Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(3)
Czasopisma
(2)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(14)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Boudreau John
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cascio Wayne (1946- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dudek Marek
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kusterka-Jefmańska Marta
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Makowski Michał
(1)
Mararski Maciej
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Modzikowska Danuta
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Radomska Joanna
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Socha Irena (1946- )
(1)
Sołoducho-Pelc Letycja
(1)
Stefanów Piotr
(1)
Sulich Adam
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szlis Izabela
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tomczak Michał
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Widera Wiktor
(1)
Wilk Iwona
(1)
Witek Ewelina
(1)
Witek-Crabb Anna
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Wizerunek przedsiębiorstwa
(21)
Public relations
(10)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(6)
Kadry
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Reklama
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Organizacja
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Autoprezentacja
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Image
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Motywacja pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja skarbowa
(1)
Alokacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Blogi
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Konflikt
(1)
Koszty pracy
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing-mix
(1)
Materiały budowlane
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Retoryka
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Siła robocza
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Usługi informacyjne
(1)
Usługi oparte na wiedzy
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek biblioteki
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
30 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Oddajemy w Państwa ręce kolejny numer czasopisma „Man-agement Forum”. Jak zawsze proponowana problematyka jest zróżnicowana – podejmuje zagadnienia dotyczące zarządzania w ujęciu teoretycznym, a także przedstawia wyniki badań empirycznych. Innowacyjność przedsiębiorstw w dzisiejszym świecie ma kluczowe znaczenie dla rozwoju ich samych, ale także gospodarki. W pierwszym artykule zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych w przedsiębiorstwach high-tech, które po¬kazały, że im bardziej zróżnicowany podmiotowo jest ich potencjał relacyjny oraz im bardziej korzystne są poszczególne relacje, tym silniej firmy współpracują z podmiotami zewnętrznymi w zakresie tworzenia nowych technologii oraz tym większa jest ich zdolność do tworzenia, wdrażania i komercjalizacji innowacji. Tematem kolejnego opracowania jest zmienność modelu biznesowego. Przedstawiono w nim propozycję – będącą efektem badań empirycznych – czynników ilościowych i jakościowych umożliwiających określenie zmienności modelu. Zaprezentowana w artykule koncepcja powinna ułatwić planowanie i wdrażanie zmian w modelu biznesowym innowacyjności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Konkurencyjność jako podstawa rozwoju. Rozdział 2. Marka jako narzędzie konkurencyjności. Rozdział 3. Marka a region turystyczny. Rozdział 4. Marka a produkt turystyczny. Rozdział 5. Marka a przedsiębiorstwo turystyczne. Rozdział 6. Marka a organizacje i stowarzyszenia turystyczne. Rozdział 7. Marka pracodawcy w turystyce - wybrane zagadnienia. Rozdział 8. Employer branding wewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi. Rozdział 9. Employer branding zewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing dla inżyniera i naukowca / Łukasz Zimnoch. - Gliwice : Politechnika Śląska , 2005. - 143, [3] s. : rys., ; 24 cm.
Zawiera: R. 1 Autoprezentacja – najwięcej mówi ciało, bo nie kłamie; R.2 Komunikacja wewnętrzna; R.3 Pułapki retoryki; R.4 Prezentacja; R.5 Promocja nauki; R.6 Media; R.7 Towar kluczem do raju – zasady promocji; R. 8 Marketing polityczny; R.9 Wizerunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
WSTĘP; ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU: 1.1. Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych 1.2. Postmodernizm i ponowoczesność 1.3. Interakcjonizm symboliczny 1.4. Konstruktywizm społeczny 1.5. Zagadnienie wyboru w naukach społecznych 1.6. Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej 1.7. „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych 1.8. Symbolizm i symbolizm organizacyjny 1.9. Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych 1.10. Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki ROZDZIAŁ 2. MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM: 2.1. Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna 2.2. Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej 2.3. Reklama – między nauką a sztuką 2.4. Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB 2.5. Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej 2.6. Segmentacja konsumentów 2.7. Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” 2.8. Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja 2.9. Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania ROZDZIAŁ 3. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO: 3.1. Założenia modelu marketingu kulturowego 3.2. Rynek w rozumieniu kulturowym 3.3. Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy 3.4. Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe 3.5. Marka kulturowa jako sieć społeczna 3.6. Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej 3.7. Kulturowa teoria innowacji 3.8. Strategia kulturowa 3.9. Korporacyjny marketing symboliczny 3.10. Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy 3.11. Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego ROZDZIAŁ 4. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE: 4.1. Metodyka badania 4.2. Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych 4.3. Kulturowe innowacje polskich marek 4.4. Aplikacja modelu kulturowego; ZAKOŃCZENIE; BIBLIOGRAFIA; ZAŁĄCZNIKI; 1. Scenariusz Szumisie Kochanie; 2. Scenariusz Szumisie Ciało; 3. Scenariusz Szumisie Praca; 4. Fotoreportaż Revolt of Nature Lato; SPIS RYCIN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketi)
I. Ch-ka usług: Pojęcie i klasyfikacja usług; Cechy usług; Czynniki rozwoju sektora usług; Otoczenie firmy usługowej; Misja firmy usługowej; Projektowanie usługi II. Ch-ka marketingu organizacji niedochodowych: Cel i zakres działania organizacji niedochodowych; Czynni ki wpływające na sukces organizacji non profit; Identyfikacja cech marketingu organizacji non profit; Poz skiwanie wolontariuszy i zasobów przez organizacje non profit; Strategia marketingowa organizacji usługowej niedochodowej; Marketing-mix. III. Marketing w działalności bibliotek: Biblioteka w otoczeniu społeczno-gospodarczym; Ch-ka marketingu bibliotecznego; Marketing-mix w bibliotece; Promotion- mix w bibliotece. IV. Marketing usług edukacyjnych: Zarządzanie strategi czne szkołą wyższą; Strefa szkolnictwa wyższego jako system marketingowy. V. Marketing w kulturze (na przykładzie ośrodków kultu ry). VI. Promocja organizacji non profit na przykładzie fundacji. VII. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menedżer w uczącej się organizacji / Józef Penc. - Łódź : Menadżer, 2000. - 304 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Nowa ucząca się organizacja; Imperatywy nowoczesnego zarządzania; Nowoczesne podejścia do zarządzania; Menedżerowie i ich role w organizacji; Pozyskiwanie informacji z rynku i otoczenia; Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji; Przewodzenie i współdziałanie z ludźmi; Współpraca z rynkiem i tworzenie klienteli; Sterowanie zmianami z rozwojem firmy; Sterowanie rozwojem pracowników i ich karierami; Doskonalenie kultury i wizerunku firmy; Doskonalenie siebie i metod własnej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku

W najnowszym zeszycie "Debiutów Studenckich" zaprezentowano nowe osiągnięcia oraz wyniki badań nad teorią i praktyką zarządzania studentów kierunków zarządzanie i business management. W niniejszym zeszycie młodzi studenci naszej uczelni zaprezentowali swoją interpretację badań nad zarządzaniem, w poszczególnych artykułach przedstawiając wyniki analiz teoretycznych i empirycznych. W publikacji poruszono m.in. problematykę związaną z takimi zagadnieniami, jak: zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem, przywództwo kobiet i mężczyzn oraz inteligencja emocjonalna liderów, lean management, zarządzanie marką, kształtowanie zachowań konsumentów, lifestyle branding czy podejście do prywatności i zarządzania danymi osobowymi użytkowników.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Część 1. Strategia jest firmie potrzebna: 1. Czas i strategia firmy: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość; 2. Nie każda firma musi mieć (wielka) strategie; 3. Nowe koncepcje nie są złe, ale przereklamowane; 4. Stare teorie strategii są dobre. Część 2. Czas i decyzje strategiczne: jak wykorzystać przeszłość, zarządzać teraźniejszością i tworzyć przyszłość: 5. Zarządzaj bagażem przeszłości: zniszcz lub wykorzystaj; 6. Radź sobie z teraźniejszością: poprawiaj i zmieniaj; 7. Buduj przyszłość: eksperymentuj i ryzykuj.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1998. - 156, [2] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Istota public relations; Uwarunkowania prawne public relations; Zasady organizacji działań public relations Tworzenie programu public relations; Techniki tworzenia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników; Media relations - współpraca ze środkami masowego przekazu; Wydawnictwa firmowe; Imprezy firmowe; Sponsoring, lobbying i działania w sytuacji kryzysowej; System oceny skuteczności i efektywności działań PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp Część I PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, MARKA I REPUTACJA PRACODAWCY 1. Budowanie wizerunku pracodawcy - idea, metody i narzędzia; 2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding; 3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych; 4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej. Część II PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ 5. Sposoby komunikacji w podmiocie działalności leczniczej; 6. Wykorzystanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce; 7. Content w roli głównej - analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej; 8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego. Część III PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE 9. Corporate governance vs. public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal; 10. Risk management in public hospitals in Poland - selected issues; 11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland - selected problems.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pozytywny wizerunek firmy, 2. Profil wymagań, 3. Gdzie znaleźć pracowników, 4. Internet, 5. Doradztwo kadrowe, 6. Urząd pracy, 7. Ogłoszenie prasowe, 8. Dyskryminacja, 9. Proces wyboru, 10. Rozmowa kwalifikacyjna, 11. Pytania kwalifikacyjne, 12. Testy, 13. Świadectwa i opinie, 14. Referencje, 15. Wynagrodzenie, 16. Formy zatrudnienia 17. Umowy o prace, 18. Po podpisaniu umowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2004. - 212 s. : tab., rys. ; 20 cm.
R.1 Tożsamość i wizerunek - koncepcja i znaczenie; R.2 Adresaci wizerunku firmy; R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa; R.4 Wizualizacja firmy; R.5 Tożsamości wizerunek firm a strategie marketingowe; R.6 Public relations w procesie tworzenia wizerunku firmy; R.7 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie; R.8 Badanie wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej ; 2379)
Wstęp; 1. Działalność wizerunkowa przedsiębiorstwa a marketing 1.1. Istota wizerunku 1.2. Wizerunek a marketingowe podejście do aktywności rynkowej przedsiębiorstwa 1.3. Relacyjne aspekty marketingu w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 2. Public relations w działaniach wizerunkowych przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia 2.1. Istota public relations 2.2. Znak towarowy w systemie identyfikacji wizualnej jako prawnie chroniona własność przemysłowa przedsiębiorstwa 2.3. Reklama korporacyjna i storytelling a wizerunek przedsiębiorstwa 2.4. Employer branding w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 3. Wizerunkowy potencjał zielonego marketingu 3.1. Wizerunkowy aspekt ekologicznej społecznej odpowiedzialności biznesu 3.2. Rola zielonego marketingu w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa; Podsumowanie; Literatura; Streszczenie; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientem; Kompozytowy indeks satysfakcji pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Polsce; Kategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych - uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym; Satysfakcja klienta w zarządzaniu jakością; Stosowanie koncepcji User-Driven Innovation w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Analiza skuteczności reklamy z wykorzystaniem metody Ishikawy; Inherentne ograniczenia uczelnianych systemów jakości kształcenia; Aspekty jakości produktów spożywczych w koncepcji Food Related Lifestyles.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Organizacja i zarządzanie w nowoczesnej gospodarce - dylematy racjonalności; Rozdział 2. Organizacja, jej podsystemy i struktura; Rozdział 3. Zarządzanie w zmiennym otoczeniu organizacji; Rozdział 4. Tworzenie reputacji firmy - systemu troski o klienta i korzystnego wizerunku; Rozdział 5. Wprowadzanie innowacji i doskonalenie jakości; Rozdział 6. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji operacyjnych i strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI: Rozdział 1. Strategia zarządzania organizacją; Rozdział 2. Budowanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Część II. BUDOWANIE ZASOBÓW LUDZKICH ORGANIZACJI: Rozdział 3. Budowanie wizerunku pracodawcy; Rozdział 4. Nowoczesne metody rekrutacji pracowników; Rozdział 5. Wybrane elementy procesu doboru pracowników; Rozdział 6. Procedury wprowadzenia nowego pracownika do organizacji. Część III. RELACJE MIĘDZYLUDZKIE W ORGANIZACJI: Rozdział 7. Specyfika pracy zespołowej; Rozdział 8. Konflikt w organizacji; Rozdział 9. Negocjacje w organizacji; Rozdział 10. Zjawisko mobbingu we współczesnym środowisku pracy; Rozdział 11. Budowanie systemu ocen pracowniczych i wynagradzania pracowników. Część IV. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA ZZL: Rozdział 12. Zarządzanie zmianą i projektami z perspektywy zasobów ludzkich; Rozdział 13. Społeczna odpowiedzialność organizacji w zarządzaniu zespołami pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej