFRO; 7. Zarządzanie adaptacją systemu na przykładzie wdrożenia oprogramowania Oracle JD Edwards EnterpriseOne w firmie Effector SA; 8. Wdrożenie systemu SAP Business One w firmie produkcyjnej; 9. Wdrożenie systemu IFS Applications w firmie produkcyjnej; 10. Wdrożenie systemu omnisPRO; 11. Dobre praktyku wdrożeń systemu SAP ERP w branży spożywczej; 12. PROFERIS jako outsourcer rozwiązań informatycznych klasy ERP; 13. System klasy ERP w organizacjach projektowych- Project Resource Planning; 14. Wdrożenie Digitland Enterprise w przedsiębiorstwie Latex; 15. Bariery wdrożeniowe systemu informatycznego klasy ERP i metody ich przezwyciężania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO. Rozdział 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej: 1.1. Istota pracy; 1.2. Transformacja pracy; 1.3. Czy zmierzch pracy?; 1.4. Nowe zjawiska w obszarze pracy; 1.5. Ewolucja funkcji personalnej; 1.5.1. Istota funkcji personalnej; 1.5.2. Modele funkcji personalnej; 1.5.3. Fazy rozwoju funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 2. Podstawy funkcji zarządzania zasobami ludzkimi: 2.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 2.1.1. Istota i znaczenie pojęcia zasoby ludzkie organizacji; 2.1.2. Co rozumie się przez zarządzanie zasobami ludzkimi?; 2.2. Rodzaje zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2.1. Modelowe ujęcia ZZL; 2.2.2. Podejście "twarde" i "miękkie" w ZZL; 2.3. Zastrzeżenia wobec koncepcji ZZL; 2.4. Istota, zasady i modele polityki personalnej; 2.4.1. O istocie polityki personalnej; 2.4.2. Nowa treść pojęcia polityka personalna/kadrowa; 2.4.3. Ogólne zasady polityki personalnej; 2.4.4. Szczegółowe zasady polityki personalnej; 2.4.5. Modele polityki personalnej; 2.5. Specyficzne podejścia w ZZL; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 3. Kapitał ludzki organizacji: 3.1. Istota i pomiar kapita3u intelektualnego organizacji; 3.1.1. Mierzenie kapitału intelektualnego organizacji; 3.1.2. Nowa propozycja bilansu przedsiębiorstwa; 3.1.3. Pozafinansowe mierniki kapitału intelektualnego organizacji; 3.2. Pojęcie i rodzaje kapitału ludzkiego; 3.2.1. Kapitał ludzki w skali makro; 3.2.2. Indywidualny kapitał ludzki; 3.2.3. Kapitał ludzki zespołu; 3.2.4. Kapitał ludzki organizacji; 3.2.5. Kapitał ludzki jako metafora; 3.3. Od zasobów ludzkich do kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi: 4.1. Wewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.1.1. Strategiczny aspekt ZZL; 4.1.2. Kultura organizacyjna a ZZL; 4.1.3. Struktura organizacyjna a ZZL; 4.2. Zewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.2.1. Globalizacja; 4.2.2. Integracja europejska; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH. Rozdział 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia: 5.1. Istota i rodzaje analizy pracy; 5.2. Proces analizy pracy; 5.3. Opis stanowiska pracy i jego wykorzystanie; 5.4. Istota planowania i rodzaje planów zasobów ludzkich; 5.5. Metody planowania zatrudnienia i jego wykorzystanie; 5.6. Budowa społecznego planu restrukturyzacji; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji: 6.1. Istota i determinanty alokacji zasobów ludzkich; 6.2. Pozyskiwanie pracowników; 6.2.1. Rekrutacja; 6.2.2. Selekcja; 6.2.3. Adaptacja; 6.3. Alokacja pracowników wewnątrz organizacji; 6.4. Odejścia pracowników; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW. Rozdział 7. Wartościowanie pracy: 7.1. Istota i rozwój wartościowania pracy; 7.2. Metody wartościowania pracy; 7.3. Proces wartościowania pracy i jego uwarunkowania; 7.4. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 8. Ocenianie pracowników: 8.1. Istota i rodzaje oceny pracowników; 8.2. Projektowanie okresowych ocen pracowniczych; 8.2.1. Cele oceniania; 8.2.2. Zasady oceniania; 8.2.3. Kryteria oceniania; 8.2.4. Metody oceniania; 8.2.5. Procedura oceniania; 8.3. Wdrażanie ocen pracowniczych; 8.4. Wykorzystanie ocen pracowniczych; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚC IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW. Rozdział 9. Motywacja i motywowanie: 9.1. Istota motywacji. Krótki rys podstawowych teorii; 9.2. Motywowanie do pracy; 9.2.1. Narzędzia motywowania; 9.2.2. Ewolucja motywowania; 9.2.3. Warunki i zasady skutecznego motywowania; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 10. Wynagradzanie: 10.1. Istota wynagrodzeń. Kwestie terminologiczne; 10.2. Funkcje wynagrodzeń; 10.3. Determinanty wynagrodzeń; 10.4. Kształtowanie strategii wynagrodzeń; 10.5. Tabele płac i zasady podwyższania stawek płac; 10.5.1. Dziewięć zasad budowy tabel płac; 10.5.2. Podstawowe problemy budowy tabel płac; 10.5.3. Zasady podwyższania stawek płac; 10.6. Formy wynagrodzeń; 10.6.1. Cztery podstawowe formy wynagrodzeń; 10.6.2. Inne formy wynagradzania; 10.6.3. O zasadach skutecznego premiowania; 10.7. Wynagrodzenia długoterminowe; 10.7.1. Akcje i opcje na akcje; 10.7.2. Systemy odroczonych udziałów w zysku; 10.7.3. Warunki powodzenia; 10.8. Świadczenia dodatkowe; 10.9. Mierniki efektów; 10.10. Analiza i usprawnianie systemu wynagrodzeń; o zarządzaniu systemem wynagrodzeń; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITALU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji: 11.1. Transformacja zasobów ludzkich w kapitał ludzki; 11.2. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji; 11.2.1. Modele polityki personalnej; 11.2.2. Stawka na najlepszych; 11.3. Główne czynniki rozwoju kapitału ludzkiego organizacji; 11.3.1. Szkolenia pracowników; 11.3.2. Realokacja pracowników; 11.3.3. Restrukturyzacja wykonywanej pracy; 11.3.4. Działania w zakresie ochrony zdrowia i obsługi socjalnej; 11.4. Pozostałe czynniki rozwoju kapitału ludzkiego; 11.4.1. Wpływ kultury organizacyjnej; 11.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem osobistym; 11.4.3. Rola zarządzania wiedzą; 11.5. Podmioty rozwoju kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 12. Proces szkolenia pracowników: 12.1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych; 12.2. Plan szkolenia pracowników i jego realizacja; 12.3. Metody szkoleniowe;12.3.1. Wybrane metody szkolenia na stanowisku pracy; 12.3.2. Wybrane metody szkolenia poza stanowiskiem pracy; 12.3.3. Zabezpieczenie materialne przedsięwzięć szkoleniowych; 12.4. Ocena przebiegu i efektów przedsięwzięć szkoleniowych; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 13. Kształtowanie karier w organizacji: 13.1. Istota kariery zawodowej; 13.2. Teorie rozwoju kariery - wymiar indywidualny; 13.3. Organizacyjny aspekt kariery zawodowej. Zarządzanie karierą; 13.3.1. Subprocesy zarządzania karierą w organizacji; 13.3.2. Instrumenty zarządzania karierą; 13.4. Zarządzanie karierą - wyzwania i przyszłe tendencje; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH. Rozdział 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi: 14.1. Podmioty zarządzania zasobami ludzkimi; 14.2. Role i kompetencje pracowników działu zasobów ludzkich; 14.3. Rozwiązania organizacyjne w obszarze funkcji personalnej; 14.4. Outsourcing zadań personalnych; 14.5. Doradztwo personalne; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL: 15.1. System zarządzania - system informacyjny - system informatyczny; 15.2. System informatyczny i jego elementy; 15.3. System informatyczny i jego użyteczność w ZZL; 15.4. Oferta - użyteczność systemów informatycznych we wspomaganiu rutynowej pracy menedżera personalnego i pracowników działu ZZL; 15.5. Wirtualizacja i jej rola w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 15.6. Uwagi o zastosowaniu systemów informatycznych do wspomagania funkcjonowania ZZL - rola Internetu; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VII. PARTNERSTWO SPOLECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji: 16.1. Partnerstwo i jego formy – kwestie terminologiczne; 16.2. Trzy modele zarządzania zasobami ludzkimi w ujęciu szerokim; 16.2.1. Model amerykański; 16.2.2. Model zachodnioeuropejski; 16.2.3. Model japoński; 16.3. Partnerstwo w ZZL w Polsce; 16.3.1. Dialog społeczny - rola państwa; 16.3.2. Partnerzy społeczni; 16.3.3. Partnerstwo zakładowe - relacje pomiędzy pracodawcą (kierownictwem) i pracownikami; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 17. W poszukiwaniu nowej drogi: 17.1. Ewolucja modelu unijnego (korporacyjnego); 17.2. Dialog społeczny; 17.3. ZZL w organizacjach a relacje: pracodawca (kierownictwo)–pracownicy (ich przedstawicielstwa); 17.3.1. Elastyczność zakładowego ZZL; 17.3.2. Rodzaje artykulacji interesów pracowniczych w organizacji; 17.3.3. Co z korporatyzmem?; 17.3.4. Wzrost roli działu ZZL; 17.4. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. ANEKS. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH A.1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach; A.1.1. Charakterystyka zatrudnienia w MSP; A.1.2. Uwarunkowania ZZL w MSP; A.1.3. Organizacja (struktura, podmioty, zadania); A.1.4. Strategie i metody ZZL; A.1.5. Wyzwania, problemy do rozwiązania; Pytania; Literatura zalecana. A.2. ZZL w jednostkach administracji publicznej; A.2.1. Charakterystyka zatrudnienia w jednostkach administracji publicznej; A.2.2. Uwarunkowania i ograniczenia ZZL; A.2.3. Organizacja funkcjonowania instytucji administracji publicznej; A.2.4. Strategie i metody ZZL; A.2.5. Przewidywane zmiany w realizacji funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana; A.3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych; A.3.1. Wprowadzenie; A.3.2. Charakterystyka zatrudnienia w JBR; A.3.3. Uwarunkowania ZZL w JBR; A.3.4. Organizacja ZZL w JBR; A.3.5. Strategie i narzędzia ZZL; A.3.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. A.4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych; A.4.1. Wprowadzenie; A.4.2. Charakterystyka zatrudnienia; A.4.3. Uwarunkowania ZZL w ZOZ-ach; A.4.4. Organizacja funkcji personalnej w SP ZOZ-ach; A.4.5. Strategie i metody ZZL w szpitalach; A.4.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. Bibliografia. Słownik pojęć. Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej