Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
tylko na miejscu
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(23)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Ellis John
(1)
Gołębiowski Grzegorz
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Helfert Erich A
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kolny Beata
(1)
Kowalak Robert
(1)
Kowalczyk Jacek
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kusak Aleksander
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Maciejewski Grzegorz (1971- )
(1)
Michalak Jan
(1)
Munce Howard
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Niewiadoma Maria
(1)
Nowak Zbigniew
(1)
Nowk Marta
(1)
Olzacka Barbara
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Podgórski Zygmunt
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Romanowski Robert
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Siemińska Ewa
(1)
Skowronek Czesław
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Sobiech Jan
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Tłaczała Agnieszka
(1)
Walczak Marian
(1)
Williams David
(1)
Wroński Paweł
(1)
Zaleska Małgorzata
(1)
Zastempowski Maciej (1974- )
(1)
Ławicka Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Przedsiębiorstwo
(28)
Finanse
(7)
Badania marketingowe
(6)
Rachunkowość
(6)
Marketing
(5)
Koszty
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Turystyka
(3)
Usługi turystyczne
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Badania rynku
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Innowacje
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Upadłość
(2)
Akcjonariusze
(1)
Controlling
(1)
Controlling personalny
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Górnictwo
(1)
Górnictwo węglowe
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Koszty -- rachunkowość -- ćwiczenia i zadania
(1)
Księgowość
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- badanie -- ćwiczenia i zadania
(1)
Rachunkowość -- ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Ryzyko upadłości
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Socjologia
(1)
Sprawozdawczość
(1)
Spółki publiczne
(1)
Szkolnictwo publiczne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transmisja danych
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczelnie ekonomiczne
(1)
Usługi
(1)
Współdziałanie
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Współpraca naukowo-techniczna
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(4)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Zarządzanie i marketing
(10)
Podróże i turystyka
(2)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodyczne problemy zarządzania przedsiębiorstwem z perspektywy finansowej: 1. Finansowe narzędzia w procesie zarządzania, 2. System informacji wykorzystywany w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Cz.II Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Istota i funkcje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Narzędzia controllingu strategicznego, 3. Narzędzia controllingu operacyjnego, Cz.III Analiza ekonomiczna w procesie zarządzania: 1. Ocena przedsiębiorstwa przez pryzmat sprawozdawczości, 2. Klasyczna analiza wskaźnikowa, 3. Rozszerozna analiza wskaźnikowa, 4. Analiza efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa na poziomie strategicznym i operacyjnym, Cz.IV Monitoring finansowy przedsiębiorstwa: 1. Kryzys finansowy przedsiębiorstwa, 2. Monitoring zagrozenia finansowego przedsiębiorstwa, 3. Monitoring płynności finansowej przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wartość poznawcza bilansu oraz rachunku zysków i strat, 2. Ogólna ocena sytuacji majątkowej i kapitałowej oraz wyniku finansowego, 3. Wykorzystanie wskaźników finansowych w ocenie firmy, 4. Zastosowanie rachunku przepływów pieniężnych w ocenie płynności finansowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Kształtowanie struktury kapitału jako przedmiot decyzji finansowych: Struktura i koszt kapitału; Teorie struktury kapitału; Czynniki kształtujące strukturę kapitału polskich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych; Rola planowania finansowego w podejmowa niu decyzji finansowych. R.2 Zdolność do emisji akcji i obligacji a strategia finansowania: Mechanizm pozyskiwania kapitału przez spółki na drodze emisji akcji; Ocena zdolności spółki do emisji akcji; Związek pomiędzy zdolnością do emisji akcji a strategią finansowania; Obligacje jako źródło finansowania przedsiębiorstwa. R.3 Strategia kredytu kupieckiego przedsiębiorstwa w Polsce: Wykorzystywanie i udzielanie kredytu kupieckie go przez przedsiębiorstwo; Znaczenie kredytu kupieckie go w finansowaniu przedsiębiorstwa; Znaczenie kredytu kupieckiego w kształtowaniu polityki sprzedaży przedsiębiorstwa; Związek między wykorzystywanym i udzielanym przez przedsiębiorstwo kredytem kupieckim. R.4 Warunki i możliwości korzystania ze źródeł krótko terminowego finansowania przez przedsiębiorstwa w Polsce: Stosunkowe znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstw w Polsce w latach 1995-97; Badanie czynników determinujących strukturę i wielkość źródeł krótkoterminowego finansowania; Badanie czynników decydujących o zdolności przedsiębiorstwa do pozyskiwania kredytu kupieckiego i krótkoterminowego kredy tu bankowego; Faktoring w gospodarce finansowej przedsiębiorstwa; Znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstw w Polsce. R.5 Prawne i ekonomiczne środki ochrony środowiska: Uciążliwości przedsiębiorstw dla środowiska naturalne go; Systematyka środków ochrony środowiska; Inwestycje ekorozwojowe a strategia przedsiębiorstwa; Źródła finansowania inwestycji ekorozwojowych w Polsce. R.6 Opodatkowanie w strategii kapitałowej przedsiębiorstwa: Zmiany opodatkowania obrotu w okresie przemian ustroju polityczno-gospodarczego; Wpływ opodatkowania dochodu przedsiębiorstwa na jego rozwój i strukturę kapitału; Planowanie podatkowe jako element strategii koncernów międzynarodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Mechanizmy wzrostu wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw:1. Uwarunkowania i czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku globalnym; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstw w świetle Strategii Lizbońskiej; 3. Wartość dla akcjonariuszy a wartość dla interesariuszy. Ewolucja orientacji spółek publicznych w świetle badań empirycznych; 4. Kapitał menedżerski oferowany przez fundusze venture capital/private equity jako źródło wzrostu wartości spółek portfelowych; 5. Wykorzystanie Valute at Risk w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa; 6. Rola kapitału intelektualnego w kształtowaniu kompetencji przedsiębiorstwa; 7. Tworzenie wartości w sieciach przedsiębiorstw; 8. Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw poprzez fuzje i przejęcia. Cz. II Instrumenty finansowe i prawne zwiększania wartości i konkurencyjności przedsiębiorstw: 9. Fundusze poręczeń kredytowych a bankowe finansowanie przedsiębiorstw; 10. Opodatkowanie należności licencyjnych za korzystanie z własności przemysłowej podatkami dochodowymi; 11. Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z depozytów bankowych jako jeden z elementów tworzenia jednolitego rynku usług finansowych w ramach Strategii Lizbońskiej; 12. Międzynarodowe Standardy Rachunkowości - nowa koncepcja postrzegania wartości przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy; 13. Zarządzanie kosztami w prowadzeniu działalności gospodarczej warunkiem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw; 14. Ekonomiczna wartość dodana - szansa na wzrost konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw? Cz. III Rozwój przedsiębiorczości w małych i średnich przedsiębiorstwach: 15. Ewolucja przedsiębiorczości a małe i średnie przedsiębiorstwa; 16. Determinanty przedsiębiorczości gospodarstw domowych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryzys w rozwoju przedsiębiorstwa. 2. Systemy wczesnego ostrzegania w przedsiębiorstwach. Źródła danych finansowych do badania przedsiębiorstw. 4. Wady i zalety stosowania punktowej oceny przedsiębiorstwa. 5. Czym jest zdolność klasyfikacyjna modelu Z-score. 6. Modele opracowane w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk pod kierunkiem E. Mączyńskiej. 7. Adaptacja funkcji O. Jacobsa ZM do polskich arunków. 8. Model "poznański" ZHCP - M. Hamrol, B. Czajka, M. Piechocki. 9. Modele dyskryminacyjne ZBP1, ZBP2, ZBP3 i ZBP4 - B. Prusaka. 10. Model dyskryminacyjny ZDW - D. Wierzby. 11. Modele dyskryminacyjne ZA1, ZA2, ZAL, E. I. Altmana. 12. Modele ZGG1, ZGG2, ZGG3 - G. Gebhardta. 13. Modele ZAS1 oraz ZAS2 - D. Appenzeller i K. Szarzec. 14. Modele ZSS, ZSSM1, ZSSM2, ZSSM3 - P. Stepniaka i T. Strąka. 15. Modele ZDW=A, ZDW-B, ZDW-C, ZDW-D, ZDW-E - D. Wędzkiego. 16. ZDH1, ZDH2, ZDH3, ZDH4, ZDH5 - D. Hadasik. 17. Model ZH - A. Hołdy. 18. Model ZGLVS - G. L. V. Springate'a. 19. Modele ZGS1, ZGS2, ZGS3, ZGS4, ZGS5-GPW - J. Gajdki i D. Stosa. 20. Modele ZKB1(p=1 rok), ZKB2(p=2 lata), ZKB3(p=3 lata), ZKB4(p=4 lata), - K. Beermanna. 21. Model punktowej oceny i funkcja dyskryminacyjna ZW5 - G. Weinricha. 22. Model ZPS - M. Pogodzińskiej i S. Sojaka. 23. Modl ZL - J. Legaulta. 24. Analiza wskaźnikowa działalności przedsiębiorstwa. 25. Wzorce Wielowymiarowych Systemów Wczesnego Ostrzegania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcie, determinanty oraz użytkownicy wyników badania kondycji finansowej przedsiębiorstwa. R.2 Źródła informacji finansowej. R.3 Systematyka metod pomiaru i oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. R.4 Wybrane metody pomiaru i oceny symptomów zagrożenia kontynuacji działalności przedsiębiorstwa. R.5 Przykłady implementacji wybranych metod pomiaru i oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw, 2. Rola rachunku kosztów w nowym otoczeniu gospodarczym, 3. Rachunek kosztów oparty na procesach podstawą informacyjną decyzji w przedsiębiorstwie, 4. Uwarunkowania stosowanych rachunków kosztów w badanych przedsiębiorstwach, 5. Możliwości wprowadzenia nowoczesnych metod rachunku kosztów w badanych przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Rachunkowość podstawowym źródłem informacji w analizie ekonomiczno-finansowej; R.2 Sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa; R.3 Wstępna analiza sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa; R.4 Ocena kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa na podstawie analizy wskaźnikowej; R.5 Kreacja wartości w przedsiębiorstwie; R.6 Analiza rachunku przepływów: funduszy przedsiębiorstwa; R.7 Systemy wczesnego ostrzegania w identyfikacji ryzyka upadłości przedsiębiorstwa; R.8 Ocena przedsiębiorstwa w oparciu o czynniki niemierzalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. PROBLEMY OCENY KONDYCJI FINANSOWEJ 1. Istota kondycji finansowej 2. Kryteria oceny kondycji finansowej 3. Odbiorcy informacji o kondycji finansowej przedsiębiorstw 4. Metody oceny kondycji przedsiębiorstwa II. DETERMINANTY KONDYCJI FINANSOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Identyfikacja determinant 2. Czynniki zewnętrzne III. SPRAWOZDANIA FINANSOWE JAKO BAZA INFORMACYJNA OCENY KONDYCJI 1. Istota i zakres sprawozdawczości finansowej 2. Bilans 3. Rachunek zysków i strat 4. Informacja dodatkowa 5. Rachunek przepływów pieniężnych 6. Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym 7. Sprawozdanie z działalności jednostki IV. KAPITAŁ PRACUJĄCY I JEGO OCENA 1. Pojęcie kapitału pracującego 2. Wskaźniki oceny kapitału pracującego 3. Zapotrzebowanie na kapitał pracujący V. WSKAŹNIKOWA OCENA KONDYCJI PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Istota i klasyfikacja wskaźników finansowych 2. Wskaźniki płynności 3. Wskaźniki rentowności/deficytowości 4. Wskaźniki zadłużenia 5. Wskaźniki aktywności i obrotowości 6. Wskaźniki efektywności rynkowej 7. Inne mierniki oceny kondycji finansowej 8. Hierarchizacja kryteriów oceny VI. PRZESŁANKI POSZUKIWANIA SYNTETYCZNEGO MIERNIKA KONDYCJI FINANSOWEJ 1. Niedostatki i ograniczenia klasycznej analizy wskaźnikowej 2. Korzyści zastosowania syntetycznego miernika 3. Rozwój badań w zakresie poszukiwania syntetycznych mierników 4. Modele syntetycznej oceny przedsiębiorstwa 5. Problemy zastosowania modeli syntetycznej oceny przedsiębiorstwa VII. MODEL DYSKRYMINACYJNY KONDYCJI FINANSOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Istota modelu dyskryminacyjnego 2. Merytoryczny dobór mierników 3. Formalny dobór mierników 4. Dobór próby przedsiębiorstw do modelu dyskryminacyjnego 5. Wykorzystanie modelu dyskryminacyjnego w prognozowaniu kondycji przedsiębiorstwa 6. Drzewa decyzyjne VIII. OCENA PRZEDSIĘBIORSTWA ZA POMOCĄ MIERNIKÓW RYZYKA RYNKOWEGO 1. Wskaźniki finansowe a kursy giełdowe 2. Założenia jednowskaźnikowego modelu rynkowego 3. Ocena kondycji przedsiębiorstwa na podstawie wskaźnika beta IX. SYSTEMY PUNKTOWEJ OCENY PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Istota oceny punktowej 2. Systemy badania wiarygodności kredytowej 3. Systemy badania wypłacalności przedsiębiorstwa 4. System oceny bazujący na macierzy mierników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pomiar dokonań - podstawowe zagadnienia, 2. Ewolucja koncepcji pomiaru dokonań, 3. Pomiar dokonań w praktyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1.Identyfikacja operacji gospodarczych i zdarzeń gospodarczych. Klasyfikacja operacji gospodarczych, 2.Identyfikacja aktywów i pasywów.Bilans, 3. Księgowanie "od bilansu do bilansu".Zestawienia obrotów i sald, 4. Stornowanie błędnych zapisów, 5. Aktywa trwałe, 6. Materiały, 7. Towary, 8. Środki pieniężne, rozrachunki oraz krótkotermonowe aktywa finansowe, 9. Ewidencja i rozliczenia kosztów, 10. Przychody i koszty ich uzyskania, 11. tworzenie, podział i rozliczenie wyniku finansowego, 12. Kapitały i rezerwy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Wykorzystanie teorii interesariuszy w rozwoju uczelni publicznych w Polsce 1.1. Podstawowe założenia teorii interesariuszy 1.2. Uczelnia publiczna oraz jej interesariusze 1.2.1. Formalne i prawne ramy funkcjonowania szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.2. Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.3. Źródła finansowania uczelni publicznych w Polsce 1.2.4. Modele szkolnictwa wyższego w Europie i na świecie w kontekście współpracy z przedsiębiorstwami 1.2.5. Charakterystyka interesariuszy uczelni publicznej w Polsce 1.3. Przedsiębiorstwa jako grupa interesariuszy uczelni publicznej 1.3.1. Uczelnia jako podmiot wpływający na rozwój gospodarki opartej na wiedzy 1.3.2. Istota współpracy uczelni z przedsiębiorstwami Rozdział 2. Podstawy teoretyczne relacji pomiędzy uczelnią a przedsiębiorstwami 2.1. Teoria relacji międzyorganizacyjnych 2.1.1. Relacje w kontekście usługowym 2.1.2. Ekonomiczne aspekty relacji między podmiotami 2.1.3. Relacje w ujęciu marketingowym 2.1.4. Wybrane modele marketingu relacji i ich znaczenie w kształtowaniu relacji organizacji z interesariuszami 2.2. Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji 2.2.1. Etapy rozwoju relacji 2.2.2. Model oceny rentowności relacji z interesariuszami 2.3. Znaczenie relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych 2.3.1. Współczesne modele przewagi konkurencyjnej 2.3.2. Znaczenie wyróżniających zdolności w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji 2.3.3. Zarządzanie relacjami z interesariuszami przez publiczne uczelnie 2.3.4. Wartość jako element warunkujący budowanie relacji na rynku i uzyskanie przewagi konkurencyjnej Rozdział 3. Charakterystyka relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami na przykładzie województwa zachodniopomorskiego 3.1. Uwarunkowania i charakterystyka otoczenia współpracy uczelni z przedsiębiorstwami w województwie zachodniopomorskim i w Polsce 3.2. Próba badawcza i metodyka badań wybranych wydziałów uczelni publicznych 3.3. Analiza wyników badań ilościowych 3.4. Analiza wyników badań jakościowych 3.5. Podsumowanie zebranych wyników badań Rozdział 4. Koncepcja modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.1. Założenia modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami; 4.2. Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania implementacji modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi czelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.3. Uzasadnienie i możliwości wykorzystania modelu rozwoju relacji; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załączniki; Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety; Załącznik 2. Pierwszy scenariusz do badania fokusowego; Załącznik 3. Drugi scenariusz do badania fokusowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej