Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
ebookpoint BIBLIO
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(7)
E-booki
(5)
Czasopisma
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
tylko na miejscu
(40)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(40)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czajkowska Maria
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Linkiewicz Agata
(2)
Malarski Maciej
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sarna Paweł
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bęben Robert
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czernecka Julita
(1)
Danik Lidia
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(58)
Rosja
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(59)
rosyjski
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(49)
Marketing
(19)
Reklama
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Public relations
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(7)
Media społecznościowe
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Badania marketingowe
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Internet
(4)
Konkurencyjność
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Promocja handlowa
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Zarządzanie
(4)
Innowacje
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing partnerski
(3)
Menedżerowie
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Controlling
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Identyfikacja wizualna
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing polityczny
(2)
Młodzież
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka medialna
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Reklama internetowa
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Smartfon
(2)
Technologie mobilne
(2)
Telewizja
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Analiza PEST
(1)
Antropologia mediów
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Biopaliwa
(1)
Blog
(1)
Content marketing
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gastronomia
(1)
Google AdWords
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyzacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Lokowanie produktu
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Niemcy
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Kazachstan
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Praca zbiorowa
(11)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Marketing wyborczy: Manipulacja – wpływ czy perswazja?; Typy i style przywództwa w polskiej komunikacji politycznej; Rola PR w kształtowaniu wizerunku politycznego. Doświadczenia krajów Wspólnoty Niepodległych Państw; Kształtowanie wizerunku partii politycznych i polityków – podstawowe zadania public relations w polityce; Media jako element gry politycznej w kreowaniu wizerunku. II. Public relations, reklama, lobbing: Etyka public relations i reklamy jako etyka komunikacji; Granice wolności słowa w prawie polskim i orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; Public relations. Świadomość oraz znaczenie działań z punktu widzenia menedżerów i organizacji; Zarządzanie relacjami z klientem w kontekście komunikacji marketingowej; Jak to się je, czyli wstęp do teorii lobbingu; Jak zmierzyć efekty komunikacji marketingowej?; Między reklama a public relations; Public relations jako funkcja zarządzania w polskich przedsiębiorstwach w warunkach rozwoju technologii informacyjnej. III. Marketing w globalnym rynku: Czy promocja marketingowa prowadzi do dyfuzji kultury?; Język demokracji: o uzasadnieniu przez konsensus w etyce biznesu i etyce polityki; Stosowanie marketingu w dychotomicznych warunkach rynkowych; Problemy wykorzystania promocji marketingowej w warunkach działań na skalę globalną; Komunikacja marketingowa a sukces rynkowy firmy w dobie globalizacji; Pisma polonijne jako narzędzie komunikacji na rynku londyńskim; Kreowanie wizerunku kraju – szansa czy pobożne życzenie?; Kształtowanie wizerunku w społeczeństwie konsumpcyjnym; Kulturowy proces „Due Diligence” warunkiem sukcesu międzynarodowych korporacji; Konsumenci wszystkich krajów łączcie się. Reklama narzędziem globalizacji. IV. Dialog czy manipulacja?: Od 3 M do #R, czyli od mediów masowych, marketingu, manipulacji do relacji, rynku i rozmowy; Merchandising – narzędzie komunikacji marketingowej czy manipulacja? Marketing inwazyjny. Czy kreowanie nowych potrzeb jest społecznie odpowiedzialne?; Świat wartości przedstawiony w reklamie – analiza zawartości reklam prasowych z 2004 r.; Informacja w przekazie reklamowym; Fikcja i manipulacja w przekazie reklamowym; Rozumienie przekazu, przyczyny nieporozumień a anatomia informacji; Dziecko jako odbiorca przekazu marketingowego. V. Narzędzia komunikacji marketingowej: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa w Internecie – nadzieje a rzeczywistość; Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta i ich wykorzystanie w sprzedaży osobistej; Serwis internetowy banku jako kanał komunikacji marketingowej; Targi jako narzędzie komunikacji marketingowej w opinii wystawców; Targi i wystawy jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa jako instrument marketingu usług edukacyjnych; Konsumpcja usług kulturalnych na przykładzie teatru; Czy polskie muzea mogą nadal funkcjonować w oderwaniu od potrzeb publiczności?; Komunikacja nieformalna jako determinanta decyzji nabywców usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Istota i narzędzia komunikacji marketingowej: 1. Istota komunikacji marketingowej; 1.1. Definicja komunikacji marketingowej; 1.2. Elementy procesu komunikacji marketingowej. 2. Funkcje komunikacji marketingowej: 2.1. Tradycyjne funkcje komunikacji marketingowej; 2.2. Nowoczesne funkcje komunikacji marketingowej. 3. Mechanizm i modele oddziaływania komunikacji marketingowej: 3.1. Mechanizm oddziaływania komunikacji marketingowej; 3.2. Rodzaj decyzji zakupowej a mechanizm komunikacji marketingowej; 3.3. Modele komunikowania się pomiędzy uczestnikami procesu komunikacji marketingowej. 4. Rodzaje komunikacji marketingowej: 4.1. Alternatywne rodzaje komunikacji marketingowej; 4.2. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 5. Narzędzia komunikacji marketingowej: 5.1. Rodzaje narzędzi komunikacji marketingowej; 5.2. Reklama; 5.3. Sprzedaż osobista; 5.4. Promocja sprzedaży; 5.5. Public relations; 5.6. Sponsorowanie (sponsoring); 5.7. Lokowanie produktu (product placement); 5.8. Komunikacja nieformalna w systemie komunikacji marketingowej. 6. Specyfika komunikacji marketingowej różnych kategorii dóbr: 6.1. Podstawy zróżnicowania komunikacji marketingowej dotyczącej różnych kategorii dóbr; 6.2. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr zaopatrzeniowych; 6.3. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku; 6.4. Specyfika komunikacji marketingowej dóbr konsumpcyjnych częstego nabywania; 6.5. Specyfika komunikacji marketingowej w usługach. Część II. Uwarunkowania komunikacji marketingowej: 7. Uwarunkowania po stronie nadawcy komunikacji marketingowej: 7.1. Czynniki wpływające na decyzje przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej; 7.2. Cele rynkowe przedsiębiorstwa a cele komunikacji marketingowej; 7.3. Rodzaj produktu i charakter marki a komunikacja marketingowa; 7.4. Komunikacja marketingowa w różnych fazach cyklu życia produktu; 7.5. Fazy rozwojowe rynku a komunikacja marketingowa; 7.6. Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa i posiadane zasoby a komunikacja marketingowa. 8. Uwarunkowania po stronie adresatów komunikacji marketingowej: 8.1. Czynniki różnicujące adresatów komunikacji marketingowej; 8.2. Cechy demograficzne adresatów a komunikacja marketingowa; 8.3. Styl życia konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.4. Proces uczenia się konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.5. Motywacje konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.6. Postawy konsumentów a komunikacja marketingowa; 8.7. Postawy odbiorców wobec źródeł informacji. 9. Kulturowe uwarunkowania komunikacji marketingowej: 9.1. Kultura w kształtowaniu zachowań nabywców; 9.2. Wpływ kultury materialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.3. Wpływ kultury niematerialnej na zachowania nabywców i komunikację marketingową; 9.4. Związki między kulturą a treścią i formą komunikacji marketingowej. 10. Prawne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 10.1. Źródła regulacji prawnych w zakresie komunikacji marketingowej; 10.2. Prawne uregulowania dotyczące treści i form reklamy; 10.3. Uregulowania prawne dotyczące reklamy produktów sensytywnych; 10.4. Uwarunkowania prawne realizacji reklamy w środkach przekazu; 10.5. Uwarunkowania prawne realizacji promocji sprzedaży; 10.6. Uwarunkowania prawne działań sponsoringowych; 10.7. Uwarunkowania prawne lokowania produktów. 11. Techniczne uwarunkowania komunikacji marketingowej: 11.1. Media jako techniczne środki komunikacji marketingowej; 11.2. Nowe media - pojęcie i specyfika; 11.3. Interaktywne i mobilne kanały komunikacji marketingowej. Część III. Efekty komunikacji marketingowej: 12. Czynniki determinujące efekty komunikacji marketingowej; 12.1. Wieloczynnikowe uwarunkowania efektów komunikacji marketingowej; 12.2. Ukierunkowanie komunikacji marketingowej; 12.3. Projektowanie celów komunikacji marketingowej; 12.4. Wybór treści, formy i źródła komunikatu; 12.5. Zrozumienie mechanizmu odbioru komunikatów marketingowych przez ich adresatów; 12.6. Projektowanie liczby i częstotliwości kontaktów z komunikatem. 13. Modele efektów komunikacji marketingowej: 13.1. Typy modeli objaśniających efekty komunikacji marketingowej; 13.2. Model pomiaru i oceny efektów komunikacji marketingowej. 14. Pomiar i ocena efektów komunikacji marketingowej: 14.1. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej; 14.2. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie poznawczej; 14.3. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie afektywnej (emocjonalnej); 14.4. Pomiar efektów komunikacji marketingowej w fazie behawioralnej; 14.5. Pomiar i ocena kapitału marki jako efektu komunikacji marketingowej; 14.6. Ocena niekwantyfikowalnych efektów komunikacji marketingowej; 14.7. Ocena wizerunku marki jako efekt komunikacji marketingowej; 14.8. Ocena jakości relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem jako efekt komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I - Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030; Przyszłość dzieje się już teraz; Content marketing; Wideo; Siła wyszukiwarek; Smartfon - centrum dowodzenia wszechświatem; Kampanie mobilne, na których warto się wzorować; Big data, personalizacja, lojalność i programmatic; Do menadżerów na zakończenie. Część II - Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych; 2. Komunikacja medialna instytucji oświatowych - media tradycyjne; 3. Problematyka „Magazynu Szkolnego”; Internet public relations w placówkach oświatowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lokowanie produktu : zagadnienia prawne / Katarzyna Grzybczyk. - Stan prawny na 15.03.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2012. - 221, [3] s. ; 21 cm.
1. Lokowanie produktu- zagadnienia ogólne; 2. Lokowanie produktu w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych i w polskiej ustawie o radiofonii i telewizji; 3. Lokowanie produktu a nieuczciwa konkurencja; 4. Lokowanie produktu a prawo autorskie; 5. Lokowanie produktu a prawo prasowe; 6. Prawo właściwe dla lokowania produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Marketing: Ewolucja koncepcji marketingu - od praktyki do teorii; Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych; Strategie wojenne w marketingu; Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa; Marketing sensoryczny; E-marketing; Ekomarketing; Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Przedsiębiorstwo: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi; Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw; Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa; Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa; Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia. Komunikacja: Komunikacja marketingowa - kierunki zmian; Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji; Między rozumem a sercem - rola czynników metapoznawczych; Marketing a efekt placebo; Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji; Promocja sprzedaży - wzrost znaczenia; wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej; Kontrowersje wokół reklamy szokującej. Konsumenci: Makroterndy a zachowania konsumentów; Transumeryzm i trysumeryzm i zastosowania; Gender marketing - koncepcja i zastosowania; Model marketingowy GendreTrends
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : učeb, posobie dlâ SPO i prikladnogo bakalavriata / E. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatelʹstvo Ûrajt , 2017. - 212, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professionalʹnoe obrazowanie)
Zawiera: Тема 1. Современная концепция маркетинга: Эволюция концепции маркетинга; Принципы и функции маркетинга; Цели и методы маркетинга; Информационное обеспечение маркетинга; Управление маркетингом; Организационные структуры маркетинга Тема 2. Товар и товарная политика в маркетинге: Понятие товара и его слагаемые; Изучение потребителей; Концепция жизненного цикла товара; Разработка и реализация концепции нового товара; Слагаемые коммерческого успеха товара; Пути реализации товарной политики Тема 3. Комплексный анализ и прогнозирование товарных рынков методами маркетинга: Цели и задачи исследования рынка методами маркетинга; Спрос и предложение. Рыночное равновесие; Емкость рынка; Изучение конкурентов; Сегментация рынка и ее основные критерии; Целевой и пробный рынки; Позиционирование товаров на рынке; Дифференциация товаров на рынке; Условия формирования и факторы развития экономической конъюнктуры; Маркетинговая информационная система; Методы изучения рынка Тема 4. Цены и ценовая политика в маркетинге: Задачи, цели и сущность ценовой политики в маркетинге; Виды цен в маркетинге; Методы установления цен в маркетинге; Виды и назначение скидок с цен в маркетинге; Методы расчета иены товара; Ценовые стратегии и их реализация Тема 5. Коммуникационная политика в маркетинге: Цели, задачи и правила коммуникационной политики; Формирование спроса (мероприятия ФОС); Реклама - инструмент продвижения товара на рынок; Персональные продажи - инструмент продвижения Товара; Стимулирование сбыта (мероприятия СТИС); Мероприятия «паблик рилейшнз»; Планирование и контроль мероприятий ФОССТИС; Интернет-маркетинг; Развитие рынка В2В; Выставки и ярмарки Тема 6. Организация сбытовой сети и системы товародвижения в маркетинге: Сущность сбытовой политики в маркетинге; Формирование каналов распределения; Организация продажи товаров; Прямой маркетинг; Система товародвижения в маркетинге Тема 7. Маркетинговые стратегии предприятия: Методологический подход к разработке маркетинговой Стратегии; Общая характеристика стратегий маркетинга; Портфельные стратегии; Стратегии роста; Конкурентные стратегии; Стратегия сегментации рынка Тема 8. Планирование, финансы и контроль маркетинга: Планирование маркетинга; Определение затрат на маркетинг; Бюджет и бюджетирование в маркетинге; Контроль в маркетинге Тема 9. Международный маркетинг: Основные характеристики глобальной экономики; Понятие, сущность и особенности международного маркетинга; Особенности международной маркетинговой среды; Организация исследования зарубежных рынков; Комплекс маркетинга международной компании; Выход компании на внешние рынки; Конкурентные преимущества международных компаний.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
WSTĘP; ROZDZIAŁ 1. TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU: 1.1. Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych 1.2. Postmodernizm i ponowoczesność 1.3. Interakcjonizm symboliczny 1.4. Konstruktywizm społeczny 1.5. Zagadnienie wyboru w naukach społecznych 1.6. Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej 1.7. „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych 1.8. Symbolizm i symbolizm organizacyjny 1.9. Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych 1.10. Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki ROZDZIAŁ 2. MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM: 2.1. Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna 2.2. Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej 2.3. Reklama – między nauką a sztuką 2.4. Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB 2.5. Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej 2.6. Segmentacja konsumentów 2.7. Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” 2.8. Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja 2.9. Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania ROZDZIAŁ 3. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO: 3.1. Założenia modelu marketingu kulturowego 3.2. Rynek w rozumieniu kulturowym 3.3. Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy 3.4. Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe 3.5. Marka kulturowa jako sieć społeczna 3.6. Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej 3.7. Kulturowa teoria innowacji 3.8. Strategia kulturowa 3.9. Korporacyjny marketing symboliczny 3.10. Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy 3.11. Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego ROZDZIAŁ 4. MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE: 4.1. Metodyka badania 4.2. Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych 4.3. Kulturowe innowacje polskich marek 4.4. Aplikacja modelu kulturowego; ZAKOŃCZENIE; BIBLIOGRAFIA; ZAŁĄCZNIKI; 1. Scenariusz Szumisie Kochanie; 2. Scenariusz Szumisie Ciało; 3. Scenariusz Szumisie Praca; 4. Fotoreportaż Revolt of Nature Lato; SPIS RYCIN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 54)
1. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku: Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach; Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów; Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego; Zachowania klientów na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych; Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji; Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nie żywnościowych; Seniorzy jako kluczowy segment odbiorców rynku turystycznego - analiza wybranych obszarów zachowań; Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa (wyniki badań ankietowych); Modele konsumpcji w rodzinach studenckich na tle strategii życiowych pokolenia posttransformacyjnego; Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków - ujęcie socjokulturowe; Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków - miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów; Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg; Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych - wyniki badań ankietowych; Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych; Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy; 2. Młodzi nabywcy jako ewoluujący, przyszłościowy segment: Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie; Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych; Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności; Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce; Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców; Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczonych; Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców; Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych; Proces zakupowy młodych nabywców; Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów; 3. Budowanie relacji z nabywcami: Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT; Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów; Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie; Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego; Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich; Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm; Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji - opinie polskich menadżerów pracujących w Chinach; Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego; Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw; Możliwości motywowania klientów wewnętrznych banków (w świetle wyników badań); Rozwijanie relacji z nabywcami jako wyraz adaptacji przedsiębiorstw do nowych wyzwań rynkowych; 4. Rola informacji i badań w analizie zachowań nabywczych: Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta - modelowanie strukturalno-sieciowe; Gromadzenie, upowszechnianie i stosowanie informacji rynkowych a wyniki tworzenia nowych produktów; Zastosowanie technik twórczego myślenia w zakładzie opieki zdrowotnej; Kryteria analizy społeczności wirtualnych; Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni; Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty; Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek; Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wybrane aspekty reklamy - najpopularniejsze grupy narzędzi promocji; II. PR jako ciągle niedoceniana grupa narzędzi aktywizujących sprzedaż; III. Promocja uzupełniająca i jej kariera wśród instrumentów komunikowania się firmy z rynkiem; IV. Sprzedaż osobista najważniejszą grupą instrumentów promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Wprowadzenie do zarządzania w mediach, 2. Zmiana i kontynuacja, 3. Trzej Królowie, 4. Czynniki ludzki, 5. Podejmowanie decyzji, 6. Dowolna treść w dogodnym czasie, miejscu i formie, 7. Pieniądze i plany, 8. Marketing i komunikacja marketingowa, 9. Strategie i wizje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej: Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych; Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji; Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej; 2. Zastosowanie nowych narzędzi i technik komunikacyjnych w praktyce wybranych organizacji non profit: Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych; Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce; 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej; 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Toksyczne przekonania Nawyki. Czy można je zmienić? Wizualizacja. To działa? Czym jest branding i personal branding? Czym jest silna marka osobista? Logo to jeszcze nie marka - zwłaszcza osobista Po co Ci marka? Personal branding to moda? Czy marka osobista ma znaczenie? Czy każdy potrzebuje marki osobistej? Ty marką, czy Ty w firmie z marką? Człowiek to nie płyn do mycia naczyń! Jak rozpocząć budowanie marki osobistej? Jak osiągnąć zawodowy sukces? Cel: właściwy, jasny, konkretny, osiągalny Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu Nie rozmieniaj się na drobne Podpisz i opisz się Spójny wizerunek Wyróżniający wizerunek Nie daj się zaszufladkować Ty jako doradca i ekspert Niezależność jest w cenie Cena ma znaczenie Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią Networking to podstawa Oliwa na wierzch wypływa Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy Bądź pokorny jak cielę!? Najpierw marka, później promocja? Twoje 20 sekund Pięć trendów w komunikacji, o których warto pamiętać Stare i nowe media Snapchat, Linkedln, Twitter, Facebook Social media prywatne czy zawodowe? 10 zasad profesjonalnego instagramera #Hashtag. Dlaczego jest tak ważny? Zarządzanie kryzysem Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej Twoje media, Twój content Jak wydać książkę? Mów i sprawdzaj, co mówią o Tobie Komunikować, ale do kogo? Mów językiem korzyści Mów "Ty" - nie "Wy" Bądź taki jak Twoi odbiorcy Odwołuj się do podstawowych wartości Bądź pewien tego o czym mówisz Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów Autentyczna pasja Z pieniędzmi zawsze łatwiej Zmiana pewna jak podatki Sukces przychodzi po latach To wszystko nie ma sensu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214 s. : rys., tabl. ; 21 cm.
Istota marketingu; Otoczenie marketingu; Marketingowe systemy informacyjne; Dystrybucja; Promocja; Marketingowa strategia przedsiębiorstwa; Nowe obszary marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Zamiast wprowadzenia. 2. Reklama - co może, a czego nie może: Iluzja odporności na działanie reklamy; Wpływ reklamy na zakupy; Reklama kontra plotka; Reklama - pieniądze w błoto?; Marketing mix i zasada łańcucha; Problemy etyczne. 3. Ogólne determinanty skuteczności reklamy: Grupa do celowa; Dopasowanie i brak dopasowania; Specyficzność kulturowa; Plusy i minusy reklamy porównawczej; Ogłoszenia; Wielkość reklamy i częstość jej pojawiania się 4. Procesy poznawcze: Percepcja; Uwaga; Warunkowanie klasyczne; Przetwarzanie informacji; Pamięć; Potęga wyobraźni; Język reklamy. 5. Nastrój i emocje: Nastrój a odbiór reklamy; Intensywność przezywanych emocji a odbiór reklamy; Specyficzne emocje wywoływane przez reklamy; Skuteczność reklamy emocjonalnej; Humor w reklamie. 6. Człowiek w reklamie: Kto do reklamy?; Atrakcyjność fizyczna; Płeć osób występujących w reklamach; Dziecko w reklamie; Czy te oczy mogą kłamać; Człowiek stereotypowy. 7. Zachowania konsumenckie: Klient - istota nieracjonalna; Kupony, talony, bony; Skuteczna promocja; Patriotyzm, nacjonalizm, kosmopolityzm; Meandry oceny jakości; Kupowanie kompulsywne; Badania marketingowe; Niezadowolenie klienta i reputacja firmy; Sztuczki sprzedawców i domokrążców. 8. Reklama polityczna i społeczna: Specyficzność reklamy politycznej i społecznej; Rola plotki w polityce; Polityczna reklama wyborcza; Wizerunek polityka; Jak sprawić, by ludzie troszczyli się o siebie i o innych? Emocje w reklamie społecznej; Ambasador dobrych serc, czyli człowiek w reklamie społecznej; Techniki pozyskiwania funduszy na cele charytatywne. 9. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej