Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(145)
IBUK Libra
(32)
ebookpoint BIBLIO
(11)
Forma i typ
Książki
(141)
E-booki
(43)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(114)
dostępne
(91)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(94)
Czytelnia
(115)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kozioł Leszek
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Jagielska Monika (1970- )
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Arendt Łukasz
(2)
Borusiak Barbara
(2)
Bryła Paweł
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Doński-Lesiuk Jakub
(2)
Felbur Stefan
(2)
Grudowski Piotr
(2)
Huczek Antoni
(2)
Karkowski Tomasz Adam
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kryńska Elżbieta
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Makowska-Iskierka Marzena
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Motowidlak Urszula
(2)
Mowczan Damian
(2)
Nestorowicz Renata
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Pałgan Ryszard
(2)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(2)
Sikorski Czesław
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wojciechowska Jolanta
(2)
Adamczyk Wacław
(1)
Allen David
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Antonyuk Nataliya
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowska-Stefańska Marta
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buzek Ludgarda (1935- )
(1)
Bączek Karolina
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Clutterbuck David
(1)
Corejowa Tatiana
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Darnall Russell W
(1)
Dehghani Zhamak
(1)
Dmytruszyńska Benita
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Domiter Małgorzata
(1)
Doroba Anita
(1)
Doyle Peter
(1)
Drogoń Andrzej
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duda Ignacy (1933- )
(1)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(1)
Fedun Oleksandra
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipiak Marian
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawron Grzegorz
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Godala Magdalena
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gwiazdowska Daniela
(1)
Góra Stanisław
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Głuszczuk Dariusz
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halicka Ewa
(1)
Harry Mikel
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Howeryng Tomasz
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jagielska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(96)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Wolumin
(1)
Kraj wydania
Polska
(186)
Arabia Saudyjska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(186)
angielski
(2)
Temat
Jakość produktu
(59)
Zarządzanie jakością
(43)
Marketing
(28)
Przedsiębiorstwo
(24)
Produktywność pracy
(21)
Produkt turystyczny
(12)
Turystyka
(12)
Produkcja
(11)
Usługi turystyczne
(11)
Nowy produkt
(10)
Jakość
(9)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(9)
Certyfikacja zgodności
(8)
Normy ISO 9000
(8)
Usługi
(8)
Marketing strategiczny
(7)
Praca
(7)
Zarządzanie
(7)
Bezpieczeństwo produktu
(6)
Jakość usług
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Normalizacja
(6)
Produkt*
(6)
Zarządzanie produktem
(6)
Badania marketingowe
(5)
Hotelarstwo
(5)
Kadry
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Odpowiedzialność za produkt
(5)
Segmentacja rynku
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Czas pracy
(4)
Gospodarka
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Motywacja pracy
(4)
Opakowania
(4)
Organizacja
(4)
Prawo porównawcze
(4)
Produkt globalny
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Żywność
(4)
Banki
(3)
Bhp
(3)
Ceny
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Ekonomia
(3)
Innowacje
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Odpowiedzialność cywilna
(3)
Produkty ekologiczne
(3)
Produktywność (ekon.)
(3)
Produktywność (ekonomia)
(3)
Przywództwo
(3)
Rolnictwo ekologiczne
(3)
Rynek produktów rolnych
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Znaki towarowe
(3)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Gastronomia
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Jakość życia
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty jakości
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Marketing-mix
(2)
Małżeństwo
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Optymalizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo autorskie
(2)
Produkt krajowy brutto
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przemysł
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Płaca
(2)
Reklama
(2)
Rolnictwo
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Siła robocza
(2)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Europa
(2)
ZSRR
(2)
Czechy
(1)
Niemcy
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(27)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(15)
Poradnik
(8)
Monografia
(6)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(50)
Zarządzanie i marketing
(49)
Podróże i turystyka
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Psychologia
(4)
Historia
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
188 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Ekologiczne aspekty jakości, 2. Wyroby i procesy wytwarzania w zarządzaniu środowiskowym, 3. Ekologiczne projektowanie wyrobów, 4. Ekobilanse w analizie cyklu życia wyrobów, 5. Znakowanie ekologiczne wyrobów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Równowaga a wzrost gospodarczy / Juliusz Siedlecki. - Warszawa; Wrocław : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 126 s. : wykr. ; 24 cm.
R.1 Równowaga ekonomiczna. R.2 Równowaga a optymalność R.3 Metody wyznaczania równowagi. R.4 Wzrost i rozwój gospodarki. R.5 Równowaga regionalnego wzrostu gospo darczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Przesłanki i kierunki analizy przyczynowo-skutkowego między produktem krajowym i bezrobociem, 2.Doświadczenia Stanów Zjednoczonych i krajów Unii Europejskiej w występowaniu związku między produktem gospodarczym i bezrobociem, 3.Identyfikacja stopnia sprzężenia zmian produktu krajowego i bezrobocia, 4.Czynniki kształtujące siłę związku w polskiej gospodarce, 5.Modelowe ujęcie systemu procesów określających występowanie zależności P-B
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 31)
Wstęp; Etap wprowadzania w cykl życia produktu; Potrze by informacyjne w fazie wprowadzania produktu na rynek Proces akceptacji nowego produktu na rynku przemysło wym; Marketingowy charakter nazwy nowego produktu; Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzonego na rynek (na przykładzie produ któw częstego zakupu); Wpływ warstwy wizualnej opakowań jednostkowych na decyzje nabywcze konsumentów indy widualnych; Instrumenty promocji sprzedaży wykorzysty wane we wprowadzaniu na rynku nowego produktu; Zarzą dzanie produktami wysokiej techniki w fazie wprowadze nia na rynk (uwarunkowania marketing dóbr produkcyj nych).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Strategie rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach - czynniki sukcesu. 2. Modele rozwoju nowego produktu i ich uwarunkowania. 3. Metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu. 4. Metody realizacji oraz kontroli procesu rozwoju nowego produktu. 5. Ograniczanie ryzyka strategii rozwoju nowego produktu. 6. Zarządzanie portfelem projektów w procesie rozwoju produktów. 7. Pomiar kompetencji firm w zakresie innowacji produktowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Fenomen Six Sigma. 1. Dlaczego Six Sigma?; 2. Droga do Szmaragdowego Grodu; 3. Lepiej, czyli taniej; Z doświadczeń innych firm: GE Quality 2000; 4. Benchmarking: poszukiwanie najlepszych 5. Credo Six Sigma: zmienić możemy tylko to, co zmierzy my; 6. Demaskowanie "Ukrytych fabryk"; Z doświadczeń innych firm: Polaroid błyszczy dawnym blaskiem; 7. Strategia przełomu; 8. Mierzenie rezultatów w skali sigma; Z doświadczeń innych firm: Jak w General Electric wykorzystano Six Sigma do udoskonalenia strategicznego pro duktu; 9. Wdrażanie i realizacja strategii Six Sigma; 10. Uczestnicy Six Sigma: championi, master black belts black belts i green belts; 11. Black belts; Z doświadczeń innych firm: Droga Allied Signal do Six Sigma; 12. Six Sigma i sektor usług; 13. Wytyczne przy doborze projektów; 14. Psychologia Six Sigma; 15. Przygotowanie organizacji do Six Sigma.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademicki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
1. Podstawowe problemy inżynierii jakości, 2. Ekonomika jakości, 3. Statystyczne metody sterowania procesami i kontroli jakości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Nieco historii; R.1 Podstawowe pojęcia i ich definicje; R.2 Wytwarzanie i podział; R.3 Dochody; Aneks do R.2 i 3: Tworzenie i podział PKB (przykład liczbowy); R.4 System rachunków narodowych; Aneks: Rachunki zintegrowane; R.5 Porównania w czasie i przestrzeni; Aneks 1: Nawiązania łańcuchowe (przykład liczbowy); Aneks 2; R.6 Konwencje i kontrowersje; R.7 Tablice przepływów międzygałęziowych (input-output) i macierze rachunków społecznych (SAM); Aneks 1: Dekompozycja mnożników SAM; Aneks 2: Wzrost zatrudnienia na podstawie modelu mnożnikowego; Posłowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Podstawy terminologii i klasyfikacji wyrobów w zarządzaniu jakością. 2. Ochrona konsumenta a jakość wyrobów. 3. System ochrony zgodności wyrobów. 4. Kształtowanie jakości w cyklu życia wyrobu. 5. Opakowania i ich funkcje w ochronie jakości towarów. 6. Transport i jednostki ładunkowe w ochronie jakości towarów. 7. Zachowanie jakości towarów w magazynowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Bezpieczeństwo produktów dla konsumentów i dla środowiska a odpowiedzialność za produkt; II. Aspekty środowiskowe związane z produkcją i konsumpcja żywności; III. Ekologiczne aspekty produkcji i oceny jakości wyrobów przemysłu skórzanego; IV. Systemy znakowania ekologicznego wyrobów; V. Kryteria oceny ekologicznej opakowań; VI. Ekologiczne funkcje jakości w projektowaniu wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Perspektywy marketingu, Planowanie mar ketingowe, Badania marketingowe i ich zastosowanie w turystyce, Rynek usług turystycznych, strategia produktu, Kształtowanie cen produktu, Komunikacja marketingowa, Dystrybucja, Reklama, Broszura reklamowa, Promocja sprzedaży, Marketing bezpośredni, Public relations Kontrola działalności marketingowej; Cz.II: Studia przypadków: Promocja znanej atrakcji turystycznej- wyspa Mainau, Marketing bezpośredni-Bakers Dolphin, Nowe podejście do detalicznej sprzedaży usług turystycznych-Marco Polo Travel Advisory Service.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka turystyczna / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 281, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Teoretyczne podstawy gospodarki turystycznej: Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny; Struktura podmiotowa gospodarki turystycznej; Produkt turystyczny. 2. Podstawy jakości w gospodarce turystycznej: Istota jakości; Jakość usług; Jakość w gospodarce turystycznej; Metody badań jakości obsługi w gospodarce turystycznej; Gospodarka turystyczna w warunkach zrównoważonego rozwoju. 3. Przewozy turystyczne: Wzajemne relacje turystyki i transportu; Pojęcie cech i jakości usług transportowych; Przewozy w poszczególnych gałęziach i rodzajach transportu. 4. Hotelarstwo i gastronomia: Wzajemne relacje turystyki, hotelarstwa i gastronomii; Pojęcie i cechy jakości usług hotelarskich i gastronomicznych; Czynniki kształtujące jakość usług gastronomicznych; Kategoryzacja jako instrument pomiaru jakości usług hotelarskich; Rekomendacja przedsiębiorstw hotelarskich i gastronomicznych; Przykłady kategoryzacji obiektów hotelarskich w wybranych krajach europejskich. 5. Biura podróży: Istota działalności biur podróży; Determinanty rozwoju usług pośrednictwa i organizacji w turystyce; Znaczenie i funkcje podmiotów pośrednictwa i organizacji w turystyce; Cechy współczesnego rynku pośrednictwa i organizacji w turystyce; Standardy jakości w podmiotach pośrednictwa i organizacji w turystyce, Kształtowanie jakości usług pośrednictwa i organizacji w turystyce; Analiza kształtowania jakości usług w oddziale regionalnym biura podróży. 6. Pozostałe formy obsługi ruchu turystycznego: Ruch turystyczny; Formy obsługi ruchu turystycznego; Metody określania jakości wybranych usług związanych z obsługą ruchu turystycznego; System obsługi w punktach i centrach informacji turystycznej. 7. Lokalna i regionalna gospodarka turystyczna: Podstawy formalne funkcjonowania lokalnej i regionalnej gospodarki turystycznej; Aktywność podmiotów samorządu terytorialnego w zakresie oferty turystycznej; Możliwość oceny jakości obszarowego produktu turystycznego; Badanie jakości produktu turystycznego w opinii turystów odwiedzających region turystyczny. 8. Produkt turystyczny wybranych form turystyki: Turystyka wiejska; Kategoryzacja gospodarstw agroturystycznych przez Polską Federację Turystyki Wiejskiej "Gospodarstwa Gościnne"; Turystyka uzdrowiskowa; Ocena jakości produktu turystycznego uzdrowisk na przykładzie województwa zachodniopomorskiego; Turystyka biznesowa; Kodeks etyki zawodowej; Turystyka wypoczynkowa; Działania podnoszące jakość wypoczynku w gminie Rewal; turystyka morska; Jakość obsługi klientów korporacyjnych w Unity Line
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Produkt turystyczny; 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych; 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania polskich markowych produktów turystycznych; 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Liczbowe określenie poziomu jakości, 2. Identyfikacja i grupowanie problemów w oparciu o diagram Ishikawy, 3. Diagram Parto-Lorenza, 4. Histogramy, 5. Schematy blokowe, 6. Arkusze kontrolne, 7. Diagramy dwóch zmiennych, 8. Karty kontrolne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1/2002)
Sylwetka naukowa prof. Wiesława Sadowskiego członka korespondenta Polskiej Akademii Nauk, doktora Honoris Causa Uniwersytetu Łódzkiego; -Koniec imperium: ekonomiczne i polityczne przyczyny upadku Związku Sowieckiego; -Atuty i słabości gospodarki polskiej w obliczu światowego kryzysu walutowego; -Przyczyny wahań tempa wzrostu PKB w Polsce; -Bezpośrednio inflacyjny cel polityki pieniężnej; -Społeczna gospodarka rynkowa jako forma zmodyfikowania ładu gospodarczego; -Ryzyko kryzysu walutowego w Polsce; -Teoria macierzy brzegowych i jej ogólne zastosowania; -Z życia niepaństwowych uczelni ekonomicznych w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Istota i rola marketingu w turystyce; Rynek turystyczny; Zarządzanie marketingowe; Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; Produkt turystyczny; Polityka cen; Kanały dystrybucji produktu turystycznego; Promocja sprzedaży; Badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrównoważony rozwój a orientacja marketingowa na rynku żywnościowych produktów ekologicznych; 2. Rolnictwo ekologiczne jako obszar działań marketingowych; 3. Zachowania nabywców i segmentacja rynku żywności ekologicznej; 4. Badania marketingowe jako podstawa działań rynkowych; 5. Żywnościowy produkt ekologiczny i cena jako elementy marketingu miksu; 6. Procesy dystrybucji na rynku żywnościowych produktów ekologicznych; 7. Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Diagram planowania procesu podejmowania decyzji, 2. Matrycowa analiza danych, 3. Diagram pokrewieństwa, 4. Diagram relacji, 5. Diagram systematyki, 6. Diagram macierzowy, 7. Diagram strzałkowy, 8. Zespołowe rozwiązywanie problemów, 9. Analiza i rozwiązywanie problemów zarządzania w usługach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej