Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(71)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(13)
Czasopisma
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(47)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(50)
Autor
Chodyński Andrzej
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Budzyński Wojciech
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Lupa Iwona
(2)
Murdoch Anna
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brittain Paul
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cichy Janusz
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Czekirda Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Danylenko Olena
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Drong Leszek
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dymyt Małgorzata
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- ). Public relations czyli Promocja reputacji (pol.)
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Holecki Tomasz
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jagodzińska Katarzyna
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kluska-Nowicka Małgorzata
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kocot Maria
(1)
Koczuba-Sobieraj Magdalena
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kopel Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(70)
Rosja
(1)
Język
polski
(70)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(59)
Przedsiębiorstwo
(15)
Marketing
(11)
Komunikacja społeczna
(10)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Zarządzanie
(9)
Reklama
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Instytucje nonprofit
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Media społecznościowe
(6)
Organizacja
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Kreowanie wizerunku
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Promocja handlowa
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Konsumenci
(4)
Kryzys
(4)
Wizerunek uczelni
(4)
Biblioteki
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Hotelarstwo
(3)
Kadry
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Opinia publiczna
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Biblioteki akademickie
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Grupy nacisku
(2)
Handel
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Internet
(2)
Jakość usług
(2)
Menedżerowie
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Public relations -- zagadnienia
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Studenci
(2)
Towary
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Wizerunek biblioteki
(2)
Wizerunek medialny
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Automatyzacja
(1)
Autoprezentacja
(1)
BHP
(1)
Biblioteka
(1)
Branding (marketing)
(1)
Czas pracy
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fundacja
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grunig, James E. (1942- )
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Historia literatury
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacja wizualna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura pracy
(1)
Leasing
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Logistyka
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Opracowanie
(10)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola pracowników i kontrahentów organizacji zarządzanej środowiskowo w systemach ISO 14001 i EMAS; Kompetencje emocjonalne w praktyce kierowania (paradygmat przywództwa kierowniczego i charyzmatycznego); Wewnętrzne public relations - istotny element budowania wizerunku firmy; Wpływ zmiany umowy ubezpieczenia po nowelizacji Kodeksu cywilnego na sposób zarządzania zakładami ubezpieczeniowymi; Etyka w organizowaniu zespołów ludzkich; Buforowanie i harmonogramowanie w wybranych metodach planowania i sterowania produkcją; Wartość płynności przedsiębiorstwa - zarys zagadnienia; Projektowanie budżetów pro forma przedsięwzięć gospodarczych metodą Hash; Społeczna odpowiedzialność firm; Istota motywacji pracowniczej. Definicja i podstawowe koncepcje. Rola miękkiego prawa (soft law) w funkcjonowaniu organizacji gospodarczych w kontekście zasad ładu korporacyjnego (corporate governance) w polskich spółkach kapitałowych; Kształtowanie warunków pracy; Miękkie zarządzanie w perspektywie interakcjonistycznej socjologii kultury; Rola menedżera w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem; Udział bezpośrednich inwestycji zagranicznych w przepływie innowacji do przedsiębiorstw; Kultury organizacyjne przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym; Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Ocena efektów działań zmierzających do zmiany struktury właścicielskiej w ramach restrukturyzacji finansowej; Zarządzanie zasobami ludzkimi - przedsiębiorczość ekonomiczna i pozaekonomicznaa w świetle badań; Public relations jako instrument koncepcji strategii promocyjnej Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy; Wykorzystanie analizy KCS w małym przedsiębiorstwie; Partie polityczne a polityka kadrowa w administracji publicznej; Przesłanki i implikacje Market-Based Management; Uwarunkowania wdrożenia technologii informatycznych wspomagających procesy zarządzania w administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Content marketing w mediach społecznościowych; 3. Reklama w mediach społecznościowych. Pomiar efektywności i skuteczności działań w tych mediach; 4. Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych; 5. Marketing szeptany w mediach społecznościowych; 6. Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych; 7. Media społecznościowe jako źródło danych, informacji i wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa; 8. Media społecznościowe w employer brandingu oraz rekrutacji i selekcji pracowników; 9. Media społecznościowe a zaangażowanie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie uczelnią wyższą- uwarunkowania, modele, instrumenty: Finansowanie szkolnictwa wyższego w obszarze dydaktyki- dylematy i wyzwania; Standardy i wskazówki dotyczące wewnętrznego zapewniania jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym; Uwarunkowania wdrażania systemu zarządzania jakością w szkole wyższej; 2. Uczelnie a środowisko społeczne. W stronę nowoczesnego modelu komunikacji z otoczeniem: Społeczna odpowiedzialność uczelni; Zaufanie w szkole wyższej; Rola mediów akademickich w public relations szkół wyższych. Ujęcie funkcjonalne; Wpływ organizacji absolwenckich na kształtowanie wizerunku szkół wyższych; Internacjonalizacja strategii wizerunkowej- nowe wyzwania dla polskich uczelni; USP szkoły wyższej; Marka uczelni w opinii jej interesariuszy na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej; 3. Otoczenie wewnętrzne uczelni- struktura, zasoby, relacje: Budowa kapitału intelektualnego i społecznego w szkole wyższej; W kierunku praktycznego wykorzystania koncepcji kapitału intelektualnego- wyzwania dla szkół wyższych w Polsce; Rola komunikacji w funkcjonowaniu szkoły wyższej medycznej; Wybrane przykłady błędów językowych w pracach naukowych, raportach z badań oraz pracach dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Istota dziedziny public relations: Podstawowe definicje; Grupy docelowe działań public relations; Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw; Public relations jako proces komunikacji. R. 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations: Proces komercjalizacji Internetu; Charakterystyka medium; Przegląd narzędzi internetowych; Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations; Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu; Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations. R. 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi: Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów; Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów. R. 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations: Czym jest e-PR?; Targeting e-PR; Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR; Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR; Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?; Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR; Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR; Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR; Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR; Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR? R. 5 e-Społeczności: Definicja e-społeczności; Tworzenie e-społeczności; Zarządzanie e-społeczności. R. 6 Internet w kryzysowym public relations: Definicja i typologia sytuacji kryzysowych; Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne; e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw; Internet przyczyną sytuacji kryzysowych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna)
1. Ramówka wiosenna a relacje między kosztem instytucjonalnym i promocją medialną- w oparciu o TVP i TVP2; 2. Jakość media relations urzędów administracji samorządowej w Zagłębiu Dąbrowskim w ocenie dziennikarzy mediów lokalnych i regionalnych; 3. Media w działaniach public relations samorządu na przykładzie miast Górnośląskiego Związku Metropolitalnego; 4. Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego jako element promocji regionu i wspierania tożsamości regionalnej; 5. Dress code jako element wewnętrznego public relations i jego znaczenie w kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki naukowej; 6. Strategia wizerunkowa Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Założenia i implementacja; 7. Marketing partnerski placówki zdrowotnej- tworzenie relacji z klientami a wewnętrzne public relations; 8. Odkrywany czy odkryty potencjał komunikacyjny? O wykorzystaniu mikrologu jako narzędzia internetowego public relations w sektorze publicznym; 9. Nowe muzea sztuki w Europie Środkowej on-line w poszukiwaniu odbiorców, czyli o muzealnym public relations w kanale internetowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 6-2/2004)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2009)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Internal relations w zarządzaniu uniwersyteckim; 2. Elementy zarządzania jakością kształcenia; 3. Kapitał intelektualny uczelni a jakość kształcenia; 4. Innowacyjność jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw; 5. Competence Based Management; 6. Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta; 7. Raport o zarządzaniu przyszłością miast. Komunikat naukowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowanie wizerunku urzędnika w mediach / Rafał Guzowski. - Wyd. 2. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o. , 2017. - 295 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Rozdział 1. Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku: 1.1. Autoprezentacja - mity i "uczniowskie" błędy z podręczników; 1.2. Dziennikarz i jego must have - jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki; 1.3. Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata "normalnego"; 1.4. Prawo jako narzędzie do obrony. Rozdział 2. Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji: 2.1. Mówię kryzys, myślę...; 2.2. Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej; 2.3. Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny; 2.4. Czy warto żądać sprostowań w mediach?. Rozdział 3. Recepta na medialne zło: 3.1. Polityka informacyjna jako źródło spokoju; 3.2. Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?; 3.3. Profesjonalizacja obsługi medialnej - media relations; 3.4. Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak; 3.5. Dobre i złe media czy serdeczność i krew. Rozdział 4. Jestem, kim jestem: 4.1. Rzecznik prasowy superstar; 4.2. Zawiłości języka - ujęcie praktyczne; 4.3. Obraza na media i konflikt; 4.4. Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz. Rozdział 5. Media społecznościowe: 5.1. Relacje w sieci - czy są granice?; 5.2. Czego nie robić w mediach społecznościowych; 5.3. Media społecznościowe w rękach rzecznika; 5.4. Facebook; 5.5. FOG - bardziej mgliście się nie da?; 5.6. Jak pisać w sieci?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polacy i gospodarka: Polski kapitalizm po piętnastu latach - społeczna ocena funkcjonowania systemu gospodarczego; Między ideałem a rzeczywistością - postawy wobec gospodarki rynkowej. Sektor prywatny w opinii społecznej: Biznes w społeczeństwie - oczekiwania i ich realizacja; Właściciel, pracodawca, obywatel - rekonstrukcja wizerunku prywatnego przedsiębiorcy; Zostać przedsiębiorcą? - ocena warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce; Niejednoznaczna rola kapitału zagranicznego w polskiej gospodarce; Świadomość konsumencka: wizerunek firmy a decyzje konsumenckie. Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce: Społeczna odpowiedzialność biznesu w ocenach Polaków; Zasady etyki i społecznej odpowiedzialności w praktyce firm w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 15)
1. Public relations : aspekty teoretyczne w biblioteko znawstwie i informacji naukowej, 2. Public relations i biblioteki, 3. Public relations : projekty specjalne, 4. Konferencja Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego 2003 / Organizator Maria Kocójowa, 5. Public relations Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Nadużycia w działalności przedsiębiorstw. Aspekty międzynarodowe; 2. Zarządzanie różnorodnością Zasów ludzkich w przedsiębiorstwie hutniczym; 3. Bezpieczeństwo łańcucha dostaw; 4. Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem- przypadek branży turystycznej; 5. Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie organizacją- efekty społeczne współdziałania organizacji; 7. Wpływ decyzji społeczno-gospodarczych na ewolucję miasta; 8. Przestrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej; 9. Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta; 10. Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych; 11. Sposoby poprawy efektywności procesu zatrudniania młodych bezrobotnych; 12. Zarządzanie szpitalem a zarządzanie działalnością gospodarczą w kontekście dopuszczalności łączenia funkcji wójta z funkcją dyrektora szpitala; 13. Motywy zakupu mieszkań w świetle badań nabywców na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych; 14. Klimat organizacyjny jako przejaw kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie ochroną zdrowia)
1. Wizerunek ochrony zdrowia - wymiar makroekonomiczny. 2.Wizerunek placówek medycznych - wymiar mikroekonomiczny. 3.Kształtowanie wizerunku placówek medycznych a marketing relacji. 4.Instrumenty kształtowania wizerunku placówek ochrony zdrowia. Jakość a wizerunek placówki medycznej. Wizerunek placówki medycznej - aspekt praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Ekonomia i Humanistyka ; Vol. I nr 1/2001)
Restrukturyzacja w procesie zarządzania rozwojem organizacji; Zmiany postaw pracowniczych czynnikiem wdrażania koncepcji TQM; Środki public relations; Strukturalizacja systemu "biblioteka" jako obiektu badań marketingowych Konkurencja oligopolistyczna na rynku Otwartych Funduszy Emerytalnych; Wspieranie małych prywatnych form przedsiębiorczości; Socjologiczne-prawne aspekty bezpieczeństwa pracy; Rzut oka na rozwój literatury amerykańskiej od czasów kolonialnych do końca 20 wieku; Estetyczny aromat literatury i kultury w nowym milenium; Neopragmatyzm jako alternatywa dla literaturoznawstwa metodologicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2011)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Wybrane zewnętrzne źródła finansowania rozwoju małych I średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Finansowanie organizacji non-profit w Republice Czeskiej; 3. Istota i przyczyny powstawania grup kapitałowych; 4. Jakość partnerstwa a powodzenie outsourcingu; 5. Jakość usług administracji publicznej; 6. Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich; 7. Public relations Policji. Wybrane zagadnienia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej