Nowe Zarządzanie Publiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Zelek Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1407)
Zarządzanie
(688)
Unia Europejska
(609)
Polska
(598)
Samorząd terytorialny
(532)
Nowe Zarządzanie Publiczne
(-)
Środki masowego przekazu
(433)
Kadry
(412)
Marketing
(409)
Organizacja
(409)
Gospodarka
(397)
Banki
(382)
Prawo pracy
(363)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(336)
Globalizacja
(326)
Integracja europejska
(324)
Nauczanie początkowe
(301)
Prawo
(296)
Unia Europejska (UE)
(286)
Postępowanie administracyjne
(285)
Dziecko
(265)
Polityka
(262)
Rodzina
(259)
Prawa człowieka
(258)
Prawo administracyjne
(258)
Zarządzanie strategiczne
(251)
Język angielski
(247)
Praca
(245)
Pedagogika
(244)
Prawo cywilne
(243)
Prawo karne
(239)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Administracja
(233)
Polityka społeczna
(232)
Finanse publiczne
(230)
Państwo
(228)
Socjologia
(228)
Podatek
(227)
Psychologia
(227)
Finanse
(226)
Kultura
(226)
Innowacje
(218)
Prawo Unii Europejskiej
(218)
Społeczeństwo
(217)
Szkolnictwo wyższe
(217)
Zarządzanie jakością
(214)
Opieka społeczna
(213)
Rynek pracy
(213)
Nauczanie
(210)
Wychowanie
(210)
Budżety terenowe
(209)
Reklama
(209)
Rachunkowość
(208)
Prawo międzynarodowe
(205)
Menedżerowie
(202)
Kobieta
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(196)
Public relations
(194)
Konkurencja
(193)
Zatrudnienie
(186)
Osobowość
(185)
Nieruchomości
(184)
Prawo wspólnotowe europejskie
(184)
Prawo karne procesowe
(182)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(182)
Społeczeństwo informacyjne
(182)
Rynek finansowy
(181)
Bezrobocie
(178)
Rynek kapitałowy
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Konsumenci (ekon.)
(166)
Prawo gospodarcze
(163)
Kształcenie
(161)
Logistyka gospodarcza
(153)
Umowa
(153)
Filozofia
(152)
Sądownictwo
(152)
Turystyka
(150)
Zarządzanie wiedzą
(150)
Papiery wartościowe
(148)
Polityka międzynarodowa
(148)
Demokracja
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Decyzje
(143)
Prawo konstytucyjne
(143)
Oświata
(141)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(139)
Płaca
(138)
Psychologia społeczna
(137)
Służba zdrowia
(137)
Inwestycje
(136)
Postępowanie cywilne
(134)
Terroryzm
(134)
Język polski
(132)
Stosunki interpersonalne
(132)
Prawo autorskie
(130)
Kultura organizacyjna
(126)
Fundusze strukturalne UE
(125)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Wstęp; 1. Specyfika zarządzania systemem pomocy społecznej: 1.1. Geneza systemu pomocy społecznej; 1.2. Pojęcie i zakres pomocy społecznej; 1.3. Identyfikacja struktury pomocy społecznej w Polsce; 1.4. Systemy pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej; 1.5. Problemy i wyzwania zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 1.6. Idea menedżerskiego zarządzania pomocą społeczną; 1.7. Dobre praktyki w zakresie zarządzania jednostkami pomocy społecznej w wybranych państwach Unii Europejskiej. 2. New Public Management jako koncepcja menedżerskiego zarządzania w sektorze publicznym: 2.1. Ewolucja zarządzania w sektorze publicznym; 2.2. Geneza i rozwój nowego zarządzania publicznego; 2.3. Założenia nowego zarządzania publicznego; 2.4. Klasyfikacja instrumentów nowego zarządzania publicznego; 2.5. Wdrażanie reform nowego zarządzania publicznego w wybranych państwach; 2.6. Nowe zarządzanie publiczne w Polsce. 3. Diagnoza zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej: 3.1. Metody badawcze w zakresie diagnozy zarządzania jednostkami pomocy społecznej; 3.2. Założenia metodyczne badań kooperatywnych; 3.3. Metodyka badań własnych; 3.4. Przebieg procesy badawczego; 3.5. Zastosowanie metody statystyczne i weryfikacja hipotez; 3.6. Porównawcza analiza wyników badań dla OPS i PCPR. 4. Koncepcja menedżerskiego zarządzania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej w aspekcie badań empirycznych: 4.1. Status instytucjonalny jednostek pomocy społecznej; 4.2. Świadczenia i usługi społeczne; 4.3. System organizacyjny jednostek pomocy społecznej; 4.4. Menedżer pomocy społecznej; 4.5. Zarządzanie wynikami w jednostkach pomocy społecznej; 4.6. Ocena możliwości wdrożenia koncepcji; 4.7. Przebieg procesy wdrożenia koncepcji; 4.8. Spodziewane korzyści wdrożenia koncepcji. Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej