Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(158)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(157)
Publikacje naukowe
(40)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(110)
dostępne
(106)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(109)
Czytelnia
(113)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Kędzior Zofia
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Milic-Czerniak Róża
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Poszytek Paweł (1968- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sobocińska Magdalena
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cravens David W
(1)
Cybulko Anna
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gejmo Beder
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hague Paul
(1)
Hartley Steven W
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jones John Philip
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karasev Aleksandr Pavlovič
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kerin Roger A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(161)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(161)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(75)
Badania marketingowe
(42)
Przedsiębiorstwo
(27)
Rynek
(20)
Marketing strategiczny
(15)
Badania rynku
(10)
Internet
(9)
Reklama
(9)
Segmentacja rynku
(9)
Szkolnictwo wyższe
(9)
Zarządzanie
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Promocja handlowa
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Ceny
(6)
Kanały marketingowe
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Satysfakcja konsumentów
(6)
Turystyka
(6)
Innowacje
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Obsługa klienta
(5)
Promocja
(5)
Zachowania konsumentów
(5)
Badania naukowe
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Marketing partnerski
(4)
Organizacja
(4)
Reklama internetowa
(4)
System informacji marketingowej
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Analiza danych
(3)
Ankieta
(3)
Badania operacyjne
(3)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Jakość produktu
(3)
Kadry
(3)
Konsumenci
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marka*
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Metody badawcze
(3)
Miasta
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produkcja
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zogniskowany wywiad grupowy
(3)
Badania internetowe
(2)
COVID-19
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Digitalizacja
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Ekorozwój
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Farmacja
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Leki
(2)
Logistyka
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Odzież
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka
(2)
Polityka regionalna
(2)
Praca
(2)
Prace badawczo-rozwojowe
(2)
Rolnictwo
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Temat: czas
2001-
(29)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(28)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(34)
Raport z badań
(31)
Opracowanie
(20)
Monografia
(13)
Praca zbiorowa
(12)
Materiały pomocnicze
(6)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(89)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Nauka i badania
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Matematyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Transport i logistyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
164 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Andrzej Panasiuk. - [1 dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 215 s. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Koncepcja marketingu usług, 2. Rynek usług turystycznych, 3. Zachowanie klienta na rynku usług turystycznych, 4. Koncepcja marketingowa w turystyce, 5. Produkt na rynku usług turystycznych, 6. Cena usług turystycznych, 7. Dystrybucja usług turystycznych, 8. Promocja usług turystycznych, 9. Personel turystyczny, 10. Badania marketingowe na rynku usług turystycznych, 11. Strategie rynkowe w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek jako podstawa działalności gospodarczej; 2. Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwie; 3. Zachowania nabywców jako podstawa działalności marketingowej; 4. Segmentacja i wybór rynku docelowego; 5. Badania marketingowe; 6. Wykorzystanie metod statystycznych w badaniach marketingowych; 7. Polityka produktu; 8. Polityka cen; 9. Polityka dystrybucji; 10. Polityka promocji; 11. Zarządzanie i planowanie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : Difin, 2010. - 175, [1] s. : rys. , tab. , wykr. ; 23 cm.
I. Marketing usługi zdrowotnej: 1. Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy; 2. Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; 3. Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; II. Marketing produktu leczniczego: 1. Rynek farmaceutyczny- charakterystyka; 2. Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego; Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym; 3. Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży: 1. Marketing społeczny- pojęcia podstawowe; 2. Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego; 3. Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży; 4. Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 202, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota, definicje i modele marketingu wewnętrznego, 2.Narzędzia wykorzystywane przez narketing wewnętrzny, 3.Zastosowanie instrumentów integrujących działania wewnętrzne przedsiębiorstw w Polsce w świetle badań empirycznych, 4.Model wykorzystania integracyjnej funkcji marketingu wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Prikladnoj kurs)
Zawiera: Глава 1. Основные понятия маркетинговых исследований; Глава 2. Виды маркетингового исследования и процесс его проведения; Глава 3. Информация в маркетинговых исследованиях; Глава 4. Организация маркетинговых исследований на предприятии; Глава 5. Качественные методы сбора информации; Глава 6. Разработка анкет при проведении маркетинговых исследований; Глава 7. Количественные методы опроса; Глава 8. Наблюдение и эксперимент; Глава 9. Методы анализа маркетинговой информации; Глава 10. Ситуационный анализ; Глава 11. Оценка емкости рынка; Глава 12. Анализ конкуренции на рынке; Глава 13. Сегментирование потребительского рынка; Глава 14. Экспертные оценки; Глава 15. Маркетинговые исследования в интернете.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp; 1. Specyfika zarządzania systemem pomocy społecznej: 1.1. Geneza systemu pomocy społecznej; 1.2. Pojęcie i zakres pomocy społecznej; 1.3. Identyfikacja struktury pomocy społecznej w Polsce; 1.4. Systemy pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej; 1.5. Problemy i wyzwania zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 1.6. Idea menedżerskiego zarządzania pomocą społeczną; 1.7. Dobre praktyki w zakresie zarządzania jednostkami pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej. 2. New Public Management jako koncepcja menedżerskiego zarządzania w sektorze publicznym: 2.1. Ewolucja zarządzania w sektorze publicznym; 2.2. Geneza i rozwój nowego zarządzania publicznego; 2.3. Założenia nowego zarządzania publicznego; 2.4. Klasyfikacja instrumentów nowego zarządzania publicznego; 2.5. Wdrażanie reform nowego zarządzania publicznego w wybranych państwach; 2.6. Nowe zarządzanie publiczne w Polsce. 3. Diagnoza zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej: 3.1. Metody badawcze w zakresie diagnozy zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 3.2. Założenia metodyczne badań kooperatywnych; 3.3. Metodyka badań własnych; 3.4. Przebieg procesy badawczego; 3.5. Zastosowanie metody statystyczne i weryfikacja hipotez; 3.6. Porównawcza analiza wyników badań dla OPS i PCPR. 4. Koncepcja menedżerskiego zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w aspekcie badań empirycznych: 4.1. Status instytucjonalny jednostek pomocy społecznej; 4.2. Świadczenia i usługi społeczne; 4.3. System organizacyjny jednostek pomocy społecznej; 4.4. Menedżer pomocy społecznej; 4.5. Zarządzanie wynikami w jednostkach pomocy społecznej; 4.6. Ocena możliwości wdrożenia koncepcji; 4.7. Przebieg procesy wdrożenia koncepcji; 4.8. Spodziewane korzyści wdrożenia koncepcji. Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodologia i organizacja badań marketingowych: R.1 Uwagi na temat zakresu badań marketingowych. R.2 Ogólna charakterystyka systemów informacji w badaniach marketingowych. R.3 Pozycja badań ilościowych w bada niach marketingowych. R.4 Uwagi o metodach pierwotnych (terenowych) badań marketingowych. Cz.II Organizacja badania ilościowego: R.5 Organizacja wywiadu z kwestio nariuszem ankietowym. R.6 Organizacja eksperymentu. Cz.III Metody ilościowe analizy danych marketingowych. R.7 Wstępna analiza ilościowa danych marketingowych. R.8 Metody oceny pozycji marki na rynku. R.9 Metody se gmentacji rynku. R.10 Metody konstruowania funkcji sprzedaży. R.11 Ocena skuteczności projektowanych dzia łań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Задачи исследования рынка в информационной системе и в системе принятия решений в организации: Что такое “исследование рынка”? Задачи исследования рынка; Этапы процесса исследования рынка. 2. Формулирование проблемы и выбор дизайна исследования: Формулирование и оценка проблемы исследования рынка; Выбор дизайна исследования. 3. Источники инфтрмации и иетоды сбора данных: Вторичное исследование; Службы стандартизованной рыночной информации; Методы сбора данных при первичном исследовании. 4.Операционализация и измерение исследуемых качеств: Операциональное определение и измерение; Виды шкал; Надежность и валидность измерений; Измерение установок. 5. Отбор единиц наблюдения и проведение: Основы и базовые понятия частичного сбора данных; Методы отбора, основанные не на принципе случайности; Методы отбора, основанные на «принципе случайности»; Проведение и контроль первичного сбора данных. 6.Подготовка к оценке дaнных: Отбор не поддающихся обработке анкет; Редактирование анкет; Кодирование; Ввод и проверка данных; Добавление новых переменных; Оценка (взвешивание); Матрица данных. 7. Анализ данных: Обзор методов анализа данных; Однофакторный анализ данных; Двух- и многофакторный анализ взаимосвязей. 8.Составление отчета об исследовании и презентация результатов: Статистические таблицы; Список литературы.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody statystyczne w badaniach marketingowych / Józef Pociecha. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1996. - 213, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
R. 1. Podstawowe uwarunkowania i problemy badań marketingowych. R. 2. Metody segmentacji rynku. R. 3. Metody badania potrzeb. R. 4. Metody badania produktu. R. 5. Modele ustalania cen. R. 6. Metody statystycznej analizy działalności promocyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mobbing- zaprzeczenie solidarności, 2. Czy to już mobbing?, 3. Mobbing- charakterystyka zjawiska, 4. Jak walczyć z dyskryminacją i nękaniem, 5. Czynniki utrudniające walkę z mobbingiem, 6. Raport z badań przeprowadzonych w 2002 r. w Polsce, 7. Gdzie możesz uzyskać pomoc?, 8. Rady praktyczne, 9. 14 rad dla mobbingowanego zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Tradycyjne koncepcje instytucji akademickiej, 2.Założenia ustrojowe publicznej instytucji akademickiej, 3. System źródeł prawa w szkolnictwie wyższym, 4.Struktur a i organizacja szkoły wyższej, 5.Zasoby szkoły wyższe j, 6.Rola finansów, mienia i budżetu w zarządzaniu sz kołą wyższą, 7.Rola banków w realizacji strategii fina nsowej instytucji akademickiej, 8.Dyscyplina finansowa w publicznej szkole wyższej, 9.Załozenia systemów zad aniowych i płacowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi w publicznej szkole wyższej, 10.Pożądane instrumenty p olityki zatrudnienia w zarządzaniu publiczną szkołą wy ższą, 11.Podatki i opłaty obciążające szkoły wyzsze or az ich pracowników i studentów, 12.Kryteria efektywnoś ci instytucji akademickich, 13.Zapewnienie elastyczno ści systemu kształcenia akademickiego, 14.Organizacja systemu i jakość badań naukowych w instytucji akademi ckiej, 15.Związki uczelni z partnerami zewnętrznymi, 1 6.Współpraca międzynarodowa oraz mobilność pracowników i studentów jako czynniki stymulujące rozwój i jakość dzieła instytucji akademickiej, 17.Zapewnienie jakość kształcenia w systemie szkolnictwa wyższego, 18.Zało żenia wewnętrznych systemów jakości kształcenia, 19.Mi sje i strategie szkół wyzszych, 20.Organizacja i zadan ia administracji uczelni, 21.Systemy informacyjne w za rządzaniu szkołą wyższą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej