Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
ebookpoint BIBLIO
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(5)
Czasopisma
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
tylko na miejscu
(40)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(40)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czajkowska Maria
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Linkiewicz Agata
(2)
Malarski Maciej
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sarna Paweł
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bęben Robert
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czernecka Julita
(1)
Danik Lidia
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(58)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(59)
rosyjski
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(49)
Marketing
(19)
Reklama
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Public relations
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Media społecznościowe
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Badania marketingowe
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Internet
(4)
Konkurencyjność
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Promocja handlowa
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Zarządzanie
(4)
Innowacje
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing partnerski
(3)
Menedżerowie
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Controlling
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Identyfikacja wizualna
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing polityczny
(2)
Młodzież
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka medialna
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Reklama internetowa
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Smartfon
(2)
Technologie mobilne
(2)
Telewizja
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Analiza PEST
(1)
Antropologia mediów
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Biopaliwa
(1)
Blog
(1)
Content marketing
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gastronomia
(1)
Google AdWords
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyzacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Lokowanie produktu
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Niemcy
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Kazachstan
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Praca zbiorowa
(11)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe na rynku business-to-business 2. Pozyskiwanie informacji marketingowych ze źródeł wtórnych; 3. Obserwacje i eksperymenty; 4.Wywiady i ankiety na rynku business-to-business 5. Projektowanie kwestionariuszy i przygotowanie scenariusza. 6. Motywowanie respondentów do udziału w badaniach 7. Organizacja badań z wykorzystaniem wywiadów i ankiet 8. Analiza i prezentowanie wyników badań; 9. Porównywanie tradycyjnych i internetowych wywiadów i ankiet 10. Współpraca z agencją badań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa w budowaniu kapitału marki; 2. Homo smartphonicus i jego gadżet; 3. Narzędzia komunikacji mobilnej; 4. Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / red. Grzegorz Mazurek. - Wyd. w nowej szacie graficznej - Warszawea : Poltext, 2022. - 482, [5] s. : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Autorzy; Wstęp; Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe; Rozdział 2. Konsument w internecie; Rozdział 3. Badania marketingowe online; Rozdział 4. Mierzalność działań online; Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu; Rozdział 6. Usługi interaktywne; Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online; Rozdział 8. Projektowanie interfejsów; Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO); Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa; Rozdział 11. Reklama internetowa; Rozdział 12. E-mail marketing; Rozdział 13. Marketing Automation; Rozdział 14. Social media marketing; Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu; Rozdział 16. Content marketing; Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube; Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing; Rozdział 19. Personal branding; Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań: 1.1. Komunikacja marketingowa - podejście procesowe i systemowe; 1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej - próba identyfikacji; 1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej. Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej: 2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych. Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych: 3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów; 3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach; 3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach - próba oceny. Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej - na podstawie badań ilościowych: 4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej; 4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej; 4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej; 4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Część I: Tendencje rozwoju marketingu. Tendencje rozwoju marketingu - refleksje teoretyczne.Tendencje rozwoju marketingu - analizy empiryczne. Część II: Zakres i dynamika rozwoju marketingu. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing terytorialny. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing międzynarodowy. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing usług. Zakres i dynamika rozwoju marketingu - marketing i kultura. Część III: Problemy kształcenia w dziedzinie marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości.
Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych.
Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Identyfikacja firmy - system komunikatów wizualnych, 2. Komunikacja wizualna, 3. Komunikat wizualny, jego styl i elementy składowe, 4. Elementy tożsamości wizualnej firmy - identyfikacja, 5. Przykłady ćwiczeń i warsztatów dla studentów z zakresu komunikacji wizualnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 317, [3] s. ; 24 cm.
1. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: Egzystencjalizm; Fenomenologia; Strukturalizm; Psychoanaliza; Psychologia głębi; Intuicjonizm; Logicyzm; Relatywizm; Symboliczny interakcjonizm; Amerykanizm; Ogólne aspekty komunikowania. 2. Szczegółowe aspekty komunikowania jako procesu społecznego: Lingwistyczny kontekst komunikacji biznesowej; Kulturowy kontekst komunikacji biznesowej; Literacki kontekst komunikacji biznesowej; Dialogiczny kontekst komunikacji biznesowej; Biznesowy kontekst komunikowania. 3. Mit, iluzja i slogan w kulturze, biznesie i komunikacji społecznej: Mit i metafora w komunikacji biznesowej; Iluzja i przesąd w komunikacji biznesowej; Hasło i slogan w komunikacji biznesowej; Kulturowe i biznesowe środowisko języka reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
1. Współdziałanie interpersonalne: Współdziałanie interpersonalne; Otwartość na "drugiego" człowieka jako podstawa komunikacji wzajemnej; Współdziałanie interpersonalne warunkiem rozwoju organizacyjnego instytucji oświatowych; 2. Konflikty i negocjacje: Negocjacje i komunikowanie- problematyka wzajemnie splątana; Komunikacja w grupie- konflikty i negocjacje w środowisku szkolnym; O znaczeniu cielesnej komunikacji, czyli jak być idolem; Komunikacja interpersonalna w kontekście lobbingu w miejscu pracy; Style postępowania w sytuacji konfliktowej u nauczycieli i studentów- analiza empiryczna; 3. Komunikacja w sytuacjach szkolnych: Język w komunikacji. Rozważania na przykładzie socjolektu studenckiego Uniwersytetu Zielonogórskiego; Komunikacja "w grupie" i "z grupą"- ujęcie dydaktyczne; Rola komunikacji w procesie zarządzania współczesną szkołą; Przedsiębiorczość i innowacyjność jako sygnały w komunikacji mistrz- uczeń na przykładzie WSEI w Krakowie; 4. Trudności komunikacyjne w sytuacjach szkolnych: Trudności komunikacyjne w relacjach nauczyciel- rodzic; Deprywacja kompetencji komunikacyjnych jako imperatyw sytuacji granicznych młodzieży; Komunikacyjne (Kon)teksty nieoficjalnej leksyki uczniowskiej; Potoczności w komunikacji i dialogu edukacyjnym; Przezwiska jako forma nieoficjalnej rówieśniczej komunikacji w grupie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej